Prachtige pan

Prima complete Pannenset.

Mooie betaalbare Pannenset.

Op tijd, goed verpakt

Goed en blij

Goed spul waardeloos verpakt.

De pannen werden aangeleverd in een doos gegooid met een vlugtig plakbandje er om. Tijdens het vervoer waren 2 pannen beschadigd

Beste Piet, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent met de geleverde pannen. We kunnen geen contact met onze klantenservice terug vinden over uw klacht. We horen alsnog graag van u. U kunt ons mailen via klantenservice@isenvi.com. We verpakken de pannen in kartonnen dozen, met kartonnen snipper materiaal en plakband wat allemaal van gerecycled materiaal is. We proberen hiermee zo milieuvriendelijk te verpakken en verzenden! ^ Team ISENVI

Is shop voor elke keuken!!!!

Goed, redelijk geprijsd, snel en gratis levering, mooie pannen

Goed, redelijk geprijsd, snel en gratis levering, mooie pannen Ik ga de hele serie aanschaffen

Product voldoet aan verwachting. Snelle levering. Goede prijs

Redelijk

Heb geen bericht gekregen wanneer en welke dag het pak wordt bezorgd. Dus volg je pakje, klopt niet.

Leuk

Ik weet niet hoeveel potten ik heb gekocht. Alles was snel gekrast. Het is leuk om op de set te zijn. Ik hoop dat het niet krast. Ik heb het niet in de afwasmachine gedaan, ik was het met de hand. Omdat het heel duidelijk is dat de kleur van de buitenkant zal veranderen. Ik heb ze nog niet allemaal gebruikt. maar het is een geweldig setje.

Keurige en mooie pannen van goede kwaliteit en het belangrijkste: voldoen 100% aan mijn verwachting

De wok van 32 cm, had iets kleiner kunnen zijn (28 cm), deze is redelijk moeilijk om op te bergen

Prachtige Wokpan

Een superpan ! lekker groot en dat extra handvat is een uitkomst, al twee keer gebruikt tot volle tevredenheid !

Alles goed

Prijs kwaliteit en levering dik in orde

Slechte service

Duurt lang voordat ik een antwoord krijg over een pan waar een gaatje in zit bij levering.

Snelle levering en goede prijs.

Nog maar een paar dagen in huis.

Verzending en correspondentie prima

Perfecte pan

Licht in gewicht ,snel klaar en een schone pan tot slot.geweldig!!!

Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding

Fijne pannen voor een prima prijs, plezierig om mee te koken. Liggen goed in de hand en zijn gemakkelijk schoon te maken.

Value for money

Goede pannen

Goed en snel

Ik had de pannenset de volgende dag in huis. Helaas was er 1 glazen deksel gebroken, maar ook dit probleem was snel weer opgelost en had ik ern nieuwe deksel snel weer in huis!

Pannen bakken snel aan

Helaas zit er binnen een maand zwart aanbaksel in m'n Soenil pan. Klantenservice reageert erg traag. Pan is verder wel fijn maar ik had niet verwacht al binnen een maand met de staalborstel aan de slag te moeten.

Goeie kwaliteit en snelle levering

Uitstekende webshop met goeie kwaliteit

Koken in veilige pannen is belangrijk voor ons.

Ik heb er eerst 1 koekenpan besteld om te proberen, kwaliteit is goed en PFAS vrij. Belangrijk voor onze gezondheid. We zijn zeer tevreden.

Snelle levering en goede verpakking, wij zijn heel blij met de nieuwe pannenset.

Snelle levering. Top pannen.

mooi product ben er heel blij mee

Over ISENVI

Lekker en zorgeloos koken. Een pan waar gebruiksgemak en een beter milieu hand in hand samengaan. Geen schadelijke stoffen voor mens en milieu, minder CO2 uitstoot door rechtstreekse levering aan onze klanten en bovendien een premium pan voor elke portemonnee. Ontdek ISENVI Healthy Cookware nu!