Uitstekend.

Sinds ik een hond heb bestel ik het voer bij Hayes Brothers. Sinds kort óók het kattenvoer. Slechts éénmaal heb ik een op/aanmerking gehad en dat werd direct opgelost door Hayes Brothers. Super! Dit alles neemt niet weg dat PostNL simpelweg niet op tijd levert. Dit heb ik ondertussen ingecalculeerd.

Supervoeding

Dit is onze 3e bestelling nu geweest en wij ervaren het als erg goede en complete voeding.onze boomer is er gek op(brokjes) en zijn vacht en huid is er aanzienlijk op vooruit gegaan..dus al met al een win win situatie. Goede prijs en kwaliteit verhouding

Een fijne brok waar onze border collie het goed op doet. Van andere brokken had hij last van jeuk en nu niet meer.

Mijn hond,eet ze goed

Ten eerste is dit niet mijn eerste zak,bestel ze al langer. Maar voorheen had mijn hond altijd last van zijn oren,maar sinds hij deze brokken heeft,heeft hij daar geen last meer van. Een fijne geperste brok,die hij goed eet.

Top brok èn betaalbaar

Zoals we allemaal weten zijn goede hondenbrokken best prijzig. Ik heb allerlei geprobeerd en heb wisselende ervaringen. Met de cold pressed (geperste) brok weet ik inmiddels dat ik er mijn honden èn mijn portemonnee een plezier mee doe. De honden hebben een gezonde, stevige keutel, geen darmgeborrel en ze zitten goed in hun vel en vacht. Happy doggies en dus een happy vrouwtje :)

Uitstekende service en keuze hulp

De keuze hulp is erg makkelijk om de goede keuze te maken voor mijn dieren. Ik heb al vaker via jullie site besteld en de bezorging is snel.

Hi Jeanette, Bedankt voor je top beoordeling en wat enorm fijn om te horen dat de keuze hulp geholpen heeft met het maken van de juiste keus! Een broederlijke groet, Charissa Hayes Brothers

Zeer goed voer voor onze hondjes en prijs is goed

Hi Linda, Super bedankt voor je top beoordeling en wat fijn om te horen dat je tevreden bent met ons merk! Een broederlijke groet, Charissa Hayes Brothers

snelle levering, prima voer

Sinds wij vorig jaar mei onze hond kregen geven we haar deze brokken. Ze doet het er goed op en haar vacht glanst. Dik tevreden.

Hi Annie, Bedankt voor je bericht. Wat super fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de brokken en dat de hond het er goed op doet! :-) Een broederlijke groet, Charissa Hayes Brothers

Snel en netjes bezorgd

Ze leveren snel en als er problemen zijn krijg je vrij snel antwoord

Hi Greetje, Bedankt voor je top beoordeling en fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service! Een broederlijke groet, Charissa Hayes Brothers

Grandioos. Service en het product, welke ze verkopen .

Had iets te veel besteld . Geen probleem was nog in het magazijn en werd tegengehouden. Het bedrag , wat ik terug zou krijgen, stond binnen 2 dagen op mijn rekening. Dit is service . Grandioos.

Hi Christa, Dat kan altijd gebeuren natuurlijk! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze services! :-) Een broederlijke groet, Charissa Hayes Brothers

