Zeeer slecht!

Dit zijn oplichters! Binnen no time bestelling binnen. Maar wacht maar als je het retour stuurt en je op je geld wacht. 2 x reactie systeem fout, geld komt zsm retour! Tot op heden … vanaf 8.12.2023 geen euro!

Zeer slecht!

Vanaf november 2023 wacht ik al op mijn geld! Netjes retour gemeld via de mail, teruggestuurd en kleed is retour ontvangen volgens ups. Tot op heden geen enkele reactie!

Super mooi

Mooi wollen look vloerkleed binnen gekregen. Past mooi in de kamer

Oplichterij

Wel geleverd op tijd maar bij retour geen geld teruggestort. Ook geen reactie op mijn mail. O ja, 1x dat ze zou navragen of mijn retour ontvangen was. Masr daar heb ik nooit meer van gehoord. Op mijn postnl app heb ik kunnen zien dst het kleed gewoon bij hen afgeleverd is. Desondanks geen geld terug gekregen

Snel en mooier dan op de foto

Snelle levering, het kleed is in het echt nog mooier dan op de foto. En het kleed is, ook niet onbelangrijk, heel makkelijk te stofzuigen!

Goed en lekker warm

Kleed is lekker warm aan de voeten. Kleur klopt met de foto op internet. Snelle levering.

Niets op aan te merken

Niets op aan te merken. Het tapijt zelf is van buitengewone kwaliteit, kleuren zijn helemaal zoals voorgesteld. Het geeft zo een extra dimensie aan onze woning. Het tapijt arriveerde op de afgesproken tijd en de bezorgers behandelden het met de grootst mogelijke zorg. Deze waren vriendelijk, professioneel en heel behulpzaam. Ik beveel kledenonlin van harte aan aan iedereen die op zoek is naar kwaliteit en service.

Keurig niets op ana te merken

Maand geleden een rond beige wollen vloerkleed besteld bij kledenonline. Goed advies gekregen over welke maat geschikt was voor bij onze bank en salontafel. Vriendelijk geholpen en vlotte, soepele verzending. Niks op aan te merken.

Joy

Het kleed is mooi van kleur, zacht en warm. Het format is zo prettig en mooi. Schoonhouden geeft geen probleem het is makkelijk in onderhoud. EEN ECHTE AANRADER

Dik tevreden

Super snelle levering. Artikel prachtig! Kwaliteit bijzonder goed. 100% wol. Kleur fantastisch. Matcht goed bij het interieur. Heel erg tevreden. Een dikke pluim

Erg mooi kleed voor goed prijs

Erg mooi kleed voor goed prijs

Voldoet geheel aan de verwachtingen.

Voldoet geheel aan de verwachtingen. Kleur is precies als op de site en werd de volgende dag al bezorgd! Erg blij mee!

heb nog niet uit gepakt .kamer moet eerst gewit.maar door het plastic heen zien ze er prachtig uit

Goede ervaring mee

Het tapijt wat ik had uitgezocht, was niet op voorraad. Ik kon aangeven dat ik graag een berichtje kreeg, op het moment dat het weer te krijgen was. Dat mailtje kwam inderdaad keurig, en ik kreeg ook nog eens korting vanwege het wachten. Goeie service! Tapijt voldoet aan mijn verwachtingen, ik ben er blij mee.

Goede kwaliteit, duidelijke communicatie en een snelle service! Aanrader.

Goede kwaliteit, duidelijke communicatie en een snelle service! Aanrader.

Heel mooi kleed

Super mooi kleed voor onder de overkapping binnengekregen. Erg blij mee en redelijk vlot geleverd.

Makkelijk besteld en kleed is goed

Prachtig kleed .goede service,mooi en goed geleverd en achteraf betaling super makkelijk met een klik en klaar,,zeker een aanrader en voor volgende kleed zeker weer bij Kledenonline. dank jullie wel Top

Echt blih met mijn nieuwe huis

Ik ben zeer tevreden met de tapijten die ik bij jullie heb gekocht, ze zijn van zeer hoge kwaliteit, perfect materiaal en erg mooi en modern, ik ben er dol op, ze hebben mijn huis versierd, mijn huis ziet er nog mooier uit!

Slechte klantenservice !!!!! Eigenlijk geen service !!!!

Wil mijn kleed terugsturen, maar dat blijkt onmogelijk te zijn. Mail wordt na 5 dagen gedeeltelijk beantwoord. Op daaropvolgend mailtje wacht ik nog steeds antwoord op retourformulier niet te openen. Er staan tijden voor voor klantenservice, weet niet waarom !!! Er is helemaal geen telefoonnummer !

