Goeie prestatie

Precies gekregen wat ik besteld heb.

Verzending top, retour wat minder

Zending keurig netjes op tijd, alleen heb ik 24-04 een paar schoenen retour gestuurd en daar heb ik helemaal niks meer van gehoord. Hebben jullie die überhaupt wel ontvangen? Graag hoor ik van jullie.

snel verzonden ga vaker bestellen

Precies zoals omschreven

Snelle levering,ben er blij mee!!

Positief

Prima communicatie, gelijk een orderbevestiging en een planning wanneer hetgeen besteld is geleverd wordt. Dat laatste geschiedt ruim binnen de termijn dus geen kritische noot.

bestelling snel en correct geleverd, lekker makkelijk thuis uitzoeken.

Hallo Cor, Bedankt voor je feedback. Er is dan iets misgegaan bij Postnl, wij hebben het pakket op 25 maart verzonden. Wij zullen het pakket opnieuw versturen of het geld terugstorten. Onze excuses voor het ongemak, in dit geval zijn we afhankelijk van onze postpartners. Met sportieve groet, Ruud

Goeie producten, snelle levering

Producten zijn als omschreven. Levering ging soepel en snel

Goede en snelle service

Super tevreden

Retour netjes afgehandeld, vlotte levering andere maT

Volgens mij zijn de zaakjes prima op orde bij Geomix. Toen ik mijn trainingspak niet pastte was retour eenvoudig en vlot geregeld. Tevreden met de lever snelheid en het product.

Mooi pak blij mee!

Mijn ervaring met jullie is goed, de bezorger van t pakje liet t achter bij buren zonder mij daarvan n berichtje te geven. Ik kreeg dus status bezorgd, maar had geen idee waar. Omdat het trainingspak n verjaardagscadeau was ben ik alsnog de stad in gegaan voor n vervangend pakje. Aan het eind vd week kwam n buurvrouw van 5 huizen verderop met jullie pakje aan. Ik dacht ik meld jullie dit toch even,

Bedankt

Soccer geomix store

Heb mijn bestelling teruggestuurd ,omdat ik niet de juiste maat van mijn kleinkinderen wist! Het geld heb ik op mijn rekening teruggestort gekregen. Nog bedankt voor de snelle afwerking. Het geld geef ik aan mijn schoondochter, zodat zei de bestelling kan doen. Sorry voor het ongemak.

Prima afgehandeld ,top

Snelle levering, goed geregeld

Prima website voor sportkleding. Ruim assortiment en traject na bestellen goed geregeld.

Tevreden over levering. Tijd mag sneller.

Levertijd mag sneller

Top.

Goede kwaliteit en snelle levering

Alles snel en perfect bezorgt

Goed spul

Ik had eerst een maat te groot besteld. De hele mikmak terug gestuurd en netjes geld terug gestort gekregen. Daarna juiste maat besteld en zit prima. Goed prijs/kwaliteit

Broek is waardeloos

Setje gekocht van Nike. Jas is prima. Maat ook perfect. Broek is xl maar is voor een reus bestemd. Mooie poetsdoek van gemaakt. Retouneren ging niet meer.

Hallo Jurgen, Bedankt voor je feedback. Je kunt ten alle tijde je artikel retourneren en je geld terugvragen. Bij een bestelwaarde boven de 40 euro is het retourneren kosteloos. Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen, stuur dan even een email naar: [email protected]. Emails beantwoorden we op werkdagen binnen 24 uur. Met sportieve groet, Ruud

Mijn ervaring met geomix is goed alleen deze keer is de levering traag een week nu

De levering is een beetje traag ik zit nu al een week te wachten op een pakketje.maar voor de rest is het goed.

Snelle levering, goed product

Goede kwaliteit en levering in een woord Top!

Super snelle bezorging

Bestellingen snel in huis

Duidelijke website en snel geleverd. Helaas viel de broek klein uit en hebben we een maat groter moeten bestellen. Ruilen kon niet, dochter had alle kaartjes er vooraf al afgeknipt.

Salzburger Strasse 26 8940 Liezen

0043 6901 0030 068