Alles verliep perfect

Best spannend om van een plaatje toch een kostbaar meubel te kopen, maar toch de gok genomen. Daarna kreeg ik te zien waar het meubel stond en kon ik wat meer fotos zien. Dat zou de beslissing hebben vereenvoudigd. Op mijn vraag werd snel en duidelijk antwoord gegeven. De vezorigngsafspraak liep ook perfect, snel en een duidelijke tijdspad. De bezorging ging top: twee leuke nette mannen die met zorg het meubel plaatste. En positief over hun werk spraken. Ook leuk. En het meubel? Dat is nog mooier dan ik dacht.

Beste Carlien, Wat een leuke review! Dank voor het achterlaten. Het kopen van een dressoirkast, zonder deze in het echt gezien te hebben, kan inderdaad een risico zijn. Echter, door het toevoegen van de juiste informatie en goede afbeeldingen proberen wij het risico zoveel mogelijk te verkleinen. Daarnaast kun je uiteraard ook nog altijd een (video)bezichtiging via onze website inplannen. Fijn om te lezen dat het nemen van de gok heeft geleid tot het juiste resultaat. Ook nog eens met een goede "bezorgingservaring". :-) Heel veel plezier met het dressior en tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

mooie bank gekocht voor een redelijke prijs

Snel afspraak kunnen maken voor bezoek aan showroom. Vriendelijk ontvangen en mooie bank gekocht voor een redelijke prijs. Werd uit voorraad direct geleverd.

Hallo Pieter, Dank voor het achterlaten van je review. Goed om te lezen dat je een positieve ervaring hebt met zowel het bezoek aan de showroom als de aankoop van je mooie Pode 3-zitsbank. We wensen je heel veel (zit)plezier toe. Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Super(met 1 verbetering)

Heb bij 2 verschillende winkels een showroom model gekocht,en bij allebei de zaken super geholpen,en ook de prijs voor levering was super,ALLEEN nu kwam vanmorgen een bank,waar we niks van wisten,na onderzoek kwamen we er achter dat zaterdag een mailtje is verstuurd met een leverdatum maar die is in me ongewenste mail gekomen,misschien beter even bellen waarom geven we dan een telefoonnummer door nu zit ik met 2 banken(hoekbank 380-250) en nieuwe bank en 3 fauteuils)moest van me werk terugkomen om te werken,dus als tip bij afspraak maken via telefoon

Beste Koos, Dank voor het achterlaten van je review. Vervelend dat de communicatie mbt levering vanuit onze verkooppartner niet helemaal zo gelopen is als verwacht. We zullen ervoor zorgen dat je suggestie mbt bellen, nogmaals benadrukt wordt. Zodat miscommunicatie zoveel als mogelijk wordt voorkomen. Voor nu in ieder geval heel veel (zit)plezier met jouw nieuwe DN Design banken en fauteuil. Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

een héél goede ervaring.

Allemaal plussen! + De geleverde meubelstukken waren in perfecte staat + De communicatie met zowel 'Showroommodellen' als de individuele leveranciers verliep vlekkeloos en aangenaam + De levering was snel en stipt, met bezorgers die een perfecte service leverden (tot en met het positioneren van een tapijt) + De prijs voor de levering in België was zeer schappelijk

Hallo Frank, Dank voor je mooie review! Fijn om te lezen dat je op meerdere fronten tevreden bent met de geboden service, zowel door Showroommodellen als door onze partners. We wensen je veel plezier toe met het vloerkleed en de mooie salontafel. Tot een volgende keer ;-) Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Goede ervaring met firma waar de aankoop is gedaan.

Via jullie site snel doorgeleid naar firma waar product te bezichtigen was. Prettige afhandeling verdere met de verkoper..

Hallo Helmie, Dank voor het achterlaten van je review! Fijn om te lezen dat je goeie ervaringen hebt met onze website en onze verkooppartner. We wensen je heel veel (zit)plezier met de Leolux eetkamerstoelen. Tot een volgende keer ;-) Met vriendelijke groeten Team Showroommodellen

Prima service, van bestelling tot levering alles zeer goed geregeld.

