De kleine braadpan doet het gewoon niet.

Alle pannen zijn goed. Alleen de kleine braadpan doet het gewoon niet op inductie. Echt zonde. Heb ik dus helemaal niets aan.

Geen antiaanbak en geen service

Pannen bakken in no time aan en na een klacht indienen hierover nooit meer wat gehoord

Fijne pannen en probleem met levering keurig opgelost

Erg tevreden over de kwaliteit van de pannen en de geleverde service. Helaas bleek er een pan beschadigd te zijn geleverd. Dit is uiteindelijk snel en correct opgelost.

Snelle levering, prima prijskwaliteit verhouding

Prettig geshopt, duidelijke productomschrijving en snel in huis.

top

ISENVI zei me niet zo veel, maar we de beschrijving van de soenil pan die zij uitbrachten, sprak me wel aan En natuurlijk maakt ISENVI waar wat ze schrijven? Denk daarbij ook aan levering, betrouwbaarheid pannen werden snel geleverd en waren goe verpakt en er was karton gebruikt voor de bescherming van de panneb en geen plastic toestanden . Wat we wel vreemd vonden was , dat we wel bericht kregen dat hij was verzonden maar totaal niet op welke dag hij bezorgd zou worden

Niet de kleur die jullie zeggen

Het zijn mooie pannen. Maar er staat dat ze zwart zijn en dat zijn ze niet, ze zijn donkergrijs.

Alles bestens!

Versand prima verlaufen. Die Pfannen sind Top und ihr Geld wert. Kann ich nur weiterempfehlen!

snelle levering tegen scherpe prijs

snelle levering tegen scherpe prijs ! mooi ook van de ruime 'proef'tijd van 60 dagen en de gratis bezorging.

Hele snelle levering en goede kwaliteit

Producten zijn goed geprijsd en van goede kwaliteit, levering was heel snel.

Geweldige pannenset

Snel geleverd, goed verpakt en de pannenset zelf is super fijn!

Het bestelde de volgende dag in huis, netjes verpakt, precies wat ik wilde.

Echt glad !

Het verschil met Tefal is enorm. Bij het bakken van mannenkoeken moet je de pan goed horizontaal houden want de pannenkoek glijdt zo van de pan. En quasi zonder olie. En veel goedkoper dan Demeyere

Top pan

De sauspan Avon is een top pan

Nog niet gebruikt maar ziet eruit als goede kwaliteit. Snel geleverd ook en genoeg pannen voor een mooi prijsje

Super!!

Supersnelle levering en voldoet aan verwachtingen!!

Snel geleverd. Meteen lekker kunnen koken

Snel geleverd. Meteen lekker kunnen koken

perfect verstuurd en goed ingepakt. Tevreden wat ik ontving

Super WOK

Erg fijne wok. Wij gebruiken deze voor onze woongroep. Dit is de tweede die wij bestellen omdat deze zo goed in de smaak valt. En dit erg fijn is voor grote huishoudens. Zeker aan te raden!

super

een hele fijne wokpan

Goede pannen, bakken fijn, alleen handvaten begrijp ik niet...

Goede pannen, bakken fijn, alleen handvaten begrijp ik niet. Ze hebben namelijk scherpe ijzeren handvaten. De pan zelf is goed en zou het des ondanks de handvaten wel aanraden. Maar ik ben wel benieuwd naar waarom er voor deze handvatten is gekozen.

Ja

Weet ik nog niet

duidelijke webshop en snelle correcte verzending

Snelle levering van prima product

Snelle levering van prima betaalbaar product.

1 pan was niet oké, even een mailtje gestuurd en zo de pan weer omgeruild voor een ander. Wel jammer dat de handvatten heet worden.

Pannenset

Pannenset besteld echter is het bak gedeelte niet vlak. En na 1 x gebruik gewoon 3 mm krom getrokken. Kijken of dat met de rest ook gebeurt set net paar dagen binnen.

Over ISENVI

Lekker en zorgeloos koken. Een pan waar gebruiksgemak en een beter milieu hand in hand samengaan. Geen schadelijke stoffen voor mens en milieu, minder CO2 uitstoot door rechtstreekse levering aan onze klanten en bovendien een premium pan voor elke portemonnee. Ontdek ISENVI Healthy Cookware nu!