Onze hond reageert er goed op

De hond vond het lekker en reageert er goed op. Geen enkel probleem om naar de brokken over te stappen. Verliep helemaal zonder problemen

Beste Bettina, Bedankt voor jouw review. Wat leuk om te lezen dat je hond met geen enkele problemen de overstap heeft gemaakt. Met broederlijke groet, Melissa Hayes Brothers

Top voer puppy blij.

Ben net overgestapt. Maar pup genieter van. Nu nog gemixt met vorige voer. Maar slaat goed aan.

Beste Rob, Bedankt voor jouw review. Wij waarderen dit enorm. Met broederlijke groet, Melissa Hayes Brothers

De hondjes eten het heel graag

Super lekker voor de hondjes

Beste Fre, Bedankt voor jouw review. Wij waarderen dit enorm. Met broederlijke groet, Melissa Hayes Brothers

Hellemaal top

Goede service snelle reactie en goed voer ..

Beste Samantha, Bedankt voor jouw review. Wij waarderen dit enorm. Met Broederlijke groet, Melissa Hayes Brothers.

Goede voeding tegen een goede prijs!

De honden zijn kieskeurig maar eten er prima van en de vacht ziet er goed uit!

Beste Carin, Bedankt voor jouw review. Wat fijn dat jouw kieskeurige eters onze brokken prima eten. Met broederlijke groet, Melissa Hayes Brothers

Snel geleverd en bij vragen zeer goed bereikbaar!!

Zeer goed !!

Beste Remco, Bedankt voor jouw review. Wij waarderen dit enorm! Met Broederlijke groet, Melissa Hayes Brothers

Goed geleverd en fijne kwaliteit en niet duur

Prima kwaliteit en service.

Beste Marcel, Bedankt voor jouw review. Wij waarderen dit enorm. Met broederlijke groet, Melissa Hayes Brothers

Heel tevreden over en de honden mogen het graag en hun stoelgang is beter!!

Zeer tevreden en goedgekeurd door de honden. Heb 2 boerboels en een Engelse Bulldog. Hun stoelgang is vaster geworden! Nen echte aanrader.

Beste Sabrina, Bedankt voor jouw review. Wij waarderen dit enorm. Ook vinden wij het leuk om te lezen dat je honden het goedgekeurd hebben. Dit is natuurlijk het allerbelangrijkste ;) Met Broederlijke groet, Melissa Hayes Brothers

Mijn honden vinden het lekker

Mijn honden zijn nu bijna aan de tweede zak Hayes toe. Ik geef mijn honden alle drie hetzelfde voer aangepast aan hun lichaamsgewicht. Ik heb namelijk een hond medium grootte (ong. 20 kg) en 2 kleinere hondjes (8-9 kg), zij vinden het heerlijk en hebben totaal geen problemen gehad met de “overstap”. Ik zet het voer ‘s morgens neer waarna zij direct wat gaan eten en ‘s avonds, na onze maaltijd, eten zij de rest van hun bak helemaal leeg!

Beste Irma, Bedankt voor jouw review. Wij waarderen dit enorm. Uiteraard vinden wij het leuk om te lezen dat jouw honden hun bakjes allemaal leeg eten ;)Daar doen we het voor. Met broederlijke groet, Melissa Hayes Brothers

Bevalt goed

Mijn hond doet het er goed op.

Beste Janny, Bedankt voor jouw review. Wij waarderen het enorm. Het is altijd leuk om te lezen dat je hond het goed doet op de brokken. Met broederlijke groet, Melissa Hayes Brothers

Super brokken, de honden vinden ze heerlijk hun vacht is mooier en ruiken niet meer naar hond

Ik kreeg deze tip van een vriendin omdat mijn hond veel overgeeft, en beide honden stinkende ontlasting hadden. Ook roken onze hondjes erg naar hond. Nu zijn we pas een week over op Hayes puppy brokken en allebei mooie stevige poepies (makkkelijk op te ruimen) mooie glanzende vacht en lekkere eigen geur. Ook het overgeven is bijna over.

Goedemiddag, Bedankt voor je review. Wij waarderen dit enorm. Ook vinden wij het leuk om te lezen hoe de honden het op onze brokken doet. Laten we duimen dat het overgeven ook nog overgaat. Met Broederlijke groet, Melissa Hayes Brothers

Perfect.

Snelle levering.Guus vindt de brokken

Beste Ria, Bedankt voor je review. Wij gaan ervanuit gezien het cijfer dat Guus de brokken lekker vind ;) en daarvoor onze dank. Met broederlijke groet, Melissa Hayes Brothers

Geweldig voer

Blij dat ik jullie gevonden heb Noa eet haar brokjes helemaal op Dat wad eerst niet zo toen gooide ze alles uit bak. Ik denk dat mijn dochter ook gaat voor jullie voer als ze nieuwe moet bestellen. Dus weer een klant erbij haha

Beste Ria, Bedankt voor jouw review. Wat fijn te vernemen dat jouw hond nu zijn bak wel leeg eet. Wij zien je dochter graag tegemoet als nieuwe klant ;) Met broederlijke groet, Melissa Hayes Brothers

Topservice,snelle levering en een tevreden hond

Ik heb een hond met een darmprobleem verleden,maar sinds ze dit voer krijgt geen greintje last meer gehad,dus jullie komen niet meer van ons af.

Goedendag, Bedankt voor jouw review. Wat mooi om te lezen dat jouw hond nu van zijn darmproblemen af is. Met Broederlijke groet, Melissa Hayes Brothers

Geweldig voer. Erg gretig gegeten

BAYO eet het graag. Liever iets meer dan minder. Goede ontlasting dus baasje ook blij

Beste Jeanette, Bedankt voor jouw review. Wij vinden het leuk om te lezen dat Bayo het zo lekker vind. Met broederlijke groet, Melissa Hayes Brothers

puppy brokken

hondtje kwam 4dec uit griekenland via kennis ze is nu 15weken .perfecte ontlasting..heel blij nee .volgende bestelling komt zeker .

Goede kwaliteit en zeer betaalbaar

Wij hebben een Duitse Dog, dat zijn niet de beste eters…. Vanuit de fokker hadden we duur merkvoer. Buiten de prijs was de hond er ook niet zo happig op. Andere merken verdroeg hij goed maar at er weinig van. Overstap naar Hayes Brohers was makkeijk. We mixen 2 soorten voer door elkaar (standard large breed en natural pressed) en het wordt goed gegeten. Hij vindt het lekker, verdraagt het goed en z’n vacht ziet er mooi uit! Blije hond= blije baas!

Onze rottweiler vindt het heerlijk

Hij kreeg farmfood , als pup en de fokker gaf zijn honden Hyes, en hij adviseerde om op hyes over te gaan als hij 8 maand is , hij doet het er heel goed op, mooie brok ook.

We hebben de nieuwe voer niet gemengd met de oudere voer ( die was op) maar de honden reageren er heel goed op. Goede ontlasting verder geen problemen ermee.

De hond vind de brokken heerlijk!

Mijn hond smult van de brokken.

Perfect voer

Honden doen het geweldig op het voer vooral gen darmklachten meer

Onze Duitse dog van 9 maanden doet het heel goed op het voer van Hayes &Brothers Ze voeld zich goed is energiek en glimt mooi. Wij zijn zeer tevreden en Dieke ook.

Vlotte bezorging en momenteel de goedkoopste

De hond lust het ook en dat is het voornaamste!

Super, Cila vind alles lekker.

De overstap ging makkelijk.

Mijn 5 honden zijn dik tevreden

Sommige hadden geen vaste ontlasting met jullie brokken wel