Snel en correct

Ben tevreden over mijn bestelde artikelen. Deze waren op tijd geleverd zoals voorzien en de verzendkosten vielen goed mee.

Perfecte service bij een complex project

Door het zaagwerk toe te vertrouwen aan Tosize is een omvangrijk project sneller en beter afgewerkt dan ik het zelf zou kunnen. Praktische website, snelle, professionele en nauwkeurige uitvoering. Bravo !

in een woord TOP

perfecte levering

Gewoon perfect

Bijzonder gemakkelijke tool voor het doorgeven van de juiste bestelling qua maten en productbeschrijving. Grote keuze panelen. Vlugge verzending en - heel belangrijk- zorgvuldige verpakking, waardoor er geen schade was aan de hoekjes van de panelen. Het zien van de verdeling vd. platen is bijzonder relevant om inzicht te hebben in eventuele reststukken.

Maatvoering perfect, afwerking minder

De platen werden vroeger geleverd dan afgesproken. Op zich positief, maar bracht wel wat moeilijkheden met zich mee, aangezien dit niet gemeld werd, en ik plots op leverdag de notificatie kreeg dat ik een pakket kon verwachten. De maatvoering van de platen is perfect en op de mm correct. De kantenband was ook mooi aangebracht. Wel waren er hier en daar beschadigingen aan het laminaat van de plaat: kleine hoekjes en kantjes die waren afgebroken, waardoor de onderliggende vezelplaat zichtbaar was. Gelukkig kon dit in het project verwerkt worden op een manier die niet zichtbaar was.

Vrijwel perfect

Het enige dat een beetje tegenviel is dat de grote sticker met klant-info op elk plankje zwarte vlekken achterliet op het aanliggende plankje. Maar verder waren de plankjes het perfecte formaat, precies het gevraagde, goed geprijsd, en arriveerden ze vlot en goed verpakt. Zou hier zeker terug bestellen.

Een woord - prima!

Duidelijke website, simpel je opdracht ingeven en bestellen. Ook (snelle) levering naar Nederland!

zeer tevreden

Zeer tevreden over de service, correct, goed verpakt, voor een thuisklusser is het zeer interessant dat we op deze manier op maat gemaakte platen kunnen aanschaffen. Als we nog iets nodig hebben, bestellen we zeker terug bij jullie.

Gewoon top

Ik zou een tien geven als de bezorger een beetje zorgvuldiger was, maar aangezien tosize.be men bestelling prima verpakt kan ze letterlijk tegen een stootje, maar het bestelde materiaal is prima verzaagd, dus het maken van men kasten is zelfs simpeler dan een ikea kast monteren ;-)

zeer snelle service, practisch gratis stalen, en perfecte kwaliteit

Goede ervaring met deze Firma voor herhaling vatbaar AAAA+++++

Zéér goed

Goede service,uitstekende kwaliteit,goede communicatie

Alles is perfect verlopen

Beste Alles is volledig perfect verlopen. De kwaliteit van de materialen. De juiste maten, oerfecte levering. De prijzen volledig conform. Ik ben als particulier dus zeer tevreden. Sarah Lambrechts

Fijne afwerking

Snelle levering goed verpakt

Prima webshop .

Prima webshop als je hout op maat wil , mooi gezaagd op millimeter en prima afwerking evenals snel en goed ingepakt geleverd .

Slecht

Ik had verwacht dat ik een stuk hout ging krijgen, gesneden in de gewenste vorm. Ik ontving gewoon een vierkant blok hout

Perfekt zugeschnitten, ordentlich zum vereinbarten Zeitpunkt geliefert

Perfekt zugeschnitten, ordentlich zum vereinbarten Zeitpunkt geliefert

Der einzige Webshop, in dem man noch ein kleines Stück Holz bestellen kann und nicht die ganze Platte kaufen muss!

Ordentliches Paar Bretter und Blöcke, die genau zugeschnitten wurden. In den meisten Baumärkten kann man keine geringen Längen und Breiten sägen lassen, aber hier ist das kein Problem.

Ausgezeichneter Service und schnell und perfekt gesägt

Ausgezeichneter Service und schnell und perfekt gesägt

Over TOSIZE

The ultimate online sawmill TOSIZE makes DIY truly fun again! And a lot easier. We cut whatever you come up with to size; with millimetre accuracy. No more hassle with transport, residual pieces and the neighbour's saw table. We supply A quality wood and wooden sheets, custom furniture and we have a wide range of DIY supplies. How convenient is that? tosize.com