Super snelle levering

Ervaring is positief. Pannenset besteld maar er zit een deukje in de deksel. Op dit moment tedruk om het terug te sturen. De pannen zijn erg mooi. Ik heb ook al een set aan mijn dochter gegeven

Prima service weer

Wederom mooie kookset binnengekregen. Vandaag besteld is morgen in huis.

Prima producten, snelle levering en en goede klanten service

Prima producten, snelle levering en en goede klanten service

keurige afhandeling en verzending.

Alleen jammer dat de gaten in de handvaten het niet mogelijk maakt de koekepannen aan een haakje tegen de muur/wand op te hangen. Ergonomisch reden en advies is om de gaten in de handvaten breder en langer te maken.

Bestelling hadden we binnen 1 dag binnen en goede communicatie.

In het begin prima, na een tijdje toch aanbakken

In eerste instantie werken de pannen zoals verwacht. Maar na verloop van tijd beginnen de pannen toch aan te bakken. Ondanks alle goed bedoelde raad en schoonmaaktips van ISENVI blijven de pannen aanbakken. En ja, dat is inclusief correct schoonmaken volgens de methoden worden geadviseerd. Dus er zal toch iets met de pannen aan de hand zijn.

Zowel de pannen als de klantenservice top

De bestelling van de Soenil pannenset werd de volgende dag netjes geleverd. Helaas bleek de wokpan beschadigd en na een telefoontje met de klantenservice werd de volgende dag een nieuwe wok geleverd. Echt top! Inmiddels al aantal keer gekookt en ik ben erg tevreden. Handgrepen worden niet heet, maar de pannen wel en ook snel. Tot op heden kan ik niks negatiefs bedenken.

Mooie pan, supersnelle levering

Mooie pan, pfas vrij, supersnelle levering. Goedkoper op de eigen website dan elders

Snel en goed geleverd

Snel een goed verpakt geleverr

Correcte en snelle levering

Niets negatiefs te melden

Niet tevreden

Wij hebben deze pannenset net iets minder als 1 jaar in gebruik. Na de eerste wasbeurt in de afwasmachine liep er water uit de handvaten, zoveel dat een groot deel van ons fornuis voorzien was van een plas water. Er werd aangegeven dat dit gebruikelijk is.. ik blijf het vreemd vinden omdat het erg lang duurt voordat het water er weer uit is. Helaas beschadigen de pannen snel, wij gebruiken alleen plastic of houten spatels en sommige van de handvaten worden erg warm. De pannen zouden allen anti-aanbak zijn, helaas bakt het in sommige pannen aan.. aan onze kookwijze ligt het niet..

waardeloze nazorg

Wij hadden - achteraf, abusievelijk - niet de juiste pannenset besteld. Bij de bestelde pannenset zaten namelijk TWEE pannen van 28 cm. . Stom, oké, hadden we maar beter moeten kijken. 'n Mailtje naar ISENVI of het niet anders kon, omruilen o.i,d. Nee hoor, deze set houden of retourneren. Wat moeten wij als twee-persoonshuishouden met TWEE pannen van 28 cm? Eén was prima, we krijgen ook onze kinderen wel 'ns te eten en dan heb je 28 cm wel nodig. Nee hoor, deze set houden of retourneren, waar we dus "niet zo blij" mee waren en de gehele set dan ook terugestuurd.

Fijne pannen maar!

Ik heb deze pannen nu al een half jaar ze bakken fijn! Hier ben ik erg blij mee! Nu zit ik wel met een probleem m’n vlees groente ei bakt erg aan in de pan waardoor er een zwarte laag ontstaat die bijna niet weg te poetsen valt. Dit gebeurd elke keer. Ondanks dat ik genoeg olie erin doe om ervoor te zorgen dat het los gaat liggen op de site staat dat je met minder olie kan bakken. Zou ik hierover contact kunnen krijgen?

Ik had u vandaag willen mailen, maar wij zijn helaas teleurgesteld

We hebben zwarte handschoenen besteld, helaas zijn ze erg faal van kleur en er zitten witte dingetjes op. Ik zal via de klantenservice een foto sturen. Helaas kan ik dus geen goede beoordeling achterlaten. Qua webshop en snelheid van levering is er niets aan te merken, maar het gaat uiteindelijk om de kwaliteit van het product.

Zeer mooie pannen van super kwaliteit voor een goede prijs.

9 delige avon set besteld en een 24 en 20 cm kookpan extra. 2 pannen beschadigd aangekomen, na overleg meteen nieuwe toe gestuurd gekregen, service dus ook echt top. De pannen koken en bakken heerlijk, nu op inductie. Eerder 2 wokken van insenvi op gas gebruikt na 2,5 jaar nog als nieuw. Kwaliteit zeker een dikke 10.

Verkeerde informatie op de website

Ik heb vorige een hapjespan gekocht. Op de website staat dat de bodem diamantica 3d technologie heeft. Dit is niet terug te zien in de pan die ik heb gekregen. De bodem van mijn pan is glad. Ik vind het jammer dat er onjuiste info op de website wordt vermeld. Daarnaast ontving ik de pan zonder labels en beschrijving.

Geweldige pannen

Mooie zware pannen, commentaren over de steel van de pan zijn onterecht, als je zware pannen hebt dan heb je grip nodig. Zou de steel glad en rond zijn dan zou hij gemakkelijk uit je handen kunnen glippen, en dat de steel een beetje warm wordt is logisch want de steel is van RVS en kan om die reden dan ook in de oven gebruikt worden wat een groot voordeel is bij deze pan. Het is niet zo dat de steel bij gewoon gebruik op het fornuis heet wordt, warm is wat anders als heet. Ik ben zeer tevreden, de beste pannen die ik ooit heb gehad. Weinig boter nodig door de gladde binnenkant.

Mooie braadpan en snelle levering

Prima pannen

Fijne pannen en mooi om te zien.

Fijne keramische anti aanbak eigenschappen

Na veel zoeken ben ik enorm blij met deze pannen. Jammer van de onhandige handvat van de koekenpannen.

De handvaten worden heel warm.

Ik heb deze set gekocht omdat ik dacht dat de handvaten goed beet te pakken zouden zijn zonder dat ze warm zouden worden. Dit valt dus enorm tegen en had ik net zo goed mijn oude set kunnen houden.

Onwijs blij met mijn nieuwe pannen!

Eerst een pannenset MURRAY CHEF TOTAAL PANNENSET 8 DELIG - RVS GREPEN gekocht voor ons vakantiehuisje. Beviel zo enorm goed, dat wij ook een set hebben gekocht voor thuis. Echt een oprechte aanrader!

Alles top!

Bestelling supersnel en correct geleverd, niets op aan te merken!

Fijne hapjes pan

Heb nog geen ervaring in de oven met de pan !

Over ISENVI

Lekker en zorgeloos koken. Een pan waar gebruiksgemak en een beter milieu hand in hand samengaan. Geen schadelijke stoffen voor mens en milieu, minder CO2 uitstoot door rechtstreekse levering aan onze klanten en bovendien een premium pan voor elke portemonnee. Ontdek ISENVI Healthy Cookware nu!