Zeggen wat ze doen & doen wat ze zeggen!

Goede service!

Goede service, snelle levering. Ga hier zeker vaker bestellen

Top schoenen in 1 dag geleverd !!!

Eindelijk schoenen die ook halve maten hebben ... perfecte pasvorm en stabiliteit!! Zeer snel geleverd ! Ben er superblij mee .

Snelle levering en duidelijke website

Duidelijke website waar je gemakkelijk om n de verschillende categorieën kan zoeken

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Anthony, Bedankt voor het invullen van deze top beoordeling. Het hele bedrijf is continue bezig om de website zo duidelijk en gebruiksvriendelijk te maken. Ons magazijn verpakt alle pakketten zo dat we de bestellingen op tijd kunnen leveren. We hopen je snel weer terug te zien op onze website!

Retour gratis ,

1,95€ betalen om een retour te bearbeiten , nog nooit mee gemaakt .

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Shirley, Onlangs heb je een review geschreven via Kiyoh over je ervaring met onze webshop. Allereerst wil ik je bedanken voor de tijd en moeite die je hierin hebt gestoken. De reden dat ik je contacteer is dat je aangeeft verrast te zijn dat wij € 1,95 retourkosten inhouden per retour gestuurde bestelling. Dat vinden wij zeker vervelend, aangezien wij altijd zo transparant mogelijk willen zijn over onze handelswijze en de kosten die wij rekenen. Wij proberen dan ook op voorhand aan te geven wat een klant kan verwachten aan kosten bij een bestelling, maar ook bij een retourzending. We gaan kijken of we dit nog duidelijker kunnen communiceren, zodat jij als klant niet verrast zult zijn. De kosten die wij in rekening brengen zijn € 1,95 voor alles wat retour komt in een bepaalde bestelling. Dit wordt dus niet per artikel gerekend, maar per bestelling. De kosten van de retourzending zelf via PostNL of DHL zijn wel voor onze rekening, als klant blijft het qua kosten altijd bij de € 1,95. Ik hoop dat dit enige duidelijkheid geeft over ons retourkostenbeleid, maar mocht je nog vragen hebben dan kun je altijd contact met ons opnemen.

Goede prijs

Goede service en snelle levering

Verzending helaas met DHL

Fijne webshop. Groot assortiment. Helaas verzending met DHL. ALTIJD weer gedoe en k*t ervaring, waardoor ik wederom mijn spullen pas drie dagen later heb. Laatste keer geweest dus.

Beste Bas, Allereerst wil ik je bedanken dat je de tijd en moeite hebt genomen om een beoordeling over ons achter te laten. Wij waarderen de meningen van onze klanten namelijk enorm, en streven er dan ook naar om onze service continu te verbeteren. Helaas lees ik in je beoordeling dat je niet tevreden bent over onze service. Ik hoop dat we dit samen kunnen rechtzetten, en daarom kijk ik graag met je mee naar de situatie. We hebben inderdaad je klacht over DHL ontvangen en deze doorgezet naar DHL. Ik hoop dat DHL dit oppakt en dat het in de toekomst dus ook niet meer voorkomt. Onze excuses voor het ongemak!

Geleverde padelracket beschadigd.

2 Padelrackets besteld. Bij levering was één van de rackets beschadigd. Beschadigde racket werd retour gestuurd en nu hopen dat we het geld terug gestort krijgen. Momenteel nog niks vernomen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Bjorn, Bedankt voor het invullen van je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je een beschadigd racket hebt ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zie dat we de retourzending gelukkig hebben ontvangen. Helaas hebben we een kleine achterstand met het verwerken van de retourzendingen. We streven ernaar om binnen 5 werkdagen na ontvangst de retourzending te verwerken. Ik ga er dan ook vanuit dat je snel wat hoort wat betreft de retourzending! Mocht dit niet zo zijn, horen we dit natuurlijk graag en gaan we het voor je oplossen.

Makkelijk, snel en goede prijs

Leuke site met goede aanbiedingen en snel geleverd

Snelle service en goede producten

Snelle service en goede producten

Positief

Prijs, service en levering snelheid zeker een 8 waard !!

Alles volgens afspraak verlopen

Artikel voldoet aan beschrijving. Levering gebeurt volgens richtlijnen die je ontvangt via mail met bijhorende tracking. U kan uw pakket op de voet volgen. Al meermaals besteld geplaatst zonder problemen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Gurt. Bedankt voor het invullen van je beoordeling. We stellen je mening erg op prijs en vinden het fijn om te horen dat je al meerdere keren bij ons hebt besteld en je het zo positief ervaart. We hopen je snel weer terug te zien op onze website!

Snelle levering en top produkt

Snelle en goede service

Binnen 1 dag was de bestelling al binnen. Makkelijke en overzichtelijke site.

Goede website, snel geleverd.

Veel keuze

Veel keuze, bestellen en retourneren gaat makkelijk, informatie over artikelen is compleet.

Snel verzonden en goede klantenservice

Ruime keuze in fijne merken. Makkelijk retour zenden. Behulpzame klantenservice

Klasse

Mijn bestelling ging zonder enige moeite. Snelle levering en producten waren zoals verwacht!!!

platte padel bal in verpakking

het product voldoet niet aan de verwachtingen

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Andere maat in doos dan aangegeven

Op de doos stond maat 41 maar de schoenen waren maat 40. Teruggestuurd dus.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Hilde, Bedankt voor het invullen van je beoordeling. We stellen de mening van onze klanten erg op prijs en vinden het belangrijk om continu te verbeteren aan de hand van de feedback. W We vinden het jammer om te lezen dat ons een onvoldoende geeft. Ik zie in je beoordeling dat je een verkeerde maat hebt ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en we zijn intern op onderzoek uitgegaan om te kijken waar het verkeerd is gegaan. Je hebt de schoenen kosteloos naar ons retour gezonden en wij hebben de terugbetaling in orde gemaakt. Ook heb je in je mail een kortingscode gekregen voor het ongemak! Onze excuses voor het ongemak en we hopen we snel weer terug te zien op een van onze webshops!

Artikel is precies zoals afgebeeld en omschreven; snel in huis!

Goede producten, snelle service, betrouwbaar

Meerdere keren iets besteld en altijd goed. Probleempje met bezorging buiten hun schuld hebben ze ook opgelost. Waarom geen 10? Vaker Nike kleding uitverkocht

Heel correcte afhandeling van de bestelling inclusief retour en terugbetaling van de teruggestuurde artikelen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Nicolas, Bedankt voor dit mooie cijfer en de beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat het volledige proces voor jou top was. We vinden het belangrijk om het retourproces zo gemakkelijk mogelijk te maken voor onze klanten! We hopen je snel weer terug te zien op een van onze websites!

Topservice

Topservice

Geen levering aan huis

Vanuit Padel direct was alles ok! Jammer dat PostNL de moeite zelfs niet doet om aan huis te leveren, pakje wordt standaard geleverd in een afhaalpunt.

Over PadelDirect

Jouw online Padel shop!