Goed voer voor een redelijke prijs

De honden doen het er goed op, ze hebben het zo op de brokken, de zalm olie en schapenvet vinden ze ook heerlijk.

Goedemiddag Freddy, Wat top om te horen zeg! Bedankt voor de beoordeling! Met broederlijke groet, Jamie Hayes Brothers

Eindelijk een goede brok na lang zoeken

We hebben 2 stafford mixjes een van bijna 11 en een van 7 we hebben een berg geld uigegeven voor brokken maar geen van alle waren een succes Maar nu zijn de hondjes tevreden en de baasjes ook Groetjes uit melick

Heel blij mee

Wij zijn nu ongeveer driekwart jaar overgeschakeld op de brokken van Hayes Brothers voor onze Mechelse herder. Wij kregen onze Arko toen hij 14 maanden was en hij was erg ondervoed en zag er slecht uit. We zijn begonnen met brokken van de supermarkt en hoewel hij ondervoed was, wilde hij deze al snel niet meer eten en liet hij zijn brokken staan. Bovendien was zijn ontlastig constant dun en moest hij 3 tot 4 keer per dag poepen. Hierna hebben we verschillende, dure merken geprobeerd, tot ik Hayes Brothers tegen kwam. Wat we erg fijn vinden is dat de brokken wat groter zijn en hij er dus langer over doet. Daarnaast hebben we ook de zalmolie en de schapenvet mee besteld en doen we iedere maaltijd een aantal druppels over zijn brokken. Arko eet nu weer iedere keer zijn hele bak leeg en is een jaar tijd bijna 10 kg aangekomen! Hij poept nog maar 2 keer per dag en dat zijn mooie stevige drollen. ook glimt zijn vacht en ziet hij er super gezond uit. Wij zijn dan ook heel blij met de brokken van Hayes Brothers.

Goedemiddag! Leuk dat je een beoordeling hebt achtergelaten, bedankt! En wat enorm fijn om te horen dat Arko het nu zo goed doet op onze Hayes Brothers brokken. Laten we dat vooral zo houden! :-) Met broederlijke groet, Jamie Hayes Brothers

Toppie

Max is een rottweiler van drie jaar en had veel darmklachten, dunne ontlasting, vaak gepaard met diarreeklachten. Na veel behandelingen van de dierenarts en flinke kosten, ben ik overgestapt het Hayes voer. Na drie dagen kwamen er al harde stukken ontlasting en na 1 week waren de darmproblemen over. Daarnaast is Max rustiger, poept minder per dag en heeft minder haar- en jeukklachten. Ik ben erg blij met het Hayes voer en zal nooit meer ander voer wilen gebruiken. Bedankt.

Goedemiddag Cindy! Bedankt voor het achterlaten van een review. Wat enorm goed om te lezen dat het nu veel beter gaat met Max sinds hij op ons voer zit. We zien je vaak nog een keer terug bij ons! En mocht je nog vragen hebben, kun je ons altijd even bellen :-). Met broederlijke groet, Jamie Hayes Brothers

Tot nu toe goed

Kat heeft minder beginnende plekjes van uitslag

Goedemiddag Danny! Bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat het tot nu toe goed gaat! Mocht je nog vragen hebben, kun je ons altijd even bellen. Met broederlijke groet, Jamie Hayes Brothers

Ze willen het niet eten....sterren door de honden gegeven. Zeg niets over de service, die is tip!!!

Helaas willen geen van mijn 3 volledig verwende honden de brokjes eten. De snacks ( zalm) vinden de honden EN de katten heerlijk !!

Prima voer goede kwaliteit, alleen veel gruis van de brok in de zak.

We zijn er blij mee!

Voldoet super!