Mooie stoel ziet er goed uit! Precies zoals ik had verwacht

Beste Tineke, Dank voor je review. We wensen je veel (zit)plezier met je Leolux fauteuil. We helpen je volgende keer graag weer aan een designmeubel van een topmerk. Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Uitstekende ervaring!

Prachtig spullen, superfijne communicatie met alle partijen en alles netjes volgens wens verlopen. We komen hier zeker terug!

Beste Daniëlle, Dank voor je fijne review. We zijn blij je te hebben mogen voorzien van een mooie eettafel. Veel plezier en tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Very kind and professional. I bought a Auping bed and everything went perfect . The attention of all the workers is 5 starts! Thank you very much for all! Linda

Dear Linda, Thank you for your nice review. We wish you a good night's sleep on your beautiful Auping bed. Hopefully see you next time! Sincerely Team Showroommodellen

Betaalbare designmeubels in goede staat

Wij houden van design, maar houden ook van de natuur en kopen meestal tweedehands. Kopen bij Showroommeubels is een aanrader als je van mooie, duurzame meubels houdt en tegen extra verspilling bent. Een bijkomend voordeel is dat je minder betaalt voor iets moois en dat de werknemers zeer vriendelijk zijn.

Hallo Carla, Bedankt voor je mooie review. Je haalt precies die dingen aan die ook wij belangrijk vinden. Door het kopen van een showroommodel ben je duurzaam bezig, want de productie van het meubelstuk heeft al plaatsgevonden. Daarnaast help je ook jezelf, want je betaalt inderdaad minder voor hetzelfde design product. We hopen je snel weer te mogen helpen! Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

fantastische service & product!

alles prima!

Hallo Anke, Bedankt voor je review! Fijn dat je nieuwe HAY bank bevalt. We wensen je veel zitplezier toe en hopen je snel weer te mogen voorzien van de goede service en meubels van topmerken. Met vriendelijke groet Team Showroommodellen

Great service and selection

I was called after buying to arrange a swift delivery which I find very service minded and professional

Hello Marilyn, Thanks for your lovely review. That's one of our USP's, our fast delivery. We wish you a pleasant seat on your new Halo couch. Hope to service you again next time! Kind regards Team Showroommodellen

Gweldig

Mooie meubels tegen aantrekkelijke prijzen. De 2de keer hier een aankoop gedaan. Zeer tevreden.

Hoi Wil, Dank voor je leuke review! We proberen ons aanbod inderdaad zo aantrekkelijk mogelijk te maken, zowel in prijs als in diversiteit. Hopelijk mogen wij je ook weer een 3e, 4e, 5e keer helpen! Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Alles netjes afgeleverd

Positief

Hi Sabine, Dank voor je review. We wensen je veel plezier met de Hem Design lampen. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

vriendelijk en efficient

Ik had 2 paketten besteld dat 2de was tertussen verkocht maar de verkoper deed zijn best en vond mij de dag nadien het zelfde paket .

Hallo Jean-Pierre, Dank voor je review. Gelukkig is je order helemaal goed gekomen. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Geweldige vriendelijke ondernemers.

Een prachtig vloerkleed gekocht en maar liefst € 700,60 Goedkoper dan een nieuw kleed.

Hallo Ardien, Bedankt voor je mooie reactie. Inderdaad, ook Leolux vloerkleden koop je bij ons met flinke korting. We wensen je heel veel plezier met dit mooie kleed. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

afleveren kan beter

Zou ten eerste zorgen dat de entree voor de roltrap schoon is. En zeker de blauwe bank die er staat. Ben blij met onze aankoop maar de fauteuil had wel schoon afgeleverd mogen worden de draaivoet dik onder het stof, leer niet schoon.

Hallo Jan, Dank voor je terugkoppeling. De benoemde portiek wordt dagelijks schoongemaakt en helaas kan er door wind altijd wat rommel naar binnen waaien. We gaan er beter op letten zodat een en ander schoon blijft. Ook zullen we doorgeven dat er nog beter gecontroleerd gaat worden op de uit te leveren showroommodellen. Ondanks deze ervaring hopen we dat je veel (zit)plezier gaat hebben met je Leolux fauteuil. En dat je we in de toekomst weer mogen helpen. Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Dik te vreden

Hallo Mirjam, Goed om te horen dat je tevreden bent met je nieuw aangekochte Hem Design bank. We wensen je veel (zit) plezier en hopen je in de toekomst weer te mogen helpen! Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Perfect in orde

Artikel in goede staat en goed verpakt ontvangen op afgesproken tijdstip

Hallo Luc, Dank voor je reactie. We wensen je veel plezier met de Kluskens eettafel! Hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Ik werd bij 3 zaken heel fijn geholpen. Ik zou het wel fijner vinden dat meteen zichtbaar is waar een artikel te bezichtigen is.

