Prima apparaat

Snelle levering,prima apparaat

Beste Els, Heel erg bedankt voor uw beoordeling. We wensen u een prettige dag! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Snel uitgevoerd en correct afgehandeld

Beste Piet, Bedankt voor uw beoordeling. We wensen u een prettige dag! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Snelle service en eenvoudige bediening, top!

Beste Ingrid, Bedankt voor uw review. We wensen u een mooie dag! Met vriendelijke groet, Team BBrain

prima / gemakkelijk in gebruik

;rima

Beste Sjaak, Bedankt voor uw beoordeling. We wensen u een prettige dag! Met vriendelijke groet, Team BBrain

al ingesteld top

Beste Michael, Bedankt voor het geven van een beoordeling. We wensen u een fijne dag! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Beste Jaqueline, Bedankt voor uw review. We wensen u een prettige dag! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Nog niets ontvangen

Nog niets ontvangen

Beste Ton, Bedankt voor uw review. We zien in ons systeem dat u de klok succesvol in ontvangt heeft mogen nemen. We willen u geheel vrijblijvend vragen om uw ervaring met ons product te delen. We wensen u een prettige dag! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Werkt goed en plezierig

Weer behulpzame dementieklok

Uit pure noodzaak weer een dementieklok aangeschaft

Beste Manuela, Bedankt voor uw review. We hopen dat onze klok de juiste ondersteuning mag blijven bieden. We wensen u een prettige dag! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Voor mijn vader en ons een mooie aanwinst

Mijn vader van 94 jaar woont nog op zichzelf met hulp. Hij heeft hem naast zich staan en weet elke dag wat er op zijn “programma” staat. Makkelijk in te vullen door zijn netwerk. Leuke functie de korte berichten Ook de foto’s zijn leuk hij geniet ervan. Het beeldbellen was even oefenen maar ook dat gaat nu al redelijk vanzelf.

Beste JWJ, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat beeldbellen na wat oefenen al vanzelf begint te gaan. We wensen u een mooie dag! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Zeer snelle service

Direct aangesloten en mee resultaat moeders medicatie agenda geeft netjes aan dat het tijd is. En foto's gedeeld via het scherm. Het beeld bellen ging perfect.

Très bon matériel Très simple d'utilisation Très satisfait

Appareil reçu rapidement Mise en oeuvre simple Seul le réglage des radios FM est compliqué : difficile de mémoriser les stations de notre choix car l'appareil sort de la sélection des fréquences tout seul sans avoir le temps de valider la mémorisation, il faut être très rapide et procéder par petites étapes de validation jusqu'à arriver à la fréquence voulue ... Une foi réglé, convient très bien à une personne agée.

Chère Nathalie, Nous vous remercions pour votre aimable commentaire Nous vous souhaitons une excellente journée ! Cordialement, L'équipe BBrain

Het is een heel goed toestel. Het enige wat ik had gedacht dat ging lukken is om de agenda van mijn telefoon te synchroniseren met de horloge. Voor de rest perfect toestel

Beste Philippe, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent over ons product. Momenteel behoort het inderdaad niet tot de mogelijkheid om de agenda van uw telefoon te synchroniseren met de BBrain, ons technisch team blijft echter bezig met ontwikkelen. Uw tip wordt doorgegeven voor mogelijke toekomstige ontwikkelingen. We wensen u een mooie dag! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Gemakkelijk en snelle bezorging.

Bestellen verliep prima en de bezorging was precies op tijd.

Partner was tijdelijk in een revalidatiecentrum en was onder de indruk van de BBrain klok, deze daarna aangeschaft.

Beste Cornelis, Bedankt voor uw review. We wensen u een prettige dag! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Goed, snel geleverd en reeds ingesteld.

Fijn geshopt. Was allemaal duidelijk, goed, en snel bezorgd. Zeker een aanrader

Goed en Snel

Snel geleverd, correcte klantenservice

Behoefte aan beeldbellen en daarom deze klok gekocht. Dat gaat heel goed !

Beste Marijke, Bedankt voor uw beoordeling We wensen u een mooie dag! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Snelle levering, bediening niet moeilijk

Met de verschillende mogelijkheden die BBrain biedt hopen wij onze (schoon)moeder te kunnen ondersteunen in het dagelijks leven. We gaan de komende tijd ervaren of het voor haar werkt.

Beste Roelie, Bedankt voor uw mooie review. We hopen dat uw (schoon)moeder veel ondersteuning mag ondervinden van de BBrain. We wensen u een prettige dag! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Keurige verpakking stevig en mooi.

Instellen van de klok is dor onze zoon gedaan en ging goed. Even opletten omdat het menu voor instellingen aan de achterkant van het schermpje zit

Beste Klaas, Bedankt voor uw beoordeling. Mochten er vragen zijn, dan helpen we u graag verder op onze klantenservice. We wensen u een prettige dag! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Snel en zoals beloofd!

Het product voldoet geheel aan de beschrijving, was makkelijk te installeren en werd snel geleverd!

Beste Ester, Bedankt voor uw mooie review. We wensen u een prettige dag! Met vriendelijke groet, Team BBrain

voor mantelzorgers fantastisch

ik schrijf voor mantelzorgers (dat is niet dhr J.F. Kroon voor wie die bestemd is) fantastisch, want om de persoon waarom het gaat is het abacadabra. Moet er enorm aan wennen en denkt nog steeds iets te kunnen terug sturen weet en snapt nog niet hoe ermee te werken. We kijken het nog even aan want de tijd is nog te kort om een beoordeling daarvoor te kunnen opstellen. Alles wat nieuw is, geeft hem stress.

Beste, Wat mooi om te horen dat u de tijd heeft genomen om namens de mantelzorgers een bericht te schrijven. Hopelijk kan dhr. eraan wennen, zoiets kost zoals u al aangeeft tijd. Mochten er vragen zijn, dan bieden we vanuit onze klantenservice graag ondersteuning aan. We wensen u een prettige dag! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Voldoet precies aan wat ik ervan verwachtte

Zie hierboven

Beste Bram, Bedankt voor uw review. We wensen u een prettige dag! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Over BBrain BV

Het Nederlandse merk BBrain is marktleider in kalenderklokken en dementieklokken; klokken welke oplossingen bieden bij verminderde oriëntatie, planning en dagelijkse structuur. Deze zijn tevens ontwikkeld in samenwerking met zorgprofessionals en eindgebruikers. De klokken zijn verkrijgbaar met een digitale of analoge tijd. De analoge tijdsweergave is voor mensen met dementie belangrijk aangezien ze in veel gevallen de digitale tijd niet meer begrijpen. Daarnaast heeft het merk de BBrain Family klokken. BBrain Family klokken zijn ‘slimme kalenderklokken’ waar u op afstand foto’s, berichten en agendapunten naar toe kunt sturen. Op deze klok kunt u ook beeldbellen met verwanten. De Family klokken zijn verkrijgbaar in een dementie variant en een reguliere variant voor senioren.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.