TOP Service

Wij hebben een ovale salontafel gekocht bij de Old Inn Wonen Bij het uitpakken zagen we helaas een deukje in de rand. Ik had meteen gemailt en kreeg dezelfde dag nog antwoord. Met een perfect voorstel ....of een flinke korting of een nieuwe tafel. Dat noem ik nou service.....top hoor. Fam. Arts

goede prijs kwaliteit verhouding snelle levering en navraag over hoe de tafel in een zwarte kleur te krijgen, goed advies met gratis flesje toegestuurd gekregen. Kortom alles top

De eikenhouten tafel was zeer snel geleverd en netjes binnengebracht. Ook de nazorg is perfect geregeld. Tafel voldoet aan de verwachting.

fijne en eerlijke (web)winkel!

Het blad van onze eettafel begon na een half jaar los te laten op een lijmnaad. Na het melden van dit probleem bij Old Inn Wonen is er telefonisch contact opgenomen met mij om het probleem te bespreken. Vervolgens is er snel actie genomen en is het blad vervangen. Hieruit blijkt voor mij dat Old Inn Wonen garant staat voor kwaliteit en service en zij zo hun naam hoog houden. Kortom, een fijne en eerlijke (web)winkel!

Afleverings problemen

Omtrent de afwikkeling van mijn eettafel 2.60x1.20 ovaal eiken liet veet te wensen over en was teleurstellend om de volgende reden. De bezorgers stuiterden met de tafel via busje waar geen liftje inzit en probeerden zo de tafel(die veel te zwaar was op dezemanier op een heel klein lullig karretje te plaatsen. U begrijpt het resultaat niet dus en de randen waren dusdanig beschadigd dat wij zelf maar de boel hebben geschuurd om de splinters weg te werken. Ook het onderstel zaten een paar deukjes in. Als klap op de vuurpijl werd het blad niet gemonteers zoals afgesproken. Door een van mannen(die zijn baas had gebeld) was dit ook niet de afspraak.

jammer maar goede feedback

Wij bestellen een tafel en 6 eetkamerstoelen, bij de bestelling werd niet gezegd dat de tafel nog gelakt moest worden. De stoelen werden helaas ook niet in elkaar gezet. Dit had bij de aankoop moeten worden aangegeven. Na telefonisch contact heeft men toegezegd betere voorlichting bij aankoop te geven, en ons gevraagd wat ze nu nog voor ons konden doen.

Snelle reactie zeer goede service

Ik heb bij Oldinn wonen diverse artikelen gekocht en de levering ging snel en op tijd. Nu had ik een stoel kapot door toedoen van mijn zoon en ik vroeg Oldinn om advies. Ik kreeg van hun een nieuwe zitting terwijl het onze eigen schuld was. Ik raad dit bedrijf bij iedereen aan!!

Slechte service, slechte bereikbaarheid, geen excuus

Tafel besteld, levering liet op zich wachten, geen communicatie hierover en moest er zelf achteraan bellen. Na levering bleek dat het tafelblad beschadigd is, inmiddels 3 weken verder, telefoontjes en mailtjes van mijn kant. Reageren niet of zijn niet bereikbaar en als je ze wel spreekt worden afspraken niet nagekomen of is niet bekend wat er aan de hand is. Ben er klaar mee en alles op laten halen.

Mooie meubels en goede service

Een prachtige ovale tafel besteld met een stalen ster poot. Werd snel geleverd en thuis gemonteerd. Na een paar maanden ontstond er een scheur, door eigen toedoen. Deze is keurig gemaakt en kreeg zelfs een tijdelijk tafelblad ter vervanging. Kortom erg tevreden over deze winkel.

slecht, levertijd laat al weken op zich wachten

Onze bank, tafel en stoelen staan al weken in het magazijn maar worden na meerdere malen contact en zelfs met spoed levering niet geleverd. Service absoluut niet goed want volledige bedrag betaald maar telefonisch niet te bereiken. Ze komen zelf ook niet met een oplossing, we zijn teleurgesteld en randen dit niemand aan.

Top meubelzaak

De meubels zijn niet alleen mooi, maar ook van hoge kwaliteit, materialen zijn duurzaam en robuust, wat in andere winkels heel moeilijk te vinden is en met een eerlijke prijs. De service is erg goed, de personeel zijn erg vriendelijk, beleefd en bereid om te helpen.

