Mooi product voor een kleine prijs

Superblij met onze nieuwe hoekbank. Was precies zoals beschreven en geen gebruikssporen te zien! Snelle en vriendelijke levering.

Mooi product.

Een mooie showroom 3 zit's bank en op tijd geleverd.

In de winkel gaan kijken, besloten tot aankoop, inmiddels geleverd! Prima service!

Precies zo perfect als op de foto's, ook in het echt en de stoel zit geweldig!

Goede presentatie op de site, correcte behandeling via mail, goede instructies bij handelen en afhandelen, weliswaar wat langere levertijd i.v.m. met bestellen 2 stoelen bij dezelfde leverancier (op 2 locaties) en beleefde aflevering aan de deur.

Super service, goede communicatie na bestelling, super leverservice.

Een pluim voor de heren die de levering verzorgd hebben. Met veel zorg en de nodige voorzichtigheid is onze nieuwe bank geleverd. Enorm tevreden over de prijs/kwaliteit.

Mooie tafel voor een aantrekkelijke prijs. Scheelde best veel.

Interessante producten worden aangeboden. Verkoopproces ging gemakkelijk en goed. Resultaat bevalt mij uitstekend.

Gewoon goed

Heldere communicatie en dito handelen. Gemonteerd en geplaatst bij levering. Wat wil je nog meer..

Ontzettend tevreden

Mooi product ontvangen in perfecte staat. Goede, vriendelijke en snelle service.

Goede service, vriendelijke mensen.

Omdat niet alles op een plaatje te zien is wilde ik graag meer informatie. Wat een vriendelijke mensen. Er wordt meegedacht en terug gebeld als dit is afgesproken. Top!

Helemaal tevreden

Mooi product, snelle levering!

Fauteuil gekocht na video-bezichtiging

Een tijdje werd ik getriggerd door een fauteuil die ik op de website was tegengekomen. Uiteindelijk heb ik een video-bezichtiging (fysieke afspraken waren helaas niet mogelijk ivm lockdown) gepland zodat ik toch een duidelijk beeld kreeg van de fauteuil. De verkoopster heeft me tot in de details de stoel laten zien en mijn vragen die ik nog had beantwoord. Na aanleiding van deze afspraak heb ik de fauteuil gekocht en werd de stoel na enkele dagen netjes ingepakt geleverd. Hij was precies zoals hij werd getoond tijdens de afspraak. Hij staat nu te stralen in de woonkamer.

Goede en correcte service.

Men heeft moeite gedaan om een extra showroommodel te vinden. Alles is naar tevredenheid afgewerkt.

Ervaring was goed

Aan alle verwachtingen voldaan

Mooi product voor een goede prijs!

Stoel gekocht via deze website. Goeie prijs en stoel is netjes thuis bezorgd. Zeer tevreden.

Kwalitatief goede producten voor een betaalbare prijs

Het zijn natuurlijk allemaal topmerken bij showroommodellen.nl die voor interessante, goed afgeprijsde bedragen worden aangeboden. Ondanks dat de producten uit een showroom komen is dit niet aan de producten te zien. Ik kan iedereen aanraden om eens op showroommodellen te kijken!

Goede meubels tegen een normale prijs!

Ontzettend blij met m'n nieuwe tafel! Zaten geen krassen op of wat dan ook en was zo goed als nieuw. Werd door Berden in elkaar gezet, goede service!

Fijne service & zeer ruim aanbod

Ik was al lang op zoek naar een bank, maar kon de afgelopen 2 jaar net niet vinden wat ik in gedachten had. Via via ben ik bij Showroommodellen terechtgekomen. Daar stond een bank die me aansprak, echter niet in mijn ideale kleur. Showroommodellen heeft ervoor gezorgd dat ik deze bank heb kunnen bemachtigen in de juiste kleur, en ook nog tegen een aantrekkelijke prijs. De communicatie verliep uitstekend, en alles is volgens afspraak gegaan. De volgende keer dat ik meubels zoek, is Showroommodellen mijn eerste stop.

bijzondere stoel, maar niet zonder tekortkomingen. Met de oorspronkelijke vulling van de kussens zit hij niet lekker, inmiddels aangepast. De pootjes waren wat beschadigd en misschien was de prijs er ook naar, maar ik had het toch graag van te voren geweten.

Goede service en snel geleverd

Mooi merkproduct ontvangen voor een hele scherpe prijs. Zou hier zeker weer bestellen!

Mooie producten en goede service, erg blij mee!

Goede prijs kwaliteit verhouding. Erg blij met de Hay stoeltjes en HEM design plaid. Goede vriendelijke service en snel geleverd.

ok product ... maar afhandeling beetje moeilijk...

bestelde veolux stoel is perfect en zoals verwacht .... maar ... het was moeilijk (na betaling) om contact te krijgen met leverancier ... zelfs in die mate dat ik dacht dat dit een scam was ... Is uiteindelijk goed gegaan en zou dit ieder aanbevelen (qua eindresultaat) maar de claim: direct contact door leverancier binnen x dagen werkt niet. Mss moet deze verwachting wat terug geschroefd worden???

Dank je wel Peter voor je review. Vervelend dat het contact zo gelopen is. Dat is zeker niet wat wij willen. Het is ook erg fijn dat je dit aangeeft. Zo kunnen we er tenminste voor zorgen dat het volgende keer beter gaat want we willen absoluut de verwachtingen waarmaken. In ieder geval erg veel (zit)plezier met je stoel

Perfect geleverd

Vooraf geïnformeerd over lichte beschadigingen. Keurig geleverd met lakstift van Pastoe voor de beschadigingen. Vriendelijke mensen, ik koop er zo weer wat

Prima deal

Helemaal goed!

Prima service en de producten heel goed verpakt. Ik ben er blij mee!

Mooie tafel van bert plantagie

Bij levering zag de tafel eruit zoals Het op de site stond. Levering op de afgeeproken tijd

Over Showroommodellen

Showroommodellen.nl is dé outlet voor designmeubels met meer dan 300 internationale topmerken. En dat is handig. Want zo bezoek jij waar en wanneer je wilt de mooiste showrooms van Nederland en België. We geven je een compleet overzicht van de showroommodellen die interieurwinkels, producenten en leveranciers te koop aanbieden. Met kortingen tot wel 70%. Regelmatig vind je hier een nieuw aanbod van onder andere tafels, banken, stoelen, fauteuils, kasten, bedden en accessoires in perfecte staat of met gebruikerssporen of kleine beschadigingen.