Superleuke muurdecoratie en snel geleverd

Voor mijn nieuwe keuken zocht ik wat leuks voor aan de muur en het is de geometrische krab geworden. Echt een apart en leuke decoratie voor mijn prachtige keuken. Heel snel geleverd. Ik had verwacht dat ivm de door mij gekozen kleur het wel een paar dagen langer zou duren. Wel ven elf bedenken hoe op te hangen, maar dat komt zeker goed

Uitstekend!

Heel goede en snelle levering. Het product was goed verpakt en voldeed geheel aan de verwachting.

Ziet er heel mooi uit!

Prima precies wat we hadden verwacht. Alleen zit er een vreselijke lucht aan! Na 2 weken werd het minder.

Helemaal blij

Helemaal blij met het op maat gemaakte plattegrond van onze omgeving. Vlot geregeld! Snel geleverd we zijn erg blij met het eindresultaat.

Mooi super leuk origineel kado!!

Snelle levering, goed verpakt

Erg goed!

Vorige week een bestelling geplaatst, erg snel geleverd en nog mooier dan op de website. Ook zat er een leuk extraatje bij de bestelling. Absolute aanrader

Correct, creatief, snel

Wij wilden de schildpad bestellen maar graag met de naam van onze dochter bij. We kregen een op maat uitgewerkt voorstel en 2 mogelijkheden om uit te kiezen. We gaven door wat we wilden en dit is heel snel, mooi verzorgd en vooral, perfect afgewerkt, toegekomen. Top!

Uit de kunst !

Direct na onze bestelling van de grootste eland hebben wij direct een (even groot) hert besteld. Die hangen prachtig naast elkaar in onze huiskamer. Heel enthousiast, alhoewel nóg groter nóg leuker zou zijn ! Op de afhandeling van onze opdracht is niets aan te merken. Bedankt !

Netjes geleverd

Ruime keuze, stevig verpakt, snelle levering en product inderdaad een warme uitstraling (goud)

Onwijs blij

Heel erg blij met de prachtige sterrenbeelden die we hebben besteld

Prachtig, zeer decoratief en je hebt iets, wat je (nog) niet gauw bij iemand anders zult aantreffen.

Na een telefonische afspraak mochten we in Scharmer langskomen om wat voorbeelden te bekijken van de geometrische dieren. Na een zeer vriendelijke ontvangst kregen we een korte rondleiding, zodat we konden zien hoe de producten tot stand komen. We waren gelijk zeer enthousiast. We hadden ook nog nooit zoiets in een winkel of bij vrienden en kennissen gezien. We hebben pas geleden onze woonkamer rigoureus opgeknapt en hebben nu 2 grote dieren op onze strak gestukadoorde muur opgehangen. Het is zeer decoratief en komt prachtig uit op onze mooie nieuwe muur. Voor in de keuken hebben we een walvis en een dolfijn op maat laten maken. Dit als herinnering aan een vakantie op de Azoren, waar we ze in het echt hebben gezien. We zijn erg blij met onze geometrische dieren en iedereen die ons bezoekt roept gelijk, ooh wat mooi! Dankzij Hout-Kado.nl hebben we de juiste finishing Touch aan onze opgeknapte kamer kunnen geven. Bovendien hebben we nieuwe kado-inspiraties opgedaan, zowel voor het geven als ontvangen. Harry Faber Groningen

Super snelle service

Een DM op instagram werd na 1 minuut beantwoord! Er werd goed meegedacht en er was veel mogelijk! Product is ook erg mooi!

Wow!

Wow gewoon! Super mooi en strak gemaakt, keurig verpakt geleverd.

Eerlijk en betrouwbaar

Ik had iets besteld maar bleek dat de persoon voor wie ik t had besteld, het al had hangen. Dit gemeld bij hout-kado en bestelling werd gelijk geannuleerd en betaling werd gelijk terug gestort, hier deden ze helemaal niet moeilijk over.

super! Snel contact, advies en vlotte levering in stevige verpakking

ik ben erg blij met m'n kolibrie aan de muur! Gekozen voor brons. staat prachtig. Let op dat je goed meet. Ik heb de extra grote kolibrie gekozen. De afmetingen kloppen met wat er op de website staat. Toch had ik een nóg grotere vogel in gedachten. hij hangt nu bij ons dus op een andere plek dan ik had bedacht. haha.

Conform aanbieding

Ik bestelde eerst 2 geometrische katten in zwart en wit. Heel mooi gemaakt. De een viel ten opzichte van de ander wel wat kleiner uit, zodoende dat ik er een wilde bij bestellen die wel in verhouding was. Door hout-kado werd super meegedacht en werden diverse opzetjes gemaakt van de kat en per mail gedeeld. Zodoende kon ik een goede keuze maken en heb ik nu 2 geometrische katten die samen een mooi stel vormen! Goede service!

Product heel erg mooi uitgevoerd. Ook snel klaar, dus vlug in huis! Fijn! Goed verpakt. Al met al ontzettend tevreden !

Korte lijnen, snelle reactie, meedenken. Top!

Van de Winterkoning vogel heb ik de XXL besteld. Super leuke vogel. Prima service. Heel goed verpakt. Snel aangeleverd.

De racefiets die ik besteld had , daar was het voorwiel van afgebroken. Maar 3 dagen later kreeg ik een nieuwe toegestuurd . Dat vond ik gat een geweldig , wat een goede service .

Snelle levering, mooi product

Voor het eerst iets besteld en aangenaam verrast!

Mooi product, goede, overzichtelijke website, snel en goed verpakt geleverd: 100 % tevreden!

Uitstekende service!

Had gevraagd om een geometrisch hangoor konijn te laten maken. Via mail werd ik goed geholpen. Na 3 dagen was de bestelling al in huis! Het was al kadootje gekocht en de persoon in kwestie was heel tevreden. Prijs/kwaliteit is super, heel mooi gedaan. Jullie site wordt zeker aangeraden aan andere

Ge-wel-dig!

Van een vriendin kreeg ik een tegoed-bon, zo leuk! Uiteindelijk heb ik voor de Nijlpaard gekozen en die hangt nu in mijn hal te stralen! Het pakketje was goed beschermd met bubbeltjes-plastic en met nog een leuk extraatje erbij!

Over Hout-Kado.nl

Hout-Kado maakt o.a. geometrische dieren, passend in ieder interieur. Of je nu een kat, hond, koe, poema of een heel ander dier zoekt. We hebben veel keuze ! Persoonlijk, Creatief & Bijzonder.