Uitstekend product (Loba 2K Invisible Protect) de dag na bestelling bezorgd.

Niet klantvriendelijk en totaal niet behulpzaam en meedenkend.

PAS OP MET RETOUR STUREN VAN JULLIE PRODUCTEN BIJ DEZE WEBWINKEL, JE BENT NIET VERZEKERD EN JIJ ALS AFZENDER BEN JE VERANTWOORDELIJK VOOR DE PRODUCTEN EN NIET DE WEBWINKEL. PRODUCTEN KWAMEN BESCHADIGD AAN BIJ DE WEBWINKEL DOORDAT POSTNL ER NIET NETJE MEE WAS OMGEGAAN. WEBWINKEL WERKT NIET MEE EN STUURD PRODUCTEN TERUGZONDER EEN OPLOSSING TE BEDENKEN. ALS JE OPBELD EN VRAAGD OM EEN OPLOSSING WORDT ER NIET MEEGEWERKT EN DIRECT OPGEHANGEN. OM ACHTERAF ELLENDE TE VOORKOMEN RAAD IK JE AAN HIER NOOIT EEN BESTELLING PLAATSEN WANT ER WORDT TOTAAL GEEN BECHRIP GETOONT OF HULP AANGEBODEN. GEEN AANRADER!!

Beste Karam, Bedankt voor je review. We willen hier toch nog even op reageren. Zoals we in de voorwaarden hebben staan kunnen producten binnen 14 dagen na bestellen retour gestuurd worden. U bent als klant wel verantwoordelijk voor het in goede staat aanleveren, en wederverkoopbare van producten, wat u teveel heeft besteld of misschien een verkeerd product heeft gekocht. Als, zoals in dit geval, producten in een te grote doos en zonder veel verpakkingsmateriaal verzonden wordt, en hierdoor de blikken helemaal gedeukt en onder de olie retour komen nemen we deze inderdaad niet retour en worden deze zoals telefonisch aangegeven retour gestuurd. Telefonisch is vervolgens door u een verzoek gedaan om de producten opnieuw via PostNL verzekerd retour te sturen zodat er bij PostNL een klacht ingediend kan worden i.v.m. beschadiging zodat u een schade claim in kunt dienen. Hier werken wij natuurlijk niet aan mee, waardoor hier boos op gereageerd werd, en wij hierbij inderdaad de verbinding hebben verbroken. Nogmaals, wij zijn altijd bereid om producten retour te nemen, als deze binnen de tijd retour worden aangeboden en in goede staat zijn. Met vriendelijke groet, Houtvanuwvloer

Beste prijs en snelle levering

uitstekend

Volledig volgens belofte en verwachting geleverd

Goede service en product

Prima, snelle levering en Skylt is een goed product.

Snel en goed geleverd.

Een bus lak besteld, deze is keurig verpakt de volgende dag al bezorgd.

Vlotte correcte levering

Zeer positief. Snel geleverd.

Keurig netjes en vlotte levering

Nog geen ervaring met dit bedrijf maar mijn volgende bestelling mogen zij weer de levering doen.

my order was not delivered

my order was not delivered

Uitzonderlijk snelle levering, product zoals verwacht. Top!

Kan niet anders zeggen ... perfect!

Ze doen wat ze beloven

Afspraken worden correct nagekomen.

Bestelling in de webshop geplaatst. Direct de bevestiging per mail ontvangen, levering binnen 2 dagen ontvangen. Ik zou hier zo weer een bestelling plaatsen.

Top spul en snel geleverd

Ik vond t erg makkelijk om te bestellen en kreeg wat ik had besteld (op zondag), keurig zoals aangekondigd binnen op dinsdag. Ook fijn dat op de site goede info te vinden is over hoe de olie aangebracht moet worden.

Goede info

Snelle levering en goede prijs

Hier schuurmatten besteld voor een “woodboy”. In de avond besteld, de andere dag in de ochtend al onderweg naar mijn adres en de dag erna op de mat.

snel en deskundig

snel en deskundig

Slechte service

Monster besteld van een product, monster voldoet aan onze verwachtingen, dus product besteld. Het geleverde product is echt van een andere kwaliteit en dikte dan het bestelde monster waardoor het product niet te verwerken is op de manier die wij voor ogen hadden. Er wordt niet meegedacht in een oplossing per mail of telefonisch, terwijl het aantoonbaar anders is en voor ons niet te verwerken. Erg jammer!

Supersnell levering

snel geleverd, goede website

Producten goed verpakt en op tijd geleverd

De bestelling verliep soepel en het product is snel geleverd.

Heel snel reacties

Ik kreeg heel snel reacties.

Goede prijs/kwaliteit en service

Waco natuurzeep en pvc reiniger besteld. Prijzen zijn lager vergeleken met andere sites. Op de website wordt aangegeven dat de levering iets langer kan duren ivm Corona; +/-3 dagen. Ik werd per mail op de hoogte gehouden van de bestelling en levering. Pakket werd netjes verpakt en op de 3e dag afgeleverd.

Heel klant vriendelijk.

De bestellingen werden direct de volgende dag geleverd. Goed bereikbaar via de telefoon en ik werd vriendelijk te woord gestaan en kreeg antwoord op al mijn vragen. De rigo step grondlak en de rigostep parketlak 1 komponent waren makkelijk om mee te werken. Ik had verwacht dat er snel stofjes of strepen te zien zouden zijn maar dat bleek in de praktijk een ongegronde aanname. Het verdiept de orginele hout kleur, droogt snel maar niet te snel, en een tweede laag aan brengen kan makkelijk na drie uur. De trap was ook weer snel begaanbaar. Al met al heel te vreden en is de klus, die ik al jaren voor mij uit had geschoven eindelijk geklaard. Ik ben een heel tevreden klant!

Goeie website

Overzichtelijke site. Snelle levering. Goed verpakt.

Prima ervaring. Aanrader.

Over Houtvanuwvloer

Houtvanuwvloer.nl is een webshop waar u alle producten kunt vinden voor de afwerking en onderhoud van uw houten vloer. We houden ons sinds 2006 bezig met de verkoop van alleen topmerken op het gebied van olie, lak, en alles wat daar bij komt kijken. We leveren uit voorraad, op werkdagen voor 14.30 besteld is de volgende dag geleverd binnen Nederland. https://www.houtvanuwvloer.nl/