Al mijn vragen werden keurig afgehandeld. Had een grote bestelling. De bestelling en levering verliepen vlekkeloos. Ik ga er de volgende keer namens de wensambulance Limburg zeker weer bestellen.

Betrouwbaar, snel en goed

Geleverde parkeerbordjes zijn zeer fraai en op maat voor ons ontworpen door PromoXL. Dank! rolluikdirect.nl

Prima geholpen!

Voor onze bruiloft hebben we shotglaasjes met de opdruk van de trouwkaart besteld. Via de mail zijn we fijn en snel geholpen. De glaasjes waren ruim op tijd binnen.

Goede service!

Snelle reacties via de mail en mooi resultaat! Iedereen is enthousiast over de bekers met drukwerk.

Prachtige en snelle dienstverlening

Ik vroeg een gratis offerte aan om kaartspelen te personaliseren, maar ik had een deadline. Nadat de offerte snel en correct doorkwam, kreeg ik meteen follow-upcorrespondentie van het erg bekwame team. Ik kon telkens erg snel en gericht antwoord verwachten bij eventuele vragen. Met hun vriendelijke hulp kreeg ik drie dagen nadat ik mijn expressbestelling plaatste al de bedrukte kaartspelen op de deurmat, nog twee dagen voor mijn deadline zelfs. Heel erg bedankt voor de vlotte en vriendelijke service, PromoXL!

Zeer snelle en fijne service

Wij hadden met spoed een bedrukt product nodig. Wij zijn hier erg goed geholpen en de bestelling werd sneller geleverd dan verwacht. Dus super fijn!

Best goed

Er zaten wel een paar kapotte brillen bij ?

Superhandige lunchbox

Als bedrijf waren we op zoek naar een leuk geschenk voor ons personeel, om hen te bedanken voor hun inzet tijdens afgelopen auditperiode. Tijdens onze zoektocht naar een leuk, handig en vooral dagelijks bruikbaar artikel kwamen we uit op de Alexia lunchbox. Ook de afwerking met de gepersonaliseerde touch viel in de smaak bij ons personeel.

Fijn contact en snelle levering

Ik wilde glazen snel geleverd hebben, ik kreeg dezelfde ochtend een proefdruk en ook direct een offerte, na even wat gemaild te hebben, hebben wij de opdracht definitief geplaatst. Glazen zien er super goed uit en waren snel geleverd.

Vlotte communicatie snelle bediening

Snel geleverd volgens verwachting!

Last minute op zoek naar een leuke give-away. Dankzij flexibiliteit en snelle productie en levering gelukt, nogmaals dank!

Duidelijke en goede communicatie mooi product

Mooi product geleverd zoals besproken vooraf!

Snel, adequaat, oplossingsgericht en kwaliteit!

Ik had artikelen nodig om uit te delen tijdens een tennistoernooi. Door goede hulp en telefonische bereikbaarheid hebben wij een krappe deadline gerealiseerd!

Fijne, snelle en heel professionele service

Ik heb mooie stoffen tassen besteld op PromoXL. De mensen zijn er vriendelijk, behulpzaam en heel reactief. Ik heb geen moment getwijfeld een tweede keer bij hen te betellen. Ik raad ze zeker aan!

leuke reacties ontvangen van huisartsen

gebruikt tijdens huisartsencongres, veel positieve reacties ontvangen, ze vonden het leuk dat het poppetje een vrouwelijke arts was, de artsen herkenden zichzelf en gaven aan het op hun bureau te zetten. De gadgets zijn binnen een week geleverd. Enige verbetering is beschildering van de ogen.

Erg netjes en snel geholpen!

Product niet op voorraad maar erg netjes snel aan een nieuw product met opzet binnen de prijs geholpen. Zeer tevreden!

PRACHTIGE GLAZEN

Vlotte service, prima kwaliteit, degelijke afwerking! En een goede cooperatie voor de levering. Valt zeker aan te bevelen!

Alles perfect geregeld !

Duidelijk en kordaat!

Vlotte service!

Het product werd netjes geprint, en vlot geleverd. De kwaliteit is in lijn met de prijs.

Super mooie speelkaarten, snel geleverd!

We hebben hier bedrukte speelkaarten besteld, die voldeden al onze wensen. De klantenservice is erg vriendelijk en behulpzaam, de levering was erg snel! Al met al, een echte aanrader!

perfecte mutsen !!!!

PERFECT

Goede service, mooi product

Contact gehad over een verandering van de proefdruk, daarmee goed en snel geholpen. Definitieve proefdruk was netjes en vervolgens snelle bezorging. De heupflessen zelf zien er mooi uit, erg tevreden! Over de levensduur kan ik nog niks zeggen, dat zal de tijd ons leren.

Super product en ultra snelle service

Product perfect afgewerkt, heel snelle service!

Goed hulp/service en snelle levering

Gegraveerde heupfles besteld. Beste prijs. Mooi graveerwerk, hoge resolutie afbeelding. Goed geholpen door medewerkers en snelle levering!

Netjes afgeleverd zoals beloofd.

Na telefonisch overleg is alles zoals beloofd op de afgesproken dag afgeleverd.

Over PromoXL

PromoXL is de webshop voor al je promotionele artikelen en relatiegeschenken. Of je nu op zoek bent naar een bedrukte pen, rugzak, notitieboekje, voetbal of werkkleding met je logo of bedrijfsnaam? Met meer dan 10.000 artikelen staan we dagelijks voor je klaar om van jouw promotie een succes te maken. Daar worden we blij van!