ongelooflijk slecht

Dit claimt Kledenonline: Waar wij naar streven? Alle Kledenonline.nl klanten gelukkig maken met mooie kleden. Klantenservice staat bij Kledenonline.nl erg hoog in het vaandel en staat hierdoor dus ook vanzelfsprekend voorop! Vanaf mijn betaling was de service slecht. Mijn bestelling zou er de volgende dag zijn, zo beloofde de website, maar pas na 16 dagen arriveerde de bestelling. Het was vrijwel onmogelijk om antwoord van de klantenservice op mijn mail te krijgen. Na mijn informerende mail waar mijn bestelling bleef, bleef het antwoord uit. Pas na de derde keer kwam er antwoord met de belofte dat ik het binnen 2 dagen zou ontvangen. Ook dat gebeurde niet. Ook was in mijn account mijn bestelling geannuleerd, terwijl ik wel had betaald. Uiteindelijk heb ik naar een ander bedrijf gebeld dat bij hun in het pand zat om te vragen of zij misschien iets konden betekenen. Uiteindelijk ontving ik mijn kleed, maar het ziet er smoezelig uit en er zit een vlek op. Opnieuwe gemaild naar de klantenservice met de vraag hoe ik het kan retourneren. Wederom blijft het stil. Ik stuurde de mail op maandag, het is nu donderdag. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen, Ik ga maar een klacht indienen bij Thuiswinkel Waarborg en licht de Consumentenbond in. Dit is namelijk onfatsoenlijk.

Prachtig kleed en snelle bezorging

Het werd binnen een dag geleverd. Mijn kleed zag eruit zoals op de foto. Ik ben er heel blij mee en het staat prachtig. Dankjewel.

Goed kwalitijt

Goed kwaliteit, ruime keuze, snelle levering en niet duur

Goed geholpen en snel in huis

Niks aan te merken, blij met de hulp en ons viola kleed was snel in huis binnen 2 dagen al

Gewoon top gegaan

Correct

Correcte levering zoals ik verwacht van een webshop.

Tweede keer besteld, weer goed!

Dit is nu de tweede keer dat ik een tapijt koop bij Kledenonline. Fijne klantenservice er ging iets mis met de betaling meteen heel klantvriendelijk hulp geboden. Goede kwaliteit karpetten. Ik heb huisdieren en ik koop elk jaar een nieuw kleed ook omdat dat kan met de prijzen die kledenonline hanteert. Ik ben een heel tevreden klant!!

Goed geholpen door Arthur

We werden gemaild door arthur dat een kleed een langere levering had dan verwacht, hij heeft proactief mee helpen zoeken naar een soortgelijk kleed die ju heel mooi in het appartement van mijn moeder ligt! Super blij en goede service. Dikke 10!

Super kleed

Super kleed binnen gekregen. Fijne zachte stof

Snel in huis en mooi

Mooi kleed

Prima verpakt en snel in huis

Prima verpakt en snel in huis

Beetje geduld maar super service

Er ging hier en daar wel wat mis maar keurig opgelost!! Een zeer tevreden klant.

Snelle levertijd en makkelijke site

Goed verpakt en snel in huis

Kleed voor ons tuinhuis is goed verpakt en snel in huis, wij zijn happy :)

Jeffie cream vloerkleed op mijn kamer

Jeffie cream vloerkleed voor de woonkamer besteld, goed verpakt en hoge kwaliteit

Mooie tafeltjes

Mooie bijzettafeltjes besteld, heel blij mee!

Arthur is oplossingsgericht!

Uitstekend geholpen door Arthur. Give this man a raise!

Kwaliteit stoelen voor goede prijs

Hoogwaardige stoelen die goedkoop zijn

Goed geleverd en mooi kleedje

Snel

Kleden snel geleverd gekregen. Erg mooie jute kleden

Mooi jute kleed en goedkoop

Mooi jute kleed besteld voor in onze serre. Goedkoop kleed, goede kwaliteit (zwaar) en snel in huis. Wij zijn tevreden

Mooie stoelen

Mooie stoelen en makkelijk gemonteerd

Zoals het hoort

Set stoelen+ kleed en salontafel besteld. Kleed en stoelen waren er met 2 dagen. Salon tafel werd na 5 dagen geleverd. Mooie spullen en het contact verliep prima bij ons.

Top kleed

Top kleed

Lange levering, goed opgelost met alternatief

Het kleed bij de leverancier had onverwachts een langere levertijd. Kledenonline heeft mij telefonisch benaderd om dit voor te leggen, uiteindelijk zijn we samen op zoek gegaan naar een alternatief. Dit mooie kleed had ik de volgende middag al in huis Dikke vette 10! Hier kunnen veel webwinkeliers wat van opsteken…

Over Kleden Online

Kledenonline.nl is dé online kleden specialist. Het team van kledenonline.nl bestaat uit een goed gebalanceerde mix van jonge, ambitieuze ondernemers en authentieke vakmensen van het eerste uur. Zo zorgen wij ervoor dat wij voor onze klanten de perfecte balans hebben gevonden tussen het hedendaagse tijdperk waar alles online, snel en efficient moet verlopen en het “ouderwetse” tijdperk waarbij persoonlijk contact, hoogwaardige producten en goede service hoog in het vaandel staat. Kledenonline.nl heeft er bewust voor gekozen om geen showroom te openen, zodat wij kleden van A-kwaliteit voor B-prijzen kunnen leveren aan onze klanten. Wij beschikken over een modern, efficiënt ingedeeld magazijn met een oppervlakte van ruim 2000m2 om uw bestellingen zo soepel mogelijk te laten verlopen. Waar wij naar streven? Alle Kledenonline.nl klanten gelukkig maken met mooie kleden. Klantenservice staat bij Kledenonline.nl erg hoog in het vaandel en staat hierdoor dus ook vanzelfsprekend voorop! Wij steken er een stokje voor om onze klanten te allen tijde tevreden te stellen. Dit proberen wij te bereiken door onze klanten te voorzien van persoonlijk en deskundig advies en de beste service te verlenen bij bestellen, levering en nazorg. Dat is namelijk ons doel: Al onze klanten voorzien van een memorabele, digitale shop-ervaring. Ons team denkt altijd graag met u mee, wij laten u met plezier kennis maken met de mooiste kleden uit onze nieuwste collecties. Uw huis of tuin opnieuw inrichten is niet iets wat u zomaar even doet. Wij begrijpen dat er veel factoren mee kunnen spelen voordat u nieuwe kleden aanschaft. Wij begrijpen u volledig en voorzien u graag van professioneel en deskundig advies. Voor advies kunt u ons bereiken via info@kledenonline.nl