Jill vond de missing link!

Al jaren was ik met mijn paard Jip aan het tobben. Op 6 jarige leeftijd kreeg hij zwaar koliek en moest hij hij gepopereerd worden. Hij herstelde, maar hij bleef koliek gevoelig. En hij hield allerlei vage klachten. Zo liep hij met rijden heel vaak op de handrem, kreeg hij geregeld weer koliek. Hij kwam niet mooi in de bespiering. Ook kreeg hij vaak mok. Hoewel ik iets skeptisch was richting het alternatieve, heb ik ten einde raad Jill gevraagd. Zij kwam toen voor een aantal andere paarden bij ons op stal en er viel een paard uit. Ik had inmiddels alle specialisten wel gehad. Jip had ook al verschillende door specialisten onderbouwde rantsoenen gehad. Maar niets hielp echt. Tijdens de meting waren Jill haar bevindingen heel treffend. De symptomen die zij opnoemde klopte precies. Haar 'diagnose': Jip heeft glutenintolerantie. Ik had daar nooit bij stil gestaan dat paarden daar ook aan konden lijden. Maar het verklaarde wel een hoop. Het opgeblazen zijn, het op de handrem lopen, scheeftrekken. Voedingsstoffen niet goed opnemen en niet aankomen ondanks de hoeveelheid voer die hij kreeg. Jip kreeg een granenvrij dieet voorgeschreven en een kuur van supllementen om alles weer in balans te brengen. Jill had al gewaarschuwd dat het eerst slechter zou worden. Omdat Jip van ver moest komen. En dat werd het. Hij was een aantal weken echt niet lekker. Sloom en lusteloos. Maar langzamerhand knapte hij toch op. Hij werd weer voller, levendiger. Zijn mok werd minder. Toen ik weer ging rijden ging er een wereld open. De handrem was weg! Inmiddels zijn we zo'n 5 maanden verder en Jip is echt ontzettend opgeknapt. Eind vorig jaar was ik ten einde raad met al zijn klachten en zag ik het na jaren dokteren met hem bijna niet meer zitten. En nu is hij weer helemaal happy! Zijn glutenintoloratie vraagt wel om een strak management. Maar ik weet nu gelukkig wat het is en wat ik er aan kan doen. En wie ik kan bellen: Jill! Het enige nadeel: dat ik Jill niet eerder ingeschakeld heb!

Mijn paard goed in beeld!

Na de meting behandeling ingezet waarna ik na 2 weken al echt een verbetering merkte bij mijn paard. Soepeler in het lijf en veel relaxter !

Super begeleiding

Heel fijn hoe je in de winkel en bij de meting geadviseerd wordt

Dikke tien

Word goed geholpen en goed advies, Of paard jong of oud ze weten waar ze het over hebben

100% een aanrader

Mijn merrie was veel boos, soms agressief en kwam niet vooruit in de training. Was bekend met maagzweren die steeds weer terug kwamen. Na een zoektocht van ruim 4 jaar en heel veel specialisten verder bij Jill uitgekomen. Die heeft mijn paard doorgemeten en kwam op een gluten allergie uit. Met goed voer advies en de juiste ondersteuning aan supplementen aan de slag gegaan. 2x een tussen meting doormiddel van een mestbal laten doen waar steeds weer verbetering te zien was. Doormiddel van deze meting weer nieuw advies gekregen en inmiddels een blij, vrolijk en los paard terug. Als ik even tussendoor een vraag had kreeg ik dezelfde dag nog antwoord. Heel fijn zo'n ondersteuning. Je krijgt zo'n helder beeld van een meting dat ik het iedereen zou aanraden!

Ik was sceptisch.. maar ben helemaal om!

Mijn paard liep al ruim 9 maanden met erge mok. Ik had van alles al geprobeerd maar niets hielp. Meerdere malen de DA erbij vanwege een einschuss been.. Tot iemand tegen mij zij waar bel je Paard en Voeding niet? Nou ik geloof daar niet zo in, maar het was eigenlijk nog m’n enige optie. Dus een afspraak gemaakt met Jill, ze kwam zag en overwon! Wat een omslag.. de mok verdween als sneeuw voor de zon. Ik ben helemaal om, 2 x per jaar komt Jill nu om mijn paard te checken. Ik wil niet meer anders.

