De handvaten worden heel warm.

Ik heb deze set gekocht omdat ik dacht dat de handvaten goed beet te pakken zouden zijn zonder dat ze warm zouden worden. Dit valt dus enorm tegen en had ik net zo goed mijn oude set kunnen houden.

Onwijs blij met mijn nieuwe pannen!

Eerst een pannenset MURRAY CHEF TOTAAL PANNENSET 8 DELIG - RVS GREPEN gekocht voor ons vakantiehuisje. Beviel zo enorm goed, dat wij ook een set hebben gekocht voor thuis. Echt een oprechte aanrader!

Alles top!

Bestelling supersnel en correct geleverd, niets op aan te merken!

Fijne hapjes pan

Heb nog geen ervaring in de oven met de pan !

Fijne pannen!

Snelle levering.

Mooie pabben

Ik heb er pas 2 x meegekookt, maar tot nu toe zeer tot genoegen. De grote wok is fantastisch!

Snelle levering en goede service

Snelle levering en goede service.

Alles tiptop

Alles verliep perfect

Slechte klantenservice! Geen tegemoetkoming gekregen!

Ik heb een panneset besteld kleur op de foto zwart. Bij de productspecificaties staat antraciet, in het echt is het muisgrijs! Echt een belachelijk verschil! Nu moet ik een loei zware doos met pannen retourneren, en word ik niet gecompenseerd! GEEN ANTRACIET OF ZWART. Meneer van de klantenservice zegt doodleuk, ik dan pannen niet zwart maken, wat wil je dat ik doe. OMG!

Beste Louisa, Bedankt voor uw review. We vinden het jammer dat u de kleur van de pannen niet mooi vond en hierbij een andere verwachting had. Helaas kan het voor komen bij fotografie dat een kleur niet exact overkomt met de werkelijkheid, vandaar dat in de technische specificaties is aangegeven dat de kleur antraciet is. We hebben u daarom aangeboden om de pannen te retourneren waarna het aankoopbedrag gecrediteerd wordt. We hebben in dit geval geen andere mogelijkheden om u aan te bieden naast een retour met terugbetaling wanneer u de pannen niet wilt houden. Zodra we de retour ontvangen hebben wordt het aankoopbedrag uiteraard zo snel mogelijk aan u terugbetaald. Team ISENVI

Geweldig.

Fijn in gebruik, goed te reinigen, makkelijk n netjes afgewerkt.

GEWELDIG

Nog niet in huis

Heb mijn bestelling nog niet aangekregen, er staat dan bij voor 20 u besteld de dag nadien in huis, is toch niet waar dus, hopelijk deze dagen mijn bestelling aan de deur.

Vlotte levering

Goed verpakt.

Is een kadootje voor mijn dochter haar nieuwe keuken

Mooie pannen en potten

Mooie kwaliteit voor een goede prijs!

Een mooie, goede en ook nog eens duurzame pannenset. Precies waar ik naar opzoek was. Kwaliteit voelt fijn. Betaalbaar✅

Teleurstellend

De pan die ik had besteld was beschadigd. Moest dus retour. Kan gebeuren maar toch gedoe. Uiteindelijk vond ik de pan toch ook minder van kwaliteit. Als ik hem in de winkel zou zien staan zou ik hem niet gekocht hebben. Nu nog wachten op het geld maar daar vertrouw ik op dat het goed komt.

Goed geregeld.

Mooie grote pannen set

Pannen zijn groot en hebben allen een deksel.

Zeer goede service

Er was een beschadigde koekenpan bij, na ze een foto van de pan te hebben toegestuurd, werd het meteen opgelost en kreeg ik de volgende dag al de nieuwe koekenpan toegestuurd.

Mooie pan geleverd. Moet nog worden gebruikt. S avonds besteld, volgende dag in huis!

Ze zien er geweldig goed uit

Ik kijk er naar uit om er op inductie mee te gaan koken,nog niet gebruikt omdat de inductie nog niet is aangesloten

Goede service, mooie producten

Nadat onze bestelde pan toch een klein mankementje vertoonde heb ik contact opgenomen met Isenvi. Er werd meteen een nieuwe pan opgestuurd en de andere pan kon ik middels een toegezonden verzendlabel retourneren. Erg fijn dat dit zo snel en adequaat werd opgelost. De pan is overigens perfect in het gebruik.

Hele fijne pannen

Ik heb er nu een heel set van en ik vind de pannen van isenvi super. Ze zijn licht, je hebt heel weinig olie of boter nodig, het eten bakt niet aan, ze zijn niet duur en als t goed is gezonder dan andere pannen.

De perfecte koekenpan

Dit is mijn 2de koekenpan van ISENVI,het is een fijne pan,bakt niet aan en makkelijk schoon te maken en ziet er ook nog goed uit, en niet vergeten gifvrij. Een echte aanrader.

Mercuriusstraat 5 6541 BM Nijmegen

024 2120369

Over ISENVI

Lekker en zorgeloos koken. Een pan waar gebruiksgemak en een beter milieu hand in hand samengaan. Geen schadelijke stoffen voor mens en milieu, minder CO2 uitstoot door rechtstreekse levering aan onze klanten en bovendien een premium pan voor elke portemonnee. Ontdek ISENVI Healthy Cookware nu!