Perfect fit

Ik had een persoonlijke wens en die is per ommegaande uitgewerkt en na mijn akkoord helemaal naar wens gerealiseerd!

Voldoet aan verwachting

De webshop is duidelijk en gemakkelijk in gebruik. Het product is precies zoals afgebeeld en beschreven op de webshop. We kregen ook nog een cadeautje bij de bestelling, zeer attent! Ook de snelle levering is prettig.

Super mooi product, snel geleverd en top kwaliteit

Wij hebben gekozen voor de poes die opzij kijkt. Mooi door en door zwart, mooie vormen en netjes afgewerkt. Heel erg blij mee!

Snelle levering van mijn bestelling, met nog een prachtige bedankje als cadeau.

Goede service, snelle levering met een bedankje er bij superlief en attent

snelle service

heel makkelijk te bestellen en niet alleen houtkleur heb zelf een leuke kat genomen in het zwart door en door en kreeg er nog een leuke vis erbijcadeau ook in het zwart staat heel leuk aan de muur ben er heel erg blij mee.

Absolute aanrader!

Bij Hout kado een leeuw besteld voor aan de muur. Het is een mooi en kwalitatief goed product met een zeer snelle levering. De laagjes berkenhout zijn licht van gewicht maar toch ook heel stevig. Ik ga ik zeker vaker bestellen :).

Origineel en persoonlijk

Voor verjaardagen en andere feestelijke gelegenheden bestel ik vrijwel altijd een ontwerp bij hout-kado. Het is een origineel cadeau want je vindt zoiets nergens anders. De ene keer bestel ik een ontwerp via de shop en de andere keer laat ik iets op maat maken. Zo heb ik onlangs een dierbare vriend, die de haan als chinees sterrenbeeld heeft, blij gemaakt met -hoe kan het ook anders - een haan. Hij was er zo blij mee dat hij de haan gemonteerd heeft op zijn houten keukenkast. Dat kan natuurlijk ook. Daarnaast is de service erg goed. Het is altijd fijn als er meegedacht wordt over het ontwerp.

Supersnel geleverd!

We hadden een groot hert besteld. Wat een verrassing toen we de doos open maakten en er een extra cadeau bij zat! Kwaliteit is precies zoals we verwachtte. We zijn er heel blij mee!

Super snelle service, mooi resultaat.

Super snelle levering en goede kwaliteit.

Goeie service en communicatie! Mooi product!

Dubbele bestelling gedaan en meteen op de hoogte gesteld per mail of dit wel goed ging. Goeie service en snelle communicatie! Product valt erg in de smaak!

Professionele website en betaalafhandeling. Snelle levering (in ons geval zelfs aan huis). Pakketje was netjes en goed verpakt. Superleuk kadootje!

van idee naar realiteit in een paar dagen

Ik had een idee en nam contact op met hout-kado. Verder dan een omschrijving en een logo dat ik wilde gebruiken kwam ik niet. De volgende dag kreeg ik een redering en dat was precies wat ik in mijn hoofd had. Twee dagen lagen was ik de trotse eigenaar van een stukje maatwerk. Niet anders dan lof voor hout-kado

Snelle levering en prima kwaliteit!

Snelle levering, na 2 dagen al binnen! Ook het product was goed ingepakt. Ik had alleen het iets robuuster verwacht.

Wat een fijn bedrijfje is hout kado. Goede kwaliteit producten. Ik ga er zeker vaker bestellen. En ik kan het iedereen aanraden.

Mooi product!

De levering was erg snel en goed verpakt. Buiten m’n bestelling (grote libelle) zat er ook nog een cadeautje bij: een mooie vlinder. Kortom: erg tevreden!

De afbeelding zat in een grote doos, bovenkant was los. Veronderstelling was dan dat je deze eruit kon trekken maar helaas onderin zat het met plakband aan de binnenkant van de doos vast. Hierdoor is er een plank gebroken. Je moet dus de doos opensnijden om dit te voorkomen.

Hallo Jessica, Wat ontzettend vervelend om te horen, ik ga zeker wat met je feedback doen. We zullen duidelijker op de doos vermelden dat deze volledig opengemaakt moet worden. Ik heb je inmiddels een nieuwe geometrische kat toegezonden ter vervanging. Nogmaals dank voor de opmerking. Richard (Hout-Kado.nl)

Mooie website en service is heel goed ! Heel klantvriendelijk!

mooie website en service is heel goed en de producten zijn van goed kwaliteit ! En heel klantvriendelijk !

Super mooi

Ik heb de leeuw besteld. Hij is er mooi en was snel in huis!

Mooi product en snelle levering

Snelle levering en goede service. Product is top. Zijn er zeer blij mee. Ook het extra cadeautje vinden we heel leuk.

Precies wat ik in gedachten had

Maandag besteld en dinsdag ontvangen. Keurig verpakt.

Mooi en kwalitatief goed product

Snelle afhandeling/levering en goede service

Snel klaar, goede kwaliteit!

Veel keus in ontwerp, kleur en formaat. Duidelijk, goede website en top service!

Geweldig mooie wanddecoraties

Snelle levering en goed afgewerkte decoraties. Ook werd een duidelijke instructie bijgeleverd voor de wereldkaart.

Geweldige service

Er werd meteen gereageerd om mijn bestelling en deze had ik volgende dag al binnen met een leuk extra cadeautje erbij. Dank je wel hiervoor.

Over Hout-Kado.nl

Hout-Kado maakt o.a. geometrische dieren, passend in ieder interieur. Of je nu een kat, hond, koe, poema of een heel ander dier zoekt. We hebben veel keuze ! Persoonlijk, Creatief & Bijzonder.