Snel geleverd, prima kwaliteit

Ik heb hier 500 doosjes speelkaarten gekocht. Het product is zoals verwacht, mooi bedrukt en snel geleverd.

Supergoed

Supergoed geholpen en helemaal perfect

Erg tevreden!

Mooie mokken besteld met gravering, goed geholpen met het ontwerp. Erg tevreden met het resultaat en de kwaliteit.

PromoXL heeft goed meegedacht en het eindresultaat mag er zijn! Bedankt!

Wat een zorgvuldige levering van de mooie pennen voor onze leerlingen!

Zorgvuldig, goed overleg in snel contact. Razendsnelle levering! Dank jullie wel!

Prima, gemakkelijk en goede kwaliteit

Gemakkelijk

Geweldig!!

Zeer goede service. Snel, correct en makkelijk in omgang.

Goed en snel geholpen

Ik ben telefonisch goed geholpen om een keuze te maken en wensen te bespreken. Mijn bestelling had wat tijdsdruk en er is alles aan gedaan om het voor elkaar te krijgen.

Snelle en goede service

Hele snelle en goede levering van onze gepersonaliseerde wijnkoelers!

Goede service snel geleverd ziet er goed uit ben er blij mee

Absoluut topbedrijf!

We hebben opnieuw kelnersmessen besteld en dit keer ook sleutelhangers met ons logo. Eén telefoontje en alles was perfect geregeld. De communicatie is kort en krachtig, waardoor alles snel en soepel verloopt. En net zoals de vorige keer, zijn we enorm tevreden over de producten met de prachtige, scherp gedrukte logo's. De kwaliteit is fantastisch en het resultaat ziet er geweldig uit. We kunnen dit bedrijf ten zeerste aanbevelen voor hun uitstekende service en hoogwaardige producten!

Snelle levering en goede kwaliteit!

Voor al onze collega's hebben we een leuk zomerpresentje uitgedeeld met bedrijfslogo. Erg snel geleverd en we zijn er allemaal super blij mee!

Fijne en snelle service

Snelle en correcte respons op mijn vragen en uiteindelijk een mooie mok met 2 logo's voor een redelijke prijs.

Betrouwbaar en snel

Na vriendelijk contact met een klantenservice medewerker werden mijn bedrukte drinkflessen netjes en volgens afspraak geleverd. Zelfs een dag eerder dan de doorgegeven deadline. Chapeau!

zeer negatieve klantervaring

Helaas hebben wij een zeer negatieve klantervaring gehad na het plaatsen van onze bestelling. De levering kwam niet op tijd, waardoor de bedrukte items nutteloos werden en wij onnodige kosten moesten maken. Het bedrijf nam geen verantwoordelijkheid voor de vertraging en bood geen passende tegemoetkoming.

De survival drinkfles met onze foto en logo is echt supergaaf geworden!

Ik ben heel blij met de duurzame survival drinkfles die we met een mooie foto en ons logo helemaal 'Natuurmonumenten' hebben gemaakt. Een supertof welkomscadeau voor onze nieuwe leden. Nu ga ik hem zelf ook nog even testen door hem intensief te gebruiken.

Petten vielen helaas tegen qua kwaliteit

Bestellen werkte erg vriendelijk en de bestelling was ook relatief snel binnen. Wij hebben waterflessen en petten besteld. De waterfles had een goede kwaliteit. De petten daarintegen waren slecht afgewerkt en van slechte kwaliteit. Overal hingen draadjes uit.

Prima producten en fijne service

Mooie producten, prima kwaliteit en fijne service

prettig en snel geregeld

Accurate en oplossingsgerichte begeleiding in bestelproces. Leveringstermijn werd nagekomen, de bestelde artikelen zagen er prima uit en voldeden ruimschoots aan de verwachtingen.

Vriendelijk, vakkundig en snelle levering

De snelle levering was in ons geval erg belangrijk, dit werd dan ook keurig geregeld. Ook hebben ze ons nog telefonisch geïnformeerd over de order, wat we erg prettig vonden. Verder alleen maar lof over de producten en de samenwerking.

Probleemloos en mooi

Snel geregeld en product is geleverd zoals de proefdruk.

Snelle communicatie, laagdrempelig en eenvoudig

Wij hebben voor onze bruiloft bedrukte kelnermessen bij PromoXL besteld. We waren zoekende in de juiste bedrukking, waarin goed is meegedacht en voorbeelden zijn gemaakt. De uiteindelijke bestelling verliep gemakkelijk en was snel binnen. We zijn tevreden met het eindresultaat.

Bovenverwachting goed!

Strandballen en zonnebrillen met logo besteld. Contact met de klantenservice was erg prettig, er werd goed meegedacht over het ontwerp en de aanpassingen in het logo om deze goed zichtbaar te krijgen! Erg tevreden met het resultaat van beide artikelen!

alles perfect

mooie kwaliteit van product

goede info goede hulp gekregen en snelle levering

goede info goede hulp gekregen en snelle levering

Vlas 41

5721PL Asten

Over PromoXL

PromoXL is de webshop voor al je promotionele artikelen en relatiegeschenken. Of je nu op zoek bent naar een bedrukte pen, rugzak, notitieboekje, voetbal of werkkleding met je logo of bedrijfsnaam? Met meer dan 10.000 artikelen staan we dagelijks voor je klaar om van jouw promotie een succes te maken. Daar worden we blij van!