snelle levering tegen scherpe prijs

snelle levering tegen scherpe prijs ! mooi ook van de ruime 'proef'tijd van 60 dagen en de gratis bezorging.

Hele snelle levering en goede kwaliteit

Producten zijn goed geprijsd en van goede kwaliteit, levering was heel snel.

Geweldige pannenset

Snel geleverd, goed verpakt en de pannenset zelf is super fijn!

Het bestelde de volgende dag in huis, netjes verpakt, precies wat ik wilde.

Echt glad !

Het verschil met Tefal is enorm. Bij het bakken van mannenkoeken moet je de pan goed horizontaal houden want de pannenkoek glijdt zo van de pan. En quasi zonder olie. En veel goedkoper dan Demeyere

Top pan

De sauspan Avon is een top pan

Nog niet gebruikt maar ziet eruit als goede kwaliteit. Snel geleverd ook en genoeg pannen voor een mooi prijsje

Super!!

Supersnelle levering en voldoet aan verwachtingen!!

Snel geleverd. Meteen lekker kunnen koken

Snel geleverd. Meteen lekker kunnen koken

perfect verstuurd en goed ingepakt. Tevreden wat ik ontving

Super WOK

Erg fijne wok. Wij gebruiken deze voor onze woongroep. Dit is de tweede die wij bestellen omdat deze zo goed in de smaak valt. En dit erg fijn is voor grote huishoudens. Zeker aan te raden!

super

een hele fijne wokpan

Goede pannen, bakken fijn, alleen handvaten begrijp ik niet...

Goede pannen, bakken fijn, alleen handvaten begrijp ik niet. Ze hebben namelijk scherpe ijzeren handvaten. De pan zelf is goed en zou het des ondanks de handvaten wel aanraden. Maar ik ben wel benieuwd naar waarom er voor deze handvatten is gekozen.

Ja

Weet ik nog niet

duidelijke webshop en snelle correcte verzending

Snelle levering van prima product

Snelle levering van prima betaalbaar product.

1 pan was niet oké, even een mailtje gestuurd en zo de pan weer omgeruild voor een ander. Wel jammer dat de handvatten heet worden.

Pannenset

Pannenset besteld echter is het bak gedeelte niet vlak. En na 1 x gebruik gewoon 3 mm krom getrokken. Kijken of dat met de rest ook gebeurt set net paar dagen binnen.

Doet het niet op de inductieplaat

Doet het niet op de inductieplaat

Beste, Bedankt voor uw review. Het kan heel zelden voor komen dat een combinatie tussen de maat van uw inductieplaat en de pan niet goed past en daardoor de pan niet warm wordt. We hebben uw bericht hierover direct in behandeling genomen en u eerder vandaag al een gratis retourlabel voor uw pan gestuurd. We hopen dat we het hiermee naar wens voor u opgelost hebben. ^Team ISENVI

Fijne panneset en pfas vrij

Site duidelijk en eenvoudige bestelling welke snel werd geleverd. En belangrijk pfas vrij.

FANTASTISCH

Prachtige pannen en gemakkelijk te reinigen zeer tevreden een aanrader

Oké

De koekenpannen hebben geen platte bodem, er zit een reliëf in. Lijkt in eerste instantie geen probleem te zijn, maar als je gaat bakken, dan koekt het snel aan. Ik heb een inductiekookplaat.

snel geleverd

pan is zeer goed Bakt niets aan vooral als je de gebruiksaanwijzing opvolgd

Hoop dat het geen miskoop is.

Helaas komt de kleur niet overeen. Maar daar kan ik wel mee leven. Waar ik me wel zorgen om maak is dat ik gisteren gingen bakken en de pan gewoon ging aanbakken bij niet eens de hoogste stand. Dus hoelang gaat het duren voor de antiaanbaklaag het helemaal niet meer doet?

Mit Händler zufrieden

Abwicklung und Versand war sehr einfach und schnell.

Over ISENVI

Lekker en zorgeloos koken. Een pan waar gebruiksgemak en een beter milieu hand in hand samengaan. Geen schadelijke stoffen voor mens en milieu, minder CO2 uitstoot door rechtstreekse levering aan onze klanten en bovendien een premium pan voor elke portemonnee. Ontdek ISENVI Healthy Cookware nu!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.