super

Onze witte pit kan niet tegen en eet niet veel voer .En wij hebben al heel wat geprobeerd veel dure merken maar ook vers voer van de molen. Ook om het voer lekkerder te maken zoals pens en zalm olie en nog veel meer maar onze hond bleef ruften en kreeg niet echt goede ontlasting of voldoening van de meeste voer soorten. En vond de meeste ook niet echt lekker toen hebben wij adult large breed voer van Hayes Brothers geprobeerd en dat ging eigenlijk al goed hij at weer en ontlasting was eindelijk normaal. En hoefde nog maar 2 a 3 keer per dag te poepen inplv de 5 tot 6 keer van de meeste andere voer. Maar het was geen puppie voer en dat hij hij eigenlijk wel nodig dus een berichtje getypt naar hayes Brothers en gevraagd of zij ook puppie brokken hadden. En toen bleek het net uitgekomen te zijn. dus wij gelijk 2 zakken puppie large breed besteld en dat at hij gelijk zonder zalm olie of pens of dergelijke. Hij vind het voer lekker zit eindelijk vol zit mooi in zijn vacht en eindelijk normale ontlasting. Wij en onze Pup van 9 maanden zijn heel erg blij dat Hayes Brothers nu ook Puppie voer heeft en wij bevelen hem ook zeker aan. Bedankt Hayes Brothers eindelijk voer voor onze pup gevonden waar hij niet alergies voor is en eindelijk wel lekker vind. Hij eet het nu 2 weken en doet het er heel goed op.

Hi Barry, Wat enorm fijn om te horen dat jouw lieve pup na zo'n lange zoektocht eindelijk goed reageert op een brok en dit ook met veel smaak eet! Laten we dit zo houden! :-) Mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen, laat het ons zeker even weten! :-) Een broederlijke groet, Charissa Hayes Brothers

Ik ben heel tevreden over de service.

Het is een prettig bedrijf om bij te kopen, ze verlenen goede service, mijn hond is allergisch, ik had brokken besteld waar hij niet goed op reageerde , ik kon ze zo terugsturen. Dat noem ik service. Dank je wel Hayes Brothers.

Beste Riet, Heel erg bedankt voor de goede beoordeling. Wat jammer dat de hond niet goed reageerde op de brokken! :-( Gelukkig hebben we dit kunnen oplossen! :-) Een broederlijke groet, Charissa Hayes Brothers

te veel poep

de honden gaan met dit eten veel vaker naar de wc dan met ander eten. waarom?

Hi Dauphine, Wat enorm vervelend om te horen dat de honden meer ontlasting hebben! We hebben je een tijdje terug een mailtje gestuurd, helaas hebben wij hier nog geen reactie op gehad. Uiteraard willen we je graag helpen! Een broederlijke groet, Charissa Hayes Brothers

De laatste zending is uiteindelijk met 2 weken vertraging toch ontvangen..,

Laatste bestelling was heel erg vertraagd. Maar werd uiteindelijk wel geleverd…

Prima brok

Mijn border colli at in de ochtend darf brokken en in de avond vers vlees van darf. Omdat ik de brokken best duur vind van darf en de regular steeds was uitverkocht en ik daardoor een zak van bijna 80 euro moest nemen ben ik overgestapt. Prijs is nu minder levering ging goed en ze eet ze met smaak al denk ik dat ik haar iets meer moet geven lijkt alsof ze nog honger heeft na het eten. Kan natuurlijk ook zijn dat ze het gewoon lekker vind Tot nu toe erg tevrede

Hoi Marja, Bedankt voor je beoordeling en wat enorm fijn dat de brokken goed in de smaak vallen bij je hond! :-) Ons voedingsadvies is slechts een richtlijn, elke hond is natuurlijk anders. Een actieve hond kan tot wel 20% meer voeding nodig hebben dan een hond die minder beweegt. Kijk daarom goed naar je hond en pas het voedingsschema hier op aan! Als wij je hierbij kunnen helpen stuur ons gerust een berichtje! :-) Een broederlijke groet, Charissa Hayes Brothers

Hondenvoer

Schapen ver helaas niet ontvangen, wel betaald! Voer is prima

Hoi Alice, Wat vervelend om te horen dat het schapenvet niet meegeleverd is! Dit is natuurlijk niet de bedoeling, duizendmaal onze excuses hiervoor! Ik heb je een mail gestuurd om dit op te lossen! :-) Een broederlijke groet, Charissa Hayes Brothers

Hond eet de brokkrn niet

Hond eet de brokken niet !! En dunne ontlasting !! 20kg besteld...zak is open...geld weggegooid BAAL ervan en heb spijt !!!!!!

