Snelle levering goed assortiment

Snel geleverd genoeg keuze

Beste Elles, Bedankt voor jouw review. Wij waarderen dit enorm. Met vriendelijke groet, Melissa Yourdog

Goed beter best

Goede kwaliteit, voorlichting en deskundigheid!

Beste Riet, Heel erg bedankt voor jouw review, dit waarderen wij enorm. Met vriendelijke groet, Manon Yourdog

Beste brokken voor Appenzellers

De brokken bevatten alle ingrediënten voor mooie glanzende vacht en gezonde hond.. Onze hond krijgt altijd de hoeveelheid die aangeheven wordt met een zak van 12KG doen we anderhalve maand. Beste prijs en gratis verzenden..

Beste Rene, Heel erg bedankt voor jouw review! Fijn dat jouw hond er door onze brokken met een mooie gezonden en glanzende vacht bij loopt :-) Met vriendelijke groet, Manon Yourdog

Yourdog for Mydog !

Alles snel en correct geregeld met TOP kwaliteit van spullen. Hier worden mijn hond en ikzelf heel blij van.

Beste Andre, Bedankt voor jouw review! :-) Heel fijn dat jullie beide blij en tevreden zijn. Met vriendelijke groet, Manon Yourdog

Snelle levering. Onze ruwharige teckel van 4 jaar doet het er goed op. Bij eerste bestelling me vergist door puppybrokken te bestellen. At ze ook gewoon op. Nu voor volwassenen. Ik dacht dat de brokken groter waren, maar ze waren net zo klein. Voor onze Saar ideaal. Ontlasting is ook goed. Geen reden om van merk te veranderen.

Beste Ardy, Heel fijn om te horen dat het met Saar allemaal zo goed gaat. Hartelijk dank voor jouw review! Met vriendelijke groet, Manon Yourdog

Goede weinige ontlasting

Tot nu toe tevreden

Beste Patrick, Bedankt voor jouw review. Wat fijn om te horen dat je tot nu toe tevreden bent. Mocht dit veranderen horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Melissa Yourdog

Goeie kwaliteit voedsel voor prima prijs

Erg fijne site en veel informatie. Voeding bevalt heel goed en is heel netjes in stevige grote zakken verpakt. Bezorging was enorm snel en netjes.

Beste Christina, Bedankt voor je review. Wat een mooi compliment bedankt hiervoor. Met vriendelijke groet, Melissa Yourdog

Super!!

Ideaal de aangepaste voeding te vinden voor de geschikte rashond. ook goed voor de vacht , onze Pincher blinkt gelijk een spiegel. En ook van de snoepstokjes is ze een liefhebber.

Beste Marie- Therese, Bedankt voor jouw review. Wat mooi om te lezen dat jouw hond weer blinkt als een spiegel. Met vriendelijke groet, Melissa Yourdog

Goed voer

Onze honden vinden het heerlijk zelfs onze oude hond van bijna 9 en ja is slecht maar appart laten eten is een ramp De jongste 5 maanden oud moest even wennen maar vind het nu wel lekker. Kwa prijs vind ik het wel duur maar als daardoor onze hond een beetje harder gaat groeien zijn we allang blij. Zoveel verschillende keuzes in voer dat het lastig kiezen is. We kregen hem een beetje ondervoed maar zachtjes aan gaat het goed

Beste Esther, Bedankt voor jouw review. Wat fijn dat alle hondjes van de brokken genieten e het er goed op doen. Hier doen wij het voor. Met vriendelijke groet, Melissa Yourdog

Lola vind de brokken heerlijk

De brokken waren super snel in huis. Onze hond lola vind ze superlekker .

Beste Malou, Bedankt voor jouw review. Wij waarderen dit enorm! Met vriendelijke groet, Melissa Yourdog

Super tevreden

Ik gaf Barry de brokjes met paar druppels schapen vet en hij vloog er op als een wild dier

Beste Thijs, Bedankt voor jouw review. Het is heel fijn te lezen dat Barry er zo op gevlogen is ;) Met vriendelijke groet, Melissa Yourdog

Veel beter dan royal cannin voor onze pup!

Bij Royal Cannin puppy at onze King zijn brokken enkel gemengd met melk, bij deze van your dog amerikaanse bully xl puppy eet hij die zonder problemen op en dat zonder melk! Heel blij met onze aankoop bij jullie!

Hond is erg blij met de nieuwe brokken

Vanaf dag 1 worden de brokken goed gegeten door de hond.

Beste Kirsten, Bedankt voor jouw review. Wij waarderen dit enorm. Met vriendelijke groet, Melissa Yourdog

Levering heel snel, hulp geweldig

Het pakket was er met 1 dag en op mijn vragen kreeg ik snel antwoord. Alleen jammer dat ze de brokken nog niet echt lekker vind.

Beste Tiny, Bedankt voor jouw review. Wat jammer om te lezen dat jouw hond de brokken nog niet met plezier eet. Je mag altijd met ons contact opnemen mocht je vragen hebben. Met vriendelijke groet, Melissa Yourdog

Pup is er nog niet, volgende week pas

Hebben jullie een maatbeker om de brokken mee af te meten? Zou handig zijn. Bij onze vorige hond hadden we zo’n beker van Eukanuba.

