Super Blij

Ik wil mijn tevredenheid uitspreken over mijn recente aankoop op showroommoddelen.com. Het aankoopproces verliep soepel en aangenaam en ik was onder de indruk van de kwaliteit van de klantenservice. De bank die ik heb ontvangen, voldoet perfect aan mijn verwachtingen, zowel qua design als qua comfort. Dank aan het hele team voor hun professionaliteit en aandacht voor detail. Ik zal niet aarzelen om uw site aan te bevelen aan mijn dierbaren en terug te komen voor toekomstige aankopen.

Beste Alexandre, Bedankt voor je hele mooie review! Fijn om te lezen dat de nieuwe Versmissen 2,5-zitsbank aan al jouw verwachtingen voldoet. En ook dat we je goed geholpen hebben. Van dit soort berichten krijgen wij nog meer energie :-). Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Nog niets geleverd!

Helaas…

Beste E, Wat vervelend dat er (nog) niets geleverd is. Helaas kunnen wij op basis van je doorgegeven e-mailadres geen order terugvinden. Weet je zeker dat bij Showroommodellen.nl besteld hebt? Je mag ons een mailtje sturen op [email protected] zodat we snel(ler) kunnen schakelen en dit probleem kunnen tackelen. Je mag van ons namelijk transparantie en duidelijkheid verwachten en als er niet geleverd is wat is afgesproken / betaald, dan is de gegeven 4 terecht. Wij willen er dan uiteraard alles aan doen, dit recht te zetten. Wij zien je reactie graag tegemoet! Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Bank W. Schillig

Zeer, zeer mooie zetel aan een zeer mooie prijs. Een bedrijf dat zich ook houdt aan de afspraken. De jongens van de levering waren ook heel vriendelijk.. Dit bedrijf is een aanrader.

Hi Gino, Dank voor je mooie review! Fijn om te lezen dat de nieuwe Schillig hoekbank goed bevalt. Het nakomen van afspraken zijn voor zijn zowel voor ons als onze verkooppartners erg belangrijk. We wensen je heel veel (zit)plezier toe en hopelijk mogen we je een volgende keer weer een vergelijkbare ervaring verschaffen. Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Alles was prima

Ze hebben de tafel mooi gemonteerd

Hallo Luc, Dank voor het achterlaten van je review. Fijn om te lezen dat de Bert Plantagie eettafel goed geleverd en gemonteerd is geworden. Veel (eet)plezier aan deze mooie tafel. Tot een volgende keer! :-) Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Wij zijn erg tevreden over het product de service en de levering.

Beste Lia, Dank voor het achterlaten van je review. Goed om te lezen dat je tevreden bent over het geleverde Leolux vloerkleed. We helpen je een volgende keer graag weer! Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Helemaal naar verwachting

Ziet er spiksplinternieuw uit.

Hi Kristl, Dank voor het achterlaten van je review. Fijn om te lezen dat zowel je nieuwe bureaustoel als de geboden service volgens verwachting is. We wensen je veel (zit)plezier toe. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Goed en duidelijk

De website is goed en duidelijk. De foto's erbij zijn ook goed. Snelle regeling met de winkel. Enkel heb ik de opmerking, dat de site mij eerst niet overtuigde. Dat kwam door de eenvoudige opmaak en enkel het kiyoh label er op stond. Het label was mij nog niet bekend, en ik twijfelde een even aan de echtheid van de site (sorry). Maar nu kom ik geregeld kijken!

Hi Katty, Dank voor het achterlaten van je review. Fijn om te lezen dat je goed geholpen bent via onze website en onze verkooppartner in Goes. En fijn dat je feedback geeft over het design van onze website. Waardevolle informatie die we meenemen om de website nog toegankelijker en betrouwbaarder te maken voor onze bezoekers! En je bent 24/7 welkom op onze website. :-) Veel plezier met je XOOON tv-meubel. Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Schattenjacht

Bij Showroommodellen stuitte ik op een verrassend groot assortiment aan kwaliteitsproducten. De indeling en navigatie van de website zijn zeer prettig, waardoor het voelt alsof je aan een schattenjacht begint, waarbij je pareltjes kunt ontdekken voor een zeer redelijke prijs. Wat betreft de afhandeling: die verliep vlekkeloos. Alles was keurig geregeld. Kortom, ik ben erg tevreden met mijn ervaring bij Showroommodellen. Als je op zoek bent naar kwaliteitsproducten voor een goede prijs, kan ik deze site zeker aanbevelen.

Beste Joris, Dank voor je mooie review! We blijven ons aanbod inderdaad dagelijks uitbreiden. Een schatkaart en schep zijn dus niet meer nodig. De designschatten zijn direct zichtbaar. Fijn ook dat de afhandeling soepel verliep. Dit is waar we onze partners op selecteren. We wensen je heel veel (slaap) plezier toe met/in je nieuwe Swissflex boxspring. Tot een volgende keer :-) Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Geluks momentje

Op een zondag een mail gestuurd en belletje gepleegd naar de showroom. Ontzettend aardig door de medewerkers te woord gestaan, alle vragen waren beantwoord. Direct de stoelen gekocht! Super snel geholpen met de factuur via de mail en reservering van de 6 showmodellen. Transport richting Sneek binnen een week geregeld en nu staan de pronkstukken al thuis. Ik geef een dikke 10+!!

