Snel en correct verstuurd

Eenvoudig besteld en snel geleverd. Gewoon prima

Makkelijk en snel

Verschrikkelijke bezorging en afhandeling

Deze webshop belooft volgende dag bezorging. Dat dat een dag later wordt, soit. PadelDirect kan er inderdaad niets aan doen dat DHL mijn pakket retour stuurt, maar als ik vervolgens contact opneem en er geen gehoor is dan verdient dat in mijn ogen een slechte review.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Perfecte levering !

Goede en gebruiksvriendelijke website. Perfecte levering en communicatie naar de klant.

Snelle levering!

Juiste omschrijving hierdoor had ik van de eerste keer een pallet met juiste specificaties kunnen bestellen + schoenen in de juiste maat.

Binnen een dag alles Binnen

Snel en goed geleverd

En de schoenen passen ook nog!

goede ervaring alleen bezorging ging iets mis

had een jasje in maat L besteld, die was te groot. daarna maat M besteld. doorgegeven aan DHL dat ze hem achter de schutting mochten leggen als we niet thuis waren. te laat kwam ik er achter dat ze hem in de blauwe (papier) bak hadden gedaan. die is aan de weg gezet en weg jasje. vind het ook dom van mezelf, maar nog nooit eerder heeft iemand iets in de bak gedaan (waarschijnlijk omdat het regende). meteen een nwe besteld en die is weer netjes snel geleverd.

Betrouwbaar en snel

Wat besteld. Bevestigingen meteen binnen. Afspraken worden nagekomen. Goede producten mogen ontvangen.

Vlotte service

Goeie prijs-kwaliteitverhouding

Perfecte levering.

Heb niks ontvangen

Geen idee waar jullie het over hebben, ik krijg deze mail nog eerder, dan antwoord op mijn gestuurde mail waar mn pakket blijft. Schandalig.

reageren niet op email of telefoon

Verkeerd artikel geleverd. Via email contact opgenomen, geen reactie. Telefonisch 4x proberen te bellen, geen contact. Artikel geretourneerd in afwachting van creditering :(

Goed geregeld

Ben erg blij met de paddel racket Echter we hebben er 2 besteld, maar 1 heeft maar een hoes ( de Adidas)om de racket te bewaren. Zou graag die andere ook in een hoes willen doen. Is dat nog mogelijk?

Zeer slecht

Artikel nog steeds niet ontvangen! Geld nog steeds niet terug

Zeer snelle levering alleen retour duurt erg lang

Erg snel geleverd. Helaas waren de schoenen te klein dus gelijk terug gestuurd. Helaas na 9 dagen nog niks vernomen.

Gewoon goed!

Doen gewoon wat ze zeggen.

Top service erg blij met het product

Zie titel

Geen reactie meer

Ik heb nu meer dan een week geleden een serieuse bestelling gedaan maar nog steeds niets ontvangen. Op mijn mail wordt helaas ook niet geantwoord. Wat is er aan de hand?

Racket werd binnen 24 geleverd

Top service binnen 24 uur werd padel racket geleverd

Mooie materialen en snelle levering

Ik ben dik tevreden!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Happy

Snelle levering, mooie prijs.

Prima product en snelle levering

Snel en goedkoop

Good value for money