Nog even wachten

Heb zak brokken besteld ,volgende week kan ik zeggen als het mijn honden bevalt,heb 2 oude duitse herders 11 en 12 jaar oud eentje eet zo wie zo bijna alles andere iets kieskeuriger maar komt goed denk ik,en heeel stuk goedkoper als vorige brokken

Beste San, Bedankt voor je review! Dan is het nog even wachten inderdaad, maar we zijn benieuwd! Houdt ons gerust op de hoogte en weet dat je altijd contact met ons mag opnemen als je ergens vragen over hebt of advies nodig hebt. Met broederlijke groet, Kirsten Hayes Brothers

Top kwaliteit prima prijs goede services!

Ik wilde meegeven dat mijn 3 honden het uitstekend doen op de brokken van Hayes. Mijn eerste hond gewone eter eet wat tja baas haar geeft. Mijn 2e hond de dochter van de eerste moeilijke eter met alles wel eigenlijk maar bij hayes brokken tot op heden eet ze het elke keer. Mijn 3e hond een wees kind kwam aan met allergieën dove vacht en rare ontlasting ivb allergie ook bij brokken die er voor zouden moeten zorgen dat het droog en compact is, dit was dus niet het geval bij die hele dure brokken. Ik kwam Hayes tegen op advertentie via FB en iets zei me doen na wat spit werk gebruik ik het nu een kwartaal. En ik zeg de vacht van de honden, perfect! Ze eten de brokken met heel veel plezier, zelf de moeilijke eter van mijn 3 kindjes heeft sinds dien de brokken eerder op dan de andere! Tanden top! Bij me wees kind ook nog ene top ontlasting mooie vacht en ook geen last meer van andere allergie. Hayes ik ben super blij met jullie brokken en dat mijn dames het er ver boven verwachting het er zo goed op doen. Ik wil niks anders meer voor ze, hun blij en bij mij ook blij en aantal zorgen gerust gesteld! Dank jullie wel!

Beste Dave, Wat ontzettend mooi dat alle drie de honden de brokken goed eten én het er goed op doen. Dat zijn uiteraard twee hele belangrijke punten! Ook heel fijn dat de vacht en ontlasting zo goed zijn, ook bij de hond met allergie. Mochten we je in de toekomst ergens bij kunnen helpen dan mag je altijd contact met ons opnemen. En uiteraard bedankt voor de mooie review! Met broederlijke groet, Kirsten Hayes Brothers

Altijd goed

Bestel nu al 3 jaar hondenvoer en voorheen ook kattenvoer en nog nooit een probleem gehad. Altijd 2 dagen bezorg tijd, snel te bestellen en wat variatie. Kreeg dit keer een stuk vlees gratis mee bezorgd. Zeker een aanrader!

Beste Kevin, Bedankt voor jouw review! Wat ontzettend fijn om te vernemen dat je ons het aanraden waard vindt! We zijn blij dat de bezorging altijd goed verloopt en de variatie ook een pluspunt is. We hopen dat dit in de toekomst uiteraard zo blijft en dat we je nog lang als klant mogen verwelkomen. Mocht je ooit vragen of advies nodig hebben dan horen we het graag! Met broederlijke groet, Kirsten Hayes Brothers

Onze hond vindt de brokken en snacks heerlijk.

Snel online besteld en altijd snel geleverd. Onze hond is dol op de brokken en snacks. Prijzen zijn goed. Natuurlijke ingrediënten, geen kunstmatige toevoegingen vind ik belangrijk. En in Nederland geproduceerd.

