Goede en snelle service

Goede en snelle service.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Makkelijk zoeken en bestellen en snelle levering

Snelle levering en topproducten!

Goede webshop en makkelijke check out. Levering was snel en ondanks dat het met DHL was, welke niet op de gewenste locatie levert bij drukte, ben ik superblij met deze toko!

Pakket na een week nog niet binnen

Levering via dhl dramatisch inmiddels 2 x vertraagd, we zijn ruim een week verder en nog niets binnen

Beter koop je hier niks

Klantenservice is verschrikkelijk. Ik wacht al 2 maanden op mijn geld terug voor geretourneerde schoenen

Top product

Snel geleverd top product

Snelle levering, soepele koopervaring!

Top site. Alles werkt heel snel, gebruiksvriendelijk en goed. Levering ook snel.

Voldoende na herstel

Ik heb schoenen besteld maar kreeg een beschadigd paar opgestuurd. Ondanks dat je dat op het retourformulier aangeeft houden ze wel de verzendkosten in. Gaat niet om het bedrag maar wel om het principe. Ze hebben contact opgenomen en verzendkosten teruggeboekt. Klantverwachtingen worden niet overtroffen.

Snelle levering, retour ging perfect.

Snelle verzorging en bezorging

Aankoop padelraket

Alles TOP in overeenstemming met wensen!

Goede service!

Gemakkelijke website, veel keuze en goede service!

Perfect ervaring met PadelDirect

Prijs kwaliteitsverhouding prima, snelle levering, top.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Geen giftcards in de bestelling, geen antwoord nog

Een cadeautje gegeven in giftcards, betaald, maar zaten niet in de pakjes. Gebeld, gemaild met foto’s en niets gehoord nog

Vlotte service

Duidelijke info, snelle en tijdige levering

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Altijd netjes optijd geleverd en goede kwaliteit. Duidelijk omschrijving bij de producten waardoor iedereen kan bestellen, ervaren of niet.

Snelle levering, breed assortiment, goede prijs

Heel tevreden

Makkelijk bestellen.., snelle levering

Grote collectie....mooie aanbiedingen....snelle levering.

Fantastische service

We hadden contact met klantenservice. Perfecte service!

Vlotte levering

Na mijn bestelling werd het product precies geleverd zoals op de website beschreven stond.

Alles is vlot en snel verlopen.

Goede en snelle levering

Schoenen zien er precies uit als op de foto's en ze passen perfect

Snel en correct verstuurd

Eenvoudig besteld en snel geleverd. Gewoon prima

Makkelijk en snel

Verschrikkelijke bezorging en afhandeling

Deze webshop belooft volgende dag bezorging. Dat dat een dag later wordt, soit. PadelDirect kan er inderdaad niets aan doen dat DHL mijn pakket retour stuurt, maar als ik vervolgens contact opneem en er geen gehoor is dan verdient dat in mijn ogen een slechte review.

Over PadelDirect

Jouw online Padel shop!