Service, kwaliteit is goed.

Levering volgens afspraak en bestelling geheel naar wens.

Prima, deal was goed, winkelier was goed, product is prachtig

Prachtig product, zeer tevreden over service bedrijf, goede prijs aardige verkoper

Alle stappen in het proces keurig uitgevoerd

Zeer positief. Van online bestelling tot levering alles tip top.

Goede kwaliteit en prima service

Eerste aankoop van een showroommodel en heel tevreden met de kwaliteit. Bij aflevering werd alles keurig uitgepakt en verpakkingsmateriaal meegenomen.

zeer positief

correcte afhandeling en vriendelijke ontvangst in Axel

een prachtige fauteuil van De Sede !!!!

Ik kocht al verschillende mooie stukken bij de showroommodellen en ben ik hier uiterst tevreden over.

Super afhandeling

Tafel gekocht in Limburg. Aangeboden werd om deze te verhuizen naar een vestiging van de winkel die veel dichterbij was. Dat scheelde behoorlijk in reistijd. Kwaliteit van de tafel was uitstekend en de afhandeling van de mensen heel vriendelijk!

Mooie giorgetti ! Snelle levering, zeer correct.

Mooi product voor een kleine prijs

Superblij met onze nieuwe hoekbank. Was precies zoals beschreven en geen gebruikssporen te zien! Snelle en vriendelijke levering.

Mooi product.

Een mooie showroom 3 zit's bank en op tijd geleverd.

In de winkel gaan kijken, besloten tot aankoop, inmiddels geleverd! Prima service!

Precies zo perfect als op de foto's, ook in het echt en de stoel zit geweldig!

Goede presentatie op de site, correcte behandeling via mail, goede instructies bij handelen en afhandelen, weliswaar wat langere levertijd i.v.m. met bestellen 2 stoelen bij dezelfde leverancier (op 2 locaties) en beleefde aflevering aan de deur.

Super service, goede communicatie na bestelling, super leverservice.

Een pluim voor de heren die de levering verzorgd hebben. Met veel zorg en de nodige voorzichtigheid is onze nieuwe bank geleverd. Enorm tevreden over de prijs/kwaliteit.

Mooie tafel voor een aantrekkelijke prijs. Scheelde best veel.

Interessante producten worden aangeboden. Verkoopproces ging gemakkelijk en goed. Resultaat bevalt mij uitstekend.

Gewoon goed

Heldere communicatie en dito handelen. Gemonteerd en geplaatst bij levering. Wat wil je nog meer..

Ontzettend tevreden

Mooi product ontvangen in perfecte staat. Goede, vriendelijke en snelle service.

Goede service, vriendelijke mensen.

Omdat niet alles op een plaatje te zien is wilde ik graag meer informatie. Wat een vriendelijke mensen. Er wordt meegedacht en terug gebeld als dit is afgesproken. Top!

Helemaal tevreden

Mooi product, snelle levering!

Fauteuil gekocht na video-bezichtiging

Een tijdje werd ik getriggerd door een fauteuil die ik op de website was tegengekomen. Uiteindelijk heb ik een video-bezichtiging (fysieke afspraken waren helaas niet mogelijk ivm lockdown) gepland zodat ik toch een duidelijk beeld kreeg van de fauteuil. De verkoopster heeft me tot in de details de stoel laten zien en mijn vragen die ik nog had beantwoord. Na aanleiding van deze afspraak heb ik de fauteuil gekocht en werd de stoel na enkele dagen netjes ingepakt geleverd. Hij was precies zoals hij werd getoond tijdens de afspraak. Hij staat nu te stralen in de woonkamer.

Goede en correcte service.

Men heeft moeite gedaan om een extra showroommodel te vinden. Alles is naar tevredenheid afgewerkt.

Ervaring was goed

Aan alle verwachtingen voldaan

Mooi product voor een goede prijs!

Stoel gekocht via deze website. Goeie prijs en stoel is netjes thuis bezorgd. Zeer tevreden.

Kwalitatief goede producten voor een betaalbare prijs

Het zijn natuurlijk allemaal topmerken bij showroommodellen.nl die voor interessante, goed afgeprijsde bedragen worden aangeboden. Ondanks dat de producten uit een showroom komen is dit niet aan de producten te zien. Ik kan iedereen aanraden om eens op showroommodellen te kijken!

Goede meubels tegen een normale prijs!

Ontzettend blij met m'n nieuwe tafel! Zaten geen krassen op of wat dan ook en was zo goed als nieuw. Werd door Berden in elkaar gezet, goede service!

Fijne service & zeer ruim aanbod

Ik was al lang op zoek naar een bank, maar kon de afgelopen 2 jaar net niet vinden wat ik in gedachten had. Via via ben ik bij Showroommodellen terechtgekomen. Daar stond een bank die me aansprak, echter niet in mijn ideale kleur. Showroommodellen heeft ervoor gezorgd dat ik deze bank heb kunnen bemachtigen in de juiste kleur, en ook nog tegen een aantrekkelijke prijs. De communicatie verliep uitstekend, en alles is volgens afspraak gegaan. De volgende keer dat ik meubels zoek, is Showroommodellen mijn eerste stop.

Over Showroommodellen

Showroommodellen.nl is dé outlet voor designmeubels met meer dan 300 internationale topmerken. En dat is handig. Want zo bezoek jij waar en wanneer je wilt de mooiste showrooms van Nederland en België. We geven je een compleet overzicht van de showroommodellen die interieurwinkels, producenten en leveranciers te koop aanbieden. Met kortingen tot wel 70%. Regelmatig vind je hier een nieuw aanbod van onder andere tafels, banken, stoelen, fauteuils, kasten, bedden en accessoires in perfecte staat of met gebruikerssporen of kleine beschadigingen.