Beste Cynthia, Dankjewel voor jouw review! Van zulke reviews worden we altijd erg blij. We vinden het erg fijn om te horen dat je tevreden bent over onze levering en prijzen en dat de hond dol is op onze brokken en snacks! En je hebt helemaal gelijk, onze brokken worden volledig in Nederland geproduceerd :). Mocht je ooit vragen hebben neem dan gerust contact met ons op! Met broederlijke groet, Kirsten Hayes Brothers

Prima brok voor een prima prijs

De honden zijn er gek op en krijgen een pracht vacht en mooi gebit

Beste Karin, Heel erg bedankt voor jouw review! Het gebit en de vacht/huid zijn perfecte punten voor een voeding om aan bij te dragen, we zijn dan ook blij om te horen dat je merkt dat dit goed is bij jouw honden én dat jouw honden er gek op zijn uiteraard, ook dat is belangrijk. Mochten we je ooit ergens mee kunnen helpen dan mag je uiteraard altijd contact opnemen met onze klantenservice! Met broederlijke groet, Kirsten Hayes Brothers

Top voer (zeggen m'n honden)

Twee blije Ridgebacks, iedere keer wanneer er weer een nieuwe 20kg zak, keurig op tijd, arriveert. Ze eten het met plezier, hebben een mooie glanzende vacht, voelen zich er prima bij. Fijn voor t baasje: Hayes Brothers levert bestellingen op tijd en tegen een alleszins redelijke prijs.

Beste Gerben, Ontzettend bedankt voor je review en de mooie 10! Voor ons is het belangrijk dat zowel het baasje als de hond(en) tevreden zijn met onze brok en dat is zo te horen zeker het geval! We vinden het fijn om te horen dat jouw Ridgebacks tevreden zijn en mooi in hun vacht zitten. Wil je ze namens ons bedanken voor het doorgeven dat het topvoer is? Daar willen we ze wel even persoonlijk voor bedanken natuurlijk! Mocht je in de toekomst misschien vragen hebben neem dan gerust contact met ons op! Met broederlijke groet, Kirsten Hayes Brothers

Happy hond

Onze Duitse Dog eet de krokante brokken het beste. Het is zoals de meeste doggen geen goede eter. Ook de kippen worst viel in de smaak! Een aanrader dus

Beste Misja, Bedankt voor het plaatsen van jouw review! Wat goed om te horen dat je met onze krokante brokken een brok gevonden lijkt te hebben die bij jouw Duitse Dog past in combinatie met onze kippen worst! Soms kan het nog best een hele uitdaging zijn om de juiste brok te vinden. Mocht je in de toekomst vragen hebben of ergens advies bij nodig hebben weet dan dat je altijd terecht kan bij onze klantenservice! Met broederlijke groet, Kirsten Hayes Brothers

Goed voer voor een eerlijke prijs

Ik ben erg tevreden over zowel het voer als de service

Beste Tyrone, Bedankt voor jouw review en de 10 natuurlijk! Wat fijn dat je tevreden bent over ons voer én de service, dat is altijd goed om te horen. Uiteraard mag je altijd contact met ons opnemen als we je ergens bij kunnen helpen of in adviseren! Met broederlijke groet, Kirsten Hayes Brothers

Goede kwaliteit voor een mooie prijs

Deze hondenbrokken waren mij aanbevolen door een bekende en nadat wij het geprobeerd hadden willen wij dus niks anders meer en onze hond(Django)ook niet,hij is er gek op...inmiddels ook zelf aanbevolen bij vrienden,familie en kennissen en ook die zijn zeer tevreden met jullie brokken...Dus Een Dikke Pluim Voor Jullie...

Beste Corina, Bedankt voor jouw mooie review en de pluim! Wat ontzettend fijn om te horen dat Django gek is op de brokken, dat is natuurlijk wel het beste compliment wat we kunnen krijgen. En we zijn blij te horen dat je ons ook aanbeveelt, blije honden en baasjes zijn de beste reclame. Mochten we je in de toekomst ooit ergens bij kunnen helpen weet dan dat je altijd contact mag opnemen! Met broederlijke groet, Kirsten Hayes Brothers

Prima smakelijke brokjes

Prima ervaring met Hayes Brothers. Als er een variatie brokjes niet op voorraad is , nemen ze vaak even contact op en bieden eventueel een alternatief aan als de bodem van mijn voerton in zicht is. Mijn katten eten de brokjes met smaak, en het overgeven is na veranderen naar brokjes van Hayes Brothers helemaal gestopt.

Beste Gea, Bedankt voor jouw review en compliment. Altijd fijn om te lezen dat de katten lekker van de brokjes eten en de problemen waar je tegenaan liep nu verholpen zijn. Met broederlijke groet, Melissa Hayes Brothers.

