Goede service en fijn contact

Voor mijn vader een dementieklok aangeschaft. Voor vragen is de klantenservice altijd goed bereikbaar! Ook denken ze met je mee! Nu mijn vader overleden is maken we geen gebruik meer van jullie diensten maar beveel deze ten zeerste aan!

• Welk product heeft u aangeschaft? BBrain Basic -Sprekende Kalenderklok

Prima service toen er problemen waren met de klok

De BBrain klok heeft vele functies waar wij uiteindelijk geen gebruik van gemaakt hebben. De functie van foto's delen en agenda beheer werkte voor ons niet. Maar de analoge klok en duidelijk dag(deel) en datum aanduiding zijn erg fijn voor onze moeder. We zijn overgestapt van bbrain family naar bbrain analoog, wat voor onze situatie prima is.

• Welk product heeft u aangeschaft? BBrain Family, BBrain Basic -Analoog

Geweldige service

Na update viel BBrain uit en kreeg deze op geen enkele manier meer aan de gang. Heb na melden een nieuwe opgestuurd gekregen. Top service

• Welk product heeft u aangeschaft? BBrain Family

Ik ben zeer goed geholpen door Claudia en Roxanne. Ze verdienen een pluim.

Fijn apparaat

Fijn apparaat Mijn moeder is er blij mee. Het geeft ook rust.

Fijn dat het verbaal ondersteund is

Mijn ouders zijn niet meer in staat zelf dingen te organiseren, iets af te lezen. Daarom is het fijn dat ze kunnen horen wat de tijd is, wat ze op dat tijdstip kunnen doen

Entre France et Guadeloupe où vit maman .. c est un pur bonheur qu elle puisse nous joindre

Je crois avoir été la première à vous demander s il était possible d installer la BBrain family en Guadeloupe, où vit ma maman âgée de 86 ans ? Tandis que je suis en métropole en France .. Après quelques ennuis pour l affichage de l heure et grâce à votre réactivité et écoute .. tout a été réglé ! Maman est très heureuse et maitrise l appareil !!! Quant à moi .. je ne sais comment vous remercier .. je peux la voir discuter avec elle et me rendre compte de son état de santé ! Encore merci

Geweldige service op alle gebieden.

De klanten en helpdesk service is super goed. Als ik een 11 zou kunnen geven, dan krijgen de bbrain medewerkers die van mij inplaats van een 10. (Tien). Geen wachtrijen aan de telefoon. Medewerkers die weten waar ze over praten. Mooie producten die fijn zijn voor de senioren enz.

Absolut unbrauchbar

Die Nutzung von BBrain ist zwar nett gemeint - dessen Umsetzung absolut unbrauchbar und somit der Kauf keinesfalls empfehlenswert. Die Programmierung der App ist schlecht und entspricht keinen Standards. Hinzu kommt, dass man ständig von der App ausgeloggt wird und die Nutzer zwar versuchen einen Anruf zu tätigen, dieser aber nicht ausgeführt werden kann, weil die Empänger ausgeloggt wurden. Und dafür bezahlt man auch noch eine montaliche Gebühr!!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Het product was op de website makkelijk te vinden. Mijn bestelling was snel afgeleverd.

Prima klok met duidelijke tijdsaanduiding

Ben blij met deze klok voor mijn vader, Door de duidelijke cijfers en letters weet hij welke dag het is, welk dagdeel en hoe laat

Heel handig maar zou functioneler kunnen

De Bbrain heeft mooie duidelijke vormgeving, al is het klepje achter heel breekbare kwaliteit. App werkt goed. De meeste mensen met dementie hebben de agenda nodig en dit kan echt beter : Afspraken in de agenda moeten heel kort zijn ( onhandig als je wilt schrijven wat iemand bijv mee moet nemen naar zijn afspraak) dus maak ruimte voor grotere teksten als afspraak, zorg dat ik op afstand in de app kan bepalen wat mijn vader ziet. Hij gaat iedere keer op verschillende icoontjes drukken en dan is de agenda uit beeld en weg functionaliteit. Het zou handig zijn als hij mij kan bellen of ik hem zonder dat er echt " opgenomen " hoeft te worden want mijn vader snapt dat niet. Aanraken van het scherm bij bellen zou voldoende moeten zijn.

Heel makkelijk in gebruik en mooi geluid

Ik heb hem gekocht voor mijn moeder van bijna 90 en die heeft moeite om knopjes te bedienen maar met deze radio is het totaal geen probleem en de knoppen die er zitten zijn alleen maar knoppen die er toe doen en heel simpel te herkennen

Beste Janet, Bedankt voor uw leuke beoordeling. Wat fijn dat uw moeder met behulp van onze BBrain muziekspeler kan genieten van muziek. We wensen u een fijne dag en voor uw moeder nog veel muzikaal plezier! Met vriendelijke groet, Team BBrain

duidelijke uitlezing met foto mogelijkheid

Was verast over de zeer duidelijke presentatie - vooral betreft de grootte - zowel analoog als digitaal. Ook de mogelijkheid om foto's te tonen sprak me ten zeerste aan.

Beste Jos, Hartelijk dank voor uw review. Wat leuk om te horen dat u tevreden bent over onze BBrain Family. Een prettige dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Overzichtelijk

Onhandig dat ie verbonden moet blijven met het stroomnet.

Beste Lieneke, Bedankt voor uw review. Er is bewust voor gekozen om onze apparaten continue te koppelen aan het stroomnet. Zo kan het niet voorkomen dat een accu leeg raakt en de gebruiker bijvoorbeeld een afspraak of herinnering mist. We wensen u een fijne dag! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Teleurstellend voor wat betreft product, te fel licht.

