Perfecte bestelling en levering, Top!

Mooi product en perfecte levering, Top!

Beste Leo, Dank voor het achterlaten van je review. Goed om te lezen dat je blij bent met je gloednieuwe Hay Mags bank. Ook fijn dat de uitgestelde levering naar Brugge goed is gegaan. We wensen je veel (zit)plezier en hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Altijd correcte service, correcte prijzen!

Ondertussen heb ik al vaak besteld bij Showroommodellen en nooit was ik teleurgesteld over de kwaliteit van de producten. De communicatie verloopt steeds correct en vriendelijk. Ik ben een FAN!

Beste Katrijn, Wat een mooie review! Dank daarvoor. Fijn om te zien dat je de weg naar ons platform, al sinds 2020, zeer regelmatig weet te vinden. We zijn daarom ook FAN van jou....! :-) Hopelijk mogen we je snel weer helpen aan een mooie hanglamp, bijzettafel, zitbank of ander soort designmeubel. Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

nette aflevering ziet er keurig uit

bestellen ging eenvoudig werd netjes en vlot afgeleverd. tevreden met het meubel.

Hallo Dick, Dank voor je review. Goed om te lezen dat je blij bent met het tv-meubel. We wensen je veel plezier ermee en hopen je een volgende keer weer te mogen helpen. Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Fantastisch!

Mooie bank! Top levering!

Hi Michel, Dank voor je review. Goed om te lezen dat je blij bent met de aankoop van je Hay 2-zitsbank. We wensen je veel (zit) plezier en hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Alles verliep zeer vlot!

Alles verliep zeer vlot!

Hallo Joy, Dank voor het achterlaten van je review. Het voordeel van een showroommodel is dat deze snel geleverd kan worden. Zo kan er sneller genoten worden van bijvoorbeeld een Hay Mags zitbank ;-) Heel veel (zit)plezier en hopelijk tot een volgende keer! Groeten Team Showroommodellen

Al weer een goede aankoop, en snelle levering.

deze site biedt een zoek gebied door heel Nederland. heel veel mooie merken en design artikel staan op deze site.

Hi Willem, Dank voor je mooie review. Het klopt helemaal wat je schrijft. Sterker nog, ook België is vertegenwoordigd op ons platform. Dus met één zoekopdracht doorzoek je de showrooms van meer dan 150 verschillende verkooppartners. En dit worden er elke dag meer :-). Hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

top

keurig verzorgd

Beste Marinus, Dank voor je review. We wensen je veel (slaap)plezier met de Pullman matras. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Goede aankoop

Gerenormeerd bedrijf

Hi Gerard, Dank voor je review! We wensen je veel (slaap)plezier met de Auping bedovertrek. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

ZEER GOEDE ERVARING

DE LEVERING WAS CORRECT DE KAST IS ZEER MOOI EN PAST ZOALS GEPLAND DE CHAUFFEUR WAS OOK ZEER GOED DANK U WEL

Hi Ernest, Dank voor je reactie! Goed om te horen dat zowel de Recor Bedding kledingkast als de levering / chauffeur naar verwachting is/was. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Super bedrijf

Ik heb een prachtige tafel gekocht van het merk Mobitec via showroom modellen.nl complimenten voor bereikbaarheid en klantvriendelijkheid. Bestelling en transport super verlopen allemaal en product naar verwachting. Groetjes, Monique

Hi Monique, Bedankt voor je mooie review. Hiermee maak je onze dag! :-) We wensen je heel veel plezier met de mooie Mobitec eettafel en hopen je in de toekomst weer zo van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Vriendelijk geholpen

Vriendelijk geholpen

Hallo W, Dank voor je review. Fijn om te lezen dat je vriendelijk geholpen bent tijdens het aankoopproces van de Leolux eetkamerstoelen. We wensen je heel veel (zit)plezier en hopelijk mogen we je een volgende keer weer helpen! Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Zeer mooi product voor een aantrekkelijke prijs, mooie korting

Zeer mooi product voor een aantrekkelijke prijs, mooie korting

Hi Odin, Dank voor je reactie. Je hebt inderdaad een mooie set eetkamerstoelen van Bert Plantagie kunnen krijgen via ons platform. Heel veel (zit)plezier en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Professuitermate klantvriendelijk.

ruim design aanbod, interessante prijzen, vlotte service.

Hi Katie, Dank voor je review. We zijn inderdaad dagelijks actief om het design aanbod verder uit te breiden en het voor de liefhebber nog interessanter te maken. We wensen je veel (zit)plezier met je Knoll International 3-zitsbank en hopen je snel weer terug te zien op ons platform. Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Helemaal top

Erg blij met m'n product. Dacht niet dat ik dit model nog zou kunnen krijgen. Snel geleverd en in perfecte staat.

Hallo Jan, Dank voor je review! We zijn blij dat je bij ons je product hebt kunnen vinden en geslaagd bent. We wensen je veel plezier met je aankoop en hopelijk tot een volgende keer! Team Showroommodellen

'Zoals nieuw' maar toch beschadigt

We hebben een bank gekocht, die als 'zoals nieuw' was beschrijven. Bij de levering waren er helaas wel twee duidelijk zichtbare beschadigingen op de bank te zien. We hebben dit aan de verkoper (Pollux BV) gemeld, maar in het begin alleen een onvriendelijke reactie ontvangen ('was er bij ons niet', zij hij). Uiteindelijk hebben we de verkoper kunnen overtuigen dat het niet ons probleem was en hij stuurde een bedrijf om het te beoordelen. Dan gebeurde over een week niks. Nu hebben ze ons wel een kleine korting aangeboden, maar helaas niet genoeg om te accepteren iedere dag tegen een bank met twee gaten te moeten kijken.

