Tevreden met de installatie

Aanrader voor het installeren van de wandcontactdoos. Alleen tip voor de planner, 1 adres minder op een dag zodat monteur op tijd kan zijn en meer uitleg kan geven over de installatie. Alles is prima aangesloten door de heren

Fout op fout

Een laadpunt besteld, Webasto pure. Omdat dit bedrijf goed naar voren kwam in de reviews, dacht ik het goed te doen. Maar helaas. Ik zal niet teveel in details treden, maar op 22 december besteld en na heel veel heen en weer mailen en bellen, uiteindelijk pas op 3 januari geleverd. Medewerker van het bedrijf was wel vriendelijk in het contact, en dat is aardig, maar niet genoeg. Hij moest mij ook gelijk geven dat er veel fout ging. Daarnaast was de vervoerder zeer onvriendelijk, verder ging het uitbetalen van een creditnota fout, kortom, ik zou hier echt nooit weer bestellen.

Beste Y. I. de Zwaan, Bedankt voor uw feedback! Helaas is uw bestelling anders verlopen, dan dat onze klanten normaal van ons gewend zijn. Op het moment van uw webshop order, bleek het laadstation niet leverbaar en hebben wij samen gekeken naar een passend alternatief. De levering van uw laadstation heeft hierdoor vertraging opgelopen, maar helaas heeft onze partner die de pakketten verstuurd ook enkele fouten gemaakt. Wij nemen uw feedback mee, waarbij wij ook zullen attenderen dat de persoon die uw pakket heeft afgeleverd hiervan op de hoogte wordt gesteld. Als laatst betreft de creditnota, is hier een enkele vertraging opgelopen van 3 dagen. De reden hiervan is, omdat een collega uw creditfactuur verkeerd heeft opgesteld en het weekend er tussen zat. Wij snappen de teleurstelling, maar wensen u alsnog veel laadplezier toe met het laadstation. Met vriendelijke groet, Team Laaddirect

Aanbevelenswaardig.

Alle contacten en verstrekking van informatie als ook het beantwoorden van vragen en de daadwerkelijke levering en montage zijn adequaat en probleemloos verlopen. Alleen de levering duurde langer dan toegezegd, maar dat heeft ongetwijfeld met de groeiende vraag naar laadboxen bij een uitstekende leverancier te maken.

Uitstekende service, communicatie en installatie

Snelle behandeling van de vraag. Tijdige opvolging en goede communicatie. Ondanks de levering van een verkeerde kleur kap een snelle oplossing gevonden voor herstel.

Vlot en netjes afgewerkt.

De installateurs kwamen wat later dan gepland, maar hadden dit keurig doorgegeven. De hele installatie verliep vervolgens vlot en netjes. Na installatie goede uitleg gehad. Beide installateurs uiterst vriendelijk en netjes werkend.

Goed geadviseerd en qua prijs de voordeligste.

Zowel in het voortraject (advies, offerte) als bij plaatsing snel en professioneel. Ook een compliment aan de monteur, die door uitloop van werk weliswaar (veel) te laat kwam, maar een uitstekende vakman bleek.

Kundig, snel en goede equipment

Offerte en adviezen waren concreet en too de point. De monteur was te laat maar zijn kundigheid en vakmanschap in combinatie met zijn vriendelijkheid compenseerde het totaal.

Dankzij jullie persoonlijke benadering en snelle service had in in no time een laadpaal aan huis.

Snel, persoonlijk, begrijpelijke uitleg, goed advies, nette werkwijze en onder de streep de beste aanbieding. Dik tevreden.

Top , snel en correct

Keurig alles geregeld, zelf geen omkijken naar

Laaddirect bv en herbeoordeling positief

Prachtige website en goede reviews, echter tot nu toe niet de verwachting waargemaakt, bij ons althans. Matig werk afgeleverd. Zit nog te wachten op een monteur en een oplossing voor een niet werkende Evbox Elvi ( waarschijnlijk defect nu). Communicatie matig ( alles via telefoon). Late reacties op e-mails. Zie ADAC ( Duitsland) test Evbox Elvi, deze heeft een niet goed werkende DC foutsensor ingebouwd gekregen, waardoor DC lekstomen( groot veiligheidsrisico) onzichtbaar blijven en de aardlekschakelaar type A(op advies monteur Laaddirect), welke type B of hoger moet zijn voor een elektrische paal/ wallbox, niet reageert en schade kan toebrengen aan de huishoudelijke apparatuur. Firmupdate door makers Evbox Elvi uitgebracht in juni 2021 en is niet opgemerkt door de monteur( niet aangepast tijdens de installatie). ADAC geeft nu na deze update aan, dat het een goede keus is Evbox Elvi. Evbox Elvi brandt nu rood( werkt niet of is beschadigt?). Wettelijk gezien moet ik Laaddirect bv. een kans geven om zaak recht te zetten. We wachten nu nog af de reactie van Laaddirect bv. bij monde van de CEO de heer Noël Kramer voor een doeltreffende oplossing, namelijk vervanging Evbox Elvi. Nadat monteurs alles hebben geïnspecteerd in de meterkast , bleek de EVbox Elvi een hardware fout intern te hebben. Deze Evbox is vervangen door een Evbox van het merk Alfen ( Single-S) en werkt perfect. Dank voor de inzet van CEO Noël Kramer ( Laaddirect bv). Correcte behandeling en beveel deze ondernemer zeker aan.

