Uit de kunst !

Direct na onze bestelling van de grootste eland hebben wij direct een (even groot) hert besteld. Die hangen prachtig naast elkaar in onze huiskamer. Heel enthousiast, alhoewel nóg groter nóg leuker zou zijn ! Op de afhandeling van onze opdracht is niets aan te merken. Bedankt !

Netjes geleverd

Ruime keuze, stevig verpakt, snelle levering en product inderdaad een warme uitstraling (goud)

Onwijs blij

Heel erg blij met de prachtige sterrenbeelden die we hebben besteld

Prachtig, zeer decoratief en je hebt iets, wat je (nog) niet gauw bij iemand anders zult aantreffen.

Na een telefonische afspraak mochten we in Scharmer langskomen om wat voorbeelden te bekijken van de geometrische dieren. Na een zeer vriendelijke ontvangst kregen we een korte rondleiding, zodat we konden zien hoe de producten tot stand komen. We waren gelijk zeer enthousiast. We hadden ook nog nooit zoiets in een winkel of bij vrienden en kennissen gezien. We hebben pas geleden onze woonkamer rigoureus opgeknapt en hebben nu 2 grote dieren op onze strak gestukadoorde muur opgehangen. Het is zeer decoratief en komt prachtig uit op onze mooie nieuwe muur. Voor in de keuken hebben we een walvis en een dolfijn op maat laten maken. Dit als herinnering aan een vakantie op de Azoren, waar we ze in het echt hebben gezien. We zijn erg blij met onze geometrische dieren en iedereen die ons bezoekt roept gelijk, ooh wat mooi! Dankzij Hout-Kado.nl hebben we de juiste finishing Touch aan onze opgeknapte kamer kunnen geven. Bovendien hebben we nieuwe kado-inspiraties opgedaan, zowel voor het geven als ontvangen. Harry Faber Groningen

Super snelle service

Een DM op instagram werd na 1 minuut beantwoord! Er werd goed meegedacht en er was veel mogelijk! Product is ook erg mooi!

Wow!

Wow gewoon! Super mooi en strak gemaakt, keurig verpakt geleverd.

Eerlijk en betrouwbaar

Ik had iets besteld maar bleek dat de persoon voor wie ik t had besteld, het al had hangen. Dit gemeld bij hout-kado en bestelling werd gelijk geannuleerd en betaling werd gelijk terug gestort, hier deden ze helemaal niet moeilijk over.

super! Snel contact, advies en vlotte levering in stevige verpakking

ik ben erg blij met m'n kolibrie aan de muur! Gekozen voor brons. staat prachtig. Let op dat je goed meet. Ik heb de extra grote kolibrie gekozen. De afmetingen kloppen met wat er op de website staat. Toch had ik een nóg grotere vogel in gedachten. hij hangt nu bij ons dus op een andere plek dan ik had bedacht. haha.

Conform aanbieding

Ik bestelde eerst 2 geometrische katten in zwart en wit. Heel mooi gemaakt. De een viel ten opzichte van de ander wel wat kleiner uit, zodoende dat ik er een wilde bij bestellen die wel in verhouding was. Door hout-kado werd super meegedacht en werden diverse opzetjes gemaakt van de kat en per mail gedeeld. Zodoende kon ik een goede keuze maken en heb ik nu 2 geometrische katten die samen een mooi stel vormen! Goede service!

Product heel erg mooi uitgevoerd. Ook snel klaar, dus vlug in huis! Fijn! Goed verpakt. Al met al ontzettend tevreden !

Korte lijnen, snelle reactie, meedenken. Top!

Van de Winterkoning vogel heb ik de XXL besteld. Super leuke vogel. Prima service. Heel goed verpakt. Snel aangeleverd.

De racefiets die ik besteld had , daar was het voorwiel van afgebroken. Maar 3 dagen later kreeg ik een nieuwe toegestuurd . Dat vond ik gat een geweldig , wat een goede service .

Snelle levering, mooi product

Voor het eerst iets besteld en aangenaam verrast!

Mooi product, goede, overzichtelijke website, snel en goed verpakt geleverd: 100 % tevreden!

Uitstekende service!

Had gevraagd om een geometrisch hangoor konijn te laten maken. Via mail werd ik goed geholpen. Na 3 dagen was de bestelling al in huis! Het was al kadootje gekocht en de persoon in kwestie was heel tevreden. Prijs/kwaliteit is super, heel mooi gedaan. Jullie site wordt zeker aangeraden aan andere

Ge-wel-dig!

Van een vriendin kreeg ik een tegoed-bon, zo leuk! Uiteindelijk heb ik voor de Nijlpaard gekozen en die hangt nu in mijn hal te stralen! Het pakketje was goed beschermd met bubbeltjes-plastic en met nog een leuk extraatje erbij!

Zeer tevreden!

De cheetah, leeuw, olifant, dolfijn en schildpad staan echt heel erg leuk op de kinderkamer van onze dochter! Op de muur en op deurtje van kast, het geeft een mooi 3D effect. Mooie afwerking, goede kwaliteit en snelle levering.

Prachtig

We zijn ontzettend blij met de kolibrie die we hebben besteld. Alles is super netjes afgewerkt en het zijaanzicht is echt super mooi. Grote meerwaarde tov mdf. Staat echt heel mooi op onze groene muur

Geweldig in contact en service

Prima kwaliteit en levering.

Snel, mooi en zorgvuldig!

We hebben een niet standaard nieuwe stadsplattegrond laten maken. Er was prima mailcontact over het ontwerp en werd snel geleverd.

Snelle zending, mooi product

Ruime keus, leuk product en snelle zending. We genieten elke dag van ons wand giraf.

Goed product en netjes afgewerkt

Waanzinnig

Het is echt wat anders dat je aan je muur hangt. Zoveel leuke reacties gehad echt een aanrader

Over Hout-Kado.nl

Hout-Kado maakt o.a. geometrische dieren, passend in ieder interieur. Of je nu een kat, hond, koe, poema of een heel ander dier zoekt. We hebben veel keuze ! Persoonlijk, Creatief & Bijzonder.