Goed spul

Goed spul

Elke keer goed verpakt en snelle levering

Alles komt altijd optijd en stevig verpqkt binnen. De kwaliteit van dit product is goed

Hochwertige Produkte technisch ausgereift und zuverlässig

In Sachen Lademanagement erfüllen die Produkte jeden Wunsch. Extrem hochwertig produziert und sehr zuverlässig.

TOP!

Duidelijke productomschrijving, eenvoudige bestelwijze, zeer snelle levering, nog nooit problemen gehad. No-nonsense.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Vlotte levering, hele goeie powerbank!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Top producten, ik heb er reeds meerdere en telkens top !

Correcte service

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede kwaliteit, goede service.

Mooie goeie producten en een behulpzame klantenservice.

Kwaliteit

Niet goedkoop, wel goed spul. Kabels gaan lang mee, stekkers breken niet af. Ideaal voor intensief gebruik.

Goede servise

Problemen worden direct opgelost

Доволен съм като цяло!

Капацитета на батерията е доста приличен в сравнение с останалите марки на пазара.Не съм доволен единствено от слънчевия панел който е с ниска чувствителност към светлината и максималния входящ ток е 220 mah което изобщо не ми харесва и нямаше да я купя ако имаше информация на сайта им !!!

• Бихте ли ни препоръчали? Yes

Schnelle und Prompte Ersatzlieferung

Das erste gelieferte Kabel wies einen Wackelkontakt auf. Nach der Kontaktaufnahme wurde unbürokratisch, rasch ein neues Kabel als ersatz nachgeliefert.

The best battery packs in the world

Always professional with top products

Snelle levering en afhandeling

Super Qualität

Perfekter Service

Praktisch apparaat en handig in gebruik

Vlugge levering en voorste afhandeling!

Krachtige outdoor powerbank

Hoewel het veel efficiënter is om de powerbank via netstroom vol te laden, weten de zonnecellen de capaciteit makkelijk op 100 % te houden. Een i-phone 4 x 90 % opladen is dus geen probleem voor deze robuuste powerbank. Toch twee puntjes van kritiek ; het afdekklepje voor de USB aansluitingen is te slap en blijft er vaak uitvallen wat de (spat)waterdichtheid niet ten goede komt. Ook zou ik aanbevelen om juist deze solar Xtorm met twee lussen en twee karabijnhaken te leveren zodat deze stabiel en in het midden van een rugzak bevestigd kan worden. Met de meegeleverde enkele lus en karabijnhaak slingert de powerbank te veel heen en weer tijdens het mountainbiken en hiken wat op de lange duur erg irritant wordt.

Uitstekende werking en top kwaliteit!

De powerbank 20.000mAh en de daarbij behorende lader XA021U werken prima ook als zij apart worden gebruikt. De bijgeleverde kabel is ook van een prima kwaliteit en aan te bevelen boven alle andere kabels.

Prima compacte power juice

Werkt uitstekend, maar vind de oplaadperiode wel lang

kleine, handige allrounder !

er moest in de verpakking (tegen kleine meerprijs) nog een omzetter bijzitten 12V auto naar usb, de kabel usb - c hebben we al in pakket. Dan zou het klinken als: VOLLEDIGE,kleine handige allrounder !

prima producten

prima producten degelijke kwaliteit

Fehlerhaftes Gerät und auf Retour-Anfrage nicht reagiert

Leider habe ich keine guten Erfahrungen gemacht. Die Solar Power-Bank kam mit zwei Defekten bei mir an. Auf meine Retour Anfrage habe ich keine Reaktion erhalten. Ich würde das Gerät gerne gegen ein funktionierendes Eintauschen. Wenn Xtorm sich auf diese Rezension bei mir meldet und mir einen Umtausch oder eine Kostenerstattung ermöglicht, nehme ich diese schlechte Bewertung gerne zurück.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Lang wachten

Ik moest lang wachten op een vervangend product. Plus m’n iPad heeft nog steeds schade door de kabels van jullieb

Mooie powerbankje maar….

Leuk powerbankje maar had 10000 mogen zijn en het laad je toestel langzaam op

Hoi Stanley! Dankjewel voor je feedback. Zou je ons een mailtje kunnen sturen op [email protected]? We hebben genoeg 10.000mAh power banks in ons assortiment die je telefoon erg snel zou kunnen opladen. We horen het graag!

Snelle levering, maar de helft van de producten deed het niet.

2 kabeltjes besteld waarvan er 1(usb-c) kabel het uiteindelijk niet deed.

Hi Ernst! Dankjewel voor je feedback. Heb je al contact opgenomen met onze klantenservice op [email protected]? We horen het graag!

Hoofdveste 19

3992DH Houten

Over Xtorm

Xtorm is an energetic brand that manufactures high quality power products, tested by millions of travelers all over the world. Strong quality mobile accessories that can handle just about anything. Xtorm will keep you charged at all times. Xtorm's goal is to energize people anywhere they go through our #MoreEnergy vision and love for mobile technology. All Xtorm products feature the latest technologies, the best specifications, the best user experience, are safety checked and ready to go. With our expertise in power and connectivity (since 2009) we create tech-products with a ‘wow’ factor. A wide range of high class power-related products combined with a powerful one-stop-shop concept. Divided in sharp product series focused on different user groups, creating energetic travel stories in on- and offline retail channels. There is an Xtorm for everyone.