Perfecte service en info

Aankoop via website met onmiddellijke feedback van leveringstijd. Alles verliep vlot en duidelijk, een aanrader.

Hi Sophie, Dank voor het achterlaten van je review. Goed om te lezen dat je tevreden bent over je aankopen en de service. We wensen je veel plezier met de wandkast en het vloerkleed. Tot een volgende keer :-) Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

snel geleverd.

toen ik de stoel besteld had, heb ik een aanbetaling gedaan, en toen dat niet lukte, kreeg ik iemand aan de telefoon, die mij met alle geduld weg wijs maakte, dat vond ik bijzonder aardig. intussen is de stoel geleverd en ben ik er erg blij mee. jeanne

Hallo Jeanne, Dank voor je review. Het kan in sommige gevallen voor komen dat betaling niet direct lukt. Gelukkig heb je ons gebeld. Daardoor is er nu een mooie Leolux Pallone fauteuil bij jou geleverd. We wensen je veel (zit)plezier in/met deze gave stoel. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

TOP!

Al meerdere keren besteld, altijd keurig, netjes etc.

Hallo Annemarie, Dank voor je review. Goed om te lezen dat alles volgens verwachting verloopt. Daar doen we het voor :-). Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Snelle en prima service

De salontafel die ik hier heb gekocht, heeft mijn woonkamer een nieuwe uitstraling gegeven, en de service was vlot en vriendelijk. Bedankt voor het mooie meubelstuk en de goede service.

Hi Stan, Dank voor je review! Goed om te lezen dat de Metaform salontafel je woonkamer heeft doen stralen. En ook dat onze verkooppartner zijn beste beentje voor heeft gezet. We wensen je veel plezier toe en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Praktisch, klantvriendelijk, kwaliteit

Fijn dat we konden bezichtigen, geen beschadigingen, tevreden over de koop

Hi Esther, Dank voor het achterlaten van je review. Fijn om te lezen dat de Tempurmatras voldoet aan je verwachting(en). We wensen je veel (slaap)plezier toe en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Super tevreden!

Mijn ervaring met Showroommodellen.nl was uitstekend! De Leolux Devon hoekbank die ik gekocht heb, is in volledige nieuwstaat. En de prijs was meer dan redelijk. De levering verliep vlot en professioneel. Ik ben dolblij met mijn aankoop en kan Showroommodellen.nl van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar prachtige designmeubelen.

Hi Marc, Wat een leuke review. Dank voor je aankoop van de Leolux Devon bank. Goed om te lezen dat de levering via onze verkooppartner goed is verlopen. Heel veel (zit)plezier met je nieuwe bank en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Heel vriendelijk en informatief goed geholpen

Vindt dat ik prettig en vriendelijk geholpen ben en ook goede zorg geboden voor mijn aankoop

Hi Marianne, Dank voor het achterlaten van je review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de service van ons en onze verkooppartner. We wensen je veel (zit)plezier op de DN Design 3-zitsbank. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

supercontent, al lang naar op zoek en zo toch gevonden

kon niet meer aan mijn verwachtingen voldoen

Hi Karl, Dank voor je review. Veel plezier met de Auping dekbedovertrekken. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Goede aankoop gedaan

We hebben een mooie stoel van Label gekocht, goed geholpen, fijne zaak

Hi Boukelien, Dank voor je review! Fijn om te lezen dat je tevreden met de aankoop van de mooie Label Hidde fauteuil. We wensen je heel veel (zit)plezier en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Mijn droombank binnen twee weken thuis!

De bestelling online verliep heel vlot en de levering binnen twee weken vond ik bijzonder prettig. Duidelijke en goede communicatie per mail over waar in het proces mijn aankoop zich bevond. Daarnaast was er ook nog eens een bijzonder vriendelijke en gezellige transporteur die de bank keurig op de juiste plek heeft gezet. Ik ben echt enorm tevreden met mijn aankoop en het aankoopproces.

Hi Bernadette, Bedankt voor je leuke review! Fijn om te lezen dat je jouw nieuwe Leolux 2-zitter zo snel geleverd hebt gekregen. Uiteraard een van onze kernpunten. Nog beter je daarover goed geïnformeerd bent geworden. Ook dat vinden wij heel belangrijk, onze klanten goed en persoonlijk informeren. Hopelijk mogen we je vaker van dienst zijn! :-) Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Liep super soepel

Via de site een bezichtigingsafspraak gemaakt voor diezelfde middag. Daar gelijk de aankoop gedaan. Mooie korting en goede service.

Hi Eva, Dank voor je review. Fijn om te lezen dat de Vitra fauteuil aan je verwachting voldeed en dat je daarna gelijk de aankoop hebt gedaan. We bieden altijd minimaal 20% korting en we sturen ook op een hoge graad van service. Goed dat je beide ervaren hebt :-). Voor nu veel (zit)plezier en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

laten we het niet te complex maken, hierbij herhaling: product naar verwachting en afleverig ok dus wat zou ik nog meer moeten willen??

Beste Peter, Dank voor het achterlaten van je review. En zoals je zelf al zegt, goede dingen mogen best herhaald worden :-). Waarschijnlijk daardoor dat je ons al voor de 3e keer weet te vinden. Dank! We wensen je veel (zit) plezier met je Calia Italia zitbank. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Mooie stoel voor een mooie prijs

Heel duidelijke communicatie over de bestelling en de aflevering, fijn de aankondiging van het tijdstip ook. Stoel had wel een klein opfrisbeurtje nodig (paar kleine veldjes en wat stoffig) maar is nu helemaal in tiptop staat! Wij zijn er erg blij mee!

