Erg fijn geholpen

Ik wist niet goed welke kleur het beste bij mijn kamer zou passen. Na overleg een bronzen kolibrie besteld, snel in huis en 100% tevreden...

F1 circuit (COTA) laten maken wat nog niet beachikbaar was in de webshop

Via mail correpondentie is aangereikte voorbeeld in de webshop opgenomen. Correspondentie was adequaat en het eindelijke resultaat zoals verwacht. Ook verzending is goed verzorgd.

Prachtig

Prachtig en goed verpakt aangekomen inclusief een presentje!

Fantastische service, origineel en behulpzaam!

Custom kado laten maken. Bijzonder behulpzaam, super service en duidelijk! Het kado is snel ontvangen en prachtig gemaakt!

Vlot en zorgvuldig

Vlotte afhandeling, goede communicatie en prima verpakt en bezorgd.

Werd perfect meegedacht in een custom made oplossing die ik zocht voor een cadeau. Eindresultaat heeft mijn verwachtingen overtroffen! Kom zeker voor toekomstige projecten terug.

Snelle levering, stevig verpakt.

Goede en snelle levering, stevig in bubbeltjes plastic verpakt.

Goed product helemaal naar onze verwachting

Wij werden vriendelijk geholpen omdat de internet betaling niet goed ging. Het product werd netjes thuis afgeleverd.

Goede ervaring zonder problemen

Snel en direct contact. Snel geleverd en prachtige kwaliteit.

Ik heb een super mooi kado

Ik was opzoek naar een mooi kado voor mijn man. Zag deze mooie wielrenfiets van hout en wist, dit gaat het worden. En in 1 woord hij is PRACHTIG!!!

Prachtig product

Mooi assortiment! Snelle reactie en bezorging

Supersnelle levering in een woord Top

Bestelling werd snel behandeld en ook snel verzonden en geleverd. Zeker aan te raden om bij Hout-Kado iets te kopen. Belangrijk is natuurlijk ook dat het bestelde product schitterend mooi is

Super goede service, 's middags besteld en de volgende ochtend al in huis. Mooi materiaal, erg tevreden. Staat super leuk wat ik heb besteld en krijg erg leuke positieve reacties.

Mooi product voor het afstylen van de kinderkamer.

Wat gaaf!

Goede website, snelle service! Goed verpakt en super mooi!

Geweldig flexibele service & prachtige kwaliteits producten

Ik heb Hout-kado benaderd voor het laten maken van 2 Formule 1 circuits. Vanaf het eerste moment zeer prettig contact over de mogelijkheden. Ik wilde een circuit welke (nog) niet op de website werd vermeld maar dat was gelukkig geen probleem. Vervolgens wilde ik graag de naam van de circuits erbij (onderaan het circuit vast). Dit werd direct opgepakt en binnen een uur kreeg ik voorbeelden toegestuurd. Alles helemaal naar wens en er werd geen cent meer gerekend voor de aanpassingen en extra moeite. Kortom: Zeer flexibel en daardoor veel mogelijk. En dat alles met een zeer vriendelijke en snelle service!

Prachtige eland

We zijn heel blij met onze zwarte eland. Heel snel geleverd. Ook leuk dat we een klein cadeautje kregen.

Behulpzaam en efficiënt

Persoonlijke service en snelle levering. Mooi afgewerkt en netjes verpakt en af geleverd

Snel, persoonlijk, goede service!

Het paardenhoofd gepersonaliseerd naar mijn eigen paard. Super mooi!

Geweldig! Goede kwaliteit en super snelle service!

Precies zoals omschreven en een super snelle levering

Top communicatie en snelle kwalitatieve levering!!

Ik wilde iets anders. Voorbeeld gestuurd en er werd meegedacht. Snelle communicatie per mail en uiteindelijk een fantastisch geometrisch figuur aan de muur! Aanrader!!!

Goed bedrijf

Mijn vragen van te voren zijn snelen goed beantwoord. Ik had de lotus bloem groot door en door zwart besteld voor mijn moeder. Super snelle levering. Ik heb hem nog niet gezien maar mijn moeder vind hem super mooi.

Leuk

Mooie dingen te koop, snelle levering Pakje paste niet door onze brievenbus

Goede service, goed product.

Goede service, goed product.

Prima service !!

Na een slechte beoordeling van mijn kant, contact gehad met Hout-Kado.nl, de “lange” levering lag niet bij hen maar bij Post.nl. In overleg goede afspraak gemaakt, bestelling nu geleverd zag er prima uit en keurig verpakt !

Over Hout-Kado.nl

Hout-Kado maakt o.a. geometrische dieren, passend in ieder interieur. Of je nu een kat, hond, koe, poema of een heel ander dier zoekt. We hebben veel keuze ! Persoonlijk, Creatief & Bijzonder.