Goed product, snel geleverd

Prima webshop, spullen de volgende dag geleverd.

Onderhoudsmiddelen, zeep en ber verwijderraar besteld, hetbwas er, prima berpakt, de volgende ochtend, goed!

Snelle levering en scherpe prijs

Woca Natuurzeep Naturel - 1 liter besteld en deze werd snel en correct geleverd. Prima product om onze geoliede houten vloer te reinigen en te onderhouden

Goedenavond, Bedankt voor uw review en veel plezier met het dweilen van de vloer ;-). Zo blijft uw houten vloer in een goede conditie. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Houtvanuwvloer.nl

Vlot en duidelijk

Fast delivery

Fast delivery, good communication.

Snelle levering top bedrijf

Geen opmerkingen gewoon top bedrijf snelle levering en niet duur.

Beste Reint, Bedankt voor je review en ga er vanuit dat je vloer er weer top uit ziet. Tot de volgende keer ;-) Met vriendelijke groet, Houtvanuwvloer.nl

Alles volgens afspraak

Bestelling en ontvangst naar tevredenheid!

Bestelling en ontvangst naar tevredenheid!

prima, snelle levering

Snelle levering Duidelijke omschrijving produkt

Topklasse !

Supersnel en voor een superprijs mijn gewenste product geleverd !

Beste Rob, Bedankt voor je review en succes met het verwerken van de Osmo Hardwax Olie. Met vriendelijke groet, Houtvanuwvloer.

Snelle levering, goede prijs

Accuraat en snel

De bestelling is snel in behandeling genomen en er is direct contact gezocht ivm ontbreken vh huisnummer mijnerzijds. De bestelling daardoor snel ontvangen.

Beste Monique, Het is inderdaad helemaal goed gekomen zonder veel vertraging. Succes met het onderhoud van je vloer. Met vriendelijke groet, Houtvanuwvloer.nl

Helemaal top!

Nemen uitgebreid de tijd om telefonisch vragen te beantwoorden. Goede expertise en supersnelle levering.

Beste Mark, Bedankt voor je review en mogelijk tot de volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Houtvanuwvloer.nl

dag later bezorgd

Heb dag langer moeten wachten op product, waardoor mijn huis dag langer op zijn kop stond. Product wel goed, maar is minder dan het blik met refresh.

Beste Ben, Jammer om te horen dat de bestelling een dag vertraging heeft opgelopen. We streven er naar om bestellingen welke op werkdagen voor 15.30 besteld zijn de volgende dag bij de klant te bezorgen. We zijn wel afhankelijk van de bezorging van PostNL welke het weer wat drukker begint te krijgen in deze tijd. Onze excuses hiervoor. Ik hoop alleen wel dat u niet te veel oponthoud heeft gehad en dat uw vloer er weer prachtig uit ziet. Met vriendelijke groet, Houtvanuwvloer.nl

prima service

bestelling was snel in huis, keurig verpakt en compleet

Beste Fleur, Bedankt voor je review en mogelijk tot de volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Houtvanuwvloer.nl

Goed en snel. Niets mis mee.

Beste Marcel, Bedankt voor je review en mogelijk tot de volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Houtvanuwvloer.nl

Goed product en snel geleverd

Beste Jelle, Bedankt voor je review en mogelijk tot de volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Houtvanuwvloer.nl

Makkelijk besteld en snel geleverd

Beste Anne, Bedankt voor je review en mogelijk tot de volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Houtvanuwvloer.nl

Snelle levering tegen goede prijs.

Gewoon goed zoals iedereen verwacht. Zo hoort het.

Beste Marten, Bedankt voor je review en ga er vanuit dat je vloer er weer mooi uit ziet. Met vriendelijke groet, Houtvanuwvloer.nl

Snel antword en levering

Ik heb mijn vloerlak volgende dag gratis binnen gekregen groot plus

Goede site, snel geleverd, scherpe prijs

Beste Robin, Bedankt voor je review en succes met je aankoop. Met vriendelijke groet, Houtvanuwvloer.nl

Snel en adequaat

Prima tevreden over prijs kwaliteit verhouding en bestel- en leveringsproces

Beste Frank, Bedankt voor je review en succes met je aankoop. Met vriendelijke groet, Houtvanuwvloer.nl

snelle levering en duidelijke site

Snelle levering van de producten. We hadden echter te veel besteld. Via contact formulier een retour aangevraagd. Dinsdag met de post retour gestuurd en mijn geld stond donderdag al op de rekening. Super dus.

Beste Susanne, Bedankt voor je review. Goed om te horen dat het correct is afgehandeld. Veel plezier van je nieuwe vloer. Met vriendelijke groet, Houtvanuwvloer.nl

Snel en top product

Het product was zeer snel binnen . En t fijnste het product was zeer effectief .

Correct behandeld

Onze bestelling is prima afgewerkt, zoals je dat mag verwachten van goede zaak

Over Houtvanuwvloer

Houtvanuwvloer.nl is een webshop waar u alle producten kunt vinden voor de afwerking en onderhoud van uw houten vloer. We houden ons sinds 2006 bezig met de verkoop van alleen topmerken op het gebied van olie, lak, en alles wat daar bij komt kijken. We leveren uit voorraad, op werkdagen voor 15.30 besteld is de volgende dag geleverd binnen Nederland. https://www.houtvanuwvloer.nl/