Bestelling zeer snel bezorgd

Osmo olie besteld om 14:15 de ochtend erop was het er. Fijn!

Binnen 24 geleverd!

Vrijdag rubio mono coat besteld, zaterdag in huis. Ik kan aan de slag!

Supersnelle levering, netjes verpakt, goede service

Top service!

Snelle verzending, goede service

goede product, wel lange levering

Heb mijn bestelling vorige maandag voor 14:300 geplaatst omdat de levertijd was zo aantrekkelijk kort, maar het kwam 4 dagen later. De werkzaamheden waren ook voor de vorige week gepland, ivm de droge weer (Het ging om buiten olie). Ik kon pas half weg verven, toen begon het regen. Maar de buiten olie moet eerste 48 uur niet onder het water, wat vervellend. Ik hoop dat hij blijft nog zitten. De kleur is best mooi, heel blij mee.

Perfect!

Alles perfect geleverd, vloer heel goed geplaatst incl plinten. Zeer professioneel

Vlotte bezorging en duidelijke handleiding.

Positieve ervaring met zowel de olie als met de reinigingszeep.

Uitstekend.

supersnelle levering

Ik had het product heel snel nodig en gelukkig kon het supersnel worden geleverd

Optijd en netjes geleverd

Goede en snelle levering

Bij Houtvanuwvloer alles besteld voor het in de olie zetten van onze trap. Eerst een proef potje, die was er binnen no-time. Het bleek precies wat we zochten dus daarna voor de volledige trap besteld. Eerst bij Houtvanuwvloer telefonisch nog wat advies ingewonnen. Ik had meerdere vragen dus meerdere keren gebeld, maar iedere keer werd er alle tijd genomen en kreeg ik duidelijk advies. Ook zijn ze goed bereikbaar. Ook het tweede pakketje kwam super snel. Heel tevreden dus!!!

Uitstekend product (Loba 2K Invisible Protect) de dag na bestelling bezorgd.

Niet klantvriendelijk en totaal niet behulpzaam en meedenkend.

PAS OP MET RETOUR STUREN VAN JULLIE PRODUCTEN BIJ DEZE WEBWINKEL, JE BENT NIET VERZEKERD EN JIJ ALS AFZENDER BEN JE VERANTWOORDELIJK VOOR DE PRODUCTEN EN NIET DE WEBWINKEL. PRODUCTEN KWAMEN BESCHADIGD AAN BIJ DE WEBWINKEL DOORDAT POSTNL ER NIET NETJE MEE WAS OMGEGAAN. WEBWINKEL WERKT NIET MEE EN STUURD PRODUCTEN TERUGZONDER EEN OPLOSSING TE BEDENKEN. ALS JE OPBELD EN VRAAGD OM EEN OPLOSSING WORDT ER NIET MEEGEWERKT EN DIRECT OPGEHANGEN. OM ACHTERAF ELLENDE TE VOORKOMEN RAAD IK JE AAN HIER NOOIT EEN BESTELLING PLAATSEN WANT ER WORDT TOTAAL GEEN BECHRIP GETOONT OF HULP AANGEBODEN. GEEN AANRADER!!

Beste Karam, Bedankt voor je review. We willen hier toch nog even op reageren. Zoals we in de voorwaarden hebben staan kunnen producten binnen 14 dagen na bestellen retour gestuurd worden. U bent als klant wel verantwoordelijk voor het in goede staat aanleveren, en wederverkoopbare van producten, wat u teveel heeft besteld of misschien een verkeerd product heeft gekocht. Als, zoals in dit geval, producten in een te grote doos en zonder veel verpakkingsmateriaal verzonden wordt, en hierdoor de blikken helemaal gedeukt en onder de olie retour komen nemen we deze inderdaad niet retour en worden deze zoals telefonisch aangegeven retour gestuurd. Telefonisch is vervolgens door u een verzoek gedaan om de producten opnieuw via PostNL verzekerd retour te sturen zodat er bij PostNL een klacht ingediend kan worden i.v.m. beschadiging zodat u een schade claim in kunt dienen. Hier werken wij natuurlijk niet aan mee, waardoor hier boos op gereageerd werd, en wij hierbij inderdaad de verbinding hebben verbroken. Nogmaals, wij zijn altijd bereid om producten retour te nemen, als deze binnen de tijd retour worden aangeboden en in goede staat zijn. Met vriendelijke groet, Houtvanuwvloer

Beste prijs en snelle levering

uitstekend

Volledig volgens belofte en verwachting geleverd

Goede service en product

Prima, snelle levering en Skylt is een goed product.

Snel en goed geleverd.

Een bus lak besteld, deze is keurig verpakt de volgende dag al bezorgd.

Vlotte correcte levering

Zeer positief. Snel geleverd.

Keurig netjes en vlotte levering

Nog geen ervaring met dit bedrijf maar mijn volgende bestelling mogen zij weer de levering doen.

my order was not delivered

my order was not delivered

Uitzonderlijk snelle levering, product zoals verwacht. Top!

Kan niet anders zeggen ... perfect!

Ze doen wat ze beloven

Afspraken worden correct nagekomen.

Bestelling in de webshop geplaatst. Direct de bevestiging per mail ontvangen, levering binnen 2 dagen ontvangen. Ik zou hier zo weer een bestelling plaatsen.

Top spul en snel geleverd

Ik vond t erg makkelijk om te bestellen en kreeg wat ik had besteld (op zondag), keurig zoals aangekondigd binnen op dinsdag. Ook fijn dat op de site goede info te vinden is over hoe de olie aangebracht moet worden.

Over Houtvanuwvloer

Houtvanuwvloer.nl is een webshop waar u alle producten kunt vinden voor de afwerking en onderhoud van uw houten vloer. We houden ons sinds 2006 bezig met de verkoop van alleen topmerken op het gebied van olie, lak, en alles wat daar bij komt kijken. We leveren uit voorraad, op werkdagen voor 14.30 besteld is de volgende dag geleverd binnen Nederland. https://www.houtvanuwvloer.nl/