Heel blij met de snelle service en het prachtige resultaat van de geometrische dieren!

Ik kende de website en had al mooie dingen gezien. Mijn zoon is dol op dino’s en speciaal voor ons waren er binnen no time 3 dino’s Te kiezen! Twee daarvan hangen te brullen op mijn zoon zijn kamer. Erg mooi geworden en super service. Dank aan Richard en Vivian!

Snelle levering, zeer mooie wanddecoratie. Bedankt!

Altijd een leuk Hout Kado !!

Echt heel leuk! Heb al meerdere gekocht voor mezelf en ook om weg te geven. Iedereen altijd meteen enthousiast. De service is perfect en heel snel!

Professioneel gemaakte persoonlijke voorwerpen

De geleverde voorwerpen voldeden aan mijn verwachtingen en zijn een sieraad om te zien.

Veel keuze, goed verpakt en erg snel

Getwijfeld tussen de kolibrie en het hert, uiteindelijk toch gekozen voor een hert. Goed verpakt en heel snelle levering. Blij mee !

Leuke spullen, snelle levering

hele mooie spulletjes, ze hangen mooi in onze veranda

uitstekende ervaring!

overzichtelijke webshop met talrijke prachtig gemaakte artikelen. Ondanks het maatwerk een zeer snelle verzending met heldere communicatie en goede verpakking.

Snelle levering, mooier dan verwacht

3x geometrische olifant besteld. Was best wel spannend uiteindelijk hoe het resultaat zou zijn. Op de foto's lijkt het meestal mooier dan in het echt, maar het resultaat was boven verwachting. Gewoon exact zoals op de foto. Absoluut een aanrader!

Leuk dat er een extra kado bij zat. Gaan we aan onze kleindochter geven, want op haar geboortekaartje stond hetzelfde schildpadje.

Mooi product. Strak afgewerkt en snel geleverd.

Ik zocht een uniek cadeautje voor mijn nichtje die helemaal weg is van de eenhoorn. Bij jullie op de site een eenhoorn gevonden die ook nog eens in het roze te bestellen was. Zeer snelle levering. Mooi afgewerkt product die makkelijk op te hangen was. Bedankt hout-kado.nl.

Over Hout-Kado.nl

Hout-Kado maakt o.a. geometrische dieren, passend in ieder interieur. Of je nu een kat, hond, koe, poema of een heel ander dier zoekt. We hebben veel keuze ! Persoonlijk, Creatief & Bijzonder.