Ze zien er geweldig goed uit

Ik kijk er naar uit om er op inductie mee te gaan koken,nog niet gebruikt omdat de inductie nog niet is aangesloten

Goede service, mooie producten

Nadat onze bestelde pan toch een klein mankementje vertoonde heb ik contact opgenomen met Isenvi. Er werd meteen een nieuwe pan opgestuurd en de andere pan kon ik middels een toegezonden verzendlabel retourneren. Erg fijn dat dit zo snel en adequaat werd opgelost. De pan is overigens perfect in het gebruik.

Hele fijne pannen

Ik heb er nu een heel set van en ik vind de pannen van isenvi super. Ze zijn licht, je hebt heel weinig olie of boter nodig, het eten bakt niet aan, ze zijn niet duur en als t goed is gezonder dan andere pannen.

De perfecte koekenpan

Dit is mijn 2de koekenpan van ISENVI,het is een fijne pan,bakt niet aan en makkelijk schoon te maken en ziet er ook nog goed uit, en niet vergeten gifvrij. Een echte aanrader.

Heel mooi

Perfekt

Snelle bezorging, goede website. Prima informatie en een hele fijne wok. De beste die ik ooit gehad heb.

Wat een superfijne pan.

Heerlijk om mee te bakken en heel eenvoudig schoon te maken met slechts warm water. Goed hanteerbaar door de extra greep.

Prachtige pannen

Bak nu met weinig boter en soms zelfs zonder. Heerlijke bodems en prachtig disign.

Fijne pannen

Snelle levering Pannen zijn fijn in gebruik

Snel

Gewoon zoals het hoort: na bestellen zeer snel ontvangen.

Waardeloos!

Ik was zo benieuwd naar de pannen, maar helaas diep teleurgesteld. Je kunt nog geen ei bakken want de midden is verhoogt. Al het eimengsel loopt naar de zijkant, door de verhoging blijft er in de midden een dun laagje eimengsel staan wat veel sneller gaar is dan de randen. Het eten in de midden brand dus elke keer aan. Grote miskoop!

Fijne pannen en super goede service!

Snelle levering! Mooie grote pannen! Een pan leek steeds een beetje aan te branden en dat vond ik vreemd omdat ze verder echt top waren! Kreeg gelijk een nieuwe opgestuurd echt top service!

Fijne pannen

Fijne pannen in gebruik en zien er mooi uit. Bezorging heel vlot.

Lekkere pannen, licht en goed bakkend

Prima koop!

Heel mooie, lichte, kwalitatieve pannen

Heel tevreden! De pannen zijn mooi, licht van gewicht en er zit een heel prettig handvat aan. Bijna geen boter nodig in de pan, uitstekend ook op inductie. Top! Doos met pannen was zomaar voor de voordeur gezet,,gelukkig niet gestolen Goed verpakt, snel geleverd

Mooie pan

Makkelijk te bestellen, en een snelle levering.

verkeerde levering en vervolgens geen contact

ik had een set van 3 pannen besteld, 2 koekenpannen en 1 wokpan. er worden vervolgens 2 koekenpannen geleverd en een hapjespan. direct per mail contact opgenomen met de klantenservice maar ik kreeg steeds geen reactie. Uiteindelijk gebeld en toen zijn we tot wen oplossing gekomen. Ze zouden de juiste pan nazenden. Ik heb deze alleen nog niet ontvangen, en de andere wel teruggestuurd. Ik ga er vanuit dat het goed komt. de koekenpannen wel in gebruik genomen en die koken wel heel fijn.

Beste Miranda, Bedankt voor uw review. We zien dat onze klantenservice u meerdere berichten heeft gestuurd maar deze op de een of andere manier niet goed bij u zijn aangekomen, nogmaals onze excuses hiervoor. Zij hebben de omruiling voor de foutief geleverde pan inmiddels voor u in orde gemaakt en we hopen het hiermee naar wens voor u opgelost te hebben! Team ISENVI

Mooie pan, niet te zwaar, kookt prima!

Snel geleverd! Ziet er mooi uit. Mooi ruim en fijn met deksel! Gisteren geleverd, vandaag gebruikt. Zeer enthousiast! En nu hopen dat de pan niet krom trekt!

Was op tijd in huis, zat goed verpakt.

Product goed; bestellen etc. ook allemaal oké

Zie boven

Mooie kwaliteit

Een paar weken in gebruik en supwr tevreden met deze kwaliteit

Prima verzorgt en zeer snelle levering.

Prima verzorgt en zeer snelle levering.

Snelle levering , kunnen een hoop bedrijven iets van leren. Isenvi is zeer klant vriendelijk.

Super mooie pannen en snelle levering

De pannen zijn erg mooi. Ik had het de volgende dag in huis. Momenteel nog aan het overhuizen dus heb ze nog niet gebruikt.

Mijn ervaring is zonder evenaring!

Ik zeg altijd : Koop bij ISENVI dan heb je precies wat je wilde hebben!

Mercuriusstraat 5

6541 BM Nijmegen

024 2120369

Over ISENVI

Lekker en zorgeloos koken. Een pan waar gebruiksgemak en een beter milieu hand in hand samengaan. Geen schadelijke stoffen voor mens en milieu, minder CO2 uitstoot door rechtstreekse levering aan onze klanten en bovendien een premium pan voor elke portemonnee. Ontdek ISENVI Healthy Cookware nu!