Sedaf

Het leveren was goed gegaan, kleed is mooii, niks op aan te merken.

Knus tapijt voor leeshoek

Via de website bestelde ik een rond tapijt om de leeshoek van mijn kids knusser te maken. De foto's en informatie op de website zijn heel duidelijk. Het beeld dat ik had van het tapijt kwam overeen met de werkelijkheid. We hebben ook niet lang moeten wachten op onze bestelling wat fijn was. Onze kids genieten nu van een knusse leeshoek :-)

Goeie service. Levering was mooi op tijd, Product voldoet precies aan de verwachting. We zijn er ontzettend blij mee.

Awesome

4 stoelen binnengekregen. Staat erg mooi. Ook passen de kleuren vd stoelen goed bij elkaar.

Hele goede service en mooi buitentapijt

ik had een buitentapijt besteld. Jason liet weten dat de levertingstermijn 6 weken bedroeg. Dat was te lang voor mij. De zomer zou voorbij zijn. Toen ik dit meldde aan kledenonline waren ze vol begrip en hebben ze mij onmiddellijk goede alternatieven voorgesteld van tapijten die op voorraad waren. Daaruit kon ik gemakkelijk een nieuwe keuze maken. Na 2 dagen had ik mijn tapijt, net op de dag dat er zomerfeest was bij ons thuis. Dus ja, héél tevreden over de service, de vriendelijkheid, de professionaliteit en de snelheid.

Fijne ervaring met deze website en de kleden

Mooi kleed en goede service. We hadden eerst een kleed met een maat kleiner, maar omdat dit te klein bleek, moest ik dit kleed retourneren. Dit was eenvoudig en goedkoop (voor het grote formaat) via de instructies op de website. Ik kon het kleed in de oude verpakking opsturen en het werd thuis opgehaald. Ik dien het geld nog terug te ontvangen. Het kleed in grotere maat heb ik online besteld (met korting, zoals ook het eerste kleed), het was in 4 dagen binnen nadat de vervoerder hiervoor persoonlijk contact met ons had opgenomen om een bezorgmoment af te stemmen. Het kleed staat prachtig in ons interieur, zichtbaar van goede kwaliteit. Ik dien alleen nog op te zoeken waarmee ik het wollen kleed mag/kan impregneren, deze informatie zat er niet bij bij levering. Wellicht staat het op de website van Kledenonline dit moet ik nog opzoeken.

Over Kleden Online

Kledenonline.nl is dé online kleden specialist. Het team van kledenonline.nl bestaat uit een goed gebalanceerde mix van jonge, ambitieuze ondernemers en authentieke vakmensen van het eerste uur. Zo zorgen wij ervoor dat wij voor onze klanten de perfecte balans hebben gevonden tussen het hedendaagse tijdperk waar alles online, snel en efficient moet verlopen en het “ouderwetse” tijdperk waarbij persoonlijk contact, hoogwaardige producten en goede service hoog in het vaandel staat. Kledenonline.nl heeft er bewust voor gekozen om geen showroom te openen, zodat wij kleden van A-kwaliteit voor B-prijzen kunnen leveren aan onze klanten. Wij beschikken over een modern, efficiënt ingedeeld magazijn met een oppervlakte van ruim 2000m2 om uw bestellingen zo soepel mogelijk te laten verlopen. Waar wij naar streven? Alle Kledenonline.nl klanten gelukkig maken met mooie kleden. Klantenservice staat bij Kledenonline.nl erg hoog in het vaandel en staat hierdoor dus ook vanzelfsprekend voorop! Wij steken er een stokje voor om onze klanten te allen tijde tevreden te stellen. Dit proberen wij te bereiken door onze klanten te voorzien van persoonlijk en deskundig advies en de beste service te verlenen bij bestellen, levering en nazorg. Dat is namelijk ons doel: Al onze klanten voorzien van een memorabele, digitale shop-ervaring. Ons team denkt altijd graag met u mee, wij laten u met plezier kennis maken met de mooiste kleden uit onze nieuwste collecties. Uw huis of tuin opnieuw inrichten is niet iets wat u zomaar even doet. Wij begrijpen dat er veel factoren mee kunnen spelen voordat u nieuwe kleden aanschaft. Wij begrijpen u volledig en voorzien u graag van professioneel en deskundig advies. Voor advies kunt u ons bereiken via [email protected]