Maten waren er vanaf ......

Na een derde controle waren de maten er vanaf van de opgegeven maten Overschot hout was niet bij geleverd....

Vlotte service, kwalitatief product

Mijn plaat werd tot in de lift geleverd, al 2 dagen na bestelling. Het heeft de juiste maten en de afgeronde afwerking van de randen is mooi.

Alles prima in orde

Geweldige service en snelheid

Aanpassing werd uitgevoerd na slechte beoordeling

Aanpassing werd uitgevoerd na slechte beoordeling. Goederen waren wel OK. Het ging om een administratieve fout.

Snelle, goedservice

Exact wat ik nodig had, snel en maten kloppen perfect

Keurig gezaagd, keurig geleverd

Niks op aan te merken. Alles was netjes gelabeld en werd snel geleverd. Ik kan het alleen maar aanraden.

Uitstekend werk

Ik ben heel tevreden in mijn showroom voor de gezegd geperforeerde witte platen voor de mijn nieuwe led spiegels collectie op te hangen . De werk voor gezaagd platten was heel juist en proper . Ik zal aan mijn vrienden en familie aanraden. Alvast Bedankt voor perfect werk en snelle levering en betaalbare prijs.

Beschadiging (transport) correct en snel opgelost

We merkten enkele inslag beschadigingen op aan de multiplex, mogelijks veroorzaakt tijdens het transport. Wat kan gebeuren, maar wel jammer is. Desondanks werden we snel & vriendelijk geholpen door de klantenservice en vonden we een gepaste oplossing. We zijn tevreden met ons nieuwe bureau! Tip: Check altijd je SPAM-folder! Bij ons kwamen de antwoorden van de klantenservice daar binnen.

Hi Jonas, dank voor je bestelling en feedback! Ik heb je mail over de beschadiging gezien en ook direct geantwoord. Heb het nogmaals geprobeerd maar krijg helaas geen reactie. Helaas kan er met transport wel eens iets misgaan maar dit lossen we altijd naar tevredenheid op! Ik hoop graag nog van je zodat ik je verder kan helpen. Alvast bedankt en met vriendelijke groet, Bauke

Alles perfect verlopen

Snel, gemakkelijk en correct

Handige en duidelijke website en snel en correct geleverd. Ik heb jullie gegevens alvast doorgegeven aan vrienden en zal volgende keer opnieuw bij jullie bestellen.

Snel en correct

Ben tevreden over mijn bestelde artikelen. Deze waren op tijd geleverd zoals voorzien en de verzendkosten vielen goed mee.

Perfecte service bij een complex project

Door het zaagwerk toe te vertrouwen aan Tosize is een omvangrijk project sneller en beter afgewerkt dan ik het zelf zou kunnen. Praktische website, snelle, professionele en nauwkeurige uitvoering. Bravo !

in een woord TOP

perfecte levering

Gewoon perfect

Bijzonder gemakkelijke tool voor het doorgeven van de juiste bestelling qua maten en productbeschrijving. Grote keuze panelen. Vlugge verzending en - heel belangrijk- zorgvuldige verpakking, waardoor er geen schade was aan de hoekjes van de panelen. Het zien van de verdeling vd. platen is bijzonder relevant om inzicht te hebben in eventuele reststukken.

Maatvoering perfect, afwerking minder

De platen werden vroeger geleverd dan afgesproken. Op zich positief, maar bracht wel wat moeilijkheden met zich mee, aangezien dit niet gemeld werd, en ik plots op leverdag de notificatie kreeg dat ik een pakket kon verwachten. De maatvoering van de platen is perfect en op de mm correct. De kantenband was ook mooi aangebracht. Wel waren er hier en daar beschadigingen aan het laminaat van de plaat: kleine hoekjes en kantjes die waren afgebroken, waardoor de onderliggende vezelplaat zichtbaar was. Gelukkig kon dit in het project verwerkt worden op een manier die niet zichtbaar was.

Vrijwel perfect

Het enige dat een beetje tegenviel is dat de grote sticker met klant-info op elk plankje zwarte vlekken achterliet op het aanliggende plankje. Maar verder waren de plankjes het perfecte formaat, precies het gevraagde, goed geprijsd, en arriveerden ze vlot en goed verpakt. Zou hier zeker terug bestellen.

Een woord - prima!

Duidelijke website, simpel je opdracht ingeven en bestellen. Ook (snelle) levering naar Nederland!

zeer tevreden

Zeer tevreden over de service, correct, goed verpakt, voor een thuisklusser is het zeer interessant dat we op deze manier op maat gemaakte platen kunnen aanschaffen. Als we nog iets nodig hebben, bestellen we zeker terug bij jullie.

Gewoon top

Ik zou een tien geven als de bezorger een beetje zorgvuldiger was, maar aangezien tosize.be men bestelling prima verpakt kan ze letterlijk tegen een stootje, maar het bestelde materiaal is prima verzaagd, dus het maken van men kasten is zelfs simpeler dan een ikea kast monteren ;-)

zeer snelle service, practisch gratis stalen, en perfecte kwaliteit

Goede ervaring met deze Firma voor herhaling vatbaar AAAA+++++

Zéér goed

Goede service,uitstekende kwaliteit,goede communicatie

Alles is perfect verlopen

Beste Alles is volledig perfect verlopen. De kwaliteit van de materialen. De juiste maten, oerfecte levering. De prijzen volledig conform. Ik ben als particulier dus zeer tevreden. Sarah Lambrechts

Fijne afwerking

Snelle levering goed verpakt

Prima webshop .

Prima webshop als je hout op maat wil , mooi gezaagd op millimeter en prima afwerking evenals snel en goed ingepakt geleverd .

Slecht

Ik had verwacht dat ik een stuk hout ging krijgen, gesneden in de gewenste vorm. Ik ontving gewoon een vierkant blok hout

Over TOSIZE

The ultimate online sawmill TOSIZE makes DIY truly fun again! And a lot easier. We cut whatever you come up with to size; with millimetre accuracy. No more hassle with transport, residual pieces and the neighbour's saw table. We supply A quality wood and wooden sheets, custom furniture and we have a wide range of DIY supplies. How convenient is that? tosize.com