Teleurstelling aanschaf padelracket.

Heb een padelracket uit de sale besteld. Constateer dat dit een naar mijn opinie beschadiging opgeknapt racket is wat opnieuw in de verkoop is gebracht. Beschadigingen zijn op onproffesionele wijze getracht te herstellen. Jammer v.w.b. de goede ervaringen welke ik met zowel tennis/padel direct in de afgelopen periode heb gehad. Helaas.

Fijn webshop, mooie prijzen en goede kwaliteit, zeer tevreden

Goed en snel

Snel en goede prijs

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle levering tegen scherpe prijs

Heb een tennis polo gekocht van Sjeng Sports. De polo is goed exact als omschreven op de website. Ben erg tevreden. Zal de volgende keer weer op deze website shoppen.

Beste, We willen je bedanken voor je tijd voor het invullen van de beoordeling. We zijn blij om te horen dat je het als positief hebt ervaren. We hopen je snel weer terug te zien!

Alles zoals het moet zijn

Alles in orde

Goede communicatie

Goed!

Mijn online bestelde padel ballen op tijd en goed ontvangen. Ook nog goed geholpen door de klantenservice mbt keuze over welke ballen.

Beschadigde raket

Bij levering van de raket merkte ik op dat deze een beschadiging had aan de zijkant, degene werd weggewerkt met een lakstift. Ondanks deze beschadiging werd de raket toch als nieuw geadverteerd en werd achteraf geen compensatie aangeboden. Ik koos voor padeldirect omwille van de snelle levertijd en mijn aankomende toernooi. Een retour was op deze tijdspanne helaas geen mogelijk. Spijtig dat padeldirect producten aflevert diegene hersteld zijn en duidelijk weet van is. Ik ben niet snel ontevreden, maar ik zou padeldirect niet aanraden.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Ik had een vraag over het inleveren van cadeaubonnen. Helder uitleg via whatsapp en jij probleem was zo verholpen

Snelle levering, product zorgvuldig ingepakt om beschadiging te vermijden!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Prima, snelle levering en goede artikelomschrijving

Speel met veel plezier met mijn nieuwe padelracket!

Snelle bezorging en goede service

Toen de bezorging ivm kerstdrukte niet de volgende dag kon plaatsvinden, kreeg ik een mail met de juiste bezorgdatum.

Duidelijke website Snelle service

Duidelijke website Snelle service

Duidelijke site snelle levering

Altijd top geregeld

Nieuwe Padel schoenen bestelt volgende dag al binnen , goed geregeld

Keurig op tijd verzonden

Snelle levering, netjes verpakt, mooi producten.

ok

ok

Geweldig!!

Een overzichtelijke site, goede prijzen en een uitstekende service!

Geweldige service

Service en communicatie en afspraken zijn geweldig.

Ruim aanbod, scherpe prijzen en snelle bezorging

Kwalitatief goed en ruim assortiment met mooie prijzen.

Ben natuurlijk niet tevreden. Heb m'n bestelling nog steeds niet ontvangen .

Zou graag m'n bestelling willen ontvangen en wel met spoed Wel betaald dat ging snel . Maar nog steeds niet gekregen

Alles perfect!

Snelle levering, product prima

Goede en snelle service

Goede en snelle service.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Makkelijk zoeken en bestellen en snelle levering

Over PadelDirect

Jouw online Padel shop!