Filters

10

Super

Snel en correct geleverd

  • Aanbevelen? Ja
1

Awful. ***. Never again.

You are naturally attracted to the lower prices at Geomix. However, my experience with Geomix shows that THEY USE THE MONEY OF CONSUMERS TO FINANCE THEIR OWN BUSINESS. As payment options which suggest payment upon delivery of the order don't work, you have to pay with a credit or debit card. The order is delivered in a couple of days, which is not such a big deal. However, as many complain here, return process is organised by Geomix in such a way, that YOU WILL NOT SEE YOUR MONEY BACK FOR MONTHS after return. I have placed an order from NL. If you are lucky to get a grip of somebody from the customer service, they will tell you how busy they are and that you should wait and contact them after 3 weeks. Then when you call after 3 weeks, they advise you to check again after 3 weeks. And so on. In fact, YOUR COST is covering their expense and existence. Only when we communicated that we expect the money back otherwise we start a law suit against them, they have returned money within a couple of days, even though previously communicated they face problem with finding the return. Awful experience! Never Again!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Olga, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je ontevreden bent. Onze insteek is altijd tot een klantvriendelijke oplossing te komen. Wij zijn in dit geval echter ook afhankelijk van onze verzendpartners. Als een (retour) pakket zoek raakt, moeten wij eerst een onderzoek starten omdat het pakket wellicht nog "boven water" kan komen. Vandaar dat we hiervoor een bepaalde termijn in acht moeten nemen. Het blijft natuurlijk een vervelende situatie als je pakket zoek raakt, echter doen wij er altijd alles aan om tot een goede oplossing te komen. Wij hebben inmiddels al meerdere malen per mail contact gehad en het geld van de retourzending is reeds overgemaakt. Wij zijn goed bereikbaar via email, deze wordt binnen 24 uur behandeld en telefonisch zijn wij ook te bereiken op werkdagen tussen 8:00 - 12:00. Mocht je nog vragen hebben dan horen wij het graag. Mvgr. Ruud

2

Stuur schoenen terug omdat ze te klein zijn

Stuur schoenen terug omdat ze te groot zijn. Ze zijn niet gedragen en binnen de retour tijd teug gezonden. Vervolgens krijg ik de schoenen gewoon weer terug gestuurd maar geen maat kleiner en geen brief erbij. Zeer slechte zaak. Ik heb dit ook nog niet eerder meegemaakt. En ik zit met voetbal schoenen voor mijn zoon waar hij niks aan heeft.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Sabrina Bedankt voor je bericht. Dit is natuurlijk heel vervelend. Jouw retourzending is nooit bij ons aangekomen. Anders zou dit zijn genoteerd in jouw bestelling. Waarschijnlijk is jouw zending automatisch door het postbedrijf retour gestuurd. Je kunt de schoenen uiteraard weer opsturen. Ik stuur je verdere informatie per email. Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Gr Mo

10

Super webshop!

Geomix verkoopt kwalitatief goede produkten en de prijs was lager dan bij andere webshops. Levering was ook vlot (3 dagen)!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

De levering was er super snel er stond dat het 2 weken duurt maar kreeg het al na 9 dagen, alles was netjes geleverd niks onbrak eraan. Zeker weten het bestellen nog een keer waard.

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooi shirt en opdruk is goed gedrukt

Ik had geen ervaringen met deze webwinkel.Mijn oordeel is positief.Het shirt is geleverd in een kartonnen envelop en moet wel voor getekend worden.Het enige wat wat vreemd is,is de tracking bij DHL.Het pakket wordt bezorgd via Postnl afdeling retouren wat een beetje raar overkomt als je de mail krijgt.Dit bleek het shirt te zijn. Shirt is juiste maat 3Xl voor bijna 2 meter lengte.Stof is mooi en badges zitten er goed op.Je kunt de naam ingeven bij de bestelling,dus naam en rugnummer.Bij mij is er altijd de angst dat het toch misgaat en toch een letter foutief wordt gedrukt.Hier niet alles in orde.Shirt binnenste buiten in de biotex koud of 30 graden en geen letter losgeraakt.Al met al zeer tevreden.Let wel op bij een EK of WK - 3Xl vaak snel weg dus bestel op tijd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie spullen

Netjes optijd geleverd!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en naar behoren kwaliteit geleverd.

