Mooi!!

Ontzettend blij mee! Enige nadeel is de prijs die ik behoorlijk aan de hoge kant vind voor het formaat.

Goed!

Snel in huis! Goed verpakt met zelfs een hoefijzer als extraatje erbij. Super leuk! Mijn dochter is heel gelukkig met haar paard en veulen!

Wow zo blij met onze engels bulldog

Snelle service netjes zorgvuldig in een pakketje geleverd. Erg attent het bedankje bij levering van onze aankoop.

Mooie producten en snelle zorgvuldige levering

Hout kado heeft kwalitatief hoogwaardige producten die snel geleverd worden en zorgvuldig ingepakt zijn. Ik vond mijn bestelling zeer de moeite waard, mijn dochter is er ontzettend blij mee!

Mooi werk met snelle levering!

Erg mooi dravend paard. Leuk presentje erbij. Mooi afgewerkt. Geen minpunten!

uitstekend

prima service en goed product.

Echt een mooi en bijzonder "kado" of het nu voor een ander is of voor jezelf

Nadat we de doos hadden opgemaakt werden we al blij, maar toen er ook een houten klavertje vier met een bedankje bij zat helemaal. Dat is toch dat stukje service. We hebben de klaver dan ook opgehangen. De houten boeddha waar wij voor gekozen hebben is een mooie decoratie bij ons aan de wand. Echt superblij mee!

duidelijk de bestelling kunnen plaatsen

op tijd bezorging en een mooi afgewerkt exemplaar precies zo als afgebeeld stond.

Goede service, snelle bestelling.

Goede en snelle fabricage. Met vragen goed te bereiken. Kortom een aanrader.

Snelle levering; goed verzorgd

Snelle levering en goed verzorgd. Goed verpakt en met een leuk bedankje erbij. Top!

Mooie producten en snelle levering.

Na veel googelen kwam ik jullie site tegen. Precies wat ik zocht. Mooie producten en in Verschillende maten en kleuren leverbaar. Ik het cadeautje was erg attent.

Snelle levering en in het echt nog mooier als op de foto

Mooie met zorg gemaakte artikelen en hoe leuk dat kadootje erbij van de schildpad. Dank jullie wel!

Prachtig product, ontzettend blij mee!

Ik ben ontzettend blij dat ik voor dit product heb gekozen, het maakt mijn slaapkamer echt af. Elke euro waard.

Helemaal wat ik hoopte!

Fantastisch!

Altijd goede en snelle service van hout-kado. Goede kwaliteit producten en netjes verpakt.

Snelle levering, goed verpakt, leuk bedank kadootje erbij!

Goede service.

Goede service en mooi houtwerk.

Mooi en snel geleverd!

Prachtige decoratie

Supersnel en persoonlijk

Op maandag een bericht gestuurd met de vraag of er een gepersonaliseerd cadeau bij iemand kon worden afgeleverd. Op donderdag had de ontvanger het in huis, met een mooi geprint kaartje erbii met mijn persoonlijke tekst erop. Prachtig en snel dus! Echt heel blij mee :-)

Mooi product, snelle levering

Helemaal tevreden met deze webshop. Bestelde item precies zoals op de site, mooie kwaliteit, goed verpakt en supersnel geleverd. Er zat nog een leuk kadootje bij de levering!

Mooi en snelle service

De vraag via de mail wordt zeer beantwoord. Product wordt meteen verzonden en ziet er super uit!!

Super snel

Hele mooie dolfijn mogen ontvangen. Onze dochter is er super blij mee. Snelle bezorging en snelle reactie op mijn mail.

Mooi product, snelle levering, top service

Ik was op zoek naar een cadeau voor op mijn werk. Hout-kado heeft fijn met mij meegedacht wat handig was en ik had het binnen 2 dagen in huis. Het is een prachtig product!

Heel mooi en snelle levering

Mooi product wat zeer snel naar eigen wens is geleverd! Top!!

Over Hout-Kado.nl

Hout-Kado maakt o.a. geometrische dieren, passend in ieder interieur. Of je nu een kat, hond, koe, poema of een heel ander dier zoekt. We hebben veel keuze ! Persoonlijk, Creatief & Bijzonder.