snelle levering en prima producten

De enige winkel die de juiste as op voorraad had

Ik moest een adapter voor een steekas hebben inclusief de steekas. Dit was de enige winkel die het op voorraad had en betaalbaar was en binnen een paar dagen thuis had bezorgd. Ik ben zeer tevreden

Snelle nette levering

Zoals het hoort, een snelle nette levering. Goede verpakking, snelle afhandeling

Keurig en snel geleverd

Keurig en snelle levering

Goeie en snelle service!

Remblokjes besteld bij omnibikeparts, dezelfde dag afgehandeld en de volgende dag had ik ze binnen.

Riem is aangekocht als reserve in geval van breuk

Riem dient als reserve

Snelle levering prima service

Snelle levering prima service

Overzichtelijke site

Alles ging zoals afgesproken een de onderdelen waren van prima kwaliteit en een snelle verzending

Snel en correct

Snel gevonden wat ik zocht en direct geleverd.

It does not get any better

Gewoon top. Bestellen, geleverd krijgen, klaar... Gewoon top!

Prijzig maar goed onderdeel

Een narrow-wide voorblad voor de cyclocrossfiets heeft het probleem van een afvallende ketting bijne geheel verholpen. Geen chainguard o.i.d. meer nodig. Het kost wat maar dan heb je ook wat.

Snelle en correcte levering

Helder bestelproces, snelle levering ondanks alle Corona-perikelen; goeie ervaring!

correcte afhandeling en duidelijke communicatie

Een corecte werking van de webshop zoals het hoort. Bestelling geplaatst, betaling afgehandeld en snel een verzendbevestiging ontvangen. De geleverde producten waren degene die ik betseld had. Een goed webshop zoals het hoort.

Zeer hoe

Echt hoe en rap geleverf

Snel geleverd!

Snel geleverd en goed product!

Xxxx

Zeer snelle levering!

Daags na de bestelling, stond het pakje al aan de deur, top service en top materiaal!

Snel geleverd en degelijk verpakt.

Via Google bij Omni terecht gekomen en dit bleek de enige webshop die, op dat moment, al mijn benodigde onderdelen uit voorraad kon leveren. Bestelling geplaatst en een dag later ontvangen. Het flesje remolie was uit voorzorg netjes in een extra plastic zak verpakt.

Kon beter

De beschrijving van de banden klopte niet met de geleverde banden.

Prima levertijd en product is prima in orde!

Lekker snel verstuurd

goedkoop en snel

Makkelijk bestelproces, snel bezorgd! Aanrader dus :)

Zeer snelle en correcte levering

De aangeboden producten zijn top.