Alles van de aankoop tot en met de levering is goed verlopen. Mijn vrouw is zeer tevreden met de klok.

Snelle levering, goed product

Klok voldoet prima aan de omschrijving en wens.

• Welk product heeft u aangeschaft? BBrain Basic -Digitaal

K Ik heb een goede ervaring met de verleende servic.

• Welk product heeft u aangeschaft? BBrain Basic -Sprekende Kalenderklok

Beste, Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u goede ervaring hebt gehad met onze service. We staan altijd klaar om uw te helpen! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Goede uitleg

Mijn problemen werden opgelost. Alleen jammer dat ik de tweede keer na 12 uur belde en ik een uur moest wachten!

• Welk product heeft u aangeschaft? BBrain Family

Beste, Bedankt voor uw feedback! We zijn blij dat u tevreden bent met de goede uitleg en dat we uw problemen hebben kunnen oplossen. Onze excuses voor het lange wachten toen u na 12 uur belde. We willen graag vermelden dat we telefonisch bereikbaar zijn van 09:00 tot 12:00 en van 13:00 tot 17:00 uur, zodat u in de toekomst sneller geholpen kunt worden. We waarderen uw begrip en bedanken u voor uw feedback! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Goede informatie en levering

Na wat email correspondentie over de mogelijkheden hebben we een BBrain Family aangeschaft voor onze (demente) moeder. BBrain heeft telkens snel gereageerd en geduldig onze vragen beantwoord. Het opzetten/instellen van de BBrain Family ging vrij makkelijk, maar er was wel even verwarring over de "account" inlog van het systeem en de iphone app (vereist voor videobellen ook nog een substantieel (!!!) maandelijks bedrag). Gebruiksaanwijzing mist wel wat stappen, maar ik kwam er wel uit. Over het algemeen zijn we zeer tevreden over de hulp en snelle communicatie van BBrain. Het apparaat voldoet heel goed en zoals we hoopten.

• Welk product heeft u aangeschaft? BBrain Family

Goed product dat dementerenden discreet steun en structuur biedt

BBrain Family klok laat ons toe de dagindeling van onze dementerende moeder te structureren op een voor haar aangename wijze. De hardware is OK maar een half 10inch scherm is op hoge leeftijd wat klein om op afstand te lezen, gelukkig kan er via HDMI een groter scherm gekoppeld worden. De software werkt behoorlijk maar is nog niet volmaakt inzake gebruiksvriendelijkheid : bvb. bij het creëren van berichten / afspraken zou de tijdingave veel eenvoudiger kunnen, door het startpunt van de eindtijd af te stemmen op bvb. een kwartier na de ingegeven starttijd. Het zou leuk zijn indien de grootte van het lettertype automatisch gemaximaliseerd zou worden en waarom het scherm i.p.v. het verticaal op te delen, niet horizontaal ?

• Welk product heeft u aangeschaft? BBrain Family

Beste, Bedankt voor uw uitgebreide en nuttige feedback! We zijn blij te horen dat de BBrain Family klok uw moeder helpt met structuur op een aangename manier. Uw opmerkingen over de hardware en de suggestie om een groter scherm via HDMI te koppelen, zijn zeer waardevol. Ook uw suggesties voor verbetering van de software, zoals het vereenvoudigen van tijdinstellingen en het optimaliseren van de lettergrootte, nemen we graag mee voor eventuele toekomstige updates. We waarderen uw input en blijven werken aan verbeteringen om de gebruiksvriendelijkheid te vergroten. Met vriendelijke groet, Team BBrain

Tot nu toe redelijk positief

Het heeft even geduurd voor mijn partner met Alzheimer een beetje begreep hoe de telefoon werkt en dat hij alleen op de groene knop hoeft te drukken. Misschien is het met de huidige technieken mogelijk omdat als bericht in te voeren. “Ineke belt, druk op groene knop” of zoiets.

• Welk product heeft u aangeschaft? BBrain Basic -Sprekende Kalenderklok

Beste, Bedankt voor uw review! We begrijpen dat het even kan duren voordat iemand aan een nieuw apparaat gewend raakt. Uw suggestie om een bericht toe te voegen, is een waardevolle tip en we zullen deze zeker overwegen voor toekomstige updates. Bedankt voor uw feedback! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Voldoet aan de beschrijving

Installatie bleek eenvoudig. Enige wat nog een wens is ,is een keuze om de weergave alleen op agenda te zetten en dan een weergave van 7 dagen. Klok kijken kan wel op een andere manier, maar agenda functie zou w.m.b. uitgebreidere mogelijkheden mogen hebben.