Hallo Francy, Dank voor het achterlaten van je review en het doorgeven van je feedback. Het zichtbaar zijn van de locatie van de showroommodellen wordt op termijn toegevoegd. Voor nu veel plezier met je aankopen. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Uitstekend!

Er wordt snel gereageerd. Contacten en afhandeling zijn uitstekend! En heel betrouwbaar.

Hoi Bep, Bedankt voor het achterlaten van je review! Fijn om te horen dat het contact dat je met ons en onze verkooppartner gehad hebt, goed bevallen is. We wensen je veel plezier met de Arco eetkamerstoelen. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Mooie bank voor mooie prijs

Bank besteld voor mooie prijs met korting, netjes op tijd bezorgd ben erg tevreden

Hoi Ali, Dank voor je reactie. Goed om te lezen dat je tevreden bent. We wensen je veel (zit)plezier met je nieuwe Hem Design zitbank. Hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Afspraken worden nagekomen

x

Hi Siegfried, Dank voor je review! Veel (zit)plezier met de Montis fauteuil! Hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Persoonlijk contact waarbij wordt meegedacht. Bank is netjes bezorgd en voor gebruik klaargezet. Vriendelijk. Heel blij met de bank en service!

Hi Nazira, Wat een leuke reactie. Dankjewel! We wensen je heel veel plezier met je nieuwe Hay bank. Tot een volgende keer! Groeten Team Showroommodellen

Top service and top product! Thank you very much.

Hello Barbara, Thanks for your kind feedback. Good to read you've been serviced in a good way. We wish you all the luck with your new Muuto Sofa's and hope to see you again. Kind regards Team Showroommodellen

Heel positief

Onze hem Kofi 3-zitbanken zijn nog mooier dan op de foto en de videobezichtiging. Heel fijn geholpen en de levering was op tijd en de banken zijn netjes op hun plek gezet en zelfs de viltjes werden onder de poten geplakt en alle afval netjes meegenomen. Ik zou hier zo weer kopen en kan zou het zeker anderen aanraden.

Hallo Anja, Dank voor je leuke en informatieve review! Fijn dat je ervaring positief is en dat je het iedereen aanraadt. Spreekt het rond :-). Tot een volgende keer en heel veel (zit)plezier met/op je nieuwe Kofi banken! Groeten Team Showroommodellen

Perfecte service! Super tevreden over onze aankoop

Kon niet beter

Hi Veerle, Dank voor je reactie! Fijn om te lezen dat jullie super tevreden zijn. Daar doen we het voor! :-) We wensen je veel plezier met de mooie Metaform eettafel. Hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Prettige ervaring, ik heb een goede service en levering ontvangen

Dank voor je reactie! Goed om te horen dat we aan de verwachtingen voldaan hebben. Hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Stipte en vriendelijke levering, heel tevreden met mijn aankoop.

Hallo Aisha, Dank voor je fijne review. We wensen je heel veel (zit)plezier met je nieuwe Hay Mags bank. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Aanrader

Heel tevreden over mijn aankoop. Correcte levering. Top.

Hallo Myriam, Bedankt voor je leuke reactie. We wensen jou heel veel (zit)plezier op je Leolux bank. Hopelijk mogen we je in de toekomst weer helpen. Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Alles volgens afspraak

Goede communicatie met de leverancier

Hallo Christel, Dank voor je reactie. We wensen je veel (slaap)plezier met je Auping bed. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Over Showroommodellen

Showroommodellen.nl is dé outlet voor designmeubelen met meer dan 600 internationale topmerken. Zo vind je kwalitatieve showroommodellen; banken, tafels, fauteuils, verlichting, bedden, kasten en woonaccessoires van o.a. Hay, Tempur, Kartell, Pode, Bert Plantagie, Artifort, Cappellini en Molteni & C. Showroommodellen.nl brengt voor potentiële verkooppartners; CBW-erkende interieurwinkels, producenten en leveranciers, vraag- en aanbod samen op ons gebruiksvriendelijke platform. Designliefhebbers die op zoek zijn naar betaalbare designmeubelen, kunnen dan eenvoudig zoeken, vergelijken en kopen.