Zoals steeds top in orde en snel geleverd!

PromoXL doet wat het belooft: uitstekende drukkwaliteit en snelle levering! En dit alles aan een prima prijs.

Fijne service

Snel opgepakt, heldere communicatie en een mooi eindproduct.

Leuk product, snelle service

Leuk product, snel ontworpen en snelle levering.

Snel geleverd en foutje direct hersteld en opgelost!

Mutsen besteld: er werd goed meegedacht om deze zo snel mogelijk geleverd te krijgen. Een foutje in de tekst werd direct opgelost zodat wij de mutsen zo snel mogelijk konden ontvangen. Heel prettig!

Producten zoals verwacht!

De producten zien eruit zoals beschreven en getoond in de proefdruk. We zijn zeer tevreden.

Mooie producten en goede communicatie

Klemmappen met logo besteld, vlot binnen, mooie prijs en kwalitatief goed.

Zeer mooie kwaliteit en levertermijn zoals afgesproken

Kwalitatieve druk, mooi scherp en goede kleuren. Ondanks de eindejaarsdrukte werd binnen de afgesproken termijn geleverd.

Beter dan verwacht - een aanrader!

wij hebben de powerbanks solar met oplichtend bedrijfslogo besteld en waren blij verrast. De powerbanks overtroffen de verwachting. Bovendien was de levertijd sneller dan bij andere leveranciers, wat in eerste instantie de reden was dat we de powerbanks bij PromoXL hebben besteld. Ook de prijs was erg gunstig in vergelijking met andere aanbieders van deze powerbank. Kortom, wij zijn erg tevreden over PromoXL en raden de webshop zeker aan!

Hele fijne hulp

Erg aardige medewerkers die me goed hebben geholpen om in een hele korte tijd nog bedrukte mutsen te leveren.

Goede communicatie en snelle levering!

Ontzettend leuke mutsen voor onze Zwemschool! Mooi bedrukt en snel geleverd!

Super fijne bekers, en een mooi ontwerp!

Erg blij met deze beker. De 'cap' werkt prima, zodat je deze beker ook veilig kan gebruiken wanneer je onderweg bent. Drankje blijft goed warm / koud.

Makkelijk besteld, vlot geleverd

Gepersonaliseerde speelkaarten besteld, snel en mooi ontwerp gemaakt en levering vlot en tijdig ontvangen. Zeker een aanrader!

Goede kwaliteit mokken met snelheid geleverd

We hebben voor de tweede keer bedrukte emaille mokken besteld voor een klant. PromoXL heeft een aantal keer de proefdruk aangepast zodat het uiteindelijk helemaal naar wens was. De mokken zijn vervolgens in goede kwaliteit en heel snel geleverd. Wij en onze klant, zijn erg tevreden.

Goede hulp en top service

Ik zou PromoXL zeker aanraden. Als je ze belt denken ze met je mee en ze reageren vaak binnen een dag.

Prachtig gepersonaliseerde agenda's, top!

Gepersonaliseerde agenda's besteld. Steeds snelle reactie op iedere vraag tijdens bestelling, alsook op het leveringsproces. Logo & tekst prachtig op agenda's geplaatst. Heel professioneel! Correcte prijs! Vlotte levering! Echt een aanrader.

Goed!

Mutsen laten drukken, netjes en snel geleverd.

Mooie glazen!

Voor een klant shotglazen met logo besteld. Netjes op tijd geleverd maar helaas waren het 4 glazen te weinig. Na mail contact te horen gekregen dat deze gesneuveld waren en gecrediteerd worden. Jammer dat dit niet op de pakbon stond of per mail gemeld werd.

mooi product en fijn meegedacht

Omdat ons logo best compact is en het er op een product heel anders kan uitkomen, is het heel fijn dat Promo XL meegedacht heeft en wij toch een mooi product hebben.

Goede service + goede producten!

We zijn goed geholpen bij het uitzoeken van relatie cadeaus. Daarnaast was de levering erg snel.

Uitstekende sevice!

Ze reageren echt super snel, denken met je mee, leveren de producten snel, kortom een topservice!

Goede kwaliteit en levering!

Goede en snelle communicatie

Ik mocht dit jaar het kerstkado voor de afdeling uitzoeken. Her werd een lunchpot van het merk Mepal met de naam van iedere collega en het logo van de werkplek. Zeer tevreden over de snelle en goede communicatie. Ook zeer tevreden over het nadenken van het logo en het sturen van de voorbeelden. Dank, Judith

Hele goeie ervaring en mooi product!

Hele goeie ervaring en mooi product!

Geen ontwerper meer nodig!

Trolleys met naam voor alle medewerkers besteld. Binnen no-time een ontwerp voorstel vanuit promoXL dat perfect aansloot bij onze huisstijl. Na het plaatsen van de bestelling werd ik keurig up-to-date gehouden door het klantenservice team. Blij met het resultaat!

Teleurgesteld

We hebben snijplanken laten graveren, vooraf een proefdruk ontvangen zag er netjes en strak uit, maar het eindresultaat jammer genoeg niet. 25 % van de producten was het logo nauwelijks te zien. Reactie van PromoXL het is een natuurproduct. Wat ons betreft een productiefout, de laser heeft het hout niet voldoende genoeg geraakt.

Vlas 41

5721PL Asten

Over PromoXL

PromoXL is de webshop voor al je promotionele artikelen en relatiegeschenken. Of je nu op zoek bent naar een bedrukte pen, rugzak, notitieboekje, voetbal of werkkleding met je logo of bedrijfsnaam? Met meer dan 10.000 artikelen staan we dagelijks voor je klaar om van jouw promotie een succes te maken. Daar worden we blij van!