Zeer vriendelijk en betrouwbaar

Ik had een padelracket besteld, dat ik de volgende dag al in huis kreeg. Het racket speelde super, maar al na binnen 6 weken begon de toplaag af te bladderen. Na een telefoontje en een mailtje met een aantal foto's, vroegen ze me het racket terug te sturen. Binnen 2 dagen was mijn klacht geaccepteerd en hebben ze me een nieuw racket gestuurd. Dit alles binnen 1 week. De klantenservice is zeer vriendelijk aan de telefoon en reageert erg snel op e-mails.

Prima en op tijd.

Zeer snelle en vlotte levering

Bestelling werd de dag erna al geleverd. Overzichtelijke website en vlotte eenvoudige manier om retour te zenden. Een tevreden klant. Bedankt!

Correcte en snelle service

Heel snelle levering en correct product

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snel geleverd en prima product

De volgende dag al geleverd en goede kwaliteit!

vlotte levering van een goede racket

In mijn zoektocht naar een nieuw racket geholpen door de duidelijke en uitgebreide beschrijving. Heeft me echt geholpen in de keuze. Pakketje was zelfs een dag voor de leverdatum bezorgd! Kon hem meteen testen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Het was voor mij de eerste keer dat ik iets online besteld had. Helaas paste de schoenen niet die ik besteld had niet en had ik een maatje groter nodig. Het terugsturen ging vlot via een UPS punt. De schoenen met een maatje groter werden enkele dagen reeds geleverd.

Zeker aan te raden!

De website zelf is duidelijk en zeer gebruiksvriendelijk. Je hebt redelijk veel keuze en het zijn ook gekende merken. De levering was heel snel en nog belangrijker ze was volledig in orde. Prijs kwaliteit lijkt me volledig accuraat. Hopelijk komen er regelmatig ook nieuwe collecties op want ik wil zeker nog eens wat bestellen. Om af te sluiten kan ik het zeker aan raden moest je zelfs nu nog twijfels hebben.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Het is gewoon goed, je bestelt iets en ze komen het na, niet overbodig wachten.

Bestelling verliep goed en kwam op tijd aan.

Toppie

Nox padelracket gekocht, scherpe prijs en snel in huis. Zeer tevreden

Veel keuze uit topkwaliteit

Er worden veel verschillende merken aangeboden, dus er is voor ieder wat wils. Alle topmerken zijn beschikbaar. Als je een te kleine maar hebt besteld, kun je het laten omruilen. Dat werkt perfect.

tip top

Alles tip top in orde!!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Super klantenservice die echt met je meedenken. Altijd fijn contact!

Snelle en betrouwbare service. Ik heb padel reeds aangeraden bij vrienden en zal dit in de toekomst zeker nog doen.

Positief

4 padel rackets en 2 doosjes ballen besteld voor het hele gezin, snel geleverd maar wel 1 dag later dan beloofd. Maar dat lag aan de koerier. Ook de uitleg op de website over welk racket je het beste kunt aanschaffen is fijn en duidelijk.

Goede website met vlotte levering

Een mooie overzichtelijke website met een uitgebreid assortiment. Bestellen, leveren en retourneren van een leien dakje.

Easy peasy om te bestellen

Veel keuze, goeie product omschrijving, snelle levering!

Top kwaliteit

Snelle bezorging en top kwaliteit! Beter kan niet.

Super service!

Hele goede garantieservice na scheurtje in padelracket!

Great product! Fast shipment!

Love this Babolat shoe, really comfortable and good foothold. Shipment was very fast too.

Top schoen!

Goede grip, perfect naar maat!

Goede communicatie

Had eerst een maatje te klein besteld van schoenen. Gebeld en alles was direct in orde. Een week later ongeveer werd mijn maat groter geleverd. Zeer tevreden van!

Teleurstellend

Aan de voorkant is alles goed geregeld en had samen met 7 vrienden 2 banen gehuurd van 21.00 tot 22.00 uur. Het zijn goede banen en we hadden veel plezier totdat 22.03 uur alle lampen in de zaal (locatie Nijmegen) uit gingen en wij ineens in het pikdonker moesten zoeken naar de ballen en andere spullen. Schandalig! Ook toen wij er naar vroegen bij de receptie, werd op een botte toon geantwoord dat jullie sluiten om 22.00 uur. Nogmaals een grote anti-climax en het doet grote afbreuk aan de service en gemak aan de voorkant

Goedemiddag Patrice, Wat vervelend om te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad met dit bedrijf echter plaatst u de review bij PadelDirect.nl dit is een online website voor allemaal verschillende padel artikelen maar niet voor padel banen. Wij zitten gevestigd in Warmond en niet in de buurt van Nijmegen. Ik hoop dat u deze review achter kan laten bij het juiste bedrijf zodat zij u verder kunnen helpen. Met sportieve groet, Julia - Team PadelDirect

De site is erg duidelijk. De service is goed. Snel bezorgd en er wordt goed aangegeven in wek tijdslot het bezorgd wordt