Pakket werd niet geleverd

Ik probeer via jullie alsook via postNL te achterhalen waar mijn pakket geleverd werd. PostNL heeft laten weten dat ik me moet richten tot jullie, wat ik ook gedaan. Ik heb een mailtje ontvangen waarin jullie melden het jammer te vinden en met een link waarop de uitleg staat beschreven. Het werd geleverd in de brievenbus, oa schoenen. Dit is onmogelijk, ik heb een normale gleuf van brievenbus dus onmogelijk. Graag mijn betaalde pakket zo spoedig mogelijk nog te bezorgen. Alvast bedankt

Good

Good

Altijd goed en op tijd

Goede deal en snelle levering

De schoenen die ik heb gekocht bevallen me perfect en ze zijn snel geleverd. Ook waren ze scherp afgeprijsd.

niets ontvangen

nog steeds geen bestelling ontvangen

Snel!

Bestelling geplaatst. Vervolgens met de klantenservice contact gehad over de levering. Pakketje was volgende dag geleverd!

Overzichtelijk website

Ik ben een beginner op het gebied van padel en de site hielp in het maken van de juiste keuze van de materialen. De bestelling was de volgende dag en goed verpakt geleverd.

Beste Sha, Bedankt voor het invullen van deze top beoordeling. We zullen je compliment doorgeven aan ons E-commerceteam. Zij hebben de website zo ingericht dat we iedereen kunnen helpen met het maken van de juiste keuze! We hopen je snel weer terug te zien bij een van onze websites!

Top ‼️

Binnen de 24 uren geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Prima bezorging mis racket tas

Ik zou een racket tas erbij krijgen heb ik niet gehad. Voorderest een prima bezorging en goeie kwaliteit

Beste Tim, Allereerst wil ik je bedanken dat je de tijd en moeite hebt genomen om een beoordeling over ons achter te laten. Wij waarderen de meningen van onze klanten namelijk enorm, en streven er dan ook naar om onze service continu te verbeteren. Helaas lees ik in je beoordeling dat je niet tevreden bent over onze service. Ik hoop dat we dit samen kunnen rechtzetten, en daarom kijk ik graag met je mee naar de situatie. Op de website stond inderdaad dat je bij het padelracket een hoes geleverd zou krijgen. We hebben in ons magazijn gekeken en helaas was de hoes van jouw racket achtergebleven. We hebben inmiddels het achtergebleven artikel naar je opgestuurd en deze is volgens de track en trace ook bij je bezorgd. Ik hoop dat je veel sport plezier beleeft met het racket :) Onze excuses voor het niet volledig leveren.

Vlotte levering

Vlotte en correcte levering van racket en schoenen.

Snel en goede prijs

Zoals altijd wordt het bestelde artikel snel geleverd en dat alles voor een concurrerende projs

Prima aankoop gedaan

Prijzen zijn goed, klantenservice is uitstekend, snelle reactie op mails en juiste oplossing geboden.

Beschadiging racket

Ik heb al meerdere dingen besteld bij jullie en nooit echt een probleem gehad. De racket die ik nu bestelde was licht beschadigd, waardoor ik deze terugstuurde.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Caroline, Bedankt voor het invullen van je beoordeling. We stellen de mening van onze klanten erg op prijs en willen vanuit de feedback continue verbeteren. We vinden het vervelend om te lezen dat je een beschadigd racket hebt ontvangen. Dit is uiteraard niet de bedoeling en daarvoor wil ik mijn excuses aanbieden. Ik zie dat we het racket inmiddels retour hebben ontvangen en dat we het aankoopbedrag naar je hebben teruggestort omdat we helaas geen nieuw racket meer hadden. Onze excuses voor het leveren van een beschadigd racket.

Super ervaring

Top service. Test rackets ontvangen. Teruggestuurd en binnen 1 dag nieuwe racket binnen. De kortingscode werkte niet maar slsnog goed geregeld door terugboeking.

Top support team

Reaction time of the aftersale department is really reactiv. The goods a very well packed I will continue ordering at them. Thank you the team

Snel en efficiënt

Goede communicatie over de status van de bestelling en kwalitatieve producten volgens verwachting die gecreëerd werd online.

