Geen contact met klantenservice over order

Helaas een slechte ervaring met deze webshop. Afgelopen keer iets besteld, maar na een aantal dagen nog niks gehoord te hebben, maar even een mail gestuurd, geen antwoord teruggekregen. Ik wacht al lang op mijn bestelling

Hallo Mark, Bedankt voor jouw feedback! We hebben reeds contact met elkaar. Jouw pakket is onderweg en zal begin volgende week bezorgd worden. Mijn excuses voor de vertraging! Mvgr. Ruud

Geen geld terug

Eerst is mijn pakket kwijt geraakt, daarna word mij het geld terug beloofd maar na zowat een maand nog steeds geen geld terug dus zou hier niks bestellen

Hallo Johan, Bedankt voor jouw feedback. Jouw geld zal uiterlijk morgen worden teruggestort. Mijn excuses voor de vertraging! Mvgr. Ruud

snel correct

Snelle en correcte levering

zeer slecht

23 Juni bestelling geplaatst 14 jullie nog niets .communicatie is niet mogelijk en reactie zee traag .op 10 juli schreef Ruud: Hallo Salh, Ik heb jouw bestelling geannuleerd, we zouden het anders pas donderdag/vrijdag kunnen bezorgen. Het geld staat binnen enkele dagen op je rekening. Mijn excuses voor het ongemak! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! Mvgr. Ruud van geomix Geen geld terug geen bestelling gezien is dit normaal ?

Hallo Saba, Bedankt voor je feedback. Door een systeemfout hebben we jouw bestelling alsnog verzonden. Ik zal je een mail sturen om de details te bespreken. Mijn excuses voor het ongemak! Mvgr. Ruud

Wacht op me terug betaling

Ik wacht op de terug betaling nog steeds niks ontvangen jammer dat het lang duurd ze beantwoorden gelijk snel maar krijg niet goede antwoord op mijn terug betaling

Hallo Yassin, Bedankt voor je feedback. We hebben 2x een reactie gegeven op jouw email met de vraag om welke sokken het gaat, zodat we jouw retour op een goede manier kunnen verwerken. Het geld zal dan binnen enkele dagen op jouw rekening staan. Zou je onze laatste mail kunnen beantwoorden, dan gaat het goed komen. Alvast bedankt! Mvgr. Ruud

Niet tevreden

Heb 3 x iets besteld en betaald maar nog steeds 1 van de drie x niets ontvangen, reageren niets eens op je mail

Hallo Arnold, Bedankt voor je feedback. Ik kan geen mail terugvinden in onze systemen. Maar we gaan dit oplossen! Zou je een mail kunnen sturen aan [email protected]. Deze email zullen we binnen 24 uur beantwoorden en met een oplossing komen. Mijn excuses voor het ongemak! Mvgr. Ruud

Levering niet optijd

Ik heb een bestelling gedaan en dit zou binnen 2 tot 4 werkdagen worden geleverd maar er is nog steeds niks bekend. En op de mail wordt niet gereageerd

Goedemorgen Johan, Bedankt voor je feedback! Er is een vertraging ontstaan bij één van onze logistieke partners. Ik verwacht dat uiterlijk vrijdag jouw pakket bezorgd zal worden. Wij zijn dagelijks in contact met onze logistiekepartners om de bezorging zo snel mogelijk plaats te laten vinden. Mijn excuses voor het ongemak! Mvgr. Ruud

Prijs/Kwaliteit goed

Ik had een bestelling gedaan van een 4 delig Nike tenue. Deze was in 4 dagen geleverd en de aanbieding was erg goed. Prima, echter concurreren ze niet sterk met de levertijden van vandaag. Maar goed nog steeds een 8

Uitstekend goed

Voor prijs redelijk en de product ben ik tevreden en snel ontvangen

Goede levering, slechte retourafhandeling

Prima levering en producten. Maar wacht nu inmiddels ruim een maand op de retouafhandeling.

Snelle bezorging

Slecht

Slecht bereikbaar bij vragen ,word niet op mail gereageerd

Hallo Roël, Bedankt voor je feedback! We hebben inmiddels contact per email en jouw retour is inmiddels verwerkt. De vertraging is ontstaan doordat jouw retourpakket met vertraging bij ons aangeleverd. Mijn excuses voor het ongemak! Mvgr. Ruud

De site voor sportkleding

Bestel al jaren bij Geomix. Super makkelijk bestellen. Leuke en uitgebreide collectie.

Super goed !

Hele snelle afhandeling en aflevering ! We zijn erg blij met de bestelde artikelen van geomix soccer store. Top !

Levering en retournering waardeloos

Het leveren dan wel retourneren duurt eindeloos lang bij dit bedrijf.

Mooi product voldoet aan de verwachtingen Goeie maten, hoef niet te ruilen Snelle bezorging Goede aanbieding set

Op tijd geleverd en achteraf betalen

Goed geleverd

Goed spoelen

Goedkoop, goed spoelen en snel levering

Goedkoopste en snelste levering

In de avond besteld met extra korting gelijk binnen paar dagen bezorgd!! Echt goed

Hdjjdj

Bndnnd

Heel tevreden

Snelle levering na bestelling

Mooie kwaliteit

Snel geleverd tegen een mooie prijs.