Snelle levering! Goed verpakt

Mooi produkt dat prachtig past in de woonkamer

Heel mooi wat ik heb gekocht.

Dank je voor het maken van het maya board. Heel mooi en ik ben blij met de aanschaf.

Klasse

Super vriendelijk, reageert snel en levert vak werk af

Snelle en goede levering ook na telefonische correctie van onze kant

Mooi product, snelle levering , goed contact Min puntje de goude laag die er op zat had iets intensiever gemogen.

Zeer snelle levering

Duidelijke website

Ik ben superblij met mijn Hout-Kado. Heb met Richard telefonisch en mail contact gehad. Luistert goed wat een klant wilt. Heb een eigen ontwerp op foto gestuurd die hij helemaal perfect op hout heeft gemaakt. Dikke tien voor hem.

In één woord prachtig!

Een super snelle levering van een werkelijk prachtig door en door zwarte paardenkop.

Schnelle Lieferung, alles top

Verarbeitung super , unkompliziert und schnelle Lieferung. On top noch ne kleine Überraschung dabei gewesen. Sehr nett

Leuk product en netjes en optijd geleverd

Leuk product. Grappig om te hebben en ook een echte eye-catcher

Na 1 dag al geleverd en ziet er prachtig uit.

Is een kado

Het heeft precies voldaan aan mijn verwachting van het product

Uitstekend service, mooi product

Ik ben erg blij met mijn nieuwe logo uit hout gemaakt! Ik kon mijn eigen ontwerp makkelijk toesturen en binnen 2 dagen had ik mijn logo aan de muur. Zeer vriendelijk geholpen en een mooi resultaat.

TOP!!!!!

Hele snelle levering, vakwerk.

Precies zoals ik het bedoeld had. Dank u wel. Groet,As.Hofmann.

keurig

De bestelling is op tijd afgeleverd, precies zoals afgesproken. De vlinder is heel netjes uitgezaagd, zonder splinters.

Zeer goede ervaring.

Snelle levering, zorgvuldig ingepakt en beschermd.

Voldoet helemaal aan mijn verwachting. Super blij mee. Snel geleverd ook.

Perfecte service, boxer was nog niet in assortiment, twee dagen later beschikbaar, daarna snel geleverd!

Goed verpakt en snel geleverd!

Bijzonder snel geleverd en een bijzonder mooi geschenk!

Prima kreeg er zelfs nog kadootje erbij Helaas paste het niet echt in mijn interieur wat ik wel had verwacht Retouneren was geen probleem

Prima, makkelijk kunnen bestellen en snel geleverd

Via de website makkelijk kunnen bestellen. De bestelling werd verrassend snel geleverd. Bestelling was zoals verwacht.,

Heel mooi product

Geweldige blikvanger deze kat :)

Prachtig

Het kat decoratie is prachtig gemaakt en mooi zwart geschilderd ik ben er dan ook erg blij mee

Super mooi!

Hele leuke T-Rex besteld bij Hout-kado en snelle levering. Heel tevreden. Echt een aanrader!

Snelle levering, website overzichtelijk

Gevonden wat ik zocht, kleur uitgezocht en grootte. Besteld en betaald. Afhandeling is snel, duidelijk en overzichtelijk. Via track en trace kan je de zending volgen. Product komt overeen met wat ik besteld hebt en hangt te pronken in de woonkamer

Over Hout-Kado.nl

Hout-Kado maakt o.a. geometrische dieren, passend in ieder interieur. Of je nu een kat, hond, koe, poema of een heel ander dier zoekt. We hebben veel keuze ! Persoonlijk, Creatief & Bijzonder.