Goedemiddag! Bedankt voor je review. Wat vervelend dat jouw hond het niet wilde eten! Inmiddels hebben we contact gehad en is onze garantie voor je in orde gemaakt. Fijne dag toegewenst! :-) Een broederlijke groet, Charissa Hayes Brothers

goed product

Jaxx at gelijk de bak brokken op, het is een jonge rottweiler en vrij kieskeurig, zijn vacht glanst en onlasting stuk minder, top!!

Goedemiddag! Super fijn om te horen dat Jaxx lekker smikkelt van de brokken en het ook nog eens goed doet op de brok! Heel erg bedankt voor de super beoordeling! Een broederlijke groet, Charissa Hayes Brothers

Goede brok voor een goede prijs.

Ik voer pas sinds ongeveer 1,5 week deze brok, maar de dames hier zijn gematigd enthousiast op 1 na die alles heerlijk vindt. Bij 1 diva moet ik het echt met iets extra’s lekker maken en de andere eet het wel maar gewoon niet heel enthousiast. Misschien moeten ze wennen? Ontlasting is wel prima!

Hoi Elsa, Bedankt voor je beoordeling en wat leuk dat je bij ons besteld hebt! :-) Het kan zeker zijn dat de honden nog even moeten wennen aan de nieuwe brok. Je zou eens kunnen proberen om er een beetje water over te gieten, hierdoor komt er wat meer geur vrij. Op den duur kun je dit dan weer afbouwen. Mochten we je ergens mee kunnen helpen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Een broederlijke groet, Charissa Hayes Brothers

Ezra had altijd last van z'n darmen Met dit voer is alles opgelost en poept die normaal De brokken vind hij heerlijk

Hoi Wen, Wat super fijn om te horen dat de darmproblemen van Ezra opgelost zijn met het voer en dat ze ook nog eens goed in de smaak vallen! :-) Een broederlijke groet, Charissa Hayes Brothers

Hond eet weer zonder iets er door

Goed voer . Poept veel minder . Vind het lekker

Katten blij , wij blij

Onze katten eten nu met veel plezier hun brokken op

Uitstekend voer voor een zachte prijs!

Reeds een jaar of twee koop ik Natural Pressed voor mijn honden. Ze blijven mooi op gewicht, hun ontlasting is heel stevig en donker, ze glanzen mooi en zijn vrolijk.... en ik krijg vaak complimenten voor hun goede figuur. En dat aan een onverslaanbare prijs. Wat wil een mens nog meer?

Hoi Evelyne, Super bedankt voor de goede beoordeling en wat fijn zeg dat de honden het zo goed doen op de Natural Pressed! Daar worden wij blij van! :-) En laat het nou net zo zijn dat we jou hebben uitgekozen om onze Kiyoh winnaar te worden van de maand september! Dit om te laten zien dat we hartstikke blij zijn met het ontvangen van beoordelingen. Stuur je ons even een email op [email protected]? Dan hebben we een speciale kortingscode voor jou om een gratis snackzakje te ontvangen :-). Een broederlijke groet, Charissa Hayes Brothers

Prima nette en snelle levering de honden poepen veel minder en is mooi stevig

Goedemorgen Peter, Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent met Hayes Brothers! Bedankt voor je beoordeling! :-) Met broederlijke groet, Charissa Hayes Brothers

Mijn honden vinden het voer lekker

De ontlasting is prima , de vacht glanst en mijn 2 Duitse herders eten de brokken met smaak op. Buiten dat vinden ze de snacks heerlijk!

Goedemorgen Maria, Wat super fijn om te horen dat de brokken en de snacks zo in de smaak vallen en dat de honden het er zo goed op doen! :-) Met broederlijke groet, Charissa Hayes Brothers

Rivium Quadrant 2 2909 LC Capelle aan den IJssel