Super service, laagste prijs

Altijd goed geholpen, zowel via chat als in de winkel. Snelle levering en nooit een probleem als je iets terugstuurt

Padelschoenen (heren).

Ik heb de Asics Gel-Challenger 13 Padelschoenen (heren) gekocht. De levering van de schoenen ging goed en snel, en nog belangrijker , de schoenen zitten heerlijk en ben dus zeer tevreden over de aankoop van!!

Vlotte en correcte service!

Bestelling geplaatst en super snel mijn bestelling ontvangen, top service!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

produit conforme à mes espérances , à voir au long terme.

bonne expérience

Top prijzen en snelle bezorging

Positief Leuke website

Snelle en klantvriendelijke service

Ik had via een externe partner een kortingscode ontvangen en wou die graag gebruiken bij de aankoop van een nieuwe padelracket. bij het afrekenen werkte de code echter niet. Ik werd heel snel geholpen door de klantendienst die meteen een oplossing geven. Ik ging achteraf het bedrag van de kortingscode terugkrijgen. De racket werd bovendien heel snel geleverd en aan een super voordelige prijs. Aanrader dus!

Perfecte service

Snelle levering van mijn spullen. Helaas is mijn racket al snel kapot gegaan, maar keurig opgelost. Goed advies gekregen voor ander soort racket en snelle oplossing van de klacht.

Alles goed beschreven. Zeer snelle levering!

Alles goed beschreven. Zeer snelle levering!

Gewoon goed

Gewoon goed

Toppie!

Heel fijn racket. Nette prijs. Snel geleverd. Helemaal top.

Iedere keer als ik iets bestel is het een feest !

Altijd loopt het vlot en netjes met een uitstekende service

Snelle op opvolging en feedback

zelfs na een fout ingeven van mijn adres werd er directe opvolging gegarandeerd en de communicatie was super

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Fijne afhandeling van schade!

Helaas na een keer spelen al barsten gekregen in mijn nieuwe padelracket. Zonder het glas oid geraakt te hebben was dit natuurlijk een flinke domper. Gelukkig door de goede service van padeldirect is dit netjes afgehandeld. Daarnaast was de levering zoals vermeld op de website. Bedankt!

Super snelle levering

Jammer bij een bestelling van bijna 200€ dat er geen hoes om het racket zit

Vriendelijk personeel. Korte rondleiding, prima! Niet te duur.

Heel blij met mijn racket, snelle levering & goede prijs

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Na ruim een week nog mijn bestelling niet ontvangen.

Op woensdagmiddag mijn bestelling geplaatst. De bestelling zou de volgende dag af te halen zijn bij de door mij gekozen DHL pakketkluis. We zijn inmiddels ruim een week verder en nog heb ik mijn bestelling niet ontvangen. Ik heb meerdere keren contact gehad met de klantenservice, waar ik het antwoord kreeg dat het onderzoek met DHL nog wel 5 werkdagen kon duren. Er is geen klantvriendelijke oplossing gezocht, door mij bijvoorbeeld de door mij bestelde artikelen opnieuw te verzenden. Er is ook niet aangeboden om de artikelen opnieuw te bestellen om dan vervolgens mijn 1e order retour te sturen.

Prima website, snelle levering

Bestelproces verloopt soepel, evenals communicatie en snelle levering. Niks te mekkeren dus. Erg goed.

Uitstekend- stevige comfortabele schoenen

Ik speel zo’n 3-4 per week en dan zijn comfortabele, stevige schoenen belangrijk. Ik heb heel wat verschillende merken gehad maar het is duidelijk merkbaar dat dit een echte Padel merk is. Absoluut een aanrader!

Leuke dames kledij voor padel en grote verscheidenheid raketten.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede kwaliteit Duidelijke website Snelle levering Wij komen zeker terug!

Scherpe prijs, snelle levering

Scherpe prijs, snelle levering

Adverteren met “bestel voor … morgen in huis” komen ze niet na

De levering van het padel racket is niet conform hun belofte en een dag later.

Over PadelDirect

Jouw online Padel shop!

Over Passa Sports

De naam Passa Sports is nieuw, maar onze historie gaat al een tijdje terug. We hebben ruim 20 jaar ervaring binnen sports e-commerce. De oprichters van Passa Sports zijn alle drie sportfanaten die rond de eeuwwisseling zijn gestart met gespecialiseerde webshops binnen hun sporten: tennis en handbal. Voornamelijk omdat ze op zoek waren naar beter advies, een zo groot mogelijk assortiment en ultieme service. Ze waren duidelijk niet de enigen, want de webshops groeiden al snel als kool. Uitbreiding naar meer sporten was op den duur logisch, zonder de focus op puur specialisme per sport te verliezen.