Goede service , snelle levering

Ik kan U de producten en diensten van "Houtvanuwvloer" aanbevelen Snelle levering en goede service!

Snelle bezorging

Snel bezorgd en goed verpakt. Zoals je verwacht

Besteld en snel geleverd.

Skylit besteld, na een duidelijke uitleg van het product op de site. Ook toebehoren is beschikbaar en alles vlot geleverd.

Skylt lak voor goede prijs

Skylt original lak 1 liter met rolletjes besteld voor behandeling van nieuwe eiken tafelblad. Snelle levering. Ik moest onder en boven zijde blad meerdere keren lakken. Lak aangemaakt in porties van 300ml. Hier moet 10ml verharder bij wat met injectiespuit eenvoudig uit zakje te zuigen is. Gemengde Lak en gebruikt rolletje is in koelkast prima halve dag te bewaren om na drogen eerste laag een 2e laag te lakken. Wel eerst weer op kamertemperatuur laten komen Let op, dit is vernieuwde receptuur waarbij mengverhouding 1 op 15 is. Online staat in gebruiksaanwijzing meestal 1 op 30 genoemd. Erg verwarrend Tip: doe korte gebruiksaanwijzing geprint erbij

Goed bedrijf

De bestelling werd snel geleverd. goede uitleg op de website. De olie kon goed verwerkt worden.

Werd snel geleverd en goed verpakt.

Perfect middel

Werkt prettig

Top bedrijf

We hadden nog wat vragen over het product. Kontakt opgenomen. Duidelijke uitleg en op een rustige manier.

Dat doe ik de volgende keer weer!

Snelle levering, goede prijs, keurig verpakt. Goed op de hoogte gehouden hoever het met de levering stond.

Keurig op tijd afgeleverd

Was eenvoudig te bestellen, goedkoop en op tijd afgeleverd.

Scherpe prijs en snelle levering

Eenvoudig bestelproces en snelle levering van het onderhoudsmiddel voor mijn houten vloer. Wel waren de verpakkingen ingedeukt. Dat is geen probleem en het onderhoudsmiddel is gewoon te gebruiken. Maar staat slordig. Je vraagt je dan af, hebben ze er misschien mee gevoetbald..

Snelle levering. Goed produkt.

goede en snelle service

Product besteld en de volgende dag al in huis

Probleemloze en snelle levering van uw product.

Goed.

Rubio monocoat gebruik ik al jaren . Het is de eerste keer dat ik online bestel . Het is me heel goed bevallen .

Vandaag besteld en morgen al in gebruik tof

Komen alles na wat is besproken super.

Snelle levering en nette prijs.

Bestelling zeer snel bezorgd

Osmo olie besteld om 14:15 de ochtend erop was het er. Fijn!

Binnen 24 geleverd!

Vrijdag rubio mono coat besteld, zaterdag in huis. Ik kan aan de slag!

Supersnelle levering, netjes verpakt, goede service

Top service!

Snelle verzending, goede service

goede product, wel lange levering

Heb mijn bestelling vorige maandag voor 14:300 geplaatst omdat de levertijd was zo aantrekkelijk kort, maar het kwam 4 dagen later. De werkzaamheden waren ook voor de vorige week gepland, ivm de droge weer (Het ging om buiten olie). Ik kon pas half weg verven, toen begon het regen. Maar de buiten olie moet eerste 48 uur niet onder het water, wat vervellend. Ik hoop dat hij blijft nog zitten. De kleur is best mooi, heel blij mee.

Perfect!

Alles perfect geleverd, vloer heel goed geplaatst incl plinten. Zeer professioneel

Vlotte bezorging en duidelijke handleiding.

Positieve ervaring met zowel de olie als met de reinigingszeep.

Over Houtvanuwvloer

Houtvanuwvloer.nl is een webshop waar u alle producten kunt vinden voor de afwerking en onderhoud van uw houten vloer. We houden ons sinds 2006 bezig met de verkoop van alleen topmerken op het gebied van olie, lak, en alles wat daar bij komt kijken. We leveren uit voorraad, op werkdagen voor 15.30 besteld is de volgende dag geleverd binnen Nederland. https://www.houtvanuwvloer.nl/