De levering ging goed maar het uiterlijk van de klok beviel niet, na overleg met klantenservice teruggestuurd. Ons probleem was dat de klok te dominant in de huiskamer was, de cijfers/ letters te groot en het licht ervan te fel. Op 2 maart teruggestuurd, met lichte vertraging naar tevredenheid afgehandeld.

Beste Joost, Bedankt voor uw beoordeling. Onze klantenservice heeft het gelijk voor u nagekeken en telefonisch contact met u opgenomen. Fijn om te vernemen dat uw retour alsnog succesvol werd verwerkt We danken u voor uw moeite en wensen u een prettige dag! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Nog te kort om goed te kunnen beoordelen

Op eerste gezicht werkt alles prima. Enkel verbeterpunten t.a.v. invoeren herhaalde afspraken. Wat ik echt mis is de mogelijkheid om op afstand de instellingen aan te passen. Dit moet fysiek aan het scherm. Ook mag de afspraak prominent in het scherm komen zodat de gebruiker deze beter kan lezen. Tot zover

Beste Leo, Bedankt voor uw beoordeling en ook dank voor het nemen van de tijd om ons van feedback te voorzien. Het is jammer om te horen dat de BBrain Family momenteel nog niet aansluit op uw behoeften. We zijn bij BBrain continue bezig met het verbeteren van onze diensten en bij een aankomende update worden agenda zaken aangepakt. Onze klantenservice zal vandaag nog contact met u opnemen. We wensen u een mooie dag. Met vriendelijke groet, Team BBrain

Duidelijk wat je besteld

Website geeft duidelijke informatie over de produkten. Je kan dus weten wat je besteld. Levering zoals aangegeven bij de bestelling dus niets op aan te merken.

Beste Fred, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent onze geboden service. Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Wisselend

Een kalenderklok voor mijn ouders gekocht en wat mij betreft een goed product. Voor mijn ouders gaf de klok zelfs in de minst felle stand teveel licht. Na overleg met de zeer vriendelijke en behulpzame klantenservice de klok op 12 dec. 2023 terug gezonden maar helaas tot 15 feb. 2024 moeten wachten totdat ik mijn geld terug gestort kreeg. Dus: product is + , de klantenservice is + maar de terugbetaal termijn is -.

Beste Ronald, Bedankt voor uw beoordeling. Wat mooi om te horen dat u te spreken bent over onze klantenservice. Maar wat vervelend om te horen dat uw ervaring omtrent het crediteren van uw bestelling niet goed is verlopen, zo mag het normaal niet verlopen. Onze klantenservice gaat dit voor u onderzoeken en neemt vandaag nog contact met u op. Met vriendelijke groet, Team BBrain

Redelijk goed product

Over het algemeen voldoet het aan de verwachtingen met uitzondering van het beeldbellen. Het beeldbellen is visueel van slechte kwaliteit, traag en niet wat ik er van verwachtte. Het geluid valt ook regelmatig weg en ik ben uiteindelijk genoodzaakt om gewoon de telefoon te pakken. De WiFi is snel genoeg dus dat is het probleem niet. Als je het beeldbellen niet gebruikt dan is het verder een prima hulpmiddel.

Beste Peter, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u problemen ervaart met het beeldbellen. Onze klantenservice zal vandaag contact met u opnemen om u te kunnen ondersteunen waar nodig. Een prettige dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Beste Ron, Bedankt voor uw review. Een prettige dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Geweldig voor mensen met dementie.

Mooie grote cijfers, goed verlicht, duidelijk voor mensen met alzheimer.

Beste Hanneke, Bedankt voor uw beoordeling. Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Ok

Ok

Beste Myriam, Bedankt voor uw review. Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Zeer duidelijke goed afleesbare nauwkeurige klok !

Klok is bij levering al gedeeltelijk ingesteld. Het verder instellen naar mijn persoonlijke voorkeur is zonder problemen verlopen. De nauwkeurigheid van de tijdweergave is zeer goed. Na 2 weken een + afwijking van slechts enkele seconden. Wat vooral opvalt is de onder extreme hoeken goede afleesbaarheid van het display. Deze klok is een aanrader. We zijn er blij mee.

Beste C., Heel erg bedankt voor uw beoordeling. Wat goed om te horen dat jullie tevreden zijn over een van onze klokken. We wensen u een prettige dag! Met vriendelijke groet, Team BBrain

makkelijk op te zetten, goede support

makkelijk op te zetten, goede support

Beste Anna Maria, Heel erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. We wensen u een fijne dag! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Over BBrain BV

Het Nederlandse merk BBrain is marktleider in kalenderklokken en dementieklokken; klokken welke oplossingen bieden bij verminderde oriëntatie, planning en dagelijkse structuur. Deze zijn tevens ontwikkeld in samenwerking met zorgprofessionals en eindgebruikers. De klokken zijn verkrijgbaar met een digitale of analoge tijd. De analoge tijdsweergave is voor mensen met dementie belangrijk aangezien ze in veel gevallen de digitale tijd niet meer begrijpen. Daarnaast heeft het merk de BBrain Family klokken. BBrain Family klokken zijn ‘slimme kalenderklokken’ waar u op afstand foto’s, berichten en agendapunten naar toe kunt sturen. Op deze klok kunt u ook beeldbellen met verwanten. De Family klokken zijn verkrijgbaar in een dementie variant en een reguliere variant voor senioren.