Uistekend

Tafel, 8 stoelen, TVkast, salontafel van Oldinn. Prijs: Sterk concurrerende prijs tov andere aanbieders. Oldinn is een stuk voordeliger maar hebben wél de kwaliteit die je hebben wil. Kwaliteit: Uitstekend! Stevig, premium uiterlijk. De stoelen zitten lekker en comfortabel. De deurtjes en laden van de kast zijn mooi uitgelijnd en sluiten zoals het moet. Tafel is erg stevig, staat goed op zijn stalen V-poot en ziet er gewoon perfect uit. Al met al een meubelset die jarenlang meekan. Service: Prima service en ondanks de Corona-ellende gewoon geleverd binnen de aangegeven termijn. Van te voren netjes gebeld voor de bezorging. Ik zou Oldinn zeker aanraden bij anderen, 5 sterren dik verdiend.

naar aanlijding van de mail geen goed surfers

koop je voor 1045 een tafel met 4 stoelen staat er op de web 3 jaar garantie nou vergeet het maar niks geen garantie je zit binnen 2 jaar op de schroeven de stoelen worden alleen voor brood eten en avond eten gebruikt dit moet geen pas geven slecht kwaltijd

Prachtige stoelen ontvangen

Leuke website en leuke spullen

Goede service en kwaliteit meubelen

Heb een prachtige hoekbank en tv meubel gekocht. Echt super blij mee! Zijn erg goed geholpen door vriendelijk personeel en de levering was prima!

Super!!! Komt afspreken na.

Mooie producten en een goeie klantenservice.

Mooie meubels maar helaas zeer slechte service

Wij hebben 3 grote meubels (tv kast, dressoir, tafel) gekocht. I.v.m. coronamaatregelen deze alleen online bekeken. Via Whatsapp live kunnen videobellen. Deze service was super. Helaas begon vanaf het moment van levering de problemen. Duidelijk meerdere keren doorgegeven dat er een trap aanwezig is om naar de woonverdieping te komen. Echter bij levering maar 1 chauffeur dus onmogelijk. Met pijn en moeite een deel zelf naar boven gebracht (ondanks betaling tot in de woonkamer). Helaas; 3 van de 3 meubels beschadigd. 2 ervan zijn naar tevredenheid hersteld, 1 zou vervangen worden. Leveringsproblemen (begrijpelijk) maar bij het brengen van het nieuwe meubel en het ophalen van het oude meubel gaat weer de levering mis (verkeerde data, opnieuw maar 1 ipv 2 chauffeurs). Ondanks tig telefoontjes onze kant. Iedere keer wordt benoemd dat we vertrouwen moeten hebben. Een foutje maken is menselijk en als dit opgelost wordt is dit geen probleem maar keer op keer fouten maken ondanks dat we hier meerdere keren voor gebeld hebben is gewoon slechte service. Zeer slecht en jammer want de meubels zijn mooi. Al met al bijna een half jaar geduurd.

Leuk stoeltje, slechte communicatie en levering

Stoelen zonder afspraak gewoon op de stoep gezet, jammer

Een prachtige marmeren eettafel besteld met 4 stoelen. Alles werd snel geleverd en netjes in elkaar gezet. In de showroom ook heel fijn geholpen door het personeel en zelfs een kop koffie gekregen! Echt een aanrader!

mooie spullen goede service

Wat een goede service :)

Goede kwaliteit en top service

Bank, kast en stoelen besteld een poosje geleden. Super blij mee spullen zijn nog als nieuw. Er was veel persoonlijke aandacht tijdens het uitzoeken en de service zijn wij zeer tevreden over. Zeer klantvriendelijk. Wij komen zeker terug voor meer.

Fijne service

Leuke bank besteld en optijd binnen. Blij met de snelle levertijd in verband met verlopen oude bank

Fijne service

Geweldig- goede prijs/kwaliteit

Prachtige tafel gekocht bij Oldinn. Prijs was erg straks in vergelijking met andere merken online. Snelle levering, erg blij mee :)

Over Old Inn Wonen

De meest sfeervolle, landelijke en industriële meubels vindt u bij Old Inn Wonen in Dirkshorn! Onze collectie bestaat onder andere uit stoere bankstellen en hoekbanken, comfortabele fauteuils, ruime keuze eetkamerstoelen, robuuste houten tafels in vele maten, vormen en houtsoorten.