Zo prettig dat jij bij Laaddirect een begrijpelijke en onafhankelijke uitleg krijgt

De wereld van laadpalen lijkt met name gericht op de zakelijke markt waar het als particulier lastig is om onafhankelijke informatie te vinden. Laaddirect doet wat ze beloven en heeft ons uitstekend geadviseerd over de mogelijkheden. De installatie van de paal ging vlekkeloos en werd uitgevoerd door een kundige en vriendelijke monteur. Het contact met LD is prettig en zijn bieden goede service incl after-sales. Wat ons betreft een aanrader!

Keurige installatie van een laadpaal die aan alle wensen voldoet

Gevraagd of Laddirect op lokatie kon bekijken wat de beste opties waren voor een laadpaal. Noel is langs geweest en heeft continu goed mail contact gehad om wensen en ideeen te bespreken. Nu in het bezit van een Wallbox Copper SB.

Goede informatie, goede duidelijke offerte, nette uitvoering

Laadpalen, groepenkasten, loadbalancing, 3 fases, allemaal nieuwe termen voor ons. Na eerst zelf op internet de nodige informatie tot ons te hebben genomen, konden we bij Laaddirect verdere informatie en advies vragen, welke goed beantwoord werden. De offerte was duidelijk én compleet, wat bij andere aanbieders helaas vaak niet het geval was. Prijs was concurrerend. De uitvoering is naar volle tevredenheid uitgevoerd (de monteur had niet doorgekregen dat hij de meterkast ook moest vervangen, maar heeft dit alsnog gedaan, in de avond uren!). Er wordt netjes gewerkt en je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan.

Doen wat is beloofd en prettig in de communicatie

Ik heb twee elektrische auto's en wil daarvoor een slimme oplossing voor mij mijn relaties en commerciële doelen. Laaddirect heeft mijn situatie geanalyseerd en de meest economische oplossing ontworpen. Ik kon goed samen optrekken en aanpassingen maken die noodzakelijk waren. Ook de monteurs dachten mee toen men terplekke de situatie bekeken. Ik beveel laaddirect aan vanwege prettige communicatie en no-nonsens installatie.

Kundig advies, accurate levering en goed product

Kundig advies, accurate levering en goed product. Zeker aan te bevelen!

Veel kennis en goede service

Goed bereikbaar en veel kennis van zaken. Noël neemt echt de tijd om al je vragen te beantwoorden en komt met goede adviezen.

De juiste service en aandacht

Laaddirect neemt de tijd om je te adviseren en denkt mee in jouw situatie. Zeer tevreden met de keuze, en de beste prijs bij het vergelijken met verschillende aanbieders.

Top service!

Als u een laadstation zoekt is dit het juiste adres! Noël begeleidt alles van stap tot stap, en geeft goede adviezen. Service staat hoog in het vaandel!

Fijne persoonlijke behandeling

Professionele approach. Goed advies. Als je belt dan word je snel en goed geholpen en weten ze gelijk wie ze aan de lijn hebben. Geen Pusherig gedrag. Een opmerking. Op de website zeggen ze laagste prijs garantie. Ik had een offerte van een andere firma laten zien die iets lager was ; maar de prijs van Laaddirect kon helaas niet lager. Dus laagste prijs garantie moet je dan ook niet op je website zetten vind ik.

Uitstekende service!

Na enig onderzoek kwam ik bij Laaddirect uit. Geen spijt van gehad, binnen no time de wallbox vakkundig gemonteerd, zelfs enkele dagen sneller omdat m'n auto eerder kwam. Overzichtelijke app, eenvoudig bedienbaar en dit alles voor een redelijke prijs. Aanrader!

Goed advies en levering, helemaal tevreden

We gingen voor eerst elektrisch rijden en wisten nog niets van laden eof load balancing af. Alles werd duidelijk uitgelegd en men dacht mee voor het installeren. Goed geregeld!!

Snelle levering en goed advies

Juiste hulp bij keuze en snelle levering. Wallbox is een compacte en goede oplossing.

Snelle levering en juiste prijs

Afspraak is afspraak

Goede sevice voor nette prijs

Zeer tevreden.

Gezocht op laadpaal snelle levering. Zo kwam ik bij Laaddirect terecht. Bij het eerste contact gelijk een goed gevoel en dan wordt het een kwestie van gunnen. Laadpaal binnen 4 dagen geleverd. (Weekend zat er tussen). Bij zelf installatie blijven ze bereikbaar voor installatie vragen.