het enige wat goed gaat is de offerte en geld innen

In December 2 laadpalen besteld met Load Balancing, zou in Februari 2023 geplaatst worden volgens verkoper, werd uiteindelijk pas in April 2023 Het Traject verloopt zeer moeizaam met Laaddirect Ten eerste moet ik zelf meerdere keren achter ze aan voor een plaatsingsingsdatum, die al vele malen later is dan in eerste instantie is afgesproken Ten tweede heb ik al vele malen gemaild dat de loadbalancing te licht is en dat er een alternatief moet komen Ten derde zouden ze de spullen alvast versturen zodat wij deze alvast kunnen monteren op onze eigen palen, ook dit gebeurt niet. Montage wordt uitgevoerd, Loadbalancing Niet de goede geleverd, ondanks meerdere mails van mijn zijde hierover. Andere Loadbalancing wordt uiteindelijk geleverd, echter herbben ze te lichte relais aangesloten 16 Ampere, dit had 32 Ampere moeten zijn, tevens alles met kroonstenen aangesloten, zooitje dus. Bekabelde Internet verbinding werkt niet, het werkt nu alleen via Wifi Ondertussen ook nog een storing gehad met de Wallbox, die door Wallbox zelf is verholpen, dit was prima. Deze firma kon uiteindelijk ook vertellen hoe eea in te stellen, wat ik bij Laaddirect maar zelf moest uit zoeken. Nu leven we al in November, Loadbalancing werkt niet, Laden gaat alleen op 16 Ampere, Ik heb ze tot 30 Novmber de tijd gegeven, anders geef ik alles uit handen aan derden.

Eerlijk en persoonlijk advies en goede service

Laaddirect heeft mij zeer goed geholpen met een laadpaal. Ik werd gelijk na de aanvraag gebeld en had een lang en eerlijk gesprek. Anders dan andere bedrijven die niet eens de moeite namen om een standaardofferte na te bellen. Juist door het persoonlijke gesprek kreeg ik een goed inzicht in de wereld van laden (newbie) en een eerlijk advies. Uiteindelijk gekozen voor de Ratio Solar i.v.m. onze zonnepanelen. Tijdens het offertetraject (met foto’s) bleek dat onze meterkast ook vervangen moest worden. Ik wist dat die verouderd was. Ook dit is via Laaddirect geregeld tegen een goede prijs. De installatie kon op korte termijn maar was wel wat rommelig. De monteur (ander bedrijf) moest een keer terugkomen omdat hij essentiële onderdelen (de meterkast) vergeten was. Ook moest er daarna ook nog een afdekkap per post verstuurd worden. Dat had wat efficiënter gekund. Maar de monteur was vriendelijk en kundig en heeft alles netjes geïnstalleerd. Ik ben zeer tevreden over het uiteindelijke resultaat en vooral de persoonlijke aandacht en contact.

Gewoon goed

Prima installatie uitleg en service, een aanrader dus.

Na wat hickups een tevreden klant

Begin juni hebben ze bij mij één laadpaal gemonteerd (Ratio Solar systeem) Montage was helaas in twee stappen omdat de laadpaal nog niet beschikbaar was acheraf. Door een vriendelijke installateur is wel eerst de bekabeling gelegd en netjes afgewerkt. De laadpaal kwam wat later en is netjes in meterkast aangesloten. Na wat gepuzzel met de sensorbox en niet werken van smart solar en pure solar is door laaddirect intensief contact geweest met Ratio om het probleem te tackelen en op te lossen. De laadpaal is daarvoor naar Ratio gegaan en intensief onderzocht en getest. De oplossing is inderdaad gevonden in een software update en de laadpaal is netjes weer teruggebracht en gemonteerd. In de afgelopen week was er volop zon en kon ik optimaal gebruik maken van zonnestroom om een peugeot e- 2008 op te laden.

Keurige installatie van een laadpaal die aan alle wensen voldoet

Zowel in het voortraject (advies, offerte) snel en professioneel. Ook een compliment aan de monteurs die ons laadpaal geplaatst hadden op de juiste plek waar we het wilden hebben en waar we gelijk gebruik van konden maken. We ze zijn er erg blij mee!

Afspraak = afspraak

Noël en team van Laaddirect 100 punten voor het advies, de montage en verdere afhandeling. Een bedrijf dat ik aan een ieder aanraad. Geen opdringerige verkopers, juist iemand die een mooi product wil leveren met de bijbehorende kwaliteit. Dit hebben jullie zeker waar gemaakt. Nu is het voor mij wachten op mijn auto tot ik de mooie laadpaal van Laaddirect kan gebruiken, thanks voor het nakomen van de gemaakte afspraken!

Supersnelle en goede communicatie.

Laaddirect doet wat ze beloven. Supersnelle communicatie. De service is ook na de aanschaf uitmuntend. Zeker een aanrader.

