Uitstekend buitenkleed

Buiten kleed geleverd en echt blij mee. Ligt mooi onder onze tuinset

Het kleed voor de tuin erg mooi

Het tapijt is erg mooi en lijkt van goede kwaliteit. De tijd zal het leren maar tot heden ben ik erg tevreden.

Keurig

geen enkel probleem om een bestelling te plaatsen en zeer goed overzicht van alle produkten van jullie firma!

Al ons 4de vloerkleed

Volgens mij is het ons 4de nieuwe vloerkleed in 3 jaar. Alle 4 van kledenonline. Omdat ik graag aan interieurverandering doe wissel ik ook steeds de vloerkleden in. Deze zijn echt mooi en apart. Ook sterk en niet aan snelle slijtage onderhevig. Heel fijn dat ze zeer betaalbaar zijn. Groot aanbod, veel te kiezen. Nog nooit teleurgesteld

Service en product zijn aan te raden

Ik was al langere tijd opzoek naar geschikte vloerkleden voor een huishouden met 2 honden. Via google zag ik een reclame van kledenonline voorbijkomen. Eenmaal op de site zag ik wasbare vloerkleden! Dit leek me ideaal. Ik heb een contactformulier op de site ingevuld met vragen over dit materiaal en kreeg binnen een dag reactie. Toen besloten om het vloerkleed te bestellen en deze werd de volgende dag (heel netjes verpakt) geleverd. Prachtig vloerkleed, lekker zacht en bij viezigheid heel goed schoon te maken met een doekje. In het begin krulde de randen van het vloerkleed wat op, dit gaat vanzelf weg! Heel tevreden over de service en het product. Ik heb nog een vloerkleed nodig in de woonkamer en zal ook deze bij Kledenonline bestellen.

Positief verrast na lezen wisselende recensies

Nadat ik zoveel negatieve recensies had gelezen. Wil ik toch wel even wat rech zetten. Dinsdag besteld,meteen een mail gekregen. Woensdag weer een mail,dat het donderdag bij mij zou zijn. Ik hoefde geen hele dag thuis te blijven want ieder moment kreeg ik via de chauffeur een mail hoe laat ze er zouden zijn. Was goed verzorgd,chauffeur bracht nog naar binnen. Meteen.uitgepakt natuurlijk nieuwsgierig. Tapijt zag er super uit heel blij mee. Dus die slechte recensies kloppen echt niet.

Ben heel blij met het vloerkleed wat ik heb besteld. Het werd keurig verpakt geleverd. Heb hier al eerder een schapenvacht besteld. Heel tevreden hoe er gecommuniceerd wordt over de levering. Zal zeker nog een keer iets bestellen bij kledenonline

De behandeling is uit stekend

De behandeling is uit stekend en de de verzending is goed te volgen en wordt door DHL HEEL NETJES AAN DE DEUR AF GELEVERDEN DE BETALINGS VOOR WAARDEN ZIJN UIT STEKEND DOOR DE MOGELIJK HEDEN

Rond kleed

Wij hebben een prachtig rond, wollen kleed gekocht met een diameter van 2.80 m. Heb heel lang moeten zoeken, maar hier gevonden. Het voldoet aan alle verwachtingen. Is precies zoals op de foto.

Super blij met mijn kleed die perfect bij mijn tuin past

Wat past het kleed qua motief en kleur perfect bij mijn tuin. Kwaliteit is heel goed. Had een goedkopere elders gekocht maar dat verschil was zo groot dat ik deze meteen terug heb gebracht. Dit kleed ligt en rolt niet op! Ik ben heel blij met mij kleed en ook met jullie levering die zoals was aangegeven ook netjes op tijd binnen kwam.

Prima servece

Snel geleverd, juiste maat en kleur, houdt zich prima in de regen en de kleindochter kan er heerlijk buiten op spelen. Prima servece.

Leuke fijne website

Leuke, duidelijke website met een snelle levering. Het tapijt was stevig en netjes verpakt. Wat ik heel prettig vond was dat het tapijt in 1 keer strak lag zonder hobbels waar je over kon struikelen

2 kinderkamers leuk aangekleed

Voor beide kids hebben we een vloerkleed besteld voor op hun kamers, erg mooi geworden voor weinig geld! We zijn verbaasd wat het voor een kamer kan doen, ook snel geleverd trouwens. Dikke 10 wat mij betreft!

