Laaddirect staat voor goede voorlichting, goede communicatie, goede uitvoering en goede afronding.

Na een zoektocht onder verschillende aanbieders gaf Laaddirect al bij het eerste telefonisch contact blijk van zoveel kennis, dat mij meteen duidelijk werd welke laadbox i.c.m. zonnepanelen voor ons geschikt was. Laaddirect kwam alle gemaakte afspraken na en hield ons op de hoogte van de stand van zaken. Het bedrijf dat de laadbox installeerde in opdracht van Laaddirect werkte snel en legde de werking van apparatuur en apps goed uit. Wij zijn super tevreden over het hele installatieproces!

Uitstekende service en goede informatievoorziening

Duidelijke info op de website maar vooral tevreden over de maatwerk informatie die via mail en telefoon gedeeld wordt. Wordt duidelijk meegedacht met situatie klant. Top.

Overzichtelijk en to the point

Bij het zoeken van een laadpaal raakte ik al snel verloren in het grote aanbod laadpalen. Gelukkig bied Laaddirect een fijne service waardoor de keuze voor mijn Laadpaal een stuk gemakkelijker werd!

Geweldige website en super service!

Wat een top ervaring heb ik gehad bij laaddirect. Was al een tijd opzoek naar een laadpunt voor thuis. Kwam er maar niet uit.. totdat ik de website van laaddirect tegen kwam. De keuzehulp was makkelijk te doorlopen en zorgde uiteindelijk voor veel duidelijkheid.