Hi Ellis, Kijk dit zijn de reacties waar het we voor doen. Superleuk om te lezen dat je via ons bij onze verkooppartner in Maastricht terecht gekomen bent. En dat zij ervoor gezorgd hebben dat je de stoelen van Henders en Hazel binnen 10 dagen in Sneek geleverd hebt gekregen. We wensen je heel veel (zit)plezier toe en hopen jou nog veel meer geluksmomenten te bezorgen. Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Ruime keuzes, ga zeker nog eens shoppen.

Hallo Nico, Dank voor het achterlaten van je review! Fijn dat na de eerder geannuleerde order van de Leolux fauteuil alsnog een ander model in de smaak is gevallen. We wensen je heel veel plezier met de beide Leolux fauteuils. Tot een volgende keer :-) Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Great furniture, great service!

Dear Barbara, Thanks for your kind review. Good to read you're happy with our products and the service we offer. Looking forward to help you again in the future! Kind regards, Team Showroommodellen

Goed concept om vlot een overzicht te hebben

Op zoek naar een showroommodel kwam ik al snel op deze site uit. Toevallig stond er een bank op waar ik naar op zoek was. Digitaal een afspraak gemaakt om het te bezichtigen. Vrijdags naar de showroom geweest en maandag stond tegen een heel voordelige prijs de fonkelnieuwe bank al in ons huis!

Hi Sigrid, Dank voor het achterlaten van je review. Fijn om te lezen dat je via onze website snel de mooie 4x6sofa hoekbank hebt gevonden. Je eenvoudig een afspraak hebt kunnen maken en dat deze hoekbank vervolgens zo snel geleverd is. We wensen je veel (zit) plezier en helpen je een volgende keer graag net zo snel... :-) Met vriendelijke groeten Team Showroommodellen

Super site,al. 3x wat gekocht in 3 maanden.

Zeer positief deze site,nu 2x bankstelsel gekocht bij Gasse Mijdrecht en DN design in Dreumel en gelijk de plek gezien waar alles werd gemaakt,omdat we een dag eerder als onze afspraak hier in de buurt waren,werden we netjes geholpen,en kastje opgehaald in Andijk dus alles positief. Een keertje naar Lowik in Vriezenveen gereden voor een salontafel dat was iets minder omdat daar een grote beschadiging op zat en niet verteld in de advertentie (toch ruim 2 uur rijden) Maar verder super echt een aanrader.

Beste Koos, Dank voor je mooie review! Fijn om te lezen dat je ons vaker weet te vinden en zo al 5 verschillende meubels via ons hebt aangekocht. Top! Helaas was de rit naar Vriezenveen niet zoals verwacht. Dit mag uiteraard niet gebeuren. Ons uitgangspunt is altijd "what you see, is what you get". Dus ook beschadigingen dienen altijd goed omschreven te worden. We gaan dit bespreken met de desbetreffende verkooppartner. Alsnog bedankt voor je aankopen. We hopen dat je er veel plezier van gaat hebben. Tot een volgende keer! :-) Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Afspraak is afspraak.

Via de site Showroommodelken kwamen we een fraaie set van 6 eetkamerstoelen op het spoor. Ze waren in "onze kleur", zagen er prima uit en zaten geweldig. En de prijs was top. De bezorging was prima geregeld. Het telefoontje van de chauffeur dat hij over een uur voor de deur zou staan, was de kers op de taart.

Beste Jan, Dank voor je mooie review. Fijn om te lezen dat via onze website 6 Bert Plantagie eetkamerstoelen hebt weten te vinden. En met 44% korting. Een mooie deal. Tot een volgende keer! :-) Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Prima, vriendelijke bezorger en mooi op tijd.

Beste Hans, Bedankt voor je reactie. Goed om te lezen dat je tevreden bent over de Dekimpe eetkamerstoel en de daarbij horende levering. We wensen je veel (zit)plezier toe. Tot een volgende keer :-) Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Prachtige eettafel

Overzichtelijke website en goede informatie. Levering duurde wel iets langer dan beloofd

Hallo René, Dank voor het achterlaten van je review. Goed om te lezen dat je je weg op onze website goed hebt kunnen vinden. En dat je daarmee een mooie Bert Plantagie eettafel hebt weten te vinden. Levering is afhankelijk van drukte. Daardoor kan het sporadisch voorkomen dat de standaard levertermijn van 10 werkdagen niet gehaald wordt. Ondanks deze kleine hobbel hopen we toch dat je heel veel plezier gaat hebben van deze gloednieuwe tafel. Tot een volgende keer :-) Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Fijn geholpen

