Goed product en fijne klantenservice

Wij hadden de Rubio Monocoat Oil Plus Silver Grey - 2C 350 ml besteld, maar Post.nl raakte het pakje kwijt. Na contact met houtvanuwvloer werd er gelijk een nieuwe toegestuurd zodat we het product 2 dagen na de bestelling toch al binnen hadden. Top service en mooi eindresultaat met het fantastische product. Wij zijn er erg blij mee.

Snelle goede levering

Ivm korting op meer volume 5 liter besteld, was binnen no time in huis, fijn!

Goed product

Goed e producten. Snelle levering. Goede prijs Duidelijke website met goede informatie over de producten

Concurrerende prijzen en snel verzonden

Niet coulant

Nadat tijdens de coronaperiode is gebleken dat ik de verkeerde kleur Rubio Monocoat heb besteld, heb ik gevraagd of ik het ontvangen product terug kon sturen. Helaas was dit enkele dagen buiten de retourneertermijn van 14 dagen. Helaas kon ik niet op coulance rekenen en bleef men vasthouden aan de retourneertermijn van 14 dagen. Erg jammer, zeker in een periode waar veel leveranciers de retourneertermijn verlengen.

Snel en op tijd geleverd

Het door mij bestelde produkt is, keurig verpakt, op de toegezegde ijd geleverd.

Geen reactie ontvangen op email

Rubio Monocoat Oil Plus Charcoal besteld in de veronderstelling dat ik zowel component A + B zou ontvangen. Bleek alleen component A te zijn. Staat naar mijn idee niet duidelijk aangegeven op de website. Mailtje gestuurd met de vraag of ze mij tegemoet wilden komen om voor de bestelling van component B geen verzendkosten te rekenen. Na 2 weken wacht ik nog steeds op een reactie. Inmiddels elders component B besteld.

Makkelijk besteld, vlot geleverd

Grote keus in onderhoudsmiddilen. Al jaren bestellen we bij Houtvanuwvloer, altijd vlot geleverd, nooit problemen tegengekomen.

Prima op tijd snel

Prima product, snelle levering

Goede snelle levering

Ik ben zeer tevreden. Goede snelle levering.

Zeer snel en netjes geleverd!

Top,

Super snelle levering, geen op of aanmerkingen

duidelijke site, makkelijke shop en perfecte snelle levering

Ik heb al eens eerder bij houtvanuwvloer besteld en dat in Groningen opgehaald. Nu gekozen wegens tijdgebrek in het aan huis te laten leveren. Dat was verrassend snel en zeer correct! Prima!

Mooi product met een snelle levering

Goed product wat doet wat het moet doen boent gemakkelijk uit en reinigt goed geeft de vloer weer een mooie uitstraling.

Lekker snel geleverd

Prima ervaring met deze webshop

Al jaren lang top

Snelle en adequate levering . Goede prijs en geen bezorgkosten

zeer goed

Mijn ervaring is zeer goed er was een probleem maar zeer goed opgelost mijn dank daar nog voor

N.a.v. onze restjes reiniger en olie op Internet gezocht. Kwam jullie tegen. Besteld en de volgende middag al bezorgd. Helemaal tevreden.

prima levering

bestelling geplaatst, bevestiging ontvangen en 2 dagen later de levering volgens afspraak

Top site en snelle levering

Duidelijke site, snelle levering

Snel in huis

Snel in huis en goedkoper dan de concurrent

Goede ervaring

Duidelijke uitleg goede service.

Over Houtvanuwvloer

Houtvanuwvloer.nl is een webshop waar u alle producten kunt vinden voor de afwerking en onderhoud van uw houten vloer. We houden ons sinds 2006 bezig met de verkoop van alleen topmerken op het gebied van olie, lak, en alles wat daar bij komt kijken. We leveren uit voorraad, op werkdagen voor 15.30 besteld is de volgende dag geleverd binnen Nederland. https://www.houtvanuwvloer.nl/