Hallo J, Vervelend dat de bank niet zo is, zoals omschreven op onze website. Ondertussen hebben wij met de verschillende partijen contact gehad en zijn we samen tot een passende oplossing gekomen. Wij hopen dat je alsnog veel (zit)plezier gaat hebben van de zitbank. Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Top, niks op aan te merken

Hi Leen, Dank voor je review! We wensen je veel (zit)plezier met de Hay Mags banken. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Zeer tevreden.

Keurig geregeld allemaal .

Hallo Rene, Dank voor je review. We wensen je veel (zit)plezier met de Bert Plantagie eetkamerstoelen. Hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Prima geholpen

Hoi Bart, Dank voor je review. We wensen je veel (zit)plezier met je Bert Plantagie eetbank. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Prima, vlot te regelen en tevreden met de aankoop

Alles goed geregeld en tevreden met het product

Beste Gea, Dank voor je review. We wensen je veel plezier met het mooie vloerkleed dat je via ons hebt aangekocht. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Top geregeld

Ik had bijna de Feelings Rio bank voor de volle prijs gekocht via een reguliere (online) meubelzaak. Toch maar even deze bank gegoogled en toen via deze site een perfect showroommodel gevonden voor 400 euro minder! En geen 12 weken wachttijd. Binnen een uur nadat ik de bank had gekocht werd ik al door de verkopende partij gebeld. Was binnen een week geregeld....ivm smalle deuren en kleine lift zijn de pootjes er in de winkel vanaf geschroefd en zeer goed ingepakt...de expediteur was precies op tijd maar wel alleen dus moest ik wel even meesjouwen...maar hij bleef wel net zo lang helpen totdat de pootjes erop zaten en nam het verpakkingsmateriaal mee. Al met al goed geregeld. Topbank voor een mooie prijs

Hoi René, Dank voor je review. Goed dat je je eerst nog even verder georiënteerd hebt. Scheelt je geld en je kunt inderdaad veel sneller van je mooie Feelings hoekbank genieten. Fijn ook dat de transporteur een goede service geleverd heeft. We wensen je heel veel (zit)plezier en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Zie onder

Op site stond 6 stoelen voor een prijs, maar dat bleken er maar 4 te zijn dus dat viel erg tegen. In de winkel waar ze stonden hebben ze toen een nette prijs gemaakt voor 6 stoelen, door er 2 bij te bestellen.

Hoi Pierre, Dank voor je review! Samen met onze verkooppartners proberen we altijd de juiste informatie te delen over de producten die we aanbieden. Helaas kan het incidenteel voor komen dat deze informatie niet 100% juist is. We zijn echter blij om te lezen dat onze verkooppartner het goed opgepakt heeft en jullie er samen uitgekomen zijn. We wensen je veel (zit)plezier met jouw HE Design eetkamerstoelen en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Goede bank, snelle levering

Snel, professioneel, product van goede kealiteit. Bedankt!

Beste Anton, Dank voor je mooie review. Goed om te lezen dat je tevreden bent over de geboden service en de geleverde Hay bank. We wensen je veel (zit)plezier toe en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Showroommodellen

Goede ervaring.

Zowel telefonisch als in de winkel, goede afhandeling.

Hi Oswalda, Dank voor je review! Goed om te lezen dat je tevreden bent met de geboden service en de aangekochte poef(s). Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Geweldig mooi product en zeer vlot bezorgd.

Een prachtige Arco eettafel welke normaliter niet te betalen is. Nu wel en wat zijn we er blij mee.

Hi Jan Willem, Dank voor je review! Goed om te lezen dat je blij bent met de mooie Arco eettafel die via ons platform aangekocht hebt! Heel veel plezier ermee en hopelijk mogen we je een volgende keer weer van dienst zijn. Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Prima, stoel conform foto's lekkere koffie met gebak

Goede ontvangst, meer dan genoeg tijd gehad om te beslissen. vriendelijke eigenaar, stoel werd goed verpakt en netjes bij onze auto neergezet

Hallo Rolf, Dank voor je review. Fijn om te lezen dat onze verkooppartner je goed ontvangen heeft met koffie en Limburgse vlaai. We wensen je veel (zit)plezier met de Leolux Pallone fauteuil. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Team Showroommodellen

Gerard Bruningstraat 12

6416EB Heerlen

Over Showroommodellen

Showroommodellen.nl is dé outlet voor designmeubelen met meer dan 700 internationale topmerken. Zo vind je kwalitatieve showroommodellen; banken, tafels, fauteuils, verlichting, bedden, kasten en woonaccessoires van o.a. Hay, Tempur, Kartell, Pode, Bert Plantagie, Artifort, Cappellini en Molteni & C. Showroommodellen.nl brengt voor potentiële verkooppartners; CBW-erkende interieurwinkels, producenten en leveranciers, vraag- en aanbod samen op ons gebruiksvriendelijke platform. Designliefhebbers die op zoek zijn naar betaalbare designmeubelen, kunnen dan eenvoudig zoeken, vergelijken en kopen.