Goede service! Geen klachten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Eerste bestelling was goed. Wel met de maten even lopen stoeien. Vallen ruim uit.

  • Aanbevelen? Ja
10

goeie snelle levering

goed product snel en netjes geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima spullen, goede pasvorm

Jammer dat er langere tijd overheen gaat tussen bestellen en bezorgen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zendtijd duurde wat lang maar een top koop

Verstuurd vanuit Oostenrijk wat de zendtijd wat deed vertragen maar prima gewerkt via een track en trace. Keurig verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Gewoon super geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede kwaliteit

Snel geleverd en goede kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
2

Weet nog niet

Zover ik weet is mijn bestelling nog niet binnen dus kan ik nog niet oordelen

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Bram Bedankt voor je bericht. Wij hebben jouw bestelling op 19-05-2021 opgestuurd en is volgens jouw track en trace afgeleverd op 24-05-2021. Als je pakket niet is aangekomen, moet ik een onderzoek starten bij het postbedrijf. Ik stuur een mail met verdere informatie. Zodat ik het onderzoek kan starten. Mijn excuses voor het ongemak. Gr Mo

4

Onvoldoende

Bestelling veels te lang onderweg en geen of slechte track

  • Aanbevelen? Nee
8

Mijn pakket binnen een week geleverd.

Er is adequaat gereageerd op mijn eerdere opmerking omtrent zoekgeraakte levering. Ik ben tevreden over de snelle reactie en de oplossing hiervan.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Rita Bedankt voor je bericht en mijn excuses voor het ongemak. Wij hebben inmiddels contact met elkaar gehad en we hebben een oplossing gevonden, Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het natuurlijk graag. Gr Mo

2

Slecht

Bestelling niet ontvangen

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Yvette Bedankt voor je bericht. Inmiddels hebben wij contact met elkaar gehad en is het onderzoek afgerond. Jouw pakket is helaas niet meer gevonden. De gelden zullen direct naar je worden overgemaakt. Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Het blijft altijd een super vervelende situatie. Mvg Mo

4

Voel mij belazerd

Volgens mij is het een product uit een afgekeurde partij. Rits zit verkeerd. Ook het feit dat vanuit Oostenrijk hier op Google wordt geadverteerd geeft geen goed gevoel. Terugzenden is te ingewikkeld en te duur.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Johan Bedankt voor je bericht. Het spijt mij ontzettend, dat de bestelling niet naar wens is. Het kan voorkomen dat de fabrikant een productiefout heeft gemaakt. Je kan het artikel uiteraard terugsturen. Wij verkopen geen afgekeurde partijen en alles is origineel. Wij kopen onze artikelen rechtstreeks in bij merken zoals Nike, adidas en Puma. Dus hier kan het niet aan liggen. Je kan het artikel gratis retour sturen en is niet ingewikkeld. Hoe ons retourenproces werkt kun je hier terugvinden: https://www.geomix-shop.nl/shop/info/retouren Update: Inmiddels heb je besloten dat je het artikel wilt behouden. Groet Mo

8

Net product voor keurige prijs.

Tevreden duurt wel langer dan normaal maar geen klachten verder.

  • Aanbevelen? Ja
7

Top

Was een snelle levering en de kwaliteit is ook goed ,heel tevreden :)

  • Aanbevelen? Ja
10

zorgen dat er in verschillende maten kan worden besteld

verder netjes geleverd alleen jammer dat sportbroek aan de grote kant is had 1 maat kleiner gemogen

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Snelle en goede levering.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima online shop

Het was makkelijk bestellen en betalen dus ik ben tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
7

Past precies

Het is een mooi trainingspak

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd