Super product en ultra snelle service

Product perfect afgewerkt, heel snelle service!

Goed hulp/service en snelle levering

Gegraveerde heupfles besteld. Beste prijs. Mooi graveerwerk, hoge resolutie afbeelding. Goed geholpen door medewerkers en snelle levering!

Netjes afgeleverd zoals beloofd.

Na telefonisch overleg is alles zoals beloofd op de afgesproken dag afgeleverd.

Goede service, snel schakelen

PromoXL hebben ons snel en goed kunnen helpen bij een spoedklus. Bedankt en tot de volgende! Met vriendelijke groet, Xavier Schalk | Schalk Trading Automotive BV

Een mooi resultaat voor een betaalbare prijs

Ik heb 250 rolmaten met bedrijfsnaam laten maken. Een snelle levering, goede kwaliteit, mooi resultaat en een vlotte en goede communicatie maken dit wat mij betreft 5 sterren waard!

Goed geregeld

Aanvraag gedaan logo gestuurd en mooi ontwerp gekregen over de mail. Goedgekeurd en binnen een paar dagen alles binnen. Aanrader

Veelbelovende samenwerking en goede prijs/kwaliteit!

Goede samenwerking en service.

Super communicatie en mooi product

Super snel en zeer vriendelijk contact

Het telefonisch contact was helder en zeer vriendelijk en de opdracht werd direct opgepakt uitgewerkt. Goede kwaliteit produkten die ook nog eens binnen een week werden geleverd. Ik heb de website inmiddels opgeslagen in mijn favorieten!

Heel fijn meegedacht en snel handelen

Voor het kick-off event van de Young beweging binnen ons bedrijf heb ik gegrafeerde glaasjes besteld. Het personeel van Promo XL dacht heel fijn mee zodat de glaasjes op tijd geleverd konden worden.

super goed geholpen en geadviseerd

ik had een spoed bestelling en ze schakelde direct om ervoor te zorgen dat het nog ging lukken, keken mee naar het juiste artikel en dachten mee in hoe het logo het best uit zou komen , echt top!

Geweldige service en snelle levering

De service en medewerking was top in het hele proces en de bestelling mooi op tijd ontvangen, producten van zeer goede kwaliteit!

Mooie mokken met logo

Perfecte mooi bedrukte mokken voor een professionele uitstraling. PromoXL was ook coulant met het verwerken van de opdracht omdat er een foutje op de site stond.

Goede communicatie, snelle levering en uitstekend gedrukt. Aanrader en voor herhaling vatbaar :)

Snelle, goede service op maat!

PromoXL is heel behulpzaam en bied je diverse mogelijkheden aan en denkt ook met je mee. Helaas is alleen de eigenlijke leverdatum niet gered. Hierin zijn ze ons tegemoet gekomen en hebben voor een express levering gezorgd, zonder de bijkomende extra kosten. Hierdoor konden we onze kerst relatiegeschenken toch nog op tijd versturen.

Snelle levering en fijne kerstpakketten

Kerstpakketten besteld en alles is naar volle tevredenheid gegaan. Snelle communicatie en levering.

Ze bieden een snelle topservice en we denken op alle vlakken met je mee.

Ik had met spoed bedrukte kerstcadeaus nodig voor ons team. PromoXL heeft mij hierbij enorm geholpen door mee te denken. De cadeaus kwamen op tijd binnen en iedereen was erg blij met het eindresultaat.

Komt overeen met de cataloog

Prijs/kwaliteit is dit goed. Nagelnijpertje knipt goed.

Zoals steeds top in orde en snel geleverd!

PromoXL doet wat het belooft: uitstekende drukkwaliteit en snelle levering! En dit alles aan een prima prijs.

Fijne service

Snel opgepakt, heldere communicatie en een mooi eindproduct.

Leuk product, snelle service

Leuk product, snel ontworpen en snelle levering.

Snel geleverd en foutje direct hersteld en opgelost!

Mutsen besteld: er werd goed meegedacht om deze zo snel mogelijk geleverd te krijgen. Een foutje in de tekst werd direct opgelost zodat wij de mutsen zo snel mogelijk konden ontvangen. Heel prettig!

Producten zoals verwacht!

De producten zien eruit zoals beschreven en getoond in de proefdruk. We zijn zeer tevreden.

Mooie producten en goede communicatie

Klemmappen met logo besteld, vlot binnen, mooie prijs en kwalitatief goed.

Zeer mooie kwaliteit en levertermijn zoals afgesproken

Kwalitatieve druk, mooi scherp en goede kleuren. Ondanks de eindejaarsdrukte werd binnen de afgesproken termijn geleverd.

Over PromoXL

PromoXL is de webshop voor al je promotionele artikelen en relatiegeschenken. Of je nu op zoek bent naar een bedrukte pen, rugzak, notitieboekje, voetbal of werkkleding met je logo of bedrijfsnaam? Met meer dan 10.000 artikelen staan we dagelijks voor je klaar om van jouw promotie een succes te maken. Daar worden we blij van!