Beste Ineke, Bedankt voor het achterlaten van je review. Goed om te lezen dat de communicatie voldoet aan je verwachting! Het kan inderdaad voorkomen dat een showroommodel wat lichte gebruikssporen heeft. Maar zo te lezen zorgen jouw poets-skills ervoor dat de Bree's New World fauteuil er weer als nieuw uitziet. We wensen je heel veel (zit) plezier en hopen je in de toekomst weer te mogen helpen. Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Prachtige zetel voor goede prijs

Leolux zetel gekocht, supersnel geleverd, in absolute nieuwstaat.

Beste Yvette, Dank voor je review! Veel van onze producten zijn inderdaad in absolute nieuwstaat. Heel veel (zit)plezier met je nieuwe Boavista bank. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Professioneel, vriendelijk en deskundig

We hebben heel plezierig zaken gedaan met showroommodellen. Ze hebben een mooi aanbod, waar we de dressoir van onze dromen vonden. We vonden de manier waarop we behandeld werden professioneel en vriendelijk. Ook de montage vindt plaats door mensen die duidelijk zeer ervaren zijn.

Hallo Bas, Bedankt voor je mooie review! Goed om te lezen dat jullie een prettige ervaring met ons en onze verkooppartner hebben. Daar doen we het voor! :-) Hopelijk mogen we je een volgende keer ook weer van dienst zijn. Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Telefonisch goede info gehad en meegedacht over de transportkosten, daarna geleverd volgens afspraak en heel tevreden met de stoel

Hallo Ellen, Dank voor je review. Waar het kan proberen we inderdaad altijd mee te denken om het transport zo efficient mogelijk te maken. Hopelijk mogen we je een volgende keer weer zo helpen. We wensen je veel plezier met de Bert Plantagie eetkamerstoel. Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Goede bank. Doordat we via de site kochten was het transport goedkoop. Prima site.

Beste K, Bedankt voor je review! Goed om te lezen dat jullie de juiste keuze gemaakt hebben voor de Leolux hoekbank. We wensen jullie veel (zit)plezier en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

prachtig, snel en goede prijs

iedere keer weer een prachtige aankoop op deze geweldige site.

Beste Paul, Dank voor je review. Als trouwe bezoeker en klant hebben we je inderdaad al vele malen mogen helpen. Goed om te lezen dat je blij bent met ons aanbod en onze service. Daar doen we het voor :-). Tot snel! Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Goede nette verzending

Beste Gerard, Dank voor je review. Fijn dat je tevreden bent met je Auping nachtkastje. We wensen je veel plezier ermee. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Geweldig, heel tevreden!

Prima verzorgd. Heel tevreden.

Beste Ellie, Dank voor je review. Goed om te lezen dat je heel tevreden bent met de Ceccotti fauteuil. We wensen je heel veel (zit)plezier. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Goede communicatie

Vriendelijk personeel. Denkt mee.

Hi Kim, Dank voor je review. Mooi om te lezen dat je blij bent met de geboden service. We proberen inderdaad elke klant zo goed mogelijk te helpen en daarbij mee te denken met alle facetten (productkeuze, transport, uitgestelde levering etc). Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Perfecte bestelling en levering, Top!

Mooi product en perfecte levering, Top!

Beste Leo, Dank voor het achterlaten van je review. Goed om te lezen dat je blij bent met je gloednieuwe Hay Mags bank. Ook fijn dat de uitgestelde levering naar Brugge goed is gegaan. We wensen je veel (zit)plezier en hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Altijd correcte service, correcte prijzen!

Ondertussen heb ik al vaak besteld bij Showroommodellen en nooit was ik teleurgesteld over de kwaliteit van de producten. De communicatie verloopt steeds correct en vriendelijk. Ik ben een FAN!

Beste Katrijn, Wat een mooie review! Dank daarvoor. Fijn om te zien dat je de weg naar ons platform, al sinds 2020, zeer regelmatig weet te vinden. We zijn daarom ook FAN van jou....! :-) Hopelijk mogen we je snel weer helpen aan een mooie hanglamp, bijzettafel, zitbank of ander soort designmeubel. Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

nette aflevering ziet er keurig uit

bestellen ging eenvoudig werd netjes en vlot afgeleverd. tevreden met het meubel.

Hallo Dick, Dank voor je review. Goed om te lezen dat je blij bent met het tv-meubel. We wensen je veel plezier ermee en hopen je een volgende keer weer te mogen helpen. Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Fantastisch!

Mooie bank! Top levering!

Hi Michel, Dank voor je review. Goed om te lezen dat je blij bent met de aankoop van je Hay 2-zitsbank. We wensen je veel (zit) plezier en hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Gerard Bruningstraat 12 6416EB Heerlen

Over Showroommodellen

Showroommodellen.nl is dé outlet voor designmeubelen met meer dan 700 internationale topmerken. Zo vind je kwalitatieve showroommodellen; banken, tafels, fauteuils, verlichting, bedden, kasten en woonaccessoires van o.a. Hay, Tempur, Kartell, Pode, Bert Plantagie, Artifort, Cappellini en Molteni & C. Showroommodellen.nl brengt voor potentiële verkooppartners; CBW-erkende interieurwinkels, producenten en leveranciers, vraag- en aanbod samen op ons gebruiksvriendelijke platform. Designliefhebbers die op zoek zijn naar betaalbare designmeubelen, kunnen dan eenvoudig zoeken, vergelijken en kopen.