• Welk product heeft u aangeschaft? BBrain Family

Beste, Bedankt voor uw review! We zijn blij dat de installatie eenvoudig verliep en dat het product aan de beschrijving voldoet. We waarderen uw suggestie voor een uitgebreidere agendaweergave en zullen dit meenemen voor toekomstige verbeteringen. Bedankt voor uw waardevolle feedback! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Goede website en helpdesk

Duidelijke website, goede helpdesk en snelle levering apparaat

• Welk product heeft u aangeschaft? BBrain Family

Beste, Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat u onze website duidelijk vindt en tevreden bent met de ondersteuning van onze klantenservice. Ook fijn dat de snelle levering naar wens was. We waarderen uw complimenten! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Duidelijk

Een duidelijk hulpmiddel voor mijn schoonmoeder

• Welk product heeft u aangeschaft? BBrain Basic -Digitaal

Beste, Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat het hulpmiddel duidelijk is en goed werkt voor uw schoonmoeder. Met vriendelijke groet, Team BBrain

Perfecte snelle levering

Prima firma om zaken mee te doen.

• Welk product heeft u aangeschaft? BBrain Basic -Digitaal

Beste, Bedankt voor uw positieve beoordeling! We zijn blij dat u tevreden bent met onze snelle levering en onze service. Met vriendelijke groet, Team BBrain

Zeer goed.

Je kan het makkelijk instellen. En mooi groot beeld.

• Welk product heeft u aangeschaft? BBrain Basic -Sprekende Kalenderklok

Beste, Bedankt voor uw geweldige review! Fijn om te horen dat u tevreden bent met de eenvoudige installatie en het grote, mooie beeld. Met vriendelijke groet, Team BBrain

Duidelijke instructie

• Welk product heeft u aangeschaft? BBrain Basic -Sprekende Kalenderklok

Beste, Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij dat u tevreden bent met onze snelle levering en duidelijke instructies. Met vriendelijke groet, Team BBrain

lala

Ik vind het vreselijk om via internet iets te bestellen, omdat ik er weinig vertrouwen in heb. En ja hoor, het ging in eerste instantie ook mis met de levering van de bestelling. Ik heb toen gebeld met de klantenservice, waar ik geweldig geholpen werd, en daar bleek dat POSTNL aangaf dat mijn adres niet bestond. Allemaal van die luie jonge ongeinteresseerde gastjes op die auto's. Dat is dus de reden dat ik geen vertrouwen heb in bestellen via internet. Overigens vind ik het ook veel fijner dat ik het produkt dat ik wil kopen ook echt kan zien en niet op een foto.

• Welk product heeft u aangeschaft? BBrain Basic -Analoog

Beste, Bedankt voor uw beoordeling Wat vervelend om te horen dat uw ervaring niet geheel prettig was. Spijtig genoeg hebben wij geen invloed op hoe PostNL de zending verwerkt. Een van onze collega's van de klantenservice zal vandaag contact met u opnemen. Een prettige dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Kan de wifi niet veranderen

Thuis geïnstalleerd, ging prima. Meegenomen naar mijn moeder. Uiteraard andere wifi. Krijg het niet voor mekaar om de wifi aan te passen. Klok zi nog in de doos

• Welk product heeft u aangeschaft? BBrain Basic -Sprekende Kalenderklok

Beste Peter, Heel erg bedankt voor uw beoordeling Wat vervelend dat het niet helemaal duidelijk is hoe u de WIFI veranderd krijgt. Onze collega's van de klantenservice zullen vandaag contact met u opnemen om u van uitleg te voorzien. Een prettige dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Prima kalenderklok voor een goede prijs.

Gemakkelijk online kunnen bestellen. Duidelijke informatie op de website. Snel en netjes geleverd: de kalenderklok was zelfs al op de juiste dag en tijd ingesteld. De gebruikers zijn er zeer blij mee. Het 'pootje' aan de achterkant kregen we in eerste instantie niet goed vast. We waren bang dat het plastic zou afbreken. Uiteindelijk hebben we het toch vast gekregen.

• Welk product heeft u aangeschaft? BBrain Basic -Digitaal

Beste Mark, Bedankt voor uw beoordeling. Een prettige dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team BBrain

ziet er leuk uit.

hij is erg handig in gebruik.

• Welk product heeft u aangeschaft? BBrain Family

Beste Silvia, Hartelijk dank voor uw review. Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Geweldige aankoop!

Niet twijfelen, gelijk kopen! Eerder een ander merk "dayclock" aangeschaft. Apparaat gaf iedere dag foutmeldingen wat zorgde voor veel onrust bij mijn dementerende moeder. Dagdelen waren onjuist, apparaat liep vast en er waren dan ook geen contactmogelijkheden. Na twijfelen toch een BBrain family aangeschaft met het idee om het te proberen. De klok is nu 2 weken in gebruik en heeft geen storing ondervonden. Werkt enorm fijn en mijn moeder is ontzettend blij ermee. Wel belt ze af en toe om te vragen of de dag echt klopt want op de dayclock was dat altijd een vraag maar dit klopt echt! Ook contact gehad met de helpdesk, ik had per ongeluk 2 contractjes afgesloten waardoor het niet lukte met instellen. Zeer vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen. Ik beveel een BBrain zeker aan een ieder aan!