Bestelling niet tijdig binnen

Bestelling niet tijdig binnen ondanks servicebelofte "bestellen voor 21.30 op werkdagen, morgen in huis". In de avond 19.30 besteld.

Beste Gre, Allereerst wil ik je bedanken dat je de tijd en moeite hebt genomen om een beoordeling over ons achter te laten. Wij waarderen de meningen van onze klanten namelijk enorm, en streven er dan ook naar om onze service continu te verbeteren. Helaas lees ik in je beoordeling dat je niet tevreden bent over onze service. Ik hoop dat we dit samen kunnen rechtzetten, en daarom kijk ik graag met je mee naar de situatie. Ik zie dat je in je Kiyoh beoordeling aangeeft je bestelling nog niet te hebben ontvangen, ondanks onze website aangeeft dat je bestelling de volgende dag geleverd zou moeten worden, dat is ontzettend vervelend. Ik zie dat we je bestelling op 10-5 hebben verstuurd maar dat de track en trace code helaas alleen op een vooraanmelding blijft staan. Het kan zijn dat door het weekend van hemelvaart de verzending vertraging heeft opgelopen, maar het kan ook zijn dat het pakketje tussen ons en de vervoerder in vermist is geraakt waardoor de track en trace code niet actief is geworden. Ik heb daarom zojuist een nieuwe verzending voor je aangemaakt zodat er een nieuw pakketje naar je verstuurd zal worden. Volgens de track en trace is de tweede zending juist bezorgd en ik hoop dat je veel plezier beleeft met de spullen. We hopen je snel terug te zien op onze website en onze excuses voor de opgelopen vertraging!

Site overzichtelijk en levert snel . Blij mee

Snelle verzending super service

Compleet assortiment, snelle verzending en super (klanten) service bij vragen en of problemen!

Zeggen wat ze doen & doen wat ze zeggen!

Goede service!

Goede service, snelle levering. Ga hier zeker vaker bestellen

Beste Bram, Bedankt voor het invullen van je beoordeling. We vinden het fijn om te lezen dat je zo positief bent over onze service en snelle levering. We hopen je zeker terug te zien op een van onze webshops!

Top schoenen in 1 dag geleverd !!!

Eindelijk schoenen die ook halve maten hebben ... perfecte pasvorm en stabiliteit!! Zeer snel geleverd ! Ben er superblij mee .

Snelle levering en duidelijke website

Duidelijke website waar je gemakkelijk om n de verschillende categorieën kan zoeken

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Anthony, Bedankt voor het invullen van deze top beoordeling. Het hele bedrijf is continue bezig om de website zo duidelijk en gebruiksvriendelijk te maken. Ons magazijn verpakt alle pakketten zo dat we de bestellingen op tijd kunnen leveren. We hopen je snel weer terug te zien op onze website!

Retour gratis ,

1,95€ betalen om een retour te bearbeiten , nog nooit mee gemaakt .

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Shirley, Onlangs heb je een review geschreven via Kiyoh over je ervaring met onze webshop. Allereerst wil ik je bedanken voor de tijd en moeite die je hierin hebt gestoken. De reden dat ik je contacteer is dat je aangeeft verrast te zijn dat wij € 1,95 retourkosten inhouden per retour gestuurde bestelling. Dat vinden wij zeker vervelend, aangezien wij altijd zo transparant mogelijk willen zijn over onze handelswijze en de kosten die wij rekenen. Wij proberen dan ook op voorhand aan te geven wat een klant kan verwachten aan kosten bij een bestelling, maar ook bij een retourzending. We gaan kijken of we dit nog duidelijker kunnen communiceren, zodat jij als klant niet verrast zult zijn. De kosten die wij in rekening brengen zijn € 1,95 voor alles wat retour komt in een bepaalde bestelling. Dit wordt dus niet per artikel gerekend, maar per bestelling. De kosten van de retourzending zelf via PostNL of DHL zijn wel voor onze rekening, als klant blijft het qua kosten altijd bij de € 1,95. Ik hoop dat dit enige duidelijkheid geeft over ons retourkostenbeleid, maar mocht je nog vragen hebben dan kun je altijd contact met ons opnemen.

Goede prijs

Goede service en snelle levering

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk