----

-----

Beste Albert, Bedankt voor uw review. We wensen u een mooie dag! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Snel en deskundig

Prettige gesprekspartner, goede uitleg, meedenkend dus gewoon prima!

Beste Arjan, Bedankt voor uw beoordeling. We wensen u een fijne dag! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Bbrain heeft handige producten

Goede informatie en goede levering

Beste Tinie, Heel erg bedankt voor uw review. We wensen u een mooie dag! Met vriendelijke groet, Team BBrain

De klok is heel goed maar

Ik had dit ook in een Messenger bericht het gestuurd maar nog geen reactie terug ontvangen. Goedendag, vandaag de klok voor mijn zoon van 12 ontvangen omdat hij nog slecht is in klokkijken , digitaal al helemaal niet snapt, en dagdelen vaak geen benul van heeft. Ik vond hem aardig prijzig €99 en heb op internet gezocht naar een eventuele kortingsbon op coupon maar helaas niet gevonden. En nu openden we de doos en zagen we een coupon voor als je nog iets besteld dat je die dan kan gebruiken. Maarja verder heb je eigenlijk maar 1 klok nodig… vind dat wel erg jammer want dat had me dan toch €10 gescheeld Bestelling: 112193 Fam Dul Kuipersakker 1 8181KG Heerde

Beste Joyce, Heel erg bedankt voor uw beoordeling. We begrijpen dat het een flinke investering kan zijn om een klok aan te schaffen. De BBrain analoge klok is inderdaad duurder dan de digitale variant, dit vanwege het feit dat er meer reminders mogelijk zijn. En omdat de analoge klok ook de mogelijkheid heeft om als digitale klok ingezet te worden. Excuses dat u niet gelijk een reactie heeft gekregen via Messenger. De bon waar u het over heeft is van toepassing op onze BBrain Family. Deze korting bon van 10% geldt helaas niet op andere producten. Mochten er nog vragen zijn, dan helpen we u graag verder op onze klantenservice. We wensen u een prettige dag! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Snelle en correcte levering

Helemaal naar verwachting.

Beste Jos, Heel erg bedankt voor uw beoordeling. We wensen u een mooie dag! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Een mooie en handige BBrain family voor gebruiker en familie

De BBrain family aangeschaft voor een dementerende ouder. Hij ervaart het als heel prettig om in één oogopslag de dag, datum en tijd te zien met daarnaast de acticiteit van die dag. Ikzelf ervaar het als heel praktisch om vanaf afstand hem te helpen met zijn agenda. Heel fijn in gebruik en goed geholpen door BBrain!

Beste Anne, Heel erg bedankt voor uw review. Wat mooi om te horen dat onze klok als prettig wordt ervaren. En wat fijn dat u goed ondersteund bent door onze collega's van de klantenservice. We wensen u een prettige dag! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Prima klok

Goed en duidelijke klok. Invoeren van de agenda gaat goed.

Beste Ineke, Bedankt voor uw beoordeling. We wensen u een prettige dag! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Mijn dag begint met deze aankoop een stuk minder verward❣️

Door de aankoop van deze klok voel ik me iedere ochtend een stuk meer normaal. Niet meer in mijn brein zoeken naar houvasten om te ontdekken welke dag het is en hoe laat het is. Het maakt mij zelfverzekerder. Ik ben er erg blij mee.

Beste Anne, Heel erg bedankt voor mooie beoordeling. Wat prachtig om te lezen dat u meer zelfzeker in het leven staat met behulp van onze klok. We wensen u een hele fijne dag! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Prima!!

Snelle levering! Het bestelde voldoet aan de verwachtingen.

Beste Pieter, Hartelijk bedankt voor uw review. We wensen u een mooie dag! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Kwaliteit valt tegen. Terug sturen kost geld

Miskoop

Beste Marian, Bedankt voor uw review. Wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent over uw aankoop bij BBrain. Onze klantenservice zal vandaag nog contact met u opnemen. We wensen u een prettige dag! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Ik heb nog te weinig ervaring

Ik weet nog niet of hij goed werkt voor mij. Hij doet het wel goed. Ik heb er wel wat aan

Beste Jan, Bedankt voor uw beoordeling. We wensen u een prettige dag! Met vriendelijke groet, Team BBrain

GOED PRODUCT, REDELIJK GEPRIJST

GOED PRODUCT, REDELIJK GEPRIJST

Beste Rien, Heel erg bedankt voor uw review. We wensen u een prettige dag! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Makkelijk in te stellen.

