De hond eet iedere keer zijn bak leeg.

Prima voedsel, hij eet er goed van, geen problemen met de spijsvertering en ontlasting. Heeft veel energie en een glans over z’n vacht.

Hoi Jan, Heel erg bedankt voor de goede beoordeling en wat superfijn dat het zo goed gaat op de brokjes! :-) Een vriendelijke groet, Charissa Yourdog

Goof houdt ervan!

Onze Golden retriever (bijna 2) krijgt dit al sinds hij een paar maanden is. Goede stoelgang, mooie vacht en hij vindt het heerlijk

Hoi Michael, Bedankt voor je beoordeling! Wat fijn om te horen dat je hond het zo goed doet op de brokken en dat ze ook in de smaak vallen! :-) Een vriendelijke groet, Charissa Yourdog

Hond is er gek op

Onze pup wilde zeer slecht eten van ander (premium) voer, ze eet deze brokken steeds in hoog tempo helemaal op. Ontlasting is weinig en mooi stevig, dus hier doet ze het prima op. Vacht er verdere effecten is nog niet te zien, puppy alvacht is altijd dof en wollig, maar ik heb er zeer veel vertrouwen in want t is een fijne levendige pup.

Hoi Bart, Jaaa wat goed dat de brokjes er met smaak in gaan en dat de ontlasting naar wens is. Mochten we ergens mee kunnen helpen neem dan gerust contact met ons op! :-) Met vriendelijke groet, Charissa Yourdog

Hond vindt het heerlijk en goede klantenservice

Oudduitse herder vindt het na 6 maanden nog steeds heerlijk. Bij een vraag over het product ook zeer snel en kundige reactie!

Goedemorgen Lisa, Wat super fijn dat de brokjes zo in de smaak vallen bij de pup! En wat fijn om te horen dat de service goed bevalt, bij vragen staan wij altijd voor je klaar! :-) Bedankt voor je beoordeling. Met vriendelijke groet, Charissa Yourdog

Rico vind ze heel erg lekker goede ontlasting vollere buik lijkt het wel na al dat andere eten te hebben geprobeerd dus tot nu toe topproduct ben er erg blij mee maar hij zit nog maar 3weken op deze brok dus altijd afwachten maar als het zo blijft gaan blijf ik deze brokken bestellen

Goedemiddag Alina, Bedankt voor je beoordeling! Wat goed om te horen dat Rico aan het smullen is van de brokken en dat de ontlasting er goed uit ziet. Laten we dat inderdaad zo houden! Als er iets is, kun je ons altijd even bellen :-). Met vriendelijke groet, Jamie Yourdog

Onze Finn vindt deze brokken echt heerlijk!

We hebben al heel wat brokken geprobeerd maar deze lust onze Siberische Husky Finn echt graag!

Goedemorgen Edith, Aah, wat top om te horen zeg! We zien jou & Finn graag terug! Mocht er iets zijn, kun je altijd even bellen :-). Fijne dag! Met vriendelijke groet, Jamie Yourdog

Mijn is van vers vlees naar yourdog overgegaan en vond yourdog lekker.

Goedemiddag! Wat super fijn dat de brokjes goed in de smaak vallen! :-) Met vriendelijke groet, Charissa Yourdog

Prima hondenbrok

Onze hond ziet er goed uit, zijn vacht glans en heeft niet veel ontlasting.

Goedemiddag Karin, Super bedankt voor deze goede beoordeling. Wat fijn om te horen dat de hond er zo goed uit ziet en de ontlasting ook naar wens is! Met vriendelijke groet, Charissa Yourdog

Hij eet weer!

jack, onze berner van 1,5 jaar wilde een hele poos helemaal niks eten. Uiteindelijk deze brokken besteld als laatste poging. Leek het er in 1e instantie op dat hij deze brokken ook niet wilde eten, ging hij na enige aarzeling toch proberen en nu eet hij weer lekker zijn bak leeg! Dus wij zijn blij met deze brokken!

Goedemiddag Petra, Hartstikke bedankt voor de review! Wat enorm fijn om te horen dat wij jullie berner Jack ein-de-lijk weer aan het smullen kunnen krijgen. Mochten jullie nog vragen hebben, kunnen jullie altijd even contact met ons opnemen! Met vriendelijke groet, Jamie Yourdog

Rivium Quadrant 2 2909 LC Capelle aan den IJssel