topservice

Zeer tevreden over de service en producten

Super winkel!

Ik had een padel racket besteld en bij aankomst bleek hij beschadigd te zijn. Mailtje gestuurd met de foto’s en de volgende dag hadden ze meteen een nieuwe gestuurd plus een retour ticket voor de beschadigde. Kortom, meer dan tevreden.

Prima service, volgens afspraak

Niks meer aan doen, prima zo

Hele fijne schoenen gevonden! maat 49 van K-Swiss.

Veel keuze voor als je niet zo'n grote voeten hebt als ik. Maar ben heel blij met de K-Swiss schoenen die me perfect passen en ze zien er nog mooi uit ook!

Prima geregeld , goed product , mooie prijs

Nog de afwikkeling van een retour zending ( dubbel besteld ) en dan helemaal tevreden.......

Kreeg totaal verkeerde schoenen en maar opgestuurd.

Bestelling klopte van geen kant en wacht al 12 dagen op mijn geld terug van teee bestellingen

Goede prijzen, goede service!

2 keer een paar padel schoenen besteld. Waren beide te klein spijts het feit dat het 2e paar een maat groter was dan mn normale schoenmaat. Uiteindelijk ander merk besteld bij Padeldirect in de goede maat. Returnprocedure verloopt feilloos alsook terugbetaling!

Traag als …

Op zondag 2 padelrackets besteld, aangezien we dinsdag- en donderdagavond nog twee lessen hadden, en zaterdagochtend een toernooitje. De rackets kwamen zaterdagmiddag pas binnen. :-(

Goede uitleg en expertise over padelschoenen

In mijn zoektocht naar nieuwe padelschoenen ben ik in de winkel goed geholpen om de juiste schoenen voor mij te vinden.

Duidelijke communicatie en goede producten!

Mijn bestelling had enige vertraging maar dit werd direct gecommuniceerd. Ook bij vragen was er snel en duidelijk antwoord en werd er meegedacht. De geleverde racket speelt ontzettend fijn en ik ben er dan ook erg tevreden mee. Voor mij zal de volgende bestelling zeker weer bij PadelDirect geplaatst worden!

Komen afspraak niet na.

Advies is om hier niet te bestellen. Voor 22 uur bestellen is de volgende dag in huis. Dat klopt dus niet. 5 dagen later is bij Padel direct volgende dag. Ben niet de enige die deze ervaring heeft.

Prima service, scherp geprijsd

Eenvoudig, snel, beste prijs

Goed product, snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Gripjes gekocht en prima op tijd geleverd

X

Pakket nog niet ontvangen

Mooie spullen, fijne service en goede prijzen

Mooie spullen, fijne service en goede prijzen

Snel, naar verwachting en zonder enig probleem.

Het was zonder enig probleem. Levertijd was snel alles beloftes werden nageleefd.

Ondanks een dag te laat geleverd toch een top product

Super service, snel geleverd en net verpakt.

Groot aanbod aan producten. Snel geleverd en goeie prijs! Bestelling was er snel en netjes verpakt. Zeker een aanrader.

Zeer gemakkelijk, ruim aanbod, snelle service.

Ruim aabod. Snelle retourprocedure. Top service

Goed, duidelijk en snel

Correcte levering, telefonisch contact heel vriendelijk. Webshop om aan iedereen aan te bevelen.

Geweldige service

Top!! Alles snel binnen en genoeg informatie op de site

Snelle levering!

Snelle levering en makkelijk retourneren.