Er was een pan kapot bij levering en zonder teveel moeite een nieuwe opgestuurd gekregen! Top service

Klein probleem met het product maar snel en goed opgelost

Pannenset besteld en prima geleverd en prima pannen. Een beschadigd. Foto’s gestuurd en gestuurd en de pan wordt netjes vervangen.

Ontzettend fijne pannen

Op dit moment heb ik de pannen nog niet gebruikt, maar ik vind de pannen erg mooi. Heel fijn dat er zo veel deksels bij aanwezig zijn! Het gaat mij vooral om “healthy cookware”. Ik durf deze pannen zonder zorgen te gebruiken, omdat het gemaakt is van keramiek. Wel wat prijzig, maar dan heb je ook heel veel pannen..

top kwaliteit en super snel geleverd :))

Heel goed van jullie om de tevredenheid na een paar dagen te meten en niet direct bij de ontvangst van het product!

duurt lang voordat pan warm wordt

warmte overdracht is niet voldoende ik moet het fornui in een hogere stand zetten waardoor ik meer energie nodig heb

Supersnelle gratis bezorging

Ik bestelde een kleine koekepan en die werd supersnel (de volgende dag) gratis bezorgd; top!

Prima pannen

Goede pannen wij koken op gas geen problemen en makelijk schoon te maken dus een aanrader

helemaal top

Hi, de pannen waren heel goed en met zorg ingepakt. En ze zijn ook fijn in gebruik.

Alles prima

Alles prima

Super goede prijs en kwalitatief hoogwaardig product. Zeker een aanrader.

Prima geregeld

Bestelling snel verstuurd.mooie producten tegen aantrekkelijke prijs.volgende keer weer.

Fijne pannen

Geen olie nodig met deze pannen. Zien er mooi uit en heel licht qua gewicht. Prijs ook prima!

Super snel en mooi product

Mooie pannen en super snel geleverd

Pan viel kleiner uit dan verwacht

Ik heb de pan teruggestuurd, want een 20cm-pan van Senvi is kleiner dan een 20cm-pan van een ander merk en dus te klein. De pan heb ik niet gebruikt.

Retourneren kan beter

Heb een hele set potten en pannen gekocht bij insenvi zelf. Alleen wilde ik de steelpan van 24cm terugsturen met de post maar de portkosten waren 16€40 terwijl de pan 22€ kost. Heb dit dan niet gedaan door de portkosten. Op de site staat er niet tevreden geld terug maar eigenlijk kan je ze niet terugsturen door te hoge portkost. Al de andere sites kan je ze wel gratis terugsturen wat commercieel veel aantrekkelijker is. Jammer dat ik nu een pan teveel heb. Ordernr 000011511 Mvg

Prima kwaliteit, snel geleverd!

Het is een prachtige pannenset van zeer goede kwaliteit! Insenvi levert supersnel, alles ziet er verzorgd uit en de communicatie is prettig!

Lekker koken begint met goede pannen

De pannen gebruik ik nu een week en ze bakken erg goed. Klein beetje kokosolie is voldoende, aanbakken is verleden tijd. Makkelijk schoon te maken en een prachtig design. Zeer tevreden

Snelle levering van pannenset Victoria Forged maar ze blijven niet mooi.

Ik heb helemaal niets aan te merken op de levering van de pannen en was heel blij met de pannenset. Ik gebruik ze nu ongeveer 6 weken. De mooie donkere kleur van de pannen wordt steeds lichter waardoor ze er goedkoop uit gaan zien. Toch spijt dat ik geen rvs genomen heb.

Super tevreden

Ik ben tevreden over het product en over de snelle levering

Mooie pannen, minder fijne uitvoering

Pannen hebben helaas een bolle bodem aan de binnenkant. Dit bakt erg lastig omdat vloeistoffen zoals boter naar de zijkant lopen en je in het midden een eiland hebt. De onderkant van de pan staat ook niet helemaal vlak op de inductiekookplaat zit een kleine bolling in. Hierdoor hebben de pannen minder goed contact. Al met al niet het gewenste gevoel bij een dure pannenset.

klasse

prima kwaliteit en snel geleverd, klasse

Topservice

Na een dag al de mooie wokpan ontvangen. Helaas was de dekselrand gedeukt maar dit werd keurig en erg snel verholpen. Wij zijn 100% tevreden.

Mooie wokpan

Vlotte levering en een prachtige wokken.

Snelle levering. Goed verpakt met natuurlijk materiaal, dit kun je dus weer gratis afvoeren. Pannen werken goed.

Heel snel bezorgd

Nog niet gebruikt kookplaat is nu niet aan gesloten.

Over ISENVI

Lekker en zorgeloos koken. Een pan waar gebruiksgemak en een beter milieu hand in hand samengaan. Geen schadelijke stoffen voor mens en milieu, minder CO2 uitstoot door rechtstreekse levering aan onze klanten en bovendien een premium pan voor elke portemonnee. Ontdek ISENVI Healthy Cookware nu!