Prijs, levering, alles perfect

Zo goed als nieuwe meubels voor een aantrekkelijke prijs.

Ik werd heel goed geholpen en de

Ik ben heel goed geholpen en de bank werd binnen een week bezorgd.

Flinke korting voor eigenlijk een nieuw produkt.

Matras van Auping gekocht met 40% korting. De winkel was 25 minuten rijden van huis... heel goed te doen. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Topdeal!!

Puntgaaf

Mooie, unieke wandconsole, puntgaaf uit de verpakking.

Lekker gewinkeld

Door op deze site te klikken kreeg ik mooi overzicht van de door ons gewenste spullen die in een nieuwstaat verkeren. Dat i.c.m. een aantrekkelijke prijs maakt het gewoon mooi om te kiezen.

Beste DJ, Dank voor je mooie review! We proberen het onze bezoekers inderdaad zo eenvoudig mogelijk te maken door snel een vergelijking te kunnen maken. Ook hebben onze showroommodellen altijd minimaal 20% korting. We zijn blij dat beide aspecten je geholpen hebben en je keuze daardoor op een mooie Himolla fauteuil is gevallen. We wensen jou heel veel (zit)plezier en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Zeer positief op 1 punt na

Heel behulpzaam en vriendelijk. Alleen als ik nadien mail welk merk stoel ik gekocht heb, dan krijg ik geen antwoord. Dat is jammer, niet alleen omdat ik dan anderen kan vertellen welk merk stoel zo fijn zit, maar ook omdat het 1 stoel is waarbij ik dan moeizaam dezelfde stoelen kan vinden.

Hi Dennis, Dank voor het achterlaten van je review! Begrijpelijk dat je het merk wilt achterhalen. We zullen dit bericht ook naar onze verkooppartner doorzetten zodat dit kan worden rechtgezet. In ieder geval veel (zit) plezier en hopelijk tot een volgende keer! Groeten Team Showroommodellen

Mooie tafel gekocht die snel geleverd werd.

Mooie tafel gekocht die snel geleverd werd.

Hallo Ellen, Dank voor het achterlaten van je bericht. Goed om te lezen dat je tevreden bent over de geleverde eettafel en snelheid waarmee dat gebeurd is. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten Team Showroommodellen

Heerlijk tempur kussen voor minder dan de helft van de prijs.

Ik heb me ervan verzekerd dat showroommodellen.nl echt een webstore is omdat de prijzen zo laag zijn. Maar het bleek allemaal valide te zijn met goede en snelle service. Overigens ben ik van mijn hoofdpijn af, nu ik het tempur kussen gebruik! Dus dubbele winst.

Hallo, Dank voor je reactie. We zijn inderdaad valide en willen er voor zorgen dat we mensen blij maken met een meubel of accessoire van een topmerk tegen de mooiste (laagste) prijs. Fijn om te horen dat je nieuwe TEMPUR kussen helpt tegen je hoofdpijn. Heel veel (slaap)plezier gewenst! Hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Heel tevreden! Perfecte service geleverd door Sijben. Prachtige kast!

Hi Kristina, Dank voor je leuke review. Goed om te horen dat Sijben jullie Coesel wandkast in goede orde geleverd heeft. Veel plezier met deze mooie opberger. Hopelijk mogen we je in de toekomst wederom blij maken met nog meer mooie meubels. Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

zie showroommodellen als bemiddelaar; die heeft 't prima gedaan.

Mijn ervaring met de leverancier waar ik de stoelen kocht zijn vervelend. Heb me op laten lichten met beroerd zittende stoelen door een geboren kruidenier die zei Italiaanse meubels te verkopen onder de naam "Collezione Privata", had het kunnen weten. 4 stoelen voor € 1715,- die aantoonbaar in Alkmaar in een "ramsj winkel"voor € 259,- per stuk stonden. Dus reken maar uit. Om naar van te worden. Met een zuinig mondje verklaarde de verkoper op showroommodellen geen garantie te geven, toen wilde hij bij hoge uitzondering wel" 1/2 jaar garantie"op de nota laten zetten.Na een bericht hierover aan showroommodellen, kreeg ik per omgaande van dit bedrijf een mail dat zij de verkoper hadden benaderd en dat die garantie 2 jaar zou zijn! Keurig geregeld.

Prachtige bank voor een prachtige prijs

Net zo fijn ontvangen bij Peters Interieurs in Baarlo als wanneer je gewoon voor meubels gaat kijken. De bank was prachtig en met zo’n mooie korting is het natuurlijk helemaal geweldig. Wij geven showroommodellen.nl een dikke 10.

Hallo Toke, Dank voor je mooie review. Goed om te horen dat onze partner Peters Interieur je goed geholpen heeft bij de aankoop van de Bert Plantagie hoekbank. We wensen je heel veel (zit)plezier toe en hopelijk mogen we je een volgende keer weer van dienst zijn. Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Netjes opgebeld voor levering, exclusieve service tegenwoordig

Hallo Gert-Jan, Dank voor je review. We wensen je veel (slaap)plezier met het TEMPUR hoofdkussen. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Goede service. Goede communicatie.

