Heerlijke dadels en super servicce

Bahri dadels gekocht. Bijna nergens verkrijgbaar. Heerlijk en vers. Snel geleverd en goede service!

Kleurrijk en verrassend geschenk

Reeds diverse malen een kleurrijke exotisch fruitbox van Discovered besteld, als verrassend geschenk. Iedere keer positieve reacties en zonder leverings- of kwaliteitsproblemen. Leuk als je niet weet wat je wilt geven.

Niet ontvangen

Zelfs mailen is lastig maar de bestelling is niet bezorgd.

Beste Nanette, Nogmaals excuses voor het ongemak. Bedankt voor uw feedback. Dankzij uw reactie heeft de afdeling Klantenservice de nodige aanpassingen gedaan waardoor we weer optimaal functioneren. Onze klantenservice is dagelijks van 9:00- 16:00 telefonisch bereikbaar, verder kunt u ons bereiken via email, [email protected], wij streven ernaar om binnen 24u bij u terug te komen. Fijn dat alles is opgelost en hopelijk tot snel.

top

snelle ontvangst

goeie service

Discovered heeft goed aan mijn eisen voldaan, en heeft op tijd en netjes het pakket geleverd.

Prima fruit, niet al te lang houdbaar en klantenservice reageert niet meer

Eerder heb ik een box elders gezien, nu zelf besteld. Ik kreeg bericht dat de blauwe bessen niet leverbaar waren (kan gebeuren) en of er kaki's geleverd konden worden. Binnen 4(!) minuten hierop gereageerd dat ik die niet te eten vind en gevraagd naar een ander alternatief, maar hier is niet op gereageerd en toen ik de box ontving bleek hier ook niks mee te zijn gedaan, ze zaten erin. Het andere fruit is leuk divers, weer eens wat anders dan wat ik standaard koop, maar niet heel lang houdbaar (sommige kumquats waren ook al te zacht en bruinig). Al met al zal ik de box niet nog een keer kopen.

Top geregeld

Ik kreeg een keurige mail dat er een bepaalde fruit niet geleverd kon worden en er was een vervanger. Dat vond ik heel jammer. Door mij op de hoogte te brengen, heeft de teleurstelling weggenomen. Dank hiervoor.

Mega Bos

Supergave box leuk om cadeau

Snel, professioneel en goed aangekomen

Bestelde het voor een vriendin die een moeilijke tijd had. Proces was snel en ik kon er een leuke kaart bij kiezen. Ik had een fout in de tekst gezet, maar dat kon gelukkig meteen opgelost worden door de klantenservice. De volgende dag kwam het meteen aan bij mijn vriendin. Ze is er erg blij mee, alles zag er netjes uit. Aanrader!

Apart, gezond en vooral lekker

Slecht

Het zou zaterdag bezorgd worden en is verplaatst naar dinsdag? Het was een kado en nu moet ik regelen dat iemand thuis is.....

Goede kwaliteit en op tijd geleverd

Prima prijs/kwaliteit

Heerlijk vers

Makkelijk bestellen van bijzonder producten! Echt heel erg lekker en vers...

Op tijd en mooie producten

De verpakking ziet er goed uit en het fruit was in goede staat. Heel mooi om te zien en fruit en groente waren heerlijk.

Niet goed

Heb de box niet gekregen op de dag dat er was afgesproken. Heb de andere dag wel een box geleverd van degene waar ik een klacht had gedaan. Maar daarna niet de goede box gehad.

Beste Anneke, We vinden het erg vervelend dat de bestelling niet op de gewenste datum is afgeleverd. Na telefonisch contact te hebben gehad zijn we direct voor je aan de slag gegaan om de bestelling persoonlijk af te leveren. De inhoud van de box was conform bestelling, alleen had u er meer van verwacht. Dit is een persoonlijke interpretatie waar wij geen invloed op hebben. We hebben getracht de best mogelijke service te verlenen door persoonlijk een nieuwe box van goede kwaliteit af te leveren. We zouden het erg waarderen als u nog eens naar uw beoordeling zou willen kijken. Alvast bedankt. Gezonde groet, Team Discovered

Hee goede service!

Hele goede service!

Uniek en goede kwaliteit

Bestel hier elke maand mijn fruit. Het ene fruit is lekkerder dan het andere, maar het is een unieke ervaring! Smaken die je niet gewend bent van het supermarkt fruit

Zoals beloofd alles netjes en keurig afgehandeld

Verfrissend

Leuke box eens wat anders dan dat je gewend bent van een groentenkist

Super goede bestel ervaring, Bijzondere inhoud!

Was een top ervaring te bestellen in deze shop. Snelle levertijden en mooie dozen. Inhoud was ook top, toch zou ik een aantal fruit soorten omruilen omdat ik die niet zo lekker vond, maar smaken verschillen!

Fijne website, heerlijke producten!

De webshop is aantrekkelijk en fijn in gebruik. De producten die te bestellen zijn, zijn divers, niet overal verkrijgbaar en lekker vers! Verder vind ik het fijn dat er ook voldoende informatie over de producten wordt gedeeld. Ohja, de zorgvuldige manier van verpakken en leveren is echt top!!!

Top! Heel veel lekkers mee gemaakt

super fijne box. Alles zag er top uit

Geweldige box ontvangen die ik gewonnen had. Heerlijk van gesmuld. Toppie nogmaals bedankt

Een Leuke verrassende attentie

Erg leuk om eens iets anders te geven ipv het bekende zoals bijvoorbeeld een "fruitmandje". Iedereen vind het leuk om iets te krijgen en zeker als je het nog niet kent is het dubbel zo leuk. Hiernaast kan je dit altijd wel gebruiken, je moet immers elke dag eten :) Ook het bestellen en levering gaat enorm makkelijk, je kan zelf zien wanneer en hoe laat het bezorg is-wordt !

Over Shop.discovered.nl

Discovered heten we. En dat is niet voor niets. We zijn nogal van het discoveren: echte ontdekkingsreizigers op zoek naar unieke groenten en fruit. Die soorten halen we overal vandaan. Op een verantwoorde manier natuurlijk, want we behandelen onze boeren netjes. We zorgen dat alle groenten en fruit op een verantwoorde en duurzame manier groeien. En we leveren alles vers. Want groenten en fruit zijn op z’n lekkerst als er niet veel tijd tussen het oogsten en het opeten zit. We willen jou maximaal laten genieten van onze heerlijke producten. Onze website staat dan ook vol met recepten en tips, ook van onze boeren zelf. Want zeg eens eerlijk: wie kan er nou beter het verhaal vertellen dan zij die 24/7 vol passie bezig zijn om ons van de lekkerste producten te voorzien. Discovered is onderdeel van Yex, een bedrijf dat gespecialiseerd is in de handel in verrassende groenten en fruit. Daarom kunnen we grootschalig inkopen en er een professioneel kwaliteitssysteem op na houden. Zo koop je bij Discovered de unieke smaken van de wereld dichtbij huis.