Mooie bank voor mooie prijs

Bank besteld voor mooie prijs met korting, netjes op tijd bezorgd ben erg tevreden

Afspraken worden nagekomen

x

Hi Siegfried, Dank voor je review! Veel (zit)plezier met de Montis fauteuil! Hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Persoonlijk contact waarbij wordt meegedacht. Bank is netjes bezorgd en voor gebruik klaargezet. Vriendelijk. Heel blij met de bank en service!

Hi Nazira, Wat een leuke reactie. Dankjewel! We wensen je heel veel plezier met je nieuwe Hay bank. Tot een volgende keer! Groeten Team Showroommodellen

Top service and top product! Thank you very much.

Hello Barbara, Thanks for your kind feedback. Good to read you've been serviced in a good way. We wish you all the luck with your new Muuto Sofa's and hope to see you again. Kind regards Team Showroommodellen

Heel positief

Onze hem Kofi 3-zitbanken zijn nog mooier dan op de foto en de videobezichtiging. Heel fijn geholpen en de levering was op tijd en de banken zijn netjes op hun plek gezet en zelfs de viltjes werden onder de poten geplakt en alle afval netjes meegenomen. Ik zou hier zo weer kopen en kan zou het zeker anderen aanraden.

Hallo Anja, Dank voor je leuke en informatieve review! Fijn dat je ervaring positief is en dat je het iedereen aanraadt. Spreekt het rond :-). Tot een volgende keer en heel veel (zit)plezier met/op je nieuwe Kofi banken! Groeten Team Showroommodellen

Perfecte service! Super tevreden over onze aankoop

Kon niet beter

Hi Veerle, Dank voor je reactie! Fijn om te lezen dat jullie super tevreden zijn. Daar doen we het voor! :-) We wensen je veel plezier met de mooie Metaform eettafel. Hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Prettige ervaring, ik heb een goede service en levering ontvangen

Dank voor je reactie! Goed om te horen dat we aan de verwachtingen voldaan hebben. Hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Stipte en vriendelijke levering, heel tevreden met mijn aankoop.

Hallo Aisha, Dank voor je fijne review. We wensen je heel veel (zit)plezier met je nieuwe Hay Mags bank. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Aanrader

Heel tevreden over mijn aankoop. Correcte levering. Top.

Hallo Myriam, Bedankt voor je leuke reactie. We wensen jou heel veel (zit)plezier op je Leolux bank. Hopelijk mogen we je in de toekomst weer helpen. Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Alles volgens afspraak

Goede communicatie met de leverancier

Hallo Christel, Dank voor je reactie. We wensen je veel (slaap)plezier met je Auping bed. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Erg blij met de aanschaf van mijn bank en zeer tevreden met de bezorging ervan.

Hallo Connie, Dank voor je leuke reactie. We wensen je veel (zit)plezier met je nieuwe Hay Mags bank. Hopelijk weer tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Handige site om betaalbaar design meubilair te vinden

Ik heb via de optie "snel zoeken" met gebruikmaking van de naam van het voorkeur merk, het meubel gevonden. Dit werkt sneller want het manco van de website is dat je geen prijscategorie of andere voorkeuren (prijs laag-hoog en hoog-laag) kunt invullen. De zoekoptie op de website dient dus verbeterd te worden. Dit spaart de gebruiker dan veel tijd.

Hallo Hans, Dank voor je terugkoppeling. De volgens jou missende functionaliteiten zijn wel degelijk aanwezig. We zullen je even persoonlijk berichten om te onderzoeken wat hierin verbeterd kan worden. Voor nu in ieder geval veel plezier met de mooie slaapbank. Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Super service!

De poef is een fijn aanwinst voor een kleine prijs. Ik bestelde hem na een andere bestelling en alles werd in het werk gesteld om deze bestellingen in 1x te leveren. En dat is gelukt!

Hallo Inge, Dank voor je leuke review. Goed om te horen dat we 2 bestellingen hebben weten te combineren. We wensen jou heel veel (zit)plezier met jouw nieuwe Hem Design poef. Hopelijk mogen we jou snel weer verder helpen. Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Overzichtelijke website met daarachter zeer behulpzame verkopers

Na een eerste selectie op de website de bank bekeken via een videoverbinding. Alle vragen werden meteen en goed beantwoord. Wij zijn nu heel blij met de bank!

Vriendelijk personeel onjuiste informatie en gerommel met prijzen

Kort geleden hebben we ongezien een kleine ronde eettafel gekocht van (wat ik dacht) 120 cm doorsnede. Prijs was 200,00 euro (dus spotgoedkoop). Bij aflevering bleek de tafel echter 107 cm doorsnede te zijn. Op deze maat best een groot verschil. Het blad zou van walnoot zijn, zo staat het ook op de factuur. Na te hebben doorgegeven dat de maat niet klopte zou deze worden aangepast op de website. Tot mijn stomme verbazing bleek deze tafel daarna binnen 14 dagen tot 3 x toe met een andere prijs op de website te staan met als nieuwprijs 1200 euro en verkoopprijzen als eettafel van o.a. 540 euro en als laatste als loungetafel 299 euro. De doorsnee maat is niet aangepast (nog steeds 120 cm) en de houtsoort is gewijzigd in acaciahout. Maar het is exact dezelfde tafel. Al met al geeft dat ons een raar gevoel over de betrouwbaarheid van dit bedrijf ondanks dat de medewerkers erg vriendelijk zijn. We hebben overigens wel besloten de tafel te houden en gaan er een nieuw groter blad op laten zetten.

