Snelle goede service

Snelle service en goede normale prijzen voor goed materiaal. Dat is DE reden om bij jullie te bestellen.

Helemaal tevreden

Leuke pakken van Nike besteld. Prijskwaliteit is prima. Zoonlief is er erg blij mee. Als we 1 verbeterpuntje moeten noemen..zouden ze iets sneller verzonden mogen worden.

Zeeeeeer lange levertijd van shirts, nog steeds niet ontvangen!

Zeeeeeer lange levertijd van shirts, nog steeds niet ontvangen!

Hallo Erik, Bedankt voor je feedback! Jouw order wordt vanmiddag verzonden, mijn excuses voor de vertraging. Mvgr. Ruud

Super aanbieding!

Mooie aanbieding en snel geleverd.

Ontzettend slecht

Beste, Zojuist wilde ik een klacht naar jullie mailen, maar ik zie dat jullie me al voor zijn geweest. Ik heb een maand geleden mijn pakketje van 2 trainingspakken naar jullie teruggestuurd, en ondanks dat DHL aangeeft dat de retour bij jullie is afgeleverd, heb ik mijn geld nog steeds niet terug. Via de Facebook chat contact gezocht, een werknemer heeft nog wel de moeite genomen om een artikelnummer op te vragen, maar daarna niks meer vernomen. Ik heb al meerdere berichten gestuurd en ben inmiddels een week verder. Het voelt een beetje als oplichting. Als ik niet snel mijn geld/reactie ontvang zal ik daarom mensen (digitaal) waarschuwen voor jullie bedrijf. Ik hoop dat jullie het nog netjes zullen afronden. Mvg Onno

Hallo Onno, Bedankt voor je feedback. DHL heeft de retouren met vertraging bij ons afgeleverd en we hebben jouw retour inmiddels verwerkt. Het geld zal binnen enkele dagen op je rekening staan. Vervelend hoe alles gelopen is, normaal gesproken worden retouren binnen enkele dagen verwerkt, echter door de vertraging bij DHL hebben we jouw retour niet tijdig kunnen verwerken. Nogmaals mijn excuses! Mvgr. Ruud

goed en netjes

na zoveel bestellingen, nooit een keer een aanbieding of korting aangeboden gekregen

Prima communicatie met Ruud, 1e levering met bedrukking gekregen 1 foutje . na levering volgt nog. Nette prijs kwaliteit verhouding.

A merk voor B prijzen

Slecht

Altijd hele slechte communicatie, onduidelijk vervelend allemaal

Hallo Ermin, Bedankt voor je feedback. Wij doen er alles aan om zo snel mogelijk op vragen te reageren. Op werkdagen binnen 24 uur. Ik zal je een mail sturen, zodat we kunnen afstemmen wat er niet goed is gegaan. Mvgr. Ruud

Ik heb het als zeer positief ervaren en geniet dagelijks van mijn trainingspak

Bestelling verliep makkelijk en was super snel geleverd. T-shirts zijn goed van kwaliteit en zitten perfect. Dus al met al zeer tevreden. Gr. Onno

Snel en alles naar verwachting geleverd.

Toppie

Goede site snelle levering

Top kwaliteit voor weinig geld en top service

Aanbevelen altijd helemaal tevreden

Trainingspak van Nike en een t-shirt besteld helemaal prima

Top service, op tijd geleverd voor een mooie prijs

Goede service, binnen 4 dgn geleverd

Topkwaliteit en Topservice

Al meerdere malen heb ik schoenen en kleding besteld bij Geomix. Een betrouwbaar bedrijf en de kwaliteit en service is altijd goed. Als ik dan toch één kritische noot mag geven dan is de levertijd wel een 'dingetje' maar daartegenover staan wél de scherpe prijzen en kwaliteit van de producten. Mijn volgende bestelling zal ik daarom ook zeker weer bij GEOMIX plaatsen.

Snelle levering goede service en verkeerde maat besteld en retour word zeer snel verwerkt en de goede maat zeer snel verstuurd

Mijn ervaring is zeer goed, product ook !!

Goed en snel

Ziet er goed uit, kwaliteit is goed, luchtig tijdens het sporten. Voor elk moment een setje.

Na retour geen enkele communicatie meer ontvangen

Retourafhandeling staat nu al 2 maanden open

Hallo Sven, Bedankt voor je feedback. We hebben inmiddels contact met elkaar gehad en de fout is hersteld. Mijn excuses dat het retourenproces hierdoor langer dan 5 werkdagen heeft geduurd. Mvgr. Ruud

Mooi product mooie prijs snelle levering

De verpakking mag wel iets beter. Zit in een goedkope plastic zak. Verder zeer tevreden.