Bestelling gedaan en lekker snel binnen

Makkelijk te bestellen snelle levering en goede spullen

Snelle levering en nette verpakking

Zoals omschreven

Ik heb pannen besteld, de volgende dag al geleverd.

Levering al de volgende dag

Prima levering

Prima verpakt

Denk wel dat het in een kleiner plat doosje kon, dan werd het brievenbuspost

Super Pfanne!

Sehr schnell geliefert, tolle Pfanne, sehr leicht!

Bestelprocedure makkelijk en snelle levering.

Fijne pannen

Prima pannen.

Mooie producten

De website was heel overzichtelijk. Makkelijk te bestellen en een snelle correcte levering. De pannen zien er mooi uit.en de voorlichting hoe er mee om te gaan was heel fijn. Kortom, een hele goede indruk/ervaring.

Bijzondere klantbediening

Mijn advies aan anderen: Koop elders bij een meer betrouwbaardere en professionele partij, die klantbediening hoger in het vaandel hebben zitten. Gelukkig zijn deze er genoeg. Mijn ervaring: Mijn eerste ervaring is helaas niet zoals verwacht. De pan die zou worden geleverd is niet meer beschikbaar, daarom dat er een andere pan wordt geleverd zonder voorafgaande berichtgeving. Toen ik hierover contact zocht via de mail kreeg ik melding dat de mail is ontvangen en ik binnen twee werkdagen een reactie ontvangen. Dit is nooit gebeurd. Om die reden heb ik contact gezocht met de chat. Na reactie wordt de chat tot tweemaal toe gelijk gesloten, waarbij ik als klant geen eens in de gelegenheid kom om te reageren. Dit tot tweemaal toe, zelfs na het aangeven. Helaas kan dit bedrijf niet aan de redelijke verwachtingen voldoen die ik als consument verlang van een bedrijf.

Beste Wesley, Bedankt voor de review. We begrijpen dat het vervelend is als een van de geleverde artikelen afwijkt van wat u verwacht had te ontvangen, nogmaals excuses hiervoor. Uw bericht is begin van de middag beantwoord, zoals een van onze medewerkers in de chat aangegeven heeft is dit misschien goed bij u aangekomen. Het sluiten van de chat is een fout van onze kant, dit was niet omdat wij het gesprek niet wilden voortzetten maar een automatisme omdat bij alle contactmogelijkheden - naast de chat - gesprekken standaard worden gesloten na onze reactie en heropend als klanten reageren. Dit, om overzicht te houden in ons contactsysteem. De medewerker die uw chat heeft behandeld was er nog niet van op de hoogte dat dit in de chat niet mogelijk was en heeft hiervoor ook excuses aangeboden. We begrijpen dat deze ervaring niet is wat u verwacht had en dat vinden we erg vervelend. Wij hebben klantervaring juist heel hoog in het vaandel staan en als u toch nog in gesprek met ons wilt gaan kunt u altijd nog eens contact opnemen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Customer service team ISENVI

Vlotte levering: de volgende dag al in huis.

Fijne pannen

Jammer een hele grote pan

Super snel geleverd is zeker een aanrader

Erg tevreden

Wok nu 1x gebruikt. Mooi groot en bakt erg goed. Past veel in. Ben zeker tevreden.

Snelle service, goed product.

Mooie pannenset die ook nog eens snel geleverd werd.

Snelle levering en product komt overeen met de beschrijving

Snelle reactie, betrouwbare verpakking van goederen

Blij met mijn aankoop

Slechte pan

De kleur is naar 1 keer in de vaatwasser van de pan af , ze sturen de verkeerde maat pan in de set weigeren deze vervolgens om te ruilen ,

Mooie pannen, scherpe prijs en gebruiksvriendelijke website.

De kleine braadpan doet het gewoon niet.

Alle pannen zijn goed. Alleen de kleine braadpan doet het gewoon niet op inductie. Echt zonde. Heb ik dus helemaal niets aan.

Geen antiaanbak en geen service

Pannen bakken in no time aan en na een klacht indienen hierover nooit meer wat gehoord

Fijne pannen en probleem met levering keurig opgelost

Erg tevreden over de kwaliteit van de pannen en de geleverde service. Helaas bleek er een pan beschadigd te zijn geleverd. Dit is uiteindelijk snel en correct opgelost.

Snelle levering, prima prijskwaliteit verhouding

Prettig geshopt, duidelijke productomschrijving en snel in huis.

top

ISENVI zei me niet zo veel, maar we de beschrijving van de soenil pan die zij uitbrachten, sprak me wel aan En natuurlijk maakt ISENVI waar wat ze schrijven? Denk daarbij ook aan levering, betrouwbaarheid pannen werden snel geleverd en waren goe verpakt en er was karton gebruikt voor de bescherming van de panneb en geen plastic toestanden . Wat we wel vreemd vonden was , dat we wel bericht kregen dat hij was verzonden maar totaal niet op welke dag hij bezorgd zou worden

Mercuriusstraat 5

6541 BM Nijmegen

024 2120369

Over ISENVI

Lekker en zorgeloos koken. Een pan waar gebruiksgemak en een beter milieu hand in hand samengaan. Geen schadelijke stoffen voor mens en milieu, minder CO2 uitstoot door rechtstreekse levering aan onze klanten en bovendien een premium pan voor elke portemonnee. Ontdek ISENVI Healthy Cookware nu!