Wij hebben een tafel van Bert Plantagie gekocht. De tafel is precies zoals op de site beschreven en de term "als nieuw" dekt helemaal de lading. De tafel is perfect en de prijs zeker waard, ze werd snel geleverd en de service van de bezorgers liet niets te wensen over.

Beste Betty, Dank voor het achterlaten van je review. Fijn om te lezen dat de mooie Bert Plantagie eettafel zo is, zoals deze op onze website stond en vervolgens ook nog eens met goede service geleverd is. We wensen je heel veel (eet)plezier toe en tot een volgende keer ;-). Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Duidelijke site met soms leuke items

Ik ben bij toeval op de site terecht gekomen, wist niet dat deze bestond. Leuke kastjes in mijn geval maar soms ook wel prijzige. De bezorging moet nog komen. Daar was wat vertraging opgelopen.

Hallo Mirjam, Dank voor het achterlaten van je review. Goed dat je ons hebt weten te vinden en bij ons de mooie Staud kledingkast hebt aangekocht. We bieden inderdaad designmeubels aan, afkomstig uit het hogere segment. Deze hebben in de regel een betere kwaliteit en zijn daarom ook duurzaam. Daarom kan de gemiddelde prijs wellicht hoger zijn dan kasten die in massa geproduceerd en verkocht worden. We wensen je in ieder geval veel plezier met je aankoop. Tot een volgende keer :-) Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Zoals aangegeven nette eetkamerstoelen en zorgvuldig afgeleverd

Alles is goed verzorgd en daarnaast goede toelichting over geadviseerd gebruik en onderhoud.

Beste A, Dank voor het achterlaten van je review! Fijn om te lezen dat je bestelling en de uitlevering van de mooie Rolf Benz eetkamerstoelen, volgens verwachting is. We wensen je heel veel (zit)plezier toe en we helpen je een volgende keer graag weer! Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Smullen al die mooie meubels

Ik houd van design, wat samenkomt in het overzicht van showroommoddelen en ook nog tegen zeer aantrekkelijke prijzen. Fantastisch, ik wil graag op de hoogte gehouden worden

Beste Toon, Dank voor je mooie review! Wij houden ook van (een ruime collectie aan) designmeubels! En ook wij houden van scherpe prijzen. Het lijkt er op alsof we vrienden kunnen blijven... ;-) Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en je ontvangt wekelijks het nieuwste aanbod in je mailbox. Uiteraard ben je, zo vaak als je wilt, welkom op onze website. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Tolle Plattform für exclusive Möbel

Wer das Besondere in seinem Zuhause erleben und genießen möchte, findet hier eine hervorragende Auswahl hochwertiger Möbel zu erstaunlich günstigen Preisen.

Lieber Gerhard, Danke für die nette Rezension! Tatsächlich versuchen wir, die Qualität unseres Sortiments hochzuhalten, indem wir nur Möbel auswählen die unter die Rubrik A-Marke und Design fallen. ;-) Wir wünschen Ihnen viel Spaß mit dem wunderschönen Bert Plantagie Esstisch. Bis zum nächsten Mal! Mit freundlichen Grüßen Team Showroommodellen

Geweldige aankoop

Een kwaliteits zitbank voor een hele goede prijs, en ook nog is gratis thuis geleverd!

Hoi Steven, Dank voor je review! Fijn om te lezen dat we aan je verwachtingen voldaan hebben. Veel van onze meubels worden inderdaad kosteloos bezorgd. Heel veel (zit)plezier met de Schillig zitbank. Tot een volgende keer ;-) Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Snelle en efficiënte bestelling en levering van een topproduct

Het bestellen op de website ging erg makkelijk. Het was exact het model waar ik naar op zoek was. De levering vond plaats precies zoals besproken en werd in huiskamer afgeleverd. En het staat perfect. Helaas was er wel een hele kleine beschadiging die ik pas na levering ontdekte. Gelukkig kon ik dit makkelijk zelf herstellen. Maar ik zou het fijner gevonden hebben als dit al op website vermeld zou zijn, eventueel met foto.