Hi Femia, Dank voor je review. We wensen je veel plezier met het Bodilson tv-meubel. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Prima product. Zo goed als nieuw. Goede service.

Prima product tegen gunstige prijs.

Hi Bas, Dank voor je review. Goed om te horen dat je tevreden bent met je aankoop via Showroommodellen.nl. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Heel goed ontvangen door toon in Venlo , super gedienstig / sociaal / kennis van zaken , kortom TOP , ook de levering was TOP, de 2 personen die RUIM op tijd leverde waren ook heel gedienstig en uiterst professioneel en vriendelijk. Kortom ook TOP .

Hallo Albert, Dank voor je mooie review! En fijn om te horen dat je goed geholpen bent! We wensen je veel plezier met de 2 zitbanken van Natuzzi. Hopelijk mogen we je een volgende keer weer zo'n goede ervaring bieden! Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Komen afspraken na en super levering

Keurige quote gekregen via mail en toen besteld en afspraak gemaakt op te leveren. Goede communicatie en snelle keurige levering.

Hi Erik, Dank voor je review. Fijn dat je tevreden bent over de service rondom je Tempur bed. We wensen je heel veel (slaap)plezier en hopen je een volgende keer weer te mogen servicen. Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Perfecte bank, hele goede levering

Hi Rinske, Bedankt voor je review. Heel veel (zit)plezier met je nieuwe Hay Mags bank. Hopelijk tot een volgende keer! Groeten Team Showroommodellen

Ik ben heel blij met mijn nieuwe aankoop

De service van het personeel is uitmuntend Ik kende de zaak in Heerlen niet en ga zal in de toekomst zeker nog de site bekijken van showroommodellen Ik gaf geen tien score Min punt was de meubelzaak heeft geen eigen privé parking Daarvan had men ons niet verwittigd Het was dus zoeken en met de stoel over de straat naar de parking stappen

Hallo Mieke, Dank voor je review! Fijn dat we hebben mogen helpen aan een mooie Vitra eetkamerstoel. Inderdaad kan het voorkomen dat verkooppartners geen parkeermogelijkheid in de directe omgeving hebben. Dit is uiteraard vervelend. Hopelijk maakt de ervaren service en de ontdekking van de winkel in Heerlen het goed. :-) In ieder geval veel (zit)plezier en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Great product, good condition, fast delivery

Great product, good condition, fast delivery

Hi Serban, Thanks for your review! We wish you a lot of pleasure with your new Hay Sofa. Looking forward to helping you again. Kind regards, Team Showroommodellen.nl

Site is overzichtelijk en je vind er mooie dingen

Ik ben via deze site in contact gekomen met Nel; designmeubels uit Amsterdam. We hebben een prachtige bank (showroom model) gekocht en een nieuwe daybed besteld.

Hoi Christine, Heel erg bedankt voor je mooie reactie. Goed dat je via onze partner bij ons terecht bent gekomen en daar geslaagd bent voor 2 mooie design meubels. We wensen je heel veel (zit/lig-)plezier en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Prachtig bed en goede service!

Vandaag is er een keurig bed geleverd en netjes in elkaar gezet. Heel blij mee!

Hallo Marcella, Dank voor je review! We wensen je veel (slaap)plezier toe in je Auping bed. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

toppie

een vlot proces en heb nu een prachtige plaid voor een super prijs.

Hi Barbara-Diddy, Dank voor je review! We wensen je een warme winter met de mooie Hem Design plaid. Hopelijk tot een volgende keer! Groeten Team Showroommodellen

Mooie stoel ziet er goed uit! Precies zoals ik had verwacht

Beste Tineke, Dank voor je review. We wensen je veel (zit)plezier met je Leolux fauteuil. We helpen je volgende keer graag weer aan een designmeubel van een topmerk. Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Uitstekende ervaring!

Prachtig spullen, superfijne communicatie met alle partijen en alles netjes volgens wens verlopen. We komen hier zeker terug!

Beste Daniëlle, Dank voor je fijne review. We zijn blij je te hebben mogen voorzien van een mooie eettafel. Veel plezier en tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Very kind and professional. I bought a Auping bed and everything went perfect . The attention of all the workers is 5 starts! Thank you very much for all! Linda

Dear Linda, Thank you for your nice review. We wish you a good night's sleep on your beautiful Auping bed. Hopefully see you next time! Sincerely Team Showroommodellen

Over Showroommodellen

Showroommodellen.nl is dé outlet voor designmeubelen met meer dan 600 internationale topmerken. Zo vind je kwalitatieve showroommodellen; banken, tafels, fauteuils, verlichting, bedden, kasten en woonaccessoires van o.a. Hay, Tempur, Kartell, Pode, Bert Plantagie, Artifort, Cappellini en Molteni & C. Showroommodellen.nl brengt voor potentiële verkooppartners; CBW-erkende interieurwinkels, producenten en leveranciers, vraag- en aanbod samen op ons gebruiksvriendelijke platform. Designliefhebbers die op zoek zijn naar betaalbare designmeubelen, kunnen dan eenvoudig zoeken, vergelijken en kopen.