Goede prijs/kwaliteit en service

Waco natuurzeep en pvc reiniger besteld. Prijzen zijn lager vergeleken met andere sites. Op de website wordt aangegeven dat de levering iets langer kan duren ivm Corona; +/-3 dagen. Ik werd per mail op de hoogte gehouden van de bestelling en levering. Pakket werd netjes verpakt en op de 3e dag afgeleverd.

Heel klant vriendelijk.

De bestellingen werden direct de volgende dag geleverd. Goed bereikbaar via de telefoon en ik werd vriendelijk te woord gestaan en kreeg antwoord op al mijn vragen. De rigo step grondlak en de rigostep parketlak 1 komponent waren makkelijk om mee te werken. Ik had verwacht dat er snel stofjes of strepen te zien zouden zijn maar dat bleek in de praktijk een ongegronde aanname. Het verdiept de orginele hout kleur, droogt snel maar niet te snel, en een tweede laag aan brengen kan makkelijk na drie uur. De trap was ook weer snel begaanbaar. Al met al heel te vreden en is de klus, die ik al jaren voor mij uit had geschoven eindelijk geklaard. Ik ben een heel tevreden klant!

Goeie website

Overzichtelijke site. Snelle levering. Goed verpakt.

Prima ervaring. Aanrader.

Duidelijke site, supersnelle levering

Super, snel geleverd.

Doen wat het bedrijf beloofd. Keurige verpakking, nette prijs!

Goede kwaliteit en snelle levering

Keurige snelle bezorging

goede en snelle communicatie .

goede en snelle communicatie toen producten niet kwamen door vetraging postNL

Vlotte bestelling

Het onderhoudsmiddel voor mijn vloer had ik snel in huis. Ik moet er nog mee aan de gang, daar wacht ik even mee tot het wat warmer is zodat ik goed kan ventileren. Dus over het product zelf kan ik nog niets zeggen.

Volgende dag in huis en goed verpakt.

Geheel volgens afspraak

Geheel volgens afspraak

Zeer goede en snelle levering

Precies wat ik had besteld, correcte levering.

Goed!!!

Zijn erg tevreden. Wat beloofd is is zo.

Snelle reactie op mail, goedlopende site, snelle levering.

Prima en snelle levering

En snel afgeleverd

Snel geleverd uit voorraad en keurig verpakt

Ik had snel wat Skylt lak nodig voor het onderhoud van een tafelblad. Dit kwam de dag na bestellen keurig verpakt aan.

Gewoon pech

Onze eiken vloeren zijn pas geschuurd en geolied. Ik had alvast vloer reiniger besteld zodat ik gelijk wanneer het mag ze kan reinigen. Dus ik had de fles met reiniger in de doos nog gelaten. Blijkt het te te lekken, (ongeopende verpakking!), nu heb ik gelijk vlekken die ik er niet meer uitkrijg. Baal enorm. Laat normaal nooit reviews achter. Maar dit om iedereen gelijk te waarschuwen om te kijken of de verpakking niet lekt. Product zelf heb ik nog niet getest. Maar verpakking dus slecht! Snelheid van levering overigens wel super snel. Dat was gelijk de volgende dag na het bestellen. **Update** kreeg een 1l fles nagestuurd. Dat vond ik wel netjes. Qua vlekken na paar x schrobben nog steeds zichtbaar, maar wel stukken minder. Ik heb gewoon pech gehad..

Prima en klantvriendelijk

Nog contact gehad over verwerken en prima geholpen

Super snelle levering

Goede duidelijke site, prima service

Slechte service!

Ik bestelde een Woca oliesprayflacon voor 6.95 en moest daarvoor ook nog 6.95 verzendkosten betalen. Ik had hem snel nodig, dus voor deze ene keer..... Ik krijg een goedkope plantenspuit geleverd van ca 4 euro, die ik beter bij de Action had kunnen halen. En als ik die terug wil sturen, moet ik nogmaals verzendkosten betalen. Belachelijk als je iets anders levert dan besteld en dat zonder de klant op de hoogte te stellen van te voren! Nooit meer dus!

Goed product

makkelijk bestellen via de site

Jacob Schorerstraat 68

9745DB Groningen

06 – 537 028 58

Over Houtvanuwvloer

Houtvanuwvloer.nl is een webshop waar u alle producten kunt vinden voor de afwerking en onderhoud van uw houten vloer. We houden ons sinds 2006 bezig met de verkoop van alleen topmerken op het gebied van olie, lak, en alles wat daar bij komt kijken. We leveren uit voorraad, op werkdagen voor 15.30 besteld is de volgende dag geleverd binnen Nederland. https://www.houtvanuwvloer.nl/