Perfect, en dit vanaf de bestelling tem de levering !

Een eerste en wat ons betreft perfecte ervaring met Showroommodellen. Zeker voor herhaling vatbaar en een referentie voor velen. We maken een warme aanbeveling in onze kennissenkring. Van harte dank !

Hallo Jorgo, Dank voor je mooie review. Goed om te lezen dat de service aan je verwachting heeft voldaan. En nog beter om te lezen dat je ons aanbeveelt. Spreekt het voort... :-) Hopelijk mogen we je snel weer voorzien van een mooi meubelstuk. Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Wat ik bestelt heb, heb ik ontvangen. Zoals de foto’s aangaven heb ik gekregen. Kortom de kleine beschadigingen waren zoals de foto’s aangaven. Dus eerlijkheid is TOP. De extra korting was welkom en de afleverdag en tijd waren perfect. De tafel werd door de medewerkers ter plekke in elkaar gezet dit naar tevredenheid. Groet Pim de Ruiter

Hallo Pim, Dank voor je fijne reactie. Eerlijkheid staat bij ons inderdaad erg hoog in het vaandel! Goed om te lezen dat jij dit ook zo ervaren hebt. We wensen je veel plezier met je mooie eettafel en hopelijk mogen wij je in de toekomst vaker voorzien van een meubel. Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Fantastische aankoop!

Prettige correspondentie, snelle levering! Professioneel team van bezorgers, werkte bijzonder netjes met het plaatsen van het meubilair en namen alle verpakkingsmaterialen mee. Absoluut een aanrader!

Hallo Ferry, Dank voor je review! We wensen je veel (zit)plezier met je mooie hoekbank. Geniet ervan. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen.nl

zalige winkel

snel, leuk geprijsd, mooie spullen, goede service

Hoi Paul, Dank voor je mooie review! Heel veel plezier met je stoel, plaid en hanglamp. Hopelijk tot een volgende keer! Groeten Team Showroommodellen.nl

Snelle levering van mooie en scherp geprijsde lamp

Ik was op zoek naar een nieuwe bureaulamp. Na een korte zoektocht een mooi exemplaar gevonden die ik eenvoudig kon bestellen. Binnen 4 dagen de lamp (in nieuwstaat) in huis. Echt een aanrader!

Beste Marc, Dank voor je positieve review en gaaf dat de bureaulamp bevalt. Veel plezier met deze lamp en hopelijk tot ziens! Groeten Team Showroommodellen

Alles liep goed

Product goed, communicatie goed

Hallo Boudewijn, Dank voor je review! We wensen je veel plezier met je nieuwe tafellamp. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Top products, prices and delivery!

Hi Barbara, Thanks for your kind review! We hope you enjoy your new furniture. See you next time! Yours sincerely, Team Showroommodellen

Alles verliep keurig volgens afspraak.

Prima afhandeling, de bestelling is in uitstekende staat. De levering verliep precies volgens plan.

Hallo Rieks, Dank voor je positieve reactie! Heel veel (zit)plezier met je relaxfauteuil en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Net en zeer vriendelijk personeel, mooie spullen!

In 1 woord, prima!

Vlotte service!

Beste Tom, Bedankt voor je reactie. We wensen je veel (zit)plezier met en op je nieuwe Showroommodel! Hopelijk tot een volgende keer. Groeten, Team Showroommodellen.nl

Mooi mooi mooi

Zetels zijn zeer mooi , had ze echter veel donkerder verwacht. Kleur op de foto was donkegroen....jammer dat ze niet in zeeland te bezichten waren.

Hallo Caroline, dank voor je reactie. Fijn dat de zetels bevallen. Aangezien wij werken met veel verschillende partners in Nederland en België is het helaas niet mogelijk ons volledige aanbod in Zeeland te bezichtigen. Voor een volgende keer is het uiteraard ook mogelijk om een videobezichtiging in te plannen. Je krijgt dan wellicht een nog beter beeld van de kleur. Voor nu wensen we je veel (zit)plezier met de mooie Modernica eetkamerstoelen en de Bongo 3-zitsbank. Groeten Team Showroommodellen

prima geleverd

de kast was binnen 2 weken geleverd, prima!

Bedankt voor je positieve reactie Francine! We wensen je veel plezier met je mooie kast. Groeten Team Showroommodellen

Mooie bank

We zijn heel blij met onze nieuwe bank. De bank was zoals omschreven en op de foto's! Heeft geen gebruikssporen! Snelle en vriendelijke levering.