Goede ervaring

Goede ervaring gehad en mooi kleed ontvangen

Goed geholpen en vlotte levering

Maand geleden een rond beige wollen vloerkleed besteld bij Vloerkledenloods. Goed advies gekregen over welke maat geschikt was voor bij onze bank en salontafel. Vriendelijk geholpen en vlotte, soepele verzending. Niks op aan te merken.

2 mooie buitenkleden voor een prikkie. Erg blij mee en was makkelijk bestellen. Met 2 dagen geleverd

sterrenkleed voor kinderkamer

Binnen paar dagen bezorgd echt een mooi vloerkleed met sterrenprint voor mijn dochter haar nieuwe kamer. Voor weinig geld ook! Super bedankt

Snel en proffesioneel geholpen met een grote bestelling voor onze zaak. Kwaliteit is zeer goed en de keuze mogelijkheden zijn enorm.

Super blij met het kleed

Blij verrast dat het ronde vloerkleed van 2m gewoon op voorraad was, dat is elders wel anders. Het kleed werd binnen enkele dagen al thuis bezorgd. Kleed is prachtig.

Voldoet aan verwachting!

Vorige maand een vloerkleed besteld bij kledenonline. Een grote maat voor een scherpe prijs. Vloerkleed kon niet direct de volgende dag geleverd worden, maar was toch heel snel (3 dagen) op afspraak uitgeleverd. Complimenten voor de geleverde kwaliteit en de professionele levering.

Buitenkleed

Super vet buitenkleed binnen gekregen. Dakterras is nu zo goed als klaar voor het mooienweer

Goede kwaliteit en mooi kleed

Goede kwaliteit en mooi kleed je ziet wat je krijgt!

Super buitenkleed

Buitenkleed besteld, 3 dagen kater geleverd. Staat echt super bij onze loungeset buiten. Levering ging ook netjes via gls.

Opgelicht

13 weken geleden vloerkleed besteld. Betaald, 359 euro, en niets ontvangen. Meerdere mails gestuurd maar geen antwoord. Dit blijkt dan ook de enige manier om in contact te komen, er is geen telefoonnummer en/of adres. Baal echt ontzettend, dat wat ze zogenaamd hoog in het vaandel hebben staan 'goede klantenservice' totaal niet waar maken. Ik mijn geld lijk kwijt te zijn! Opgelicht

Super blij met het kleed

Levering snel en kleden goed, al helemaal voor dat geld!

Over Kleden Online

Kledenonline.nl is dé online kleden specialist. Het team van kledenonline.nl bestaat uit een goed gebalanceerde mix van jonge, ambitieuze ondernemers en authentieke vakmensen van het eerste uur. Zo zorgen wij ervoor dat wij voor onze klanten de perfecte balans hebben gevonden tussen het hedendaagse tijdperk waar alles online, snel en efficient moet verlopen en het “ouderwetse” tijdperk waarbij persoonlijk contact, hoogwaardige producten en goede service hoog in het vaandel staat. Kledenonline.nl heeft er bewust voor gekozen om geen showroom te openen, zodat wij kleden van A-kwaliteit voor B-prijzen kunnen leveren aan onze klanten. Wij beschikken over een modern, efficiënt ingedeeld magazijn met een oppervlakte van ruim 2000m2 om uw bestellingen zo soepel mogelijk te laten verlopen. Waar wij naar streven? Alle Kledenonline.nl klanten gelukkig maken met mooie kleden. Klantenservice staat bij Kledenonline.nl erg hoog in het vaandel en staat hierdoor dus ook vanzelfsprekend voorop! Wij steken er een stokje voor om onze klanten te allen tijde tevreden te stellen. Dit proberen wij te bereiken door onze klanten te voorzien van persoonlijk en deskundig advies en de beste service te verlenen bij bestellen, levering en nazorg. Dat is namelijk ons doel: Al onze klanten voorzien van een memorabele, digitale shop-ervaring. Ons team denkt altijd graag met u mee, wij laten u met plezier kennis maken met de mooiste kleden uit onze nieuwste collecties. Uw huis of tuin opnieuw inrichten is niet iets wat u zomaar even doet. Wij begrijpen dat er veel factoren mee kunnen spelen voordat u nieuwe kleden aanschaft. Wij begrijpen u volledig en voorzien u graag van professioneel en deskundig advies. Voor advies kunt u ons bereiken via [email protected]