Super service!!

Ik heb sinds half juni een pup en belde voor info omtrent voer. Ik werd heel goed en duidelijk geholpen en men nam de tijd voor mij. Het voer wat ik bestelde werd snel en netjes geleverd. Bij de 2e bestelling had ik niet goed gelezen en het voer was even niet leverbaar, terwijl ik dit wel nodig had. Er werd meteen gehandeld en ik kreeg een gelijkwaardig produkt met 4 kilo meer inhoud voor dezelfde prijs en werd de volgende dag geleverd. Helemaal geweldig!!

Beste Hellen, Bedankt voor je review. Heel erg bedankt voor jouw compliment hoe wij jou hebben geholpen. Ik zal dit ook doorgeven aan mijn collega's ;) Met broederlijke groet, Melissa Hayes Brothers

Topkwaliteit aan betaalbare prijs!

Ik gebruik nu al enkele maanden de hondenvoeding van Hayes Brothers. Voor mijn Duitse scheper van 3 jaar bestel ik steeds de premium koudgeperste brokken voor volwassen honden en voor mijn Mechelaar van nog geen jaar heb ik steeds de premium koudgeperste puppybrokken besteld. Ze zijn er werkelijk gek op. Ik kan nergens anders zulke hoeveelheden aan deze lage prijs vinden en met topkwaliteit vinden! Hier een tevreden baasje met haar hondjes!

Beste Debster, Wat een mooie review. Ook vind ik het mooi om te lezen dat jouw herders het zo goed doen op de brokken ;) Met broederlijke groet, Melissa Hayes brothers

Super voer voor een mooie prijs!

Gebruik al een tijdje de brokken van Hayes voor m’n 2 honden. Ze doen het er super op. Ben nu overgestapt naar de Hayes premium geperste brok. Ook deze brok vinden ze heerlijk!

Beste Chantal, Bedankt voor jouw review. Super om te horen dat jouw 2 honden zo blij zijn met onze brokken! Met broederlijke groet, Melissa

Goeie krokante brok waar dieren dol op zijn.

Onze hond was een moeilijke eter. Elk half jaar kin ik nieuwe brokken uitproberen omdat hij de andere niet meer at. Todat ik over ging op de brokken van Haves Brother. Ik geef deze brokken nu al een aantal jaar aan onze honden en er wordt nog steeds met smaak van gegeten. Voor onze honden nooit geen andere meer

Beste Renathe, Bedankt voor jouw review. Wat mooi om te lezen dat jouw toch moeilijke eter nu al jaren van onze brokken geniet. Hier worden wij blij van ;) Met broederlijke groet, Melissa Hayes Brothers

Super goed de geperste brok

De honden(cane corso) vinden het super lekker.

Beste Lies, Bedankt voor jouw review. Wat mooi om te lezen dat jouw Cane Corso lekker smult van de brokken ;) Met broederlijke groet, Melissa Hayes Brothers

Bestellen was gemakkelijk. honden zijn er dol op. zowel mijn boomer als mijn border collie. wanneer de 40 kilo op is. bestel ik weer.

Beste Leendert, Bedankt voor je review! Fijn dat de honden er dol op zijn. Met broederlijke groet, Manon Hayes Brothers

Niet goed

Mijn honden hebben de eerste zak wel gegeten toen heb ik 2 zakken besteld maar die waren te rood en anders die wijgeren ze te eten ik heb de zak terug gestuurd de andere kon niet zat al in ton Maar nog geen geld terug gekregen

Goedendag, Bedankt voor jouw review. Ik jouw retour nagekeken en zie dat deze gisteren is verwerkt en hierdoor zal het aankoopbedrag van de zak vandaag of morgen op de rekening staan. Mocht dit niet het geval zijn neem dan even met ons contact op. Met kwispelende groet, Melissa Hayes Brothers

Mijn honden reageren heel goed op deze brok!