Beste Frank, Bedankt voor het achterlaten van je review. Altijd fijn om te lezen dat je via ons platform de mooie Bert Plantagie eetkamerstoelen hebt kunnen vinden. Jammer van de beschadiging. We gaan schakelen met de verkooppartner en jouw feedback meenemen. Normaliter worden alle beschadigingen, zoals het hoort, vermeld bij het betreffende product. In ieder geval fijn dat je de beschadiging zelf hebt kunnen herstellen! We wensen je heel veel (zit)plezier toe. Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Keurige aflevering

Rekening gehouden met gevraagde afleverdatum

Hallo Ritha, Bedankt voor je review! Fijn dat je al meerdere bestellingen bij ons geplaatst hebt. Zover mogelijk houden onze verkooppartners inderdaad rekening met het moment van afleveren. In sommige gevallen kan dit zelfs tot een half jaar na aankoop. We wensen veel licht- en zitplezier toe. Tot een volgende keer! :-) Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Super tervreden met onze eerste ervaring bij Showroommodellen

We kwamen op de site van Showroommodellen exact het ertikel tegen wat we zochten, vervolgens werd precieszoals afgestemd een afspraak geregeld met de aanbieder en daar voldeed het artikel perfect aan onze verwachting. ik kan niet bedenken welke ruimte er is voor verbetering.

Beste Pieter, Dank voor het achterlaten van je review! Fijn om te lezen dat je bij ons de mooie Castelijn boekenkast hebt kunnen vinden. We wensen je heel veel plezier met dit meubel. Tot een volgende keer :-) Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

zeer tevreden

Op de site vind je diverse meubelen en accessoires voor de woning. Het product dat ik heb gekocht is van zeer goede kwaliteit. De kast is inmiddels geleverd en staat prachtig in mijn woonkamer. Ik denk dat ik zonder deze site deze kast nooit had gekocht.

Hi Astrid, Dank voor je review. We hebben inderdaad een ruim aanbod van inmiddels 7.000+ producten voor (bijna) elke ruimte in huis. Fijn om te horen dat het Novamobilli dressoir goed past in jullie woonkamer. Heel veel plezier en tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Absoluut tevreden.

Ik ben zeer tevreden met de aankoop bij Showroommodellen. Wat ik nog op prijs zou stellen: nu moet je via mail vragen waar het model te koop is. Ik zou het op prijs stellen als op de site bij de showroommodellen meteen te zien is bij welke zaak het artikel te bezichtigen is.

Beste T, Dank voor het achterlaten van je review. Fijn om te horen dat de aankoop naar wens is. Er zijn een aantal redenen waarom we de locatie niet direct tonen. De belangrijkste is dat we de verkopende partner in staat willen stellen het product optimaal te presenteren. Daarmee krijg je als geïnteresseerde de beste versie van het product te zien. Heb je de volgende keer een vraag over de locatie, gewoon even bij ons aan de bel trekken. Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Mooie kast!

Ik ben erg blij met de kast, er is werkelijk niets negatiefs over te melden. Ik houd de site voortaan in de gaten!

Beste Marjolein, Bedankt voor het achterlaten van je review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over je Feelings boekenkast en de bijbehorende service. Mocht er onverhoopt toch iets zijn, je weet ons te vinden! Tot een volgende keer :-) Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Dank zij jullie secretaresse Silvana kon ik toch de lamp fotonen kopen bij Hoefsloot in Elst

Ik wilde een lamp kopen bij Hoefsloot in Elst. Hij bleek verkocht, hoewel hij op tafel stond bij andere uitverkoop spullen. Op showroommodellen stond ook zo’n lamp. Deze bleek dezelfde te zijn van Hoefsloot. Via tussenkomst van Silvana heb ik de lamp toch kunnen kopen. Dus dank daar voor.