Beste Ruud, Bedankt voor jouw review. Helaas hebben wij nog geen maatbekers. Wij gaan je tip meenemen en mogelijk komen ze er in de toekomst. Met vriendelijke groet, Melissa

Super tevreden

Wij hebben voor de brokken "Galgo espangol" gekozen. Onze honden kwamen voedingsstoffen tekort, nu door deze brokken, begint de vacht weer te groeien en ziet de vacht er prachtig uit, honden vinden het heerlijk

Beste Petra, Bedankt voor jouw review. Wij waarderen dit enorm en wat goed dat de vacht weer helemaal opleeft door onze brokken. Met vriendelijke groet, Melissa Yourdog

hond staat te springen zo lekker

volgens de fokker was ander voer zeer geschikt voor de hond ander half jaar geprobeerd. maar er waren dagen bij dat de hond niet had gegeten. nu met Yourdog voer staat de hond op je te wachten en als hij praten kon. zou zeggen kom op met mijn eten .

Beste Johan, Bedankt voor jouw review. Wat leuk om te horen dat je hond het zo goed doet op de Yourdog. Met vriendelijke groet, Melissa Yourdog

Onze Labradoodle 7 maanden oud is een lastige eter

Deze brokken eet hij eigenlijk net zo moeizaam als de overige merken die ik heb geprobeerd

prima voer

honden doen het goed op dit voer. geen bijzonderheden. was wat mis met de bestelling maar werd keurig opgelost.

Hi Sjef, Wat fijn om te horen dat jouw honden het goed doen op het voer :-) Gelukkig hebben wij het foutje bij je bestelling goed kunnen oplossen! Een vriendelijke groet, Charissa Yourdog

Super goede brokjes!

Mijn puppytje is helemaal gek op deze brokken! Zijn ontlasting ziet er prima stevig uit. Training doen we ook met deze brokjes, hij is er helemaal gek van! De levering verloopt stipt en perfect! Ik raad deze staffor brokken zeker aan! Het enige nadeel is dat het toch we duur is.

Hi! Wat super goed om te horen dat jouw stafford puppy het zo goed doet op onze brokken! Daar worden wij blij van! Bij Yourdog maken wij gebruik van premium ingrediënten om zo een hoogwaardig product aan te bieden voor jouw rashond! :-) Een vriendelijke groet, Charissa Yourdog

Snelle levering verpakt in een stevige doos

Onze Japanse spits eet zijn brokken met smaak op. Ze ruiken niet als andere brokken maar ruiken heerlijk naar kruiden.

Hi Helena, Bedankt voor je beoordeling. Wij zijn erg blij om te horen dat jouw Japanse Spits de brokken zo lekker vindt! :-) Een vriendelijke groet, Charissa Yourdog

Geschikt

Onze Oud Duitse herder heeft nogal een gevoelige maag. Hij heeft nu goede ontlasting en geen last van vieze scheten. Om deze reden heel blij mee. Hij lust het voer. Helaas nog nooit een brok gevonden die hij met plezier eet, maar dat ligt dus aan de hond.

Hi! Super bedankt voor je goede beoordeling en wat fijn om te horen dat de hond eindelijk een goede ontlasting heeft met de brokken van Yourdog! Hopelijk gaat de hond de brokjes met veel plezier eten! Mochten wij ergens mee kunnen helpen, laat het ons zeker even weten! Een vriendelijke groet, Charissa Yourdog

Ik heb twee Engelse staffords en vanaf dag 1 zijn ze er helemaal weg van voor mij geen ander voer meer

Hoi Shirley, Wat enorm fijn om te horen dat de brokken zo goed in de smaak vallen bij je honden! :-) Een vriendelijke groet, Charissa Yourdog

Onze pomsky van bijna 6 maanden vind het erg lekker. Ben er erg blij mee Het langzaam wennen ging niet omdat ze al het oude voer liet staan en alleen maar yourdog wou eten. Daardoor wel aan de dunne poep maar word nu langzaam beter.

Hoi Petra, Bedankt voor je beoordeling! :-) Ah ja dan wordt mengen inderdaad heel lastig! Gelukkig vallen de brokjes goed in de smaak en hopelijk is de ontlasting snel zoals gewenst. Mochten wij ergens mee kunnen helpen, laat het ons zeker weten! En laat het nou net zo zijn dat we jou hebben uitgekozen om onze Kiyoh winnaar te worden van de maand september! Dit om te laten zien dat we hartstikke blij zijn met het ontvangen van beoordelingen. Stuur je ons even een email op [email protected]? Dan hebben we een speciale kortingscode voor jou om een gratis snackzakje te ontvangen :-). Een vriendelijke groet, Charissa Yourdog

Mijn hond is erg gek op de brokken en het wordt snel geleverd

Mijn hond is erg gek op de brokken. Ze staat te springen en blaffen als ik haar bak vul. Als ik ze bestel worden ze vaak de volgende dag al geleverd.

Beste Karina, Bedankt voor de geweldige beoordeling! Wat fijn dat de brokjes zo goed in de smaak vallen bij je hond! Daar worden wij blij van. Een vriendelijke groet, Charissa Yourdog