Goede service en kennis van de producten die verkocht worden

Geeft goed advies, vriendelijk en neemt de tijd voor je.

Nu weet ik wat mijn paard echt nodig heeft

Nu weet ik eindelijk wat mijn paard modus heeft.

Fijne service en 1 punt om alle (niet standaard) merken te kopen

Fijne overzichtelijke site waar heel veel merken met graanvrij voer zijn te vinden! Ook top service en meedenken in het ophalen van de bestelling.

Deskundig en professioneel. Neemt de tijd voor je.

altijd fijn bij Jilll!

Er is altijd wel iets mogelijk! Dank je wel Jill

Vriendelijk en met gedegen kennis

Ik wordt altijd vriendelijk geholpen en krijg altijd goed advies als ik vragen heb over voeding.

Besteld via de website en s'middags opgehaald. Ik ben fijn geholpen en kom zeker weer terug als mijn voer bijna op is.

Gewoon top

Netjes, vriendelijk en altijd behulpzaam.

Fijn contact. Jill is erg vriendelijk en behulpzaam.

Heel fexibel en meedenkend.

Tijdens vakantie sluiting vd winkel een bestelling geplaatst, deze s'avonds op een afgesproken locatie opgehaald.

Super snelle levering

Super snelle levering en ruime keuze in artikelen

top service

elke keer word je weer vriendelijk en goed geholpen

Super service en goede producten

Wij kopen hier vaak voedingssupplementen en zijn zeer tevreden over het advies, de producten, en de snelle service. We zijn heel blij met dit prachtige bedrijf.

Super voer

Hou van natuurlijke kruiden voor de paarden en geen suikers

Fijne winkel

Ze geeft goed advies

Lange levertijd...

Vorige keer was er al een pakje kwijt en nu lang gewacht op verzending..

Snelle levering en goed verpakt in een doos.

Zoals klantcontact/-advisering/-ondersteuning bedoeld zijn: vriendelijk, no-nonsense, maatwerk,snel

Op basis van mijn eerste spontane contact en urgente hulpvraag ben ik buitengewoon vriendelijk, gedegen en snel geholpen door hen. Met iets waar specialistische kennis en ervaring eigenlijk cruciaal zijn en voor mijn paard en mijzelf het verschil maken!! Daarnaast een ruim productenassortiment inclusief directe beschikbaarheid van in dit geval de mij voorgeschreven middelen (producten), de volgende dag al in huis! Inmiddels met veel vertrouwen en plezier mijn 2e bestelling gedaan bij hen, en wederom een hartstikke goede klantervaring! Omdat alles klopt bij Paard & Voeding! Aanrader!! Aldus een eerlijke, kritische klant....(Paul)

Altijd een goed voedingsadvies voor mijn paard

Jill neemt altijd de tijd om mee te denken en geeft goede adviezen. Ik merk dat mijn paard er baat bij heeft.

Altijd goed bij Jill

Zo fijn om advies te kunnen vragen en strubbelingen te bespreken

Altijd tevreden

Super aardig neemt de tijd voor je Goede uitleg Fijne winkel

Hoge verzendkosten

Hoge verzendkosten voor een brievenbus pakketje/envelop

Dubbel

Ik had er wat meer van verwacht; Dacht bijv. dat ze langs zouden komen. Maar heb dat niet goed ingelezen.

super voer, service en contact!

Ik bestel online en dan is het de volgende dag al in huis! Paarden zijn dol op het voer en zien er super goed uit. En als ik vragen heb, krijg ik meteen antwoord. Het laatste punt ga ik ook toekennen, als de factuur bijgesloten wordt. Nu moet ik er altijd nog even achteraan mailen. Maar dan krijg ik ze ook per mail snel toegezonden.