Moeizaam maar eindresultaat is goed

Begin mei hebben ze bij mij één laadpunt gemonteerd. Montage was niet goed door monteur maar na een paar belletjes werd er een geheel nieuw laadpunt gemonteerd door wel bekwamen monteurs. Helaas konden we het niet testen omdat mijn auto er nog niet was. Toen de auto er was bleek deze niet met het laadpunt te communiceren. Bij andere merk auto’s werkte hij wel. Weer wat heen en weer bellen is er door Laaddirect in overleg met mij om een ander merk laadpunt te monteren en deze werkt wel. Heeft even geduurd hoofdzakelijk door niet voldoende kennis van de fabrikant van het laadpunt over de software van de auto en het niet bijstellen van de software door de auto producent. Maar aan het einde is het toch nog goed gekomen met het andere merk laadpunt.

Top geregeld, van offerte tot installatie

Gisteren werd bij ons het laadstation geïnstalleerd door een tweetal monteurs, Koos en Juan, die “van de meterkast tot de buitenmuur” meegedacht hebben over de beste opties. Aardige kerels, die de werkzaamheden keurig, schoon uitgevoerd hebben. Het laadstation zelf is een prachtig klein kastje dat nauwelijks opvalt. Kortom, erg blij met het geheel.

inert gedrag

Waardeloze gang van zaken. een maand geleden een laadpaal besteld en aanbetaald. Op de afspraak van hun planning wacht ik nog steeds. Bij Laaddirect moet je zelf er achter aan. Na de aanbetaling doet men niets. Het enige wat snel gaat is de 50% aanbetaling. Zojuist een ingebreke stelling gestuurd.

Goede adviezen, nette prijs.

Via de website kom je tot de juiste en onderbouwde keuze. Het aanbod is breed met de beste merken. Niet de allerlaagste prijzen maar de adviezen, begeleiding en snelle antwoorden op vragen maken dat meer dan goed.

Zeer goede ervaring

Goed advies gehad inzake welke laadpaal voor mij geschikt zou zijn. Installatiebedrijf was keurig op tijd werkte netjes, snel en gaf een duidelijke uitleg. De installatie werkt volgens verwachting. Een klein puntje voor verbetering betreft de Ratio laadpaalfabrikant. Als de laadkabelstekker met de rubberdop wordt afgesloten komt er bij regen toch water in de stekker vermoedelijk door de hangop gaten onder het rubber. Als de stekker in het opberggat zit gaat het prima. Puntje van aandacht leverancier.

Geweldig, zoek maar niet verder naar je laadpaal of Wallbox !

Het contact met laaddirect.nl was al direct plezierig door het intensieve appcontact met medewerker Chester, die mij op belangrijke punten intuïtief van zeer goede raadgevingen en tips voorzag. In dienst genomen door laaddirect.nl, zijn de werkers van Solarcel, vriendelijk, beleefd en deskundig, ik heb er met mijn neus bijgestaan, het werk verliep voorspoedig zonder enig noemenswaardig ongemak, petje af voor deze heren ! Zoek maar niet meer verder naar een goede laadpaal / wallbox installateur, want die heb je met deze moeiteloos op elkaar afgestemde bedrijven zojuist gevonden !

Product en service uitstekend!

Bestelling verliep vlot, afspraken worden nagekomen, vlotte, duidelijke en vriendelijke communicatie, installatie ging goed en vlot.

Goed aanbod tegen een prima prijs en heel goede ondersteuning

Laaddirect is met een heel goed aanbod gekomen. Gekozen om zelf het laatstation te installeren. In de praktijk bleek dat de informatie van de fabrikant niet toereikend was om het laadstation te installeren. Laaddirect heeft er alles aan gedaan qua ondersteuning om de installatie voor elkaar te krijgen. Uitstekende service, snel gereageerd en opgelost.

Op al mijn vragen voor de aanschaf snel een antwoord. Ook toen mijn installateur belde. Goed advies. Nu een paar maanden in gebruik en ook bij vragen over instellingen etc. snel een reactie. Bij een vraag waar geen direct antwoord was een mail dat ze het gingen uitzoeken. Vandaag reactie. Wat mij betreft top

Perfecte service, kennis, prijs en product. Super!

Toen ik ging kijken voor een laadpaal zag ik dat er een enorm woud van aanbieders en palen is. Je ziet als leek gewoon door de bomen het bos niet meer. Tot ik een offerte aanvroeg bij Laaddirect. Jouw situatie vormt meteen de basis voor de beste offerte, niet alleen qua product, maar ook qua prijs en kennis bij ondersteuning. Snel antwoord op vragen, kundige medewerkers. Product is binnen een week geleverd. Volgende week gaan we hem monteren met een eigen installateur. Ik weet nu al dat als er vragen zijn we daar helemaal uit gaan komen. Bedrijf wekt gewoon vertrouwen. Doen!

snel en goed

Ik was op zoek naar een laadpunt voor mijn elektrische auto, in eerste instantie via de ANWB gekeken echter dat bleek een farce en gebed zonder einde. Toen verder gaan kijken en kwam ik uit bij laaddirect.nl. binnen 3 weken na mijn eerste contact is mijn laadpunt, een Wallbox, nu probleemloos vakkundig geinstalleerd en klaar voor gebruik. Nu nog wachten op mijn auto waar helaas een half jaar levertijd op zit.