Beste Yvon, Allereerst dank voor je review. Het is vervelend dat het product niet volledig overeenstemt met dat wat aangegeven was op onze website. We werken met verschillende verkooppartners en samen met hen, doen we ons uiterste best de showroommodellen (en de aangegeven productdata) zo goed als mogelijk op onze website te plaatsen. Het lijkt er op dat dit bij jullie eettafel niet helemaal correct is gegaan. Leerpuntje voor ons. De prijswijzigingen hebben mogelijk te maken met de Sale-periode die wij recent afgerond hebben. We gaan contact met je opnemen om te bespreken wat we kunnen doen om jullie vertrouwen terug te winnen. Team Showroommodellen

Alles in orde, heel blij met mijn aankoop.

Hi Katrien, Dank voor je reactie en fijn dat de boxspring en matras in de smaak vallen. Veel (slaap)plezier en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Prima aankoop, vriendelijke verkoper.

prima ervaring

Hallo Ina, Dank voor je review. We wensen je veel (zit)plezier met je nieuwe eetkamerstoelen. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Mooie tafel

Goed contact met de verkoper. Vriendelijk ontvangst. Geleverd zoals afgesproken.

Hallo Alex, Dank voor je mooie review. We zijn blij dat je tevreden met je mooie nieuwe eettafel. Veel (eet)plezier en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Prachtige stoel, boven verwachting

Duidelijke omschrijving op de website, zorgvuldige communicatie, snelle levering, nette afhandeling. En de stoel zelf is heel mooi en comfortabel. Alles top!

Hallo Lilian, Dank voor je leuke reactie. We wensen je veel (zit)plezier met je nieuwe aanwinst. Hopelijk tot een volgende keer! Groeten Team Showroommodellen

Hallo Mieke, Dank voor je reactie. We wensen je veel plezier met je bureaulamp. Hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Super! Erg tevreden!

Duidelijke communicatie, product in perfecte staat en goed verpakt. Snelle levering, ik ben erg blij : ) Aanrader!

Hi Linda, Dank voor je leuke reactie. Fijn om te horen dat je blij bent met je aankoop van de mooie poefjes. We wensen je veel (zit)plezier. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

attent en accuraat

Er werd al direct contact gezocht om het e.e.a. kort te sluiten. Heb het zelf opgehaald en alles stond netjes ingepakt klaar. Bovendien was men erg behulpzaam.

Hallo Frans, Dank voor je mooie review. We wensen je veel (zit)plezier met/in de Leolux meubels! Hopelijk mogen we je een volgende keer weer helpen! Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Keurig netjes behandeld met veel geduld

Ik had een hele goede ervaring.

Hoi Daniëlle, Dank voor je review. Heel veel (zit)plezier met/in je B&B Italia eetkamerstoelen. We hopen je een volgende keer te mogen helpen! Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Voldoende geïnformeerd, goede service

Hoi Annick, Dank voor je review! Fijn om te lezen dat we aan de verwachtingen voldaan hebben :) We wensen je veel plezier met de mooie eettafel. Hopelijk mogen we je een volgende keer weer voorzien van een Showroommodel. Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Mooie bank, kwaliteit maar communicatie mag beter

Enige jammere is dat ik tijdens de bestelling al aangegeven had een middenstuk te willen bijbestellen, ik zou hiervan op de hoogte worden gebracht Afgelopen weekend zag ik het deel beschikbaar maar helaas op het moment van bestellen ging het fout en bleek deze net weer verkocht te zijn. Als ik tijdig gewaarschuwd zou zijn had ik niet nu nog een helft moeten bijbestellen

Hi Kim, Dank voor je review. Vermoedelijk heeft een en ander zich net gekruist. We nemen je opmerking uiteraard mee om onze service verder te verbeteren. Hopelijk ga je alsnog veel (zit)plezier hebben van je nieuwe Halo hoekbank. Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Over Showroommodellen

Showroommodellen.nl is dé outlet voor designmeubels met meer dan 400 internationale topmerken. En dat is handig. Want zo bezoek jij waar en wanneer je wilt de mooiste showrooms van Nederland en België. We geven je een compleet overzicht van de showroommodellen die interieurwinkels, producenten en leveranciers te koop aanbieden. Met kortingen tot wel 70%. Regelmatig vind je hier een nieuw aanbod van onder andere tafels, banken, stoelen, fauteuils, kasten, bedden en accessoires in perfecte staat of met gebruikerssporen of kleine beschadigingen.