Snel geleverd en prima product

De volgende dag al geleverd en goede kwaliteit!

vlotte levering van een goede racket

In mijn zoektocht naar een nieuw racket geholpen door de duidelijke en uitgebreide beschrijving. Heeft me echt geholpen in de keuze. Pakketje was zelfs een dag voor de leverdatum bezorgd! Kon hem meteen testen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Het was voor mij de eerste keer dat ik iets online besteld had. Helaas paste de schoenen niet die ik besteld had niet en had ik een maatje groter nodig. Het terugsturen ging vlot via een UPS punt. De schoenen met een maatje groter werden enkele dagen reeds geleverd.

Zeker aan te raden!

De website zelf is duidelijk en zeer gebruiksvriendelijk. Je hebt redelijk veel keuze en het zijn ook gekende merken. De levering was heel snel en nog belangrijker ze was volledig in orde. Prijs kwaliteit lijkt me volledig accuraat. Hopelijk komen er regelmatig ook nieuwe collecties op want ik wil zeker nog eens wat bestellen. Om af te sluiten kan ik het zeker aan raden moest je zelfs nu nog twijfels hebben.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Het is gewoon goed, je bestelt iets en ze komen het na, niet overbodig wachten.

Bestelling verliep goed en kwam op tijd aan.

Toppie

Nox padelracket gekocht, scherpe prijs en snel in huis. Zeer tevreden

Veel keuze uit topkwaliteit

Er worden veel verschillende merken aangeboden, dus er is voor ieder wat wils. Alle topmerken zijn beschikbaar. Als je een te kleine maar hebt besteld, kun je het laten omruilen. Dat werkt perfect.

tip top

Alles tip top in orde!!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Super klantenservice die echt met je meedenken. Altijd fijn contact!

Snelle en betrouwbare service. Ik heb padel reeds aangeraden bij vrienden en zal dit in de toekomst zeker nog doen.

Positief

4 padel rackets en 2 doosjes ballen besteld voor het hele gezin, snel geleverd maar wel 1 dag later dan beloofd. Maar dat lag aan de koerier. Ook de uitleg op de website over welk racket je het beste kunt aanschaffen is fijn en duidelijk.

Goede website met vlotte levering

Een mooie overzichtelijke website met een uitgebreid assortiment. Bestellen, leveren en retourneren van een leien dakje.

Easy peasy om te bestellen

Veel keuze, goeie product omschrijving, snelle levering!

Top kwaliteit

Snelle bezorging en top kwaliteit! Beter kan niet.

Super service!

Hele goede garantieservice na scheurtje in padelracket!

Great product! Fast shipment!

Love this Babolat shoe, really comfortable and good foothold. Shipment was very fast too.

Top schoen!

Goede grip, perfect naar maat!

Goede communicatie

Had eerst een maatje te klein besteld van schoenen. Gebeld en alles was direct in orde. Een week later ongeveer werd mijn maat groter geleverd. Zeer tevreden van!

Teleurstellend

Aan de voorkant is alles goed geregeld en had samen met 7 vrienden 2 banen gehuurd van 21.00 tot 22.00 uur. Het zijn goede banen en we hadden veel plezier totdat 22.03 uur alle lampen in de zaal (locatie Nijmegen) uit gingen en wij ineens in het pikdonker moesten zoeken naar de ballen en andere spullen. Schandalig! Ook toen wij er naar vroegen bij de receptie, werd op een botte toon geantwoord dat jullie sluiten om 22.00 uur. Nogmaals een grote anti-climax en het doet grote afbreuk aan de service en gemak aan de voorkant

Goedemiddag Patrice, Wat vervelend om te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad met dit bedrijf echter plaatst u de review bij PadelDirect.nl dit is een online website voor allemaal verschillende padel artikelen maar niet voor padel banen. Wij zitten gevestigd in Warmond en niet in de buurt van Nijmegen. Ik hoop dat u deze review achter kan laten bij het juiste bedrijf zodat zij u verder kunnen helpen. Met sportieve groet, Julia - Team PadelDirect

De site is erg duidelijk. De service is goed. Snel bezorgd en er wordt goed aangegeven in wek tijdslot het bezorgd wordt

Snelle en correcte service!

Ik bestelde mijn padelracket bij PadelDirect en nog geen twee dagen later werd het al geleverd. Het product dat ik kocht, voldeed ook aan de verwachtingen en werd zonder beschadiging bezorgd.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Zeer goede en snelle service

Ik had een padelracket besteld, deze was snel geleverd. Na enkele keren spelen kwam een beetje coating van de racket los. Ik heb het probleem direct aangekaart. Hier kwam direct reactie op, het racket moest terug opgestuurd worden, de nodige documenten werden direct bezorgde en ze gingen de klacht bekijken. Een paar dagen laten kreeg ik de melding dat het lossen van de coating niet zou mogen en 5 min later kreeg ik al een nieuwe melding dat een nieuw racket mijn weg op was. Dus een betere service kan je niet hebben. TOP!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle service en goede prijzen

Jammer van de kortingscode die niet werkte :(

Bestellen en leveren zoals het altijd zou moeten zijn

Super snelle afhandeling en levering van het bestelde artikel, dus een meer als tevreden klant !