Super echt ze nemen de tijd en helpen met alles

Prima voorlichting en service

In november ben ik met mijn hond Lilly bij Jill geweest voor een Meting met de Lecher-antenne. Lilly zat enorm laag in haar energie en kwam niet meer tot spelen met onze nieuwe pup. Jill heeft heel veel geduld en straalt een enorme liefde uit naar de honden. Ze neemt uitgebreid de tijd om haar vragen te stellen en de meting te doen. Na de meting bleek dat Lilly haar maag en dikkedarm waren aangetast en dat haar immuunsysteem zeer laag was. Ik kreeg een opmaat gemaakt advies wat inhield dat ze veel meer groente en fruit moest eten en ik heb nog 2 tincturen en een maag poeder meegenomen op Jill’s advies. Nu enkele maanden later en alle middeltjes zijn op kan ik oprecht zeggen dat Lilly enorm goed is geholpen en haar energie weer helemaal op pijl is. Bij deze Jill super goed advies en begeleiding. Lilly speelt weer en is een blije hond.

Ontzettend blij en dankbaar

Dankzij de hulp van Jill, is de maanblindheid al bijna 8 maanden verdwenen. Levi had steeds om de 6 a 8 weken een aanval en de dierenarts had geen behandelmethode meer. Toen ben ik naar Jill gegaan en heeft ze o.a. het imuunsysteem aangepakt. Met resultaat!

Fantastisch!

M'n paard liep vorig jaar niet goed en dankzij Jill kwamen we erachter dat hij eiwitten tekort kwam. Hij loopt nu weer super! Laatst weer een meting laten doen ter controle en alle waardes waren goed. We zijn echt heel blij met alle adviezen die Jill ons geeft!

Jullie hebben ons zo goed geholpen, echt een aanrader om je paard te laten meten.

Uitstekend!

Super! En altijd goede service

Zeer positief vakbekwaam en duidelijk

Over het algemeen Is het contact en advies Zeer vakbekwaam Reageren snel en duidelijk

Top winkel

Goede service en veel kennis

Bijzonder en leerzaam

Het was mooi om te zien hoe mijn paard op de behandeling reageerde en voor ons leerzaam door de uitleg die wij erbij kregen.

Top! Aanrader!!

Jill neemt alle tijd voor het aanmeten van het hoofdstel en levert een prachtig product. Snel en voor een nette prijs, Echt een aanrader!

Heel fijn bedrijf

Heel fijn bedrijf, goed advies vriendelijk en altijd een luisterend oor!

hartstikke goed.

Fijne medewerking, juiste kennis. Als een vraag boven hun pet gaat dan hebben ze goede adviezen om je verder te helpen.

Helder en duidelijk en gericht en liefdevol

Mijn paard heeft onduidelijke jeuk en huidklachten en regulier kwamen we er niet uit dus via een tip kwam ik bij Jill terecht. En ja zij kon gelukkig wel duidelijkheid geven naast zijn gevoeligheid voor suiker bleek hij ook gevoelig op luzerne en ik voer drie soorten voer allemaal op basis van luzerne. En een aantal organen bleken uit balans. Jill is nu een paar dagen geleden geweest we zijn direct overgestapt op ander voer op basis van timothee en de Cosmic blue en lever en kindney comp gaan geven en ik heb in een paar dagen al een ander paard en de jeuk plekken zijn al een stuk rustiger dus ik ben blij met Jills meting en advies. Ze kon helder vertellen en ik kreeg ook een uitgebreid verslag met instructies.

Denken mee om n optimale keus te maken!

Hebben mij geweldig geholpen toen t ff niet meezat met de bestelling! Denken met je mee op tot n optimale oplossing te komen! Altijd vrolijk en enthousiast aan de telefoon! Topbedrijf! Dankjulliewel!

Netjes

Alleen maar goed

De spullen die ik heb besteld, werden heel snel ontvangen. Goed ingepakt met een persoonlijk bericht erbij, heel leuk.

In 2 woorden, BEDANKT JILL!

Jill is bij mij geweest voor een meeting met de lecher antenne, ik was wat sceptisch maar liep tegen te veel dingen aan waar ik mijn vinger niet op kon leggen bij mijn paard. De uitkomst van de meeting heeft heel veel puzzelstukjes in elkaar laten vallen en ben nu gestart met de behandeling. Hopelijk hebben we spoedig het gewenste resultaat.

kwaliteitsvoer en persoonlijk advies

Ik bestel mijn paardenvoer via Paard en Voeding omdat het zeer goede voeding is en zij een breed aanbod hebben, en geven duidelijk en deskundig advies op maat. Vooral dat laatste vind ik heel belangrijk. Nadeel vind ik een wat/deels ontoegankelijke website bv wat betreft inzage en gebruik maken van de bestelgeschiedenis om niet steeds hetzelfde in te hoeven voeren. En hoge kosten (vooral nog eens extra bij bestellen door verzendkosten en andere mijns inziens ondoorzichtige procenten die daar nog bovenop komen); Maar deze nadelen wegen zeker niet op tegen het belangrijkste van goede zorg/adviezen en hoogwaardige producten. Mijn dank is groot aan deze toegewijde mensen.