Van nature zijn ze redelijk gevoelig voor verandering van voer, maar de overstap naar Hayes ging ontzettend soepel. De ontlasting is keurig, hun vacht en algehele conditie is top! Daarbij eten ze het graag. Het enige verwarrende is dat de brok soms een ander uiterlijk heeft dan een eerdere zak. Soms is de brok een slagje kleiner of is de kleur net iets anders. Dit mag echter mijn tevredenheid niet drukken! Het is echt een aanrader. De prijs/kwaliteit verhouding is echt perfect!

Beste Nicole, Bedankt voor jouw review. Het klopt dat de lengte van de staafjes kan afwijken, maar ook geur, kleur en hardheid zijn niet altijd hetzelfde. Deze verschillen ontstaan doordat natuurlijke producten ook niet altijd dezelfde geur en kleur hebben. Daarnaast kan er soms tijdens het persen iets meer of minder vocht nodig zijn om ervoor te zorgen dat het brokje een brokje wordt, dus niet uit elkaar valt. Wat wel altijd hetzelfde blijft, is het receptuur! Met broederlijke groet, Manon Hayes Brothers

Het was snel geleverd, je word netjes geïnformeerd over je bestelling en de prijs is goed

De bestelling was helemaal fout gelopen

De brokken bevallen super goed, maar de bestelling verliep moeizaam. Ik heb 10 dagen moeten wachten voordat er geleverd werd. Er was iets fout gegaan. Ik hoop dat de volgende bestelling beter gaat, want het voer bevalt prima. Vriendelijke groet Ankie en poot van Zany en Borre

Beste Ankie, Bedankt voor jouw review. Het klopt dat er in de periode dat jij de bestelling heb geplaatst wat problemen waren. Wij zijn daar hard mee aan de slag gegaan en het probleem is dan ook opgelost. Wij hopen dan ook dat jou volgende bestelling soepeler zal verlopen. Onze excuses voor het ongemak. Met broederlijke groet, Melissa

Mooi en goed product

Één van de drie honden eet het niet maar is dan ook een kieskeurige trut. Wij zij nu bezig haar in de maling te nemen met zalmolie erover heen te doen. Wordt vervolgt!

Beste Marco, Bedankt voor jouw review. Wat leuk om te lezen dat in ieder geval 2 van de drie honden het wel eten en je tevreden bent. Hou ons op de hoogte hoe het met de 3de gaat ;) Met broederlijke groet, Melissa Hayes Brothers

Lekker spul zo te zien aan de honden

Mijn honden vonden het lekker En prima ingrediënten Betaalbaar Prijs kwaliteit verhouding prima

Beste Karin, Bedankt voor jouw review. Wij waarderen dit enorm. Met broederlijke groet, Melissa Hayes Brothers

Uitstekende voeding!

Onze Franse bulldog is overgestapt op Hayes droogvoer. Wat gelijk opviel was dat zijn ontlasting niet meer dun was. Hij is er gek op en zijn eigenlijk vrij snel geheel overgestapt op deze brokken en in de avond vlees van Rodi.

Beste Ed, Bedankt voor jouw review. Wij waarderen dit enorm. Het mooiste is natuurlijk dat hij het er goed op doet. Met broederlijke groet, Melissa

Blije fitte honden

De eerste zak Hayes Brothers hondenvoer is bijna op. Mijn honden vinden het lekker. 1 van de 2 is een pietluttige eter en ik moet zeggen dat dat ook nu nog wel eens het geval is, laat soms het eten staan, maar doet dat haar hele leven al. Eerst niet, maar zodra ze het vaker heeft gehad wel. Doe er tegenwoordig wat schapenvet door (ook van jullie) en dat vind ze erg lekker, maar ondanks dat wil ze nog wel eens een maaltijd overslaan. Honden hebben naar mijn idee wel iets meer energie en zitten mooi in de vacht, ondanks hun leeftijd (1=11.5jaar en ander word in mei 11)

Our dog loves it!

We had a little trouble with dog food because our dog did not like a lot of brands. We are lucky to find what she likes finally! But, because they are big pieces, they produce a lot of tiny pieces to be vacuumed for! Also, it would be great to make the bag sealable so that won’t get soft soon.

Dear annie lee, Thank you for your review. How nice that you have found the right kibble for your dogs. Thank you for your tip, we will discuss this in our next meeting. Sincerely, Melissa Hayes Brothers