Bijzonder goed

Een heel overzichtelijke website, fantastische keuze aan prachtige artikelen. Na te hebben besteld later in de avond, een en super snelle reactie met als mededeling wordt verwerkt. Dan blijkt de volgende dag al te kunnen leveren op het adres, helemaal TOP! Hier wordt je als klant heel erg blij van :-) Voor mij is de keuze al gemaakt, dit word mijn adres voor de volgende aankoop.

Boven verwachting

Boven verwachting goed! Bryton Radar achterlicht besteld omdat deze op de site ruim goedkoper was dan bij andere aanbieders. Voor de zekerheid even gebeld, er waren dus wat problemen met de beprijzing op de site. Maar ik kreeg hem voor de prijs zoals op de site vermeld! Grote klasse! Levering verliep eveneens vlot, kortom 101% betrouwbaar!

Op 20/12/22 een shimano deore achterderailleur besteld bij OMNI Bikeparts (via bolcom). Bij het monteren blijkt de derailleurkooi wat verbogen waardoor goed afstellen van de derailleur onmogelijk blijkt. Een mail gestuurd met de nodige uitleg plus foto van de derailleur. Via mail kreeg ik de nodige papieren (adresgegevens enz) doorgestuurd met het verzoek de bewuste derailleur terug te sturen. De dag nadien krijg ik een nieuwe derailleur via de pakjesdienst afgeleverd. En dat voor ik de gebogen derailleur had teruggestuurd. Dat is wat ik uitstekende service noem.

Geen contact mogelijk

Bestellig snel ontvangen en goede producten. Een product retour gezonden en al ruim een maand niets van gehoord. Als je belt word je eruit gegooid omdat het te druk is. Op email wordt niet meer gereageerd.

Uitstekende levering netjes ingepakt.

In de middag besteld, volgende dag in huis, helemaal top.

Fijne shop, goede producten, goede prijs

Fijne shop, goede producten, goede prijs.

Gemakkelijk bestellen en snel geleverd

Ik heb een mooie fietsbril besteld die niet beslaat

Snel en geleverd wat besteld is

Snel en geleverd wat besteld is

Gewoon goed

Snelle levering goed verpakt Duidelijke website

Looks good in pictures; but doesn’t work

While the product looks slick, it’s not clear it was actually tested before being produced. The phone carrier is too small to actually carry a phone, the window is too small to see the phone’s screen, and the whole bag doesn’t sit securely on the bike. Within one week the zipper tab broke. A shame, because it really does look good.

Goede en snelle levering

snelle en zorgvuldige levering

eerst via mail advies gevraagd en gekregen. daarna werd bestelling snel en goed geleverd.

Gewoon goed product en een snelle levering

Alles goed geregeld besteld en snel geleverd

Goed geregeld

Goed contact, snelle service en scherpe prijzen

Alles in 1 x geleverd binnen de beloofde tijd

Goede prijs, snelle levering

Zadelpen SP12 NCX neoprene cover: Gekocht voor een Ergotec pm-705n verende zadelpen; Past net.

perfect

Goed geregeld en snelle communicatie.

Oplossingsgericht gaan ze te werk!

Ondanks de fouten van Dpd transportbedrijf (kwijtraken van goederen) hebben ze zeer professioneel een oplossing gevonden! in een woord klasse! Bij Dpd is is het niet de eerste keer dat ze goederen "kwijtraken"

Besteld en snel verzonden goed product

goed en snelle levering

goede ondersteuning tijdens het telefoon gesprek en het onderdeel werd snelle en goed verpakt opgestuurd

Bieden unieke artikelen aan. Beter dan standaard aanbod van de concurrentie.

Goed geholpen

Mijn bestelling is niet geleverd, blijkbaar een probleem bij de DPD. Na een telefoontje is er meteen een nieuw onderdeel opgestuurd. Super service.

Derailleur bout past perfect.