Alleen maar goed

De spullen die ik heb besteld, werden heel snel ontvangen. Goed ingepakt met een persoonlijk bericht erbij, heel leuk.

In 2 woorden, BEDANKT JILL!

Jill is bij mij geweest voor een meeting met de lecher antenne, ik was wat sceptisch maar liep tegen te veel dingen aan waar ik mijn vinger niet op kon leggen bij mijn paard. De uitkomst van de meeting heeft heel veel puzzelstukjes in elkaar laten vallen en ben nu gestart met de behandeling. Hopelijk hebben we spoedig het gewenste resultaat.

kwaliteitsvoer en persoonlijk advies

Ik bestel mijn paardenvoer via Paard en Voeding omdat het zeer goede voeding is en zij een breed aanbod hebben, en geven duidelijk en deskundig advies op maat. Vooral dat laatste vind ik heel belangrijk. Nadeel vind ik een wat/deels ontoegankelijke website bv wat betreft inzage en gebruik maken van de bestelgeschiedenis om niet steeds hetzelfde in te hoeven voeren. En hoge kosten (vooral nog eens extra bij bestellen door verzendkosten en andere mijns inziens ondoorzichtige procenten die daar nog bovenop komen); Maar deze nadelen wegen zeker niet op tegen het belangrijkste van goede zorg/adviezen en hoogwaardige producten. Mijn dank is groot aan deze toegewijde mensen.

Juist spijtig van de vervoerfirma dat pakket zo lang onderweg is. Sedert 5 Jan nog steeds aan sorteren.

Super fijne winkel

Alle 3 de producten waarvoor ik kwam waren op voorraad. Ik ben snel en vriendelijk geholpen. Ook werd nuttig advies gegeven over de producten.

Paard knapt op na doormeting en ander voer

Mijn paard liep toch al wel een tijdje rond met vage klachten. Ik was getipt om Jill in te schakelen, dus dat heb ik gedaan. We zijn nu 5 weken verder sinds de doormeting en mijn paard knapt behoorlijk op. Na diagnose viel er een hoop op z'n plek. Het voorgeschreven voer en supplementen doen echt hun werk. Daarnaast is de winkel ook erg leuk :)

Vakkundig en leuk!

De leukste meiden die precies weten waar ze het over hebben!

Weten waar ze voor staan!

Weten waar ze voor staan Verstand van zaken Super snel geholpen Denken erg met je mee Hele fijne service 4 en een halve ster omdat er dan altijd ruimte voor verbetering is;)

Super,ervaring

Jill,is echt een professional. Rustig met je paard en duidelijke uitleg, waar het probleem kan zitten. Ook het feit dat er na de behandeling na 6 weken wordt gekeken of de behandeling aangeslagen. Vind ik heel fijn. En geeft veel vertrouwen Ik raad Paard en Voeding ,zeker aan. Ook bij vage klachten.

in een woord: geweldig !!!!!

Twee zeer betrokken en kundige dames die echt met hart en ziel werken. Hun best doen om ieder huisdier, groot en klein, zo gezond mogelijk te laten zijn. Daarvoor via de Lecher antenne onderzoek doen om vervolgens het dier te ondersteunen met mooie biologische producten waar het dier zic beter door gaat voelen. Top.

Fijne ervaring!

Paard&Voeding heeft de voeding erg snel geleverd (binnen 2 dagen)

Perfekt met persoonlijke noot.

Hele trajekt vlot & soepel + een bedankkaartje.

Paard en voeding is de enige plek in de omgeving waar er echt naar je geluisterd wordt! Ze denken met je mee en de service is net zo geweldig! Ik zeg ga zo door!

goede service

Snelle en goede service! Producten altijd op voorraad en goed advies.

fijn advies

Ik ben blij met het advies van Jill, goede communicatie. Toevoeging: ik zou het fijn vinden specifiek te horen welke vitamines / mineralen mijn paard te kort komt, zodat ik weet welke samenstelling van voer van belang is voor mijn paard. Daarbij een voorstel krijgen welk voer van welk merk daarbij past is natuurlijk top, maar dat zou meer als voorbeeld mogen zijn.

Altijd vriendelijk en goed advies

Je word altijd goed geholpen ik kom er voor de honden en voor ons paard

Goede uitleg. Zeer klant vriendelijke.

super ervaring en uitkomst consult!

Lange tijd gedoe met wondjes in de mondhoeken van mijn paard. Van alles al geprobeerd zonder succes. Uiteindelijk Jill laten komen voor een bitfitting en hoofdstelfitting, om alles na te lopen. Wat bleek, bit was prima, maar mijn hoofdstel (kopstuk en frontriem) veel te klein. Heel goed geadviseerd door Jill, komt met verschillende opties en is totaal niet opdringerig. Nu 2 weken verder en veel beter contact tijdens het rijden, en wat vooral het belangrijkste is, is dat er geen nieuwe wondjes in de mond meer zijn! Super tevreden en blij dat ik het consult heb gedaan!

Goede service afhandeling.

Het bestelde artikel (flesjes) was niet meer voorradig in de bestelde hoeveelheid. Dat is opgelost door het artikel in kleinere hoeveelheden te leveren. Goed gecommuniceerd door de leverancier en zorgvuldig verpakt. Wij zijn heel tevreden!

Veel kennis van zaken

Tegenwoordig komt het nog maar zelden voor dat mensen weten waarover ze praten. Hier ben ik super geadviseerd, vanuit kennis en gevoel. Heel erg bedankt! Graag tot de volgende keer.

Fijne behandeling

Hele lieve en proffesionele meiden. Nemen de tijd voor je en leggen alles duidelijk uit. Mijn hondje voelde zich op haar gemak, ook tijdens de behandeling. Fijn dat ik nu weet hoe gezond mijn hond is.

Goed en uitgebreid advies op maat

Snelle reactie steeds van Jill via mail en uituitgebreid advies op maat via mail

Fijne website en snelle levering

Ik heb voor het eerst bij paard en voeding besteld. Ik ben zeer tevreden. Snelle en nette levering van het juiste product. Zeer goed ingepakt. En het leukste was het persoonlijk hand geschreven bedank briefje wat bij de bestelling in de doos zat. Ik zal zeker nog eens bestellen en ook zeker de site aan raden! Bedankt en ga zo door!

een warm bad.

Het bezoek van Jill aan ons oude paard Belle voelde als een warm bad. De aandacht voor Belle en de deskundigheid waarmee het onderzoek werd uitgevoerd gaf veel vertrouwen. Jill geeft helder en duidelijk aan wat zij meet en welke gevolgen dit kan hebben, ook of het met een behandeling te verhelpen is. In de communicatie open en duidelijk.