Beste Monique, Wat een mooi compliment! Wij gaan met alle liefde net dat stapje verder voor onze bezoekers / klanten. Wij wensen je heel veel plezier met de mooie Tonone Bolt tafellamp en hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, Silvana Team Showroommodellen

Huis van vertrouwen

Correcte bestelverwerking, correcte levering en correct produkt. Deze firma kan je ten volle vertrouwen voor een aankoop via internet.

Beste Hans, Wat een mooie review! Dank voor het delen van je gevoel. Het bieden van transparantie en heldere communicatie zijn aspecten waar wij erg veel waarde aan hechten. Fijn om te lezen dat dit overkomt. We wensen je veel plezier en licht toe met de staande lamp van Artemide. Tot een volgende keer :-) Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Hi Ellen, Dank voor je review. We wensen je veel (zit)plezier met de 2 fauteuils, poef en 4-zitsbank van Duresta. Tot een volgende keer :-) Met vriendelijke groeten Team Showroommodellen

top

top klopt 100% zoals omschreven aanrader

Hallo Diana, Dank voor je review. Mooi om te lezen dat de 6 eetkamerstoelen van Henders & Hazel aan de verwachtingen voldoen. We wensen je veel zitplezier en tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Kopen zonder zorgen, uitmuntende service.

Uitmuntende service, onmiddelijke reactie op vragen, men doet wat ze beloven. Meubel precies als omschreven kundig geplaatst.

Beste WJ, dank voor je mooie review. Goed om te zien dat je al 2 mooie aankopen bij ons hebt gedaan. Fijn ook dat je onze service prijst. Een van de zaken waar we inderdaad veel aandacht aan besteden. We wensen je veel plezier met het dressoir en de 3-zitsbank. Tot een volgende keer! :-) Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Perfecte service en info

Aankoop via website met onmiddellijke feedback van leveringstijd. Alles verliep vlot en duidelijk, een aanrader.

Hi Sophie, Dank voor het achterlaten van je review. Goed om te lezen dat je tevreden bent over je aankopen en de service. We wensen je veel plezier met de wandkast en het vloerkleed. Tot een volgende keer :-) Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

snel geleverd.

toen ik de stoel besteld had, heb ik een aanbetaling gedaan, en toen dat niet lukte, kreeg ik iemand aan de telefoon, die mij met alle geduld weg wijs maakte, dat vond ik bijzonder aardig. intussen is de stoel geleverd en ben ik er erg blij mee. jeanne

Hallo Jeanne, Dank voor je review. Het kan in sommige gevallen voor komen dat betaling niet direct lukt. Gelukkig heb je ons gebeld. Daardoor is er nu een mooie Leolux Pallone fauteuil bij jou geleverd. We wensen je veel (zit)plezier in/met deze gave stoel. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

TOP!

Al meerdere keren besteld, altijd keurig, netjes etc.

Hallo Annemarie, Dank voor je review. Goed om te lezen dat alles volgens verwachting verloopt. Daar doen we het voor :-). Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Over Showroommodellen

Showroommodellen.nl is dé outlet voor designmeubelen met meer dan 700 internationale topmerken. Zo vind je kwalitatieve showroommodellen; banken, tafels, fauteuils, verlichting, bedden, kasten en woonaccessoires van o.a. Hay, Tempur, Kartell, Pode, Bert Plantagie, Artifort, Cappellini en Molteni & C. Showroommodellen.nl brengt voor potentiële verkooppartners; CBW-erkende interieurwinkels, producenten en leveranciers, vraag- en aanbod samen op ons gebruiksvriendelijke platform. Designliefhebbers die op zoek zijn naar betaalbare designmeubelen, kunnen dan eenvoudig zoeken, vergelijken en kopen.