• Welk product heeft u aangeschaft? BBrain Family

Beste Anne, Heel erg bedankt voor uw mooie review. Wat leuk om te horen dat u tevreden bent over onze BBrain Family en de service die wij bieden vanuit BBrain. Een prettige dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Snelle super service

Heel goede ervaringen met het de klok-agenda-fotolijst-berichtenbox zodat moeder nog contact kon houden en de dag en tijd kln zien! Vooral supergoede service gedurende de looptijd en bij de afhandeling. Echt fantastisch. Heel veel dank hiervoor.

• Welk product heeft u aangeschaft? BBrain Family

Beste Lily, Hartelijk dank voor uw review. Wat mooi om te horen dat u al die tijd tevreden bent geweest over onze BBrain Family. En dank voor uw compliment. Een prettige dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Ein excellenter Kundenservice

Von einer Freundin bekam ich für meine Mutter, die an einer beginnenden Demenz leidet, eine nicht benutzte analoge Demenz-Uhr geschenkt. Sie hatte sie vor längerer Zeit für ihre Oma gekauft, die Uhr wurde dann allerdings leider nicht mehr gebraucht. Als ich sie einstellen wollte, habe ich bemerkt, dass die Tagesabschnitte "Vormittag" und "Nachmittag" im Menu nicht zu finden waren. Da ich dachte, ich hätte etwas falsch gemacht, habe ich an die Firma BBrain eine Mail geschickt und das Problem geschildert. Frau van den Hoven vom Kundendienst hat mir umgehend geantwortet. Sie schrieb, dass es sich, wie wir anhand der Chargen-Nr. verglichen hatten, um ein Vorgängermodell handeln würde. Sie bot mir an, dieses an BBrain zu schicken, damit eine neue Software aufgespielt werden kann und gab mir alle für die Rücksendung erforderlichen Daten. Ich habe die Uhr dann nach Maastricht geschickt und bekam sie schon eine Woche später zurück. Mit dem neuen Update konnte ich nun die zusätzlichen Zeiten für den Vormittag und Nachmittag einstellen. Die Uhr ist perfekt für meine Mutter geeignet. Auch sie hat sich sehr darüber gefreut, nun hat sie die passende Unterstützung für ihren Tagesablauf. Und für das alles wurde mir nichts in Rechnung gestellt. Ich finde es bemerkenswert, dass es solch eine Art von Kundendienst in der heutigen Zeit noch gibt!!

• Welches Produkt haben Sie gekauft? BBrain Basic -Analoge Demenz-Uhr

Hallo Vera, vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir waren sehr froh, Ihnen helfen zu können, und danken Ihnen für Ihre freundlichen Worte. Wir wünschen Ihnen noch einen schönen Tag. Mit freundlichen Grüßen, Team BBrain

Goede service en fijn contact

Voor mijn vader een dementieklok aangeschaft. Voor vragen is de klantenservice altijd goed bereikbaar! Ook denken ze met je mee! Nu mijn vader overleden is maken we geen gebruik meer van jullie diensten maar beveel deze ten zeerste aan!

• Welk product heeft u aangeschaft? BBrain Basic -Sprekende Kalenderklok

Prima service toen er problemen waren met de klok

De BBrain klok heeft vele functies waar wij uiteindelijk geen gebruik van gemaakt hebben. De functie van foto's delen en agenda beheer werkte voor ons niet. Maar de analoge klok en duidelijk dag(deel) en datum aanduiding zijn erg fijn voor onze moeder. We zijn overgestapt van bbrain family naar bbrain analoog, wat voor onze situatie prima is.

• Welk product heeft u aangeschaft? BBrain Family, BBrain Basic -Analoog

Geweldige service

Na update viel BBrain uit en kreeg deze op geen enkele manier meer aan de gang. Heb na melden een nieuwe opgestuurd gekregen. Top service

• Welk product heeft u aangeschaft? BBrain Family

Ik ben zeer goed geholpen door Claudia en Roxanne. Ze verdienen een pluim.

Fijn apparaat

Fijn apparaat Mijn moeder is er blij mee. Het geeft ook rust.

Weerhuisweg 4

6226NC Maastricht

Over BBrain BV

Het Nederlandse merk BBrain is marktleider in kalenderklokken en dementieklokken; klokken welke oplossingen bieden bij verminderde oriëntatie, planning en dagelijkse structuur. Deze zijn tevens ontwikkeld in samenwerking met zorgprofessionals en eindgebruikers. De klokken zijn verkrijgbaar met een digitale of analoge tijd. De analoge tijdsweergave is voor mensen met dementie belangrijk aangezien ze in veel gevallen de digitale tijd niet meer begrijpen. Daarnaast heeft het merk de BBrain Family klokken. BBrain Family klokken zijn ‘slimme kalenderklokken’ waar u op afstand foto’s, berichten en agendapunten naar toe kunt sturen. Op deze klok kunt u ook beeldbellen met verwanten. De Family klokken zijn verkrijgbaar in een dementie variant en een reguliere variant voor senioren.