Wat een prachtige, duurzame pannen voor een mooie prijs!

Super mooie pannen met de diamantica anti aanbak laag. Wat me aantrok was het gebruik van een niet-giftige aanbaklaag, gecombineerd met het duurzame gebruik van materialen. De pannen zijn onwijs mooi en goed van kwaliteit en dat voor een hele mooie prijs. Ik moet ze nog gaan gebruiken, maar super blij met de pannen!

Goed verpakt en ook snel ontvangen. Uitstekende service, raad Isenvi zeker aan!

Kwaliteit van begin tot eind

In de avond besteld en de volgende dag al in huis. Mooie kwaliteit pan. Duidelijke website en informatie.

Mooie pan

Vorige avond besteld En de volgende ochtend al bezorgd

Ik vind de wok te groot.

Het is mijn eigen fout maar de wok is erg groot uitgevallen. We zijn met twee personen maar deze wok is denk ik voor meerdere personen. Een wok van 28 cm was beter geweest. Jammer.

Heel tevreden met mijn aankoop

Super ben er heel blij mee

Ben zeer te vreden

Veel te laat verzonden en het pakket nog steeds niet onyvangen

Pannenswt besteld op 20-11-22 Na een dag kwam het nieuws we hebben het te druk. Hierdoor vertrokken mijn pakket pas 5a 6 dagen later. Dus ik krijg op 28ste een mail is pakket is verzonden.tot op heden heeft postnl hem niet ontvangen/verwerkt. Vind dit super kwalijk en Al om die rede niets meer bestellen hier.morgen mijn nieuwe keuken maar heb geen pannen om te koken

Goede prijs-kwaliteitverhouding en snelle levering

Mooie pannen. Snel bezorgd en als cadeautje gratis een spatel-set.

All good

Good

Het was een cadeau voor mijn dochter! Bij haar thuis uitgepakt! Was zeer goed ingepakt en royaal assortiment pannen!

Goed, geen klachten

Snelle en correcte bezorging zonder schade. Ecologisch verpakking prima, kartonnen ringen met geperforeerd en gerecycled karton. Ik heb vd 3 koekenpannen set, alleen de middelste gebruikt in mijn 2 persoons huishouden. Ik heb er nog niet in gebakken. Ik heb er een tomaten pastasaus en een champignons roomsaus voor een pasta in gemaakt. Met uitstekende resultaten. Ik ben tevreden.

Leveren goede pannen en razend snel

Product nog beter dan ik verwacht had

Snelle levering, mooie pan!

Zeer goed, ook snel

Mooie pan binnengekregen. Kwaliteit. Heel netjes verpakt, zorg aanbesteed.

Blijft spammen

Koop 1 pan en je zit op een heleboel mailinglijsten en wordt permanent lastiggevallen

Nog niets ontvangen

Ik mag mijn ervaringen beschrijven maar mijn bestelling is nog niet geleverd

Zeer goede kwaliteit voor weinig geld

Wokpan bodem na 1 gebruik bol geworden

Heb een wokpan gekocht en tijdens de eerste keer gebruik in het begin ging goed met inductie kookplaat. Na ong half uurtje gebruik is de bodem wat bol geworden waardoor de pan niet meer goed werkt met inductie.

Prima alleen de pan eas veel te groot. Dus die moet teruggestuurd worden.

Service is goed

Goede pan

Pan bevalt zeer goed maar is wel dun, dus ik ben benieuwd hoelang deze mee gaat. Maar geweldige prijs en tot nu toe perfect!

Goede producten, snel geleverd en goed verpakt!

Goede producten geleverd

Over ISENVI

Lekker en zorgeloos koken. Een pan waar gebruiksgemak en een beter milieu hand in hand samengaan. Geen schadelijke stoffen voor mens en milieu, minder CO2 uitstoot door rechtstreekse levering aan onze klanten en bovendien een premium pan voor elke portemonnee. Ontdek ISENVI Healthy Cookware nu!