Prima. Levering duurde wel wat langer dan gehoopt

Levering van padel racket duurde wat langer dan gehoopt maar verder prima service

Jammerlijke samenloop van omstandigheden

Eerst en vooral werd mijn pakketje na 4 dagen pas geleverd en dit terwijl er reclame wordt gemaakt ' voor 20u besteld, de dag nadien in huis '. Wanneer ik contact opnam via de infolijn werd de schuld verschoven naar de leverancier (Dhl). Opeens werd mijn pakje verzonden met Bpost en dit terwijl ik al een track and Trace via DHL had ontvangen. Dus ik stel mij de vraag of mijn pakketje al overhandigt was in DHL. Maar goed, na 4 dagen werd mijn pakketje geleverd door Bpost. Mijn pakketje werd op een plaats achter gelaten omdat ik niet thuis was. Wanneer ik thuis kwam was mijn pakketje doorweekt van de regen. Wanneer ik mijn pakketje opnam scheurde het karton volledig open. Betreffende de levering is Padeldirect niet verantwoordelijk. Aangezien mijn slechte ervaring en het feit dat ik dit gemeld heb aan padelditect, werd mij geen compensatie aangeboden. Dit betreft dus een jammere samenloop van omstandigheden. Maar dit kan beter behandeld en opgelost worden.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Top service, even gebeld voor een probleem en onmiddellijk opgelost.

Slechter dan slecht

Verkeerd artikel geleverd, pakket niet bezorgd, onterechte aanmaning, terugstorten van geld (i.v.m retournering) twee keer nagelaten, tot slot alsnog de kosten van de onterechte aanmaning ingehouden op de teruggestorte kosten m.b.t. de retournering. Ik ben laaiend! Wat een oplichters!! En dit overigens allemaal voor 1 t-shirt.

Makkelijke bestelprocedure. Goede duidelijke afhandeling.

Fijne webshop. Terugsturen is geen probleem en wordt elke keer goed geregeld. Enige vreemde vind ik dat er bij geen enkel product recensies staan.

Snelle service en juiste bestelling. Website adviseert op de juiste wijze bij keuze padelracket.

Snel en goede service

Goede website, snelle service en goede spullen. Al een paar keer dingen besteld. Altijd goed geweest. Tegen scherpe prijzen.

Snelle levering zelfs tijdens de kerstperiode

Juiste product op korte termijn ontvangen

Super site

Schoenen besteld, snel geleverd, retour sticker er direct bij en snelle verwerking van je retour. Helemaal top, ga er zeker vaker bestellen!

Padeldirect is DE ZAAK voor padel

Ik ben mega/fantastisch tevreden over de overall service van Padeldirect. Modellen, retouren en service staan centraal voor Padeldirect.

Demi is fantastisch

Goed gelopen en snelle levering!

Schoenen besteld, zeer goede kwaliteit. Niet lang moeten wachten op mijn levering.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede klantenservice en problemen snel afgehandeld.

Overzichtelijk

Overzichtelijke site en snelle levering! Prima product! zeker de moeite waard om daar te bestellen!

Top racket voor de laagste prijs

Black Crown racket besteld. Daarna ontdekte ik dat hetzelfde racket voor een aanzienlijk lager bedrag bij een andere winkel werd aangeboden. Gebeld en een beroep gedaan op de laagste prijs garantie. Dit werd op een uiterst vriendelijke manier besproken en geregeld. En niet onbelangrijk: het racket overtreft mijn verwachtingen.

Goede kwaliteit voor goede prijs

Goed padelracket voor prima prijs. Snelle levering

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en service

Eerder geleverd dan verwacht

Zo als het hoort

Correcte prijs. Snel geleverd. Top.

Correcte prijs. Snel geleverd. Top.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Jammer dat er geen hoes bij zit, verder prima

Jammer dat er geen hoesje bij zit, verder prima

Niet van deze tijd

Twee bestellingen gedaan bij Padeldirect voor schoenen en een racket. Beide bestellingen zijn 'vastgelopen in het sorteerproces van DHL'. Nu zijn pakketdiensten ook niet altijd geweldig maar het zou wel erg toevallig zijn als beide zendingen vastgelopen zijn. Vervolgens probeer je contact op te nemen via de mail en in eerste instantie wel direct reactie. De oplossing was echter om even 3 dagen te wachten om te kijken of er misschien iets gebeurd bij DHL. Hier was ik het niet mee eens en gevraagd om een nieuwe bestelling te sturen. Vanaf dit punt geen reactie meer. Zowel via de mail als telefoon. Ik heb zelfs eenmaal 48 minuten in de wacht gehangen zonder succes. Ondertussen staan de bestellingen al enkele dagen op een retourzending naar leverancier maar ook hier lijkt geen schot in de zaak te zitten. Niemand reageert, telefonisch niet te bereiken en geen oplossing. Echt absurd dat een webshop in deze tijd dit nog voor elkaar weet te krijgen.

Besteld, geen reactie, niks verzonden.

Besteld, PadelDirect gaf dat het binnen één dag verzonden zou zijn > niet dus. Geen opvolging en telefonisch onbereikbaar. Kortom, drama. Nooit meer.

Vlotte bezorging, kwaliteitsvol product

Vlotte bezorging van een kwaliteitsvol product