Duidelijk en snel

Vlotte en duidelijke informatie na aanvraag. Geldt ook voor aanvullende info. Na bestelling snelle aflevering en dito installatie. Laadpaal een om dit te bedienen Tot op heden meer dan tevreden

Keurig geregeld

Na installatie goede nazorg met instellen van de app. Prima geregeld.

Teleurstellend en onbekwaam

Het offerte traject verliep spoedig. Men was goed bereikbaar en communicatie verliep soepel. Vanaf plaatsing ging het echter mis. Tijdens plaatsing van de Wallbox bleek dat de monteur de powerboost module niet mee had. Deze moest na geleverd worden. Na 2 weken werd de powerboost module geinstalleerd. Hierbij heeft de monteur in de meterkast een zgn. zwevende nul veroorzaakt. Hierdoor is er 440V op de elektrische installatie van het huis komen te staan, met als resultaat meer dan €4500,- schade aan elektrische apparatuur in huis. Reactie van Laaddirect was initieel begripvol. Men zou met een oplossing komen. Na 3 mailtjes dat er met hun verzekering wordt gecommuniceerd volgende er slechts nog een laatste mail met de restant factuur. Ik kan dit bedrijf dus niet aanbevelen.

Beste Jamie, Bedankt voor uw feedback. Wij balen zéér van de situatie die is ontstaan tijdens de installatie van uw laadstation, doordat onze monteur een unieke fout heeft gemaakt. De case hebben wij behandeld met de monteur die bij u op locatie is gekomen, maar ook nogmaals namens de monteur excuses voor het ongemak. Wij zijn wel blij dat wij uw case netjes hebben kunnen afhandelen en alle schade hebben gedekt. Ook doet het ons goed om te lezen dat het voortraject als positief is ervaren net als de reactie die wij hebben teruggekoppeld aan u. Wij hopen dat u alsnog veel laadplezier heeft met het laadstation die wij hebben geïnstalleerd en wensen u veilige groene kilometers toe. Mocht u in de toekomst nog hulp of advies nodig hebben, dan staan onze EV-experts voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Laaddirect

Volledig volgens verwachting en afspraak

Het gehele traject was erg prettig. Prima offerte (niet de laagste maar de lagere offertes waren van leveranciers met een stuk slechtere recensies). Bij installatie bleek dat er toch iets meer-werk gedaan moest worden in de meterkast. Nooit extra voor hoeven betalen. De Wallbox werkt erg goed en zelfs de app is stabiel. Omdat alles vanaf het begin goed werkt heb ik geen ervaring met de aftersales en na-zorg maar kreeg na een week pro-actief een belletje om te vragen of alles goed was gegaan. Van harte aanbevolen.

topklasse

Laadstation besteld. binnen 2 weken geïnstalleerd. Eerste optie vanaf foto's bleek niet mogelijk maar de installateurs hebben prima alternatieve oplossing gevonden. En keurig afgewerkt.

Eindelijk weer eens vakmensen top!

Zeer fijn gesprek gehad alvorens tot de aankoop over te gaan .Noel Kramer nam alle tijd voor mij om alle ins en outs uit te leggen. Vervolgens werd de plaatsing op vakkundige wijze uitgevoerd.,Ook hier weer volledig in overleg en naar mijn wensen. Fijn dat er toch nog bedrijven zijn die je laten voelen dat de klant koning is. Bedankt en ga zo door zou ik zeggen.

verkoop goed, organisatie slecht, eindresultaat oké

Verkopen kunnen ze goed, alle tijd en aandacht. Na acceptatie van de offerte gaat het fout bij ons. Moet er zelf vaak achteraan bellen, 2 keer afspraak afgezegd paar uur voor installatie (je moet er wel de hele dag voor thuisblijven). Mooie beloftes over goedmaken, niets gemerkt. Voor meerwerk krijg je een factuur maar voor minder werk wordt er niets gecorrigeerd. Belofte was installeren binnen 10 werkdagen. Werkelijkheid was 2 maanden. Installatie gaat netjes en snel, hadden wel iets meer uitleg mogen geven. Als je niet van ergernis houd dan beveel ik ze niet aan.

Beste Bart, Bedankt voor uw feedback. Uw proces heeft helaas vertraging opgelopen door de vele positieve Corona gevallen. Helaas hebben meerdere klanten van ons hierdoor een vertraging opgelopen door een te grote onderbezetting. Intern hebben wij ons team van monteurs uitgebreid, waardoor wij weer binnen twéé weken kunnen monteren. Voor de na-facturatie hebben wij onze collega Cindy getraind, om beter te kunnen beoordelen welke componenten wel en niet zijn gebruikt tijdens de installatie. Wij bedanken u voor de scherpte en zoals telefonisch besproken heeft u een creditnota ontvangen voor de kosten die zijn gecrediteerd. Verder zijn wij blij om te lezen dat uw ervaring met de verkoop als prettig is ervaren, maar ook dat onze monteurs goed werk hebben geleverd. Wat betreft de uitleg hebben wij de monteur er op geattendeerd, maar voelt u zich altijd vrij om onze klantenservice te contacteren voor vraag en antwoord. Met vriendelijke groet, Team Laaddirect