Ik ben superblij met mijn Hout-Kado. Heb met Richard telefonisch en mail contact gehad. Luistert goed wat een klant wilt. Heb een eigen ontwerp op foto gestuurd die hij helemaal perfect op hout heeft gemaakt. Dikke tien voor hem.

In één woord prachtig!

Een super snelle levering van een werkelijk prachtig door en door zwarte paardenkop.

Schnelle Lieferung, alles top

Verarbeitung super , unkompliziert und schnelle Lieferung. On top noch ne kleine Überraschung dabei gewesen. Sehr nett

Leuk product en netjes en optijd geleverd

Leuk product. Grappig om te hebben en ook een echte eye-catcher

Na 1 dag al geleverd en ziet er prachtig uit.

Is een kado

Het heeft precies voldaan aan mijn verwachting van het product

Uitstekend service, mooi product

Ik ben erg blij met mijn nieuwe logo uit hout gemaakt! Ik kon mijn eigen ontwerp makkelijk toesturen en binnen 2 dagen had ik mijn logo aan de muur. Zeer vriendelijk geholpen en een mooi resultaat.

TOP!!!!!

Hele snelle levering, vakwerk.

Precies zoals ik het bedoeld had. Dank u wel. Groet,As.Hofmann.

keurig

De bestelling is op tijd afgeleverd, precies zoals afgesproken. De vlinder is heel netjes uitgezaagd, zonder splinters.

Zeer goede ervaring.

Snelle levering, zorgvuldig ingepakt en beschermd.

Voldoet helemaal aan mijn verwachting. Super blij mee. Snel geleverd ook.

Perfecte service, boxer was nog niet in assortiment, twee dagen later beschikbaar, daarna snel geleverd!

Goed verpakt en snel geleverd!

Bijzonder snel geleverd en een bijzonder mooi geschenk!

Prima kreeg er zelfs nog kadootje erbij Helaas paste het niet echt in mijn interieur wat ik wel had verwacht Retouneren was geen probleem

Prima, makkelijk kunnen bestellen en snel geleverd

Via de website makkelijk kunnen bestellen. De bestelling werd verrassend snel geleverd. Bestelling was zoals verwacht.,

Heel mooi product

Geweldige blikvanger deze kat :)

Prachtig

Het kat decoratie is prachtig gemaakt en mooi zwart geschilderd ik ben er dan ook erg blij mee

Super mooi!

Hele leuke T-Rex besteld bij Hout-kado en snelle levering. Heel tevreden. Echt een aanrader!

Snelle levering, website overzichtelijk

Gevonden wat ik zocht, kleur uitgezocht en grootte. Besteld en betaald. Afhandeling is snel, duidelijk en overzichtelijk. Via track en trace kan je de zending volgen. Product komt overeen met wat ik besteld hebt en hangt te pronken in de woonkamer

Mooi product

Mooi product netjes ingepakt jammer dat het pakket wat officieel door de brievenbus kan toch iets te groot was voor mijn brievenbus. Maar de bezorger heeft net zolang geduwd dat ie er wel doorheen kon. Kosten van kapotte brievenbus zijn voor mij.

Snelle levering, super leuk!!

Heb net mn “poes” binnen gekregen en ben er super blij mee!! Daarbij ook nog een leuk bedankje, in de vorm van een vis, gekregen! Heel erg bedankt! Dit is zeker niet dr laatste bestelling!!! Echt top!

Mooi product

De vissen van Hout-Kado zijn mooi glad (geen haken) vormgegeven. Ik heb ze besteld in door en door zwart en mijn dochter is er heel blij mee.

Fantastisch!

2 pracht dieren ontvangen: de wolf en de leeuw. Ze staan geweldig in mijn kamer. De leeuw was helaas bij de eerste levering kapot aangekomen, maar toen ik dat aangaf bij de klantenservice hadden ze gelijk een nieuwe op de post gedaan zodat ik de volgende dag weer een hele had. Klasse service!

Snelle levering en van mooi dik hout gemaakt

Over Hout-Kado.nl

Hout-Kado maakt o.a. geometrische dieren, passend in ieder interieur. Of je nu een kat, hond, koe, poema of een heel ander dier zoekt. We hebben veel keuze ! Persoonlijk, Creatief & Bijzonder.