Top!!

Snel geleverd en zonder verzendkosten! Echt top…

Hele snelle (gratis) levering en hele goede pannen!

Snel geleverd, mooi product

Mooie wok die snel geleverd werd

Bakgenot

Snelle levering, goeie verpakking. Mooie koekenpannen.

Mooie kwaliteit

De wok bevalt ons prima. Het is een mooie kwaliteit tegen een redelijke prijs.

Alles was goed snelle levering was perfect Het is jammer maar kon niet op mijn inductie kookplaat,,de pan en en de kookplaat kreeg geen contact, alleen op de kleine kookplaat pakte hij hem wel , Daarom stuur ik de pan terug. Heb van jullie een mail gekregen maar de retour brief krijgt ik niet groot genoeg uitgeprint Zou u mij een retour brief als bijlage willen sturen dat ik de pan op kan sturen. Met vriendelijke groet Marian Karstens.

Hele fijne pannen!

Zeer tevreden met de pannen! We schrokken alleen van de maat van de wok (kochten de 7 delige pannenset). Die zou meer geschikt zijn voor een restaurant.

Super blij met mijn Soenil pan!

Ik had al pannen van ISENVI en heb nu een Soenil by ISENVI gekocht. Wat een top pan! Heel blij mee!

Snelle levering en goede kwaliteit

Super fijne pannenset!

Heb vandaag de nieuwste Soenil x Isenvi pannenset thuis ontvangen. Qua uiterlijk zien de pannen er echt mooi uit, maar ook het gebruik is geweldig! Daarnaast was de levering heel erg snel. Al met al een top pannenset en goede service!

Fijne grote pan

De pan is erg groot en dus fijn om meer eten in te bereiden.

Goede koop

Ik heb deze pan gekocht vanwege de keramische antiaanbaklaag. De eerste indruk is goed. Op de lange duur zal het nog moeten blijken. De glazen deksel is helemaal vlak, daardoor blijven condens druppels op dezelfde plaats hangen. Hierdoor is het zicht minder goed. Wel is de pan lager dan die met een bol deksel. Dat kan in sommige gevallen een voordeel zijn.

Perfect van begin tot eind

Overzichtelijk site, snel bezorgd en netjes en stevig ingepakt producten

Slechte ervaring via telefoon.

Er was een pan beschadigd. Ik belde hierover, maar het kon niet via de telefoon geregeld worden. Heb een email + foto doorgestuurd. Kreeg een email waarin stond: volgens de bestelbon heeft u dit artikel gekocht bij Bol.com. Gelieve het artikel te retourneren via Bol.com. Ik heb doorgegeven dat ik de pannen rechtstreeks bij hun had besteld. Na nog een aantal mailtjes heen en weer is het uiteindelijk toch nog goede gekomen.

Goedemiddag, Bedankt voor uw review! Onze excuses dat het langer heeft geduurd dan gewenst voordat uw probleem werd opgelost door onze klantenservice. Er lijkt wat verwarring te zijn ontstaan door onze nieuwe factuur- en ordernummers maar gelukkig is het uiteindelijk allemaal opgelost. We wensen u veel kookplezier met uw ISENVI pannen! ^ Klantenservice ISENVI

Super pannen!!

Via Google kwam ik bij ISENVI uit omdat ik het helemaal genoeg kreeg van mijn oude pannen. Maar ook omdat ik zoveel had gelezen over de schadelijke stoffen die in een pan zitten, ik heb dat werkelijk nooit geweten ook omdat ik best hele dure pannen had. Nou de pannen van ISENVI zijn een verademing om mee te koken. Ze voelen en zien er prachtig uit, maar belangrijker is natuurlijk het koken ermee ik heb ze pas een paar dagen in huis, maar de koekenpan is fantastisch. En ook de snelheid waarmee je ze krijg, de ene dag besteld en de andere dag keurig verpakt in huis, was houten spatels vergeten en die nog even gebesteld en ook weer de andere dag in huis. Zocht wel even naar de beschrijving om hoe er mee om te gaan qua schoonmaken, maar dat staat allemaal keurig op de site. Ik ben een zeer tevreden klant en raad ISENVI absoluut aan. Rina van Es.

Prima pannen

Werken perfect, geen aanslag, makkelijk schoon te maken

pan is wat lichter dan ik dacht.

Ziet er goed uit, maar ik had hem graag ietsje zwaarder gehad. Prettiger met inductie.

Er is maar een woord voor nu twee woorden heel perfect

bestelling en bezorging foutloos binne 24 uur bezorgt het kan niet beter

Wat een pan!!!

Geweldige wok pan, volgende dag in huis. Heel erg blij mee.

So far great

I have used the pan twice until now. If the layer stays on I predict a long use.

Ik her hiermee de juiste keuze gemaakt

Goeie pan maar dat handvat...

De pannen bakken goed, zijn wel dun dus het eten wordt snel warm. Maar in de vaatwasser loopt het hele handvat vol met water!. Dit is superonhandig helaas, want als je de pannen eruit haalt wordt alles nat.

waanzinnig goed

Ik ben een type die mijn pannen met de regelmaat van de klok laat aanbranden. Ga ik naar binnen lekker tv kijken o.i.d. en vergeet ik het helemaal. Glazen pannen dan zie ik tenminste hoeveel water er in zit. na 3 glazen pannen gestopt. Daarvoor ook al een aantal aluminium pannen die er echt niet meer uitzagen. Koekenpan idem dure van titanium niet te verslijten zeiden ze. In een half jaar tijd had ik het voor elkaar hoor. Kon er niets meer in bakken. Ik gebruik nu dik een jaar of zo een kookpan, het gebeurd nog steeds maar meestal gewoon met een sponsje vliegt het eraf en soms een beetje azijn en de binnenkant ziet eruit alsof het splinternieuw is. alleen de buitenkant nog een probleem maar kwa gezondheid natuurlijk super. En die koekenpan, ik sta echt te genieten als ik m'n eitje bak.

Probleem goed opgelost.

Na levering pan met schade een nieuwe gekregen.

Snelle levering. En een super fijne, grote wokpan. (Avon 36 cm) Alleen jammer dat al maanden lang de wokpan met deksel niet te leveren is.

Over ISENVI

Lekker en zorgeloos koken. Een pan waar gebruiksgemak en een beter milieu hand in hand samengaan. Geen schadelijke stoffen voor mens en milieu, minder CO2 uitstoot door rechtstreekse levering aan onze klanten en bovendien een premium pan voor elke portemonnee. Ontdek ISENVI Healthy Cookware nu!