Fijne site om wat te bestellen. Via whatsapp heel snel en prettig antwoord. Dag later had ik de bestelling in huis, de leeuw2 is echt prachtig! En wat een leuke verrassing, de kleine schildpad, hebben deze ook gelijk opgehangen.

Super!!

Supermooi!!! Snel binnen met nog een leuk cadeautje erbij.

Mooie producten

Er is zorg aan besteed!

Het ziet er mooi uit en snel geleverd

Fijn contact. Mooie spullen..

Had een bestelling gedaan, met bepaalde wensen deze veranderde ik tussendoor. Er werd zeer zorgvuldig nagevraagd of het klopte. Heb presentje vond ik erg leuk.

Bestelt en heel snel in huis. Ziet er geweldig uit.

Zeker een aanrader!

Mijn bestelling werd snel bezorgd. Het artikel was goed verpakt en precies wat ik verwachtte. Ook zat er nog een extraatje in de doos. Erg leuk!

Snelle nette levering

Zeer netjes verpakt.

Geweldige service, oog voor persoonlijke wensen!

Paradijsvogelbloem gekocht. Deze heeft een emotionele waarde voor mij en is na telefonisch contact aangepast naar persoonlijke wensen. Echt geweldig!

fantastisch snelle levering en de zwaluwen staan prachtig aan de muur

Heel goed!

Leuk ontwerp, mooi uitgevoerd en snel geleverd

Mooi!

Ziet er echt mooi uit. Mooi glad geschuurd, zonder randjes. Eventueel ook nog zelf te schilderen. Ik vind wel de prijs wat aan de hoge kant, maar zonder meer mooi!

verrassend goed en creatief bedrijf

geometrisch de beste

In een woord geweldig, qua verpakking, HEEL goed, en het product, een 10 met 4 griffels. echt een geweldig iets aan de wand.....

Snel, mooi, heel tevreden!

Absoluut een aanrader. Wat een mooie kwaliteit. Goede afwerking en dik genoeg, zodat het niet een fragiel geheel wordt. Snelle levering. Anderhalvedag na bestelling in huis. Stevig verpakt. Dochterlief is super blij met haar nijlpaard en ik met het leuke extraatje dat bij de bestelling zat. Mocht ik weer iets dergelijks nodig hebben, dan kom ik hier zeker terug.

Mooi product snelle levering

Prima service, product voldoet helemaal naar verwachting. Daar bovenop kreeg ik gratis een ander mooi houten lotussnijwerkje! Superblij hiermee.

Duidelijke website, snelle levering! En nog een mooi bedankje. Heel leuk!

Superleuke muurdecoratie en snel geleverd

Voor mijn nieuwe keuken zocht ik wat leuks voor aan de muur en het is de geometrische krab geworden. Echt een apart en leuke decoratie voor mijn prachtige keuken. Heel snel geleverd. Ik had verwacht dat ivm de door mij gekozen kleur het wel een paar dagen langer zou duren. Wel ven elf bedenken hoe op te hangen, maar dat komt zeker goed

Uitstekend!

Heel goede en snelle levering. Het product was goed verpakt en voldeed geheel aan de verwachting.

Ziet er heel mooi uit!

Prima precies wat we hadden verwacht. Alleen zit er een vreselijke lucht aan! Na 2 weken werd het minder.

Helemaal blij

Helemaal blij met het op maat gemaakte plattegrond van onze omgeving. Vlot geregeld! Snel geleverd we zijn erg blij met het eindresultaat.

Mooi super leuk origineel kado!!

Snelle levering, goed verpakt

Erg goed!

Vorige week een bestelling geplaatst, erg snel geleverd en nog mooier dan op de website. Ook zat er een leuk extraatje bij de bestelling. Absolute aanrader

Correct, creatief, snel

Wij wilden de schildpad bestellen maar graag met de naam van onze dochter bij. We kregen een op maat uitgewerkt voorstel en 2 mogelijkheden om uit te kiezen. We gaven door wat we wilden en dit is heel snel, mooi verzorgd en vooral, perfect afgewerkt, toegekomen. Top!

Over Hout-Kado.nl

Hout-Kado maakt o.a. geometrische dieren, passend in ieder interieur. Of je nu een kat, hond, koe, poema of een heel ander dier zoekt. We hebben veel keuze ! Persoonlijk, Creatief & Bijzonder.