Makkelijk in te stellen

Beste Petra, Heel erg bedankt voor uw beoordeling. We wensen u een prettige dag! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Geweldig mooie klok

Ik zal hem zeker iedereen aanraden

Beste A. Haaksema, Heel erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. We wensen u een prettige dag! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Klantgericht

Schoonmoeder vond bij nader inzien de drukknopklok, gezien bij andere bewoonster in het huis toch makkelijker ! Dus product geretourneerd en zonder geld terug ! Kijk dat klantgericht! Top !

Beste Ger, Heel erg bedankt voor uw mooie review. Een top compliment voor onze klantenservice. We wensen u een fijne dag! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Zorgvuldig ingepakt en snel verstuurd

Ik had om 2 kalenderklokken gevraagd, maar er was maar 1 opgestuurd. Daarna volgde al snel een mail dat ze de andere gauw zouden leveren, top

Beste Marian, Heel erg bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u niet gelijk uw bestelling in zijn geheel heeft mogen ontvangen, nogmaals onze excuses hiervoor. Maar zeker mooi om te horen dat onze collega's u zo spoedig mogelijk van de 2e kalenderklok hebben voorzien. We wensen u een prettige dag! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Bruikbaar, maar € 20 te duur.

Bestellen gaat gemakkelijk. Product is conform de informatie. Ik vind het product is € 20 te duur.

Beste Cees, Bedankt voor uw beoordeling. Wat spijtig om te horen dat u niet tevreden bent over de prijs van een van onze producten. Onze klantenservice zal vandaag contact met u opnemen, als u wenst dan zouden we hier graag met u over in gesprek gaan. We wensen u een prettige dag! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Prima apparaat

Snelle levering,prima apparaat

Beste Els, Heel erg bedankt voor uw beoordeling. We wensen u een prettige dag! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Snel uitgevoerd en correct afgehandeld

Beste Piet, Bedankt voor uw beoordeling. We wensen u een prettige dag! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Snelle service en eenvoudige bediening, top!

Beste Ingrid, Bedankt voor uw review. We wensen u een mooie dag! Met vriendelijke groet, Team BBrain

prima / gemakkelijk in gebruik

;rima

Beste Sjaak, Bedankt voor uw beoordeling. We wensen u een prettige dag! Met vriendelijke groet, Team BBrain

al ingesteld top

Beste Michael, Bedankt voor het geven van een beoordeling. We wensen u een fijne dag! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Beste Jaqueline, Bedankt voor uw review. We wensen u een prettige dag! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Nog niets ontvangen

Nog niets ontvangen

Beste Ton, Bedankt voor uw review. We zien in ons systeem dat u de klok succesvol in ontvangt heeft mogen nemen. We willen u geheel vrijblijvend vragen om uw ervaring met ons product te delen. We wensen u een prettige dag! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Werkt goed en plezierig

Weerhuisweg 4 6226NC Maastricht

Over BBrain BV

Het Nederlandse merk BBrain is marktleider in kalenderklokken en dementieklokken; klokken welke oplossingen bieden bij verminderde oriëntatie, planning en dagelijkse structuur. Deze zijn tevens ontwikkeld in samenwerking met zorgprofessionals en eindgebruikers. De klokken zijn verkrijgbaar met een digitale of analoge tijd. De analoge tijdsweergave is voor mensen met dementie belangrijk aangezien ze in veel gevallen de digitale tijd niet meer begrijpen. Daarnaast heeft het merk de BBrain Family klokken. BBrain Family klokken zijn ‘slimme kalenderklokken’ waar u op afstand foto’s, berichten en agendapunten naar toe kunt sturen. Op deze klok kunt u ook beeldbellen met verwanten. De Family klokken zijn verkrijgbaar in een dementie variant en een reguliere variant voor senioren.