Doet het niet op de inductieplaat

Doet het niet op de inductieplaat

Beste, Bedankt voor uw review. Het kan heel zelden voor komen dat een combinatie tussen de maat van uw inductieplaat en de pan niet goed past en daardoor de pan niet warm wordt. We hebben uw bericht hierover direct in behandeling genomen en u eerder vandaag al een gratis retourlabel voor uw pan gestuurd. We hopen dat we het hiermee naar wens voor u opgelost hebben. ^Team ISENVI

Fijne panneset en pfas vrij

Site duidelijk en eenvoudige bestelling welke snel werd geleverd. En belangrijk pfas vrij.

FANTASTISCH

Prachtige pannen en gemakkelijk te reinigen zeer tevreden een aanrader

Oké

De koekenpannen hebben geen platte bodem, er zit een reliëf in. Lijkt in eerste instantie geen probleem te zijn, maar als je gaat bakken, dan koekt het snel aan. Ik heb een inductiekookplaat.

snel geleverd

pan is zeer goed Bakt niets aan vooral als je de gebruiksaanwijzing opvolgd

Hoop dat het geen miskoop is.

Helaas komt de kleur niet overeen. Maar daar kan ik wel mee leven. Waar ik me wel zorgen om maak is dat ik gisteren gingen bakken en de pan gewoon ging aanbakken bij niet eens de hoogste stand. Dus hoelang gaat het duren voor de antiaanbaklaag het helemaal niet meer doet?

Mit Händler zufrieden

Abwicklung und Versand war sehr einfach und schnell.

NOT USING STANDARD PARCEL SERVICES – NOT ABLE TO DELIVER THE GOODS WORLDWIDE – IN 2023!

I was very content with the Isenvi goods I bouth on Amazon before, but eventhought my country is in EU, the seller is unfortunately not able to deliver its goods from Denmark to EU! In 2023. When using DHL, UPS or any other absolutely common logistic services is a matter of course even for very tiny e-shops! Also, I tried to reach the customer service with such a simple question for over month. There is literally NO ONE anywhere on chat, contact form etc. – so I had to call, finally. The customer service assistant was nice, but she tried to convince me Isenvi still sell goods on Amazon. Which is untrue. So maybe the customers have more insight into Isenvi sells than they do themselves… It's a pitty such a quality products have such a terrible service.

prima info en goede prijs/kwaliteit verhouding

Zocht goede koekenpannen anti-aanbak en Pfas vrij. Top info op web site. Snel de goede gevonden en bestelt. Goed verpakt ontvangen en op tijd geleverd.

Uitstekend!

Super goede service en snelle levering!

Klantenservice super, mooie pan

De bestelling werd de volgende dag al bezorgd. Goed ingepakt, helaas toch een kleine kras in de pan. Via WhatsApp gemeld met foto en direct werd een nieuwe pan opgestuurd en de oude mocht ik houden. Tweede pan is goed aangekomen! Hier ga ik vaker een pan bestellen.

Zo snel geleverd!!

Een geweldige pan gekocht, volgende dag al bij ons thuis en hij kookt geweldig!! Zou zeker weer bij jullie bestellen!!!

Zeer goed mee te werken

Pan trekt op niets

Pan trekt op niks. Ik moet de warmtebron (inductie) op zijn hoogst zetten en dan nog is er geen gelijke verspreiding van de hitte ! Mijn vorige pan was super, maar helaas versleten ... Gelukkig vraagt u mijn oordeel via deze weg. Mag ik de pan retourneren en krijg ik dan mijn centjes terug aub ? Mijn reknr is : BE89 8002 1141 22 85. Alvast bedankt voor uw reaktie hieromtrent. Met vriendelijke groet, Ann Gilles Kardinaal Cardijnlaan 104 te 2547 Lint (Belgie)

heel fijn pannetje

Een heel fijn sauspannetje waar ik elke ochtend havermout pap mee maak. Brand nooit aan en is erg makkelijk schoon te krijgen. Was 1 dag na bestelling in huis. Prima!

Voorlopig top

Voorlopig top

eerste aankoop

ik ben heel tevreden over mijn aankoop vlugge levering en goede kwaliteit.

Lichte pannen

Fijne, lichte kookpannen. Enige wat ik iets minder vind is de breedte. Had het liever iets hoger gewild dan zo breed. Verder niks op aan te merken tot nu toe

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Waarschijnlijk ligt dit probleem bij postNL.. De bestelling is “afgeleverd” maar ik was op dit moment niet thuis. De buren hebben mijn pakket ook niet.

Wok van 36cm zijn er niet zoveel of heel duur kwam deze tegen prima prijs kwaliteit. Snel in huis.

Murray pannensteel lekt water

Dit ontwerp is zo gemaakt dat het water dat tijdens de vaat in de steel terechtkomt er via een opening in de steel weer uitkomt. Dus als dat water nog een beetje in de pannensteel blijft zitten, en dat doet het, dan loopt het zo je kast in of er ligt een plasje water in de ondergelegen pan. Slecht voor de keukenkast en vies/onhygiënisch. Pfasvrij, dat dan wel. Ik ga ze weggooien.

Top prijs, prima schort en gratis verzending!

Als je een simpel en goedkoop schort zoekt zou ik hier zeker bestellen. Daarnaast mooi meegenomen dat het verzenden gratis is en bij mij een dag later al in huis.

Goede levering, goede klantenservice, maar pannen zijn niet plat

Een koekenpan en hapjespan besteld. Snel geleverd, een deksel was niet goed en werd zeer snel vervangen. Over de klantenservice niets dan lof. De pannen zelf zien er super mooi uit. Helaas staan ze op mijn inductie heel iets bol, waardoor je een andere bakverdeling krijgt tussen midden en naar de rand toe. Veel roeren dus ;) Voor de prijs kun je misschien geen héle zware kwaliteit verwachten zoals van deMeyere, maar ik had gehoopt dat ISENVI een kwalitatief goede pan voor een schappelijke prijs op de markt zette. Ik doe het er voor nu maar even mee en ga toch wat langer doorsparen voor de zware kwaliteit pan.

Goed materiaal en snelle levering

Nog niet gebruikt maar ziet er goed uit. Ben dus benieuwd.

Goeie deal

Mooie 2-delige Avon koekenpannen voor een goede prijs, Snel besteld, en geleverd.

Over ISENVI

Lekker en zorgeloos koken. Een pan waar gebruiksgemak en een beter milieu hand in hand samengaan. Geen schadelijke stoffen voor mens en milieu, minder CO2 uitstoot door rechtstreekse levering aan onze klanten en bovendien een premium pan voor elke portemonnee. Ontdek ISENVI Healthy Cookware nu!