Fijn geholpen voor een leuke prijs

Beste Martien, Dank voor je review. Goed om te lezen dat je een prettige service via ons platform hebt mogen ervaren. We wensen je veel (zit)plezier met de 2 Leolux fauteuils. We helpen je een volgende keer graag weer! :-) Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

overzichtelijke website met aantrekkelijke prijzen voor kwaliteitsmeubelen

Eenvoudig zoeken en selecteren en praktische foto's en omschrijving van het product

Beste Conny, Bedankt voor het achterlaten van je review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent in de manieren waarop je de designmeubels kunt vinden. En dat ook nog eens tegen mooie prijzen ;-). We wensen je heel veel plezier met de gloednieuwe Bert Plantagie eettafel. Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Positief

Zeer professionele begeleiding middels video presentatie vanwege de grote afstand gaf ons de doorslag

Hallo Theo, Dank voor het achterlaten van je review. De afstand van jouw locatie tot de locatie van de verkooppartner bedraagt inderdaad meer dan 220km. Mede vanwege die reden hebben wij het concept van video-bellen geïntroduceerd. Daarmee kun je eenvoudig, zonder te reizen, jouw meubel bekijken. Fijn om te lezen dat wij je hiermee hebben kunnen helpen aan een mooie en gloednieuwe Bert Plantagie eettafel. We wensen je er heel veel plezier mee en tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

uitstekend

Alles is prima verlopen, vriendelijk en correct, afspraken nagekomen. Wij zijn tevreden.

Beste Anita, Dank voor het achterlaten van je mooie review. Fijn om te lezen dat alles volgens verwachting is verlopen. We wensen jullie heel veel (slaap)plezier toe met/in jullie nieuwe Auping Auronde bed. Tot een volgende keer :-) Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Toptafel voor een topprijs

Op de website kun je heel gericht zoeken, maar ook "Neuzen". De geboden filters om te kunnen sorteren zijn erg goed gekozen: zo verdoe je je tijd niet met scrollen langs allemaal producten die je ècht niet wilt hebben. In feite dus winkelen vanuit je huiskamer, maar wel met voldoende informatie. Onze tafel werd goed verpakt afgeleverd, zodat het blad nauwelijks risico op beschadiging liep. Zelf even de poten er (weer) onder schroeven en hup! Daar staat ons pronkstuk: een prachtige eettafel, precies zoals we hem wilden hebben!

Beste Theo, Dank voor je mooie review! We hebben de filters inderdaad aangebracht om het voor onze websitebezoekers zo eenvoudig mogelijk te maken. Fijn dat je er goed gebruik van hebt gemaakt. Super dat je hiermee de mooie Bert Plantagie eettafel hebt gevonden. We wensen je er heel veel plezier mee. Tot een volgende keer! :-) Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Klantvriendelijk geholpen. Goede adviezen. Top kwaliteit

Wij hebben topkwaliteit eetkamerstoelen gekocht. Als nieuw. Passen uitstekend bij ons interieur. Prima zitcomfort en mooi leder. Vakkundig advies gekregen. Een aanrader dus.

Beste Jan, Dank voor het achterlaten van je review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de aankoop van de Gealux eetkamerstoelen. We wensen je heel veel (zit)plezier en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Mooie design meubels tegen een aangename prijs

Van bestellen tot leveren aangenaam en vlot verlopen.

Beste Dirk, Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de aankoop van de MDF Italia eetkamerstoelen en de geboden service die hier mee samenhangt. We wensen je veel (zit)plezier toe en tot een volgende keer! :-) Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Heel tevreden .

Wij zijn zeker heel tevreden met onze aankoop bij Showroommodellen NL Voor ons zeker een aanrader. Onze zitbank is zo goed als nieuw .Top servies. Top vervoer. En heel vriendelijk personeel zeker 10/10 Tot volgende keer .

Hallo Yvette, Dank voor het achterlaten van je mooie review! Fijn om te lezen dat voldaan is aan je verwachtingen. We wensen je heel veel (zit)plezier met de Jori 2,5-zitsbank. Graag tot een volgende keer! :-) Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Prima. Snelle afhandeling.

Ik vond precies het vloerkleed dat ik zocht. Volgende dag heb ik het zelf opgehaald. Het was redelijk in de buurt en ik vond de bezorgkosten relatief hoog. Zeer tevreden.

Beste Geert, Bedankt voor het achterlaten van je review! Fijn dat je via ons geslaagd bent voor een mooi Pode vloerkleed. We wensen je heel veel plezier ermee. Tot een volgende keer! ;-) Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Over Showroommodellen

Showroommodellen.nl is dé outlet voor designmeubelen met meer dan 700 internationale topmerken. Zo vind je kwalitatieve showroommodellen; banken, tafels, fauteuils, verlichting, bedden, kasten en woonaccessoires van o.a. Hay, Tempur, Kartell, Pode, Bert Plantagie, Artifort, Cappellini en Molteni & C. Showroommodellen.nl brengt voor potentiële verkooppartners; CBW-erkende interieurwinkels, producenten en leveranciers, vraag- en aanbod samen op ons gebruiksvriendelijke platform. Designliefhebbers die op zoek zijn naar betaalbare designmeubelen, kunnen dan eenvoudig zoeken, vergelijken en kopen.