Happy

Snelle levering, mooie prijs.

Prima product en snelle levering

Snel en goedkoop

Good value for money

Breed assortiment en snelle levering!

Fijn dat alle merken aanwezig zijn en de bestelling was zo gedaan. Mooie producten en goede kwaliteit!

Goed en snel

Alles kwam goed en direct de volgende dag binnen

mooi shirt

zit lekker ziet er mooi uit een top shirt

Supersnelle verzending

Zie hierboven!

Het lijk of er met de racket al gespeeld werd

Toen ik mijn racket netjes uit de verpakking haalde zaten er vegen op mijn racket, net alsof er al mee gespeeld was. Of misschien is dit normaal? Ik heb de vraag meteen gesteld maar na een week heb ik nog geen antwoord gekregen. Dit geeft me alvast een ongemakkelijk gevoel bij mijn aankoop, hoewel er een fixe korting op zat.

Geen reactie op mail

Ik heb een pakket ontvangen dat in de regen stond waardoor de doos helemaal doorweekt was. Ik stuur hiervoor een mail maar geen antwoord

Snelle levering & top service

Bestelling geplaatst en dag erna netjes geleverd, dus dat is altijd top! Ook had ik een vraag gesteld via whatsapp over de pasvorm van schoenen, hier werd snel en adequaat op gereageerd!

Snel, gebruiksvriendelijk en goed product!

Écht de volgende dag in huis en het bestellen en shoppen was een fijne ervaring met weinig frictie.

Vriendelijk en professioneel advies, mooie prijzen !

Zeer positief, prijzen waren wel niet duidelijk, veel was bijna aan halve prijs maar stond nergens duidelijk aangeduid, kwamen er pas achter aan kassa, op zich leuke verrassing maar als dat duidelijk was aangeduid had ik zeker meer gekocht :-) vriendelijk personeel en goed advies om juiste keuze Padel racket te kunnen maken !

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Padelracket niet geleverd en geen gehoor meer

Ik heb mijn padelracket, dat de volgende dag geleverd zou worden, nooit ontvangen. Volgens DHL is het teruggestuurd naar de verzender, maar ik krijg geen contact meer met PadelDirect. Ze reageren niet op mijn herhaaldelijke mails!! Ik wacht nog even af, maar ik ben bang dat ik mijn geld kwijt ben… ik wil graag een reactie van ze ontvangen!

Heb geduld !

bestellen voor ... u wordt morgen geleverd ! Deze levering heeft 3 dagen op zich laten wachten! Telkens met mail... u verzending wordt verplaatst... Dit was allesbehalve wat ik had verwacht ! Teleurstellend betreft de levertermijn !!! Maar wel blij met mijn aangekochte goederen !

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snel kwaliteit en goede prijs

Tweede bestelling gemaakt - conform - ben blij met de snelle levering - kwaliteit -prijs

Snelle levering en product zoals verwacht

Snelle levering en precies wat ik verwacht had van het product.

Ik bestelde zondagavond met de vraag of het er de vlg dag kon zijn omdat ik het dAn nodig had.

Netjes gerageerden de vlg middag in huis!!

Slechte afspraak

Ik zou een kortingscode krijgen die ik nooit heb gekregen ben teleurgesteld terwijl bijna voor 300€ heb besteld

Er is een ontbrekend artikel

Ontbrekend artikel tweemaal reeds een mail gestuurd, maar jammer genoeg geen reactie. Ik ga mijn klacht bij testaankoop versterken.

Snelle service, item exact zoals op website

Het bestelde item komt volledig overeen met de informatie op de website. De maat was ook accuraat.

Alles volgens belofte

Snelle levering de volgende dag! Goede, stevige verpakking en goede, betaalbare kwaliteit

Top! Snelle levering, mooie spullen

Fijne website, overzichtelijk, snelle levering en heel blij met de spullen!

Snel, goede kwaliteit en specifiek voor de sport

Perfecte schoen voor dit spel.

Warmonderweg 5

2171 AH Sassenheim