Hoi Loes, bedankt voor je leuke reactie! We wensen je veel zitplezier. Groeten Team Showroommodellen

Mooi product voor mooie prijs

Prima website, veel diversiteit aan mooie producten, hele klantvriendelijke en zeer vlotte afhandeling. Ik kijk regelmatig of er iets van mijn gading verkrijgbaar is. De gigantische levertijden van nieuwe producten is ontmoedigend, dus altijd even hier kijken kan interessant zijn.

Hi Liz, dank voor je mooie review! Wij zijn en blijven dagelijks bezig om de mooiste producten aan onze website toe te voegen. Dus regelmatig checken is zeker aan te raden :). En inderdaad onze producten worden binnen 10 werkdagen geleverd. Dus het lange wachten op een nieuw meubelstuk hoort bij ons tot de verleden tijd! Groeten Team Showroommodellen

SUPERCONTENT

Uitzoeken was moeilijk,maar zodra we deze aanbieding zagen ,was de beslissing meteen overtuigend opgelost.afspraken contacten ,leveiring,waren zonder enige zorg.wij zijn echt enorm tevreden.wij durven dit alles ,de ganse omkadering zeker aanbevelen aan,zelfs de grootste twijfelaars .weet....wij zijn 85tigers,en dit zonder twijfels .

Hallo Christina, Bedankt voor jullie leuke reactie. Fijn om te lezen dat alles duidelijk was en dat jullie tevreden zijn. Veel plezier met jullie salontafel en hopelijk zien we jullie snel weer terug op onze website! Team Showroommodellen

Mooi meubelstuk

Op deze manier kun je een meubelstuk kopen voor een schappelijke prijs

Hallo E, Dank voor je reactie. Inderdaad. Bij ons vind je meubels van A-merken voor de scherpste prijzen. Groeten Team Showroommodellen

Prima, zoals het hoort

Bestelling en levering verliepen zoals verwacht. Het showroommodel was inderdaad, zoals beschreven, als nieuw zonder enige sporen van enig gebruik.

Hallo Nicole, Bedankt voor je mooie review! Fijn dat alles naar wens is gegaan. We wensen je veel plezier met je mooie salontafel. Groeten Team Showroommodellen

Service, kwaliteit is goed.

Levering volgens afspraak en bestelling geheel naar wens.

Hoi Ben, Dank voor je review! En fijn dat alles naar verwachting was. Hopelijk tot ziens op onze website! Groeten Team Showroommodellen

Prima, deal was goed, winkelier was goed, product is prachtig

Prachtig product, zeer tevreden over service bedrijf, goede prijs aardige verkoper

Hoi Hilje, Dank voor je leuke reactie. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service en dat de bezichtiging bij onze verkooppartner uiteindelijk geleid heeft tot een mooie nieuwe lamp! Groeten Team Showroommodellen

Alle stappen in het proces keurig uitgevoerd

Zeer positief. Van online bestelling tot levering alles tip top.

Goede kwaliteit en prima service

Eerste aankoop van een showroommodel en heel tevreden met de kwaliteit. Bij aflevering werd alles keurig uitgepakt en verpakkingsmateriaal meegenomen.

zeer positief

correcte afhandeling en vriendelijke ontvangst in Axel

een prachtige fauteuil van De Sede !!!!

Ik kocht al verschillende mooie stukken bij de showroommodellen en ben ik hier uiterst tevreden over.

Super afhandeling

Tafel gekocht in Limburg. Aangeboden werd om deze te verhuizen naar een vestiging van de winkel die veel dichterbij was. Dat scheelde behoorlijk in reistijd. Kwaliteit van de tafel was uitstekend en de afhandeling van de mensen heel vriendelijk!

Mooie giorgetti ! Snelle levering, zeer correct.

Over Showroommodellen

Showroommodellen.nl is dé outlet voor designmeubels met meer dan 300 internationale topmerken. En dat is handig. Want zo bezoek jij waar en wanneer je wilt de mooiste showrooms van Nederland en België. We geven je een compleet overzicht van de showroommodellen die interieurwinkels, producenten en leveranciers te koop aanbieden. Met kortingen tot wel 70%. Regelmatig vind je hier een nieuw aanbod van onder andere tafels, banken, stoelen, fauteuils, kasten, bedden en accessoires in perfecte